Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Vierailija kirjoitti:
Janita Lukkarinen. Lahjoitin rahaa, ja omiin humputuksiinhan se on menny eikä mihinkään hoitoihin.
Itse lahjoitin yli 2 tonnia. Että sapettaa.
Kalevalainen jäsenkorjaus. Ei auttanut vaivoihin, vähän epäilen miten sellainen raajojen vetely todellisuudessa auttaisi mihinkään. Vaikka yritin kyllä uskoa! 100€ meni hukkaan.
If vakuutus. Eivät sitten korvanneet remontissa tapahtunutta vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalon rakennuttaminen E-Suomeen. 0,5mil euroa meni. Älytöntä!
Luulisi sun saavan omat poies.
740 euroa maksaneet 12 sentin korkokengät. En vain osaa kävellä koroilla, enkä tiedä mitä ajattelin nuo ostaessani. Täytyisi nakata nettikirppikselle.
Olin mainoksen uhri ja päätin kokeilla Hypoxia. Melkein tonni meni rahaa eikä mitään tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Fit line -kuuri. Tuotteita myyvä kaverini sai houkuteltua, enkä kehdannut kieltäytyä. En huomannut mitään eroa voinnissani. Mua nolotti lukea niiden fb-ryhmää, josta erosinkin sit aika nopeesti.
Näistähän on ollut netissä paljon juttua. Sisältävät ihan samoja vitamiineja, mitä saa marketin hyllyltä paaaaljon halvemmalla.
Lisäksi kofeiinia hirveä määrä, joka aihauttaa sellaisen epämiellyttävän "fläsärin" -> luulet, että tässä nyt oikeasti tapahtuu jotain...
Niin ja se jauhe sisältää myös ison määrän aspartaamia, eli tulee paskat housuun.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Eräs sijoitus. En viitsi kertoa mitä tuli maksamaan.
Ajokortti. En ole koskaan omistanut autoa. Nykyisellä miehellä on auto mutten uskalla enää ajaa.
Stepperi. Oli aivan susi.
Urheilukaupasta (footbalance?tai jotain sinnepäin-) pohjalliset kenkiin. Jalat eivät tykänneet. Niillä taisi olla joku palautusoikeuskin mutten ehtinyt kyseisen ajan puitteissa palauttaa.
Uimahalliliput jotka menivät vanhoiksi.
Opiskelu yksityisessä "luontaishoitoalan" oppilaitoksessa. Jäätävät vuosimaksut ja muut pakolliset hankinnat eikä opinnoista paljon käteen jäänyt. Mutta olipahan kokemus, lohduttaudun sillä...
Apteekin ihonhoitosarja Vichy. Puhdasta k-setusta. Niitä käytettyäni ihoni punoitti ja kutisi pahemmin kuin minkään halpissarjan jäljiltä. En kyllä ikinä osta mitään ihonhoitotuotteita apteekista. Nyt ostin Frantsilan tuotteita, kun niitä niin kehutaan. Saa nähdä miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvatrimmeri. Se on ollut mulla vuoden mutta yhtään ainutta haiventa en ole saanut siihen pyydystettyä. Ei tapahdu mitään vaikka kuinka surruuttelisi sitä sieraimissa.
Kyllä mulla vaan toimii...
Vierailija kirjoitti:
Murtohälyttimet ja vartiointipalvelu.
Vaikka tulee hälytys, niin ei kohteeseen mitään vartijaa lähetetä, vaan aspa vaatii sitkeästi tunnussanaa puhelimessa, jotta saa kuitata hälytyksen aiheettomaksi.
Miksi juksaat? Eihän tuossa ole mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Apteekin ihonhoitosarja Vichy. Puhdasta k-setusta. Niitä käytettyäni ihoni punoitti ja kutisi pahemmin kuin minkään halpissarjan jäljiltä. En kyllä ikinä osta mitään ihonhoitotuotteita apteekista. Nyt ostin Frantsilan tuotteita, kun niitä niin kehutaan. Saa nähdä miten käy.
Olet allerginen jollekin ainesosalle. Se ei tee sarjasta kusetusta. Mä olen allerginen kefaleksiinille, eikä Kefexin (antibiootti) ole silti kusetusta.
Curly hair-tuotteet. Ostin täsmälleen ne, mitä netissä suositeltiin. Päänahka alkoi tuottaa töhnää, joten jouduin luopumaan koko jutusta.
Vauvan vessahätäviestintä -kurssi. En jaksanut harjoittaa sitä kun satunnaisesti ja vauvan pitely lavuaarin päällä pissiä odotellen sai hartiat jäkkiin :D
Vierailija kirjoitti:
Kalevalainen jäsenkorjaus. Ei auttanut vaivoihin, vähän epäilen miten sellainen raajojen vetely todellisuudessa auttaisi mihinkään. Vaikka yritin kyllä uskoa! 100€ meni hukkaan.
Kärsin yli vuoden kantapääkivusta, plantaarifaskiitista. Sain tuosta kalevalaisesta jäsenkorjauksesta avun vaivaani.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana ostettiin lomamatka kohteeseen, josta ei oltu hankittu riittävästi ennakkotietoa (kulttuuri, väentiheys jne.). Ei viihdytty lainkaan ja rahat menivät siten hukkaan.
Meille kävi noin 90-luvun puolivälissä, ei ollut vielä nettiä emmekä ymmärtäneet hankkia tuntemusta kohteesta matkatoimiston hehkutuksen ohi. Teimme siis häämatkan Maltalle, voi yöks ja rahaa paloi! Hotelli homeinen, ikkuna sisäpihalle, oppaat eivät kertoneet oikeita tietoja ryhmämatkoista, piti päästä käsityöläiskylään mutta se olikin peruttu ja saimme tietää siitä vasta bussissa. Piti myös käydä veneellä katsomassa vedenalaisia näkymiä, mutta oli kuulemma vähän myrskynnyt niin emme nähneet muuta kuin mutasumua, sitten vielä kehtasivat pyytää tippiä. Mitään korvausta matkatoimistolta ei näistä mokista tietenkään saanut.
Muistoksi jäi sentään kauniita lasiesineitä Gozon saarelta.
Olis varmaan kantsinut mennä Englantiin tuon sijaan, sinne olis päässyt omalla autolla.
Voitim kerran lotossa yli 100t. Voin suositella kaikille. Idiootti naapurit taas laittaa johonkin nordean rahastoon. 😂