Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?

Vierailija
27.01.2020 |

Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.

Kommentit (903)

Vierailija
221/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimen yliopiston kurssit. Kallis harrastus, en tähdännyt opintojen kautta millekään alalle, kunhan harrastelin. "Opiskelin" etänä enkä kaikkia kursseja jaksanut tehdä edes loppuun asti. Tuli niille muutamille suoritetuille opintopisteille tällä tavoin aika kovat hinnat.

Mulla sama, mutta yhtään kurssia en saanut loppuun asti. Amk:ssa opiskellessa tein avoimen yo:n kautta pari kurssia, ne sain sentään tehtyä. Mutta noita vapaaehtoisesti ja omaksi iloksi aloitettuja en. Tulipahan mieleen, että olen nytkin jollain helsingin yliopiston matikan verkkokurssilla, joka oli kaikille avoin... Syksyllä tuntui kivalta idealta verestää matikan taitoja. Yhtään tehtävää en ole tehnyt. Onneksi se oli sentään ilmainen kurssi.

Mulla taas vain hyvää sanottavaa noista kursseista, kun on edes joku suunta, johon tähtää! Sain esim. hyväksiluettua AMK:ssa kursseja noiden opintojen takia. Seuraavat aineopinnot maksaakin oma työnantaja, joten ei tarvitse omasta pussista repiä, sillä voin sen myöntää että eivät nuo kurssit halpoja ole!

Vierailija
222/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalon rakennuttaminen E-Suomeen. 0,5mil euroa meni. Älytöntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkäpapugranola, kuulostaa hyvältä mutta on niin kovaa ettei sitä voi syödä.

Biokaasutakka, en todellakaan tiedä mitä ajattelin.

Raakasuklaanibsit, mielummin syön pikkukiviä.

Kaikki kokeilemani luonnonkosmetiikka. Iho saa allergisia reaktioita, punottaa ja sitä kirvelee.

Vierailija
224/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merileväjauhe (jodin saantiin).

Muuten ei valittamista, mutta tökötti on niin karmean makuista, ettei sitä puolta teelusikallistakaan saa millään alas. Yhtä pahaa sellaisenaan/ruokaan/veteen sekoitettuna. Yritykset päättyvät yleensä yökkimiseen; mikään muu ruoka-aine ei ole aiheuttanut tällaista reaktiota.

Vierailija
225/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Neulekone -90-luvun alussa. En saanut yhtäkään villapaitaa valmiiksi.

- Sellainen pieni "liekitin", en tiedä sen oikeaa nimeä, millä saadaan creme bruleen päällä oleva sokeri karamellisoiduksi. Juu, kerran tuli käytettyä.

- Päätin alkaa opettelemaan uutta kieltä, ostin kielioppikirjoja ym. jotka jäivät täysin lukematta.

- Usea biotiinikuuri estämään hiusten lähtöä, ei auttanut.

- Laihdutusvalmisteita, maku oli niin paha etten pystynyt syömään.

- Meikkejä jotka jääneet käyttämättä.

- Hiusten kihartimia ja suoristajia joita en oppinut käyttämään.

-Itseruskettava aine joka teki laikullista rusketusta. Käytin kerran.

- Hajuvesiä joita olen ostanut liian lyhyellä harkinnalla.

Ym. Ym. Ym.

Vierailija
226/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookosöljyä ostin kun sitä hehkutettiin joka paikassa, vieläpä oikein ison purkillisen. Maku oli niin järkyttävä että melkein oksensin. Jäi käyttämättä ja sen lisäksi siitä seurasi inho kaikkea sellaista kohtaan joka tuoksuu kookokselta ja josta ennen pidin esim. aurinkovoide, saippua, käsirasva tms.

Vierailija
227/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuhälytin (huuto kuului asunnon poikki muutenkin), kantotakki (tuli käytettyä vain muutaman kerran), vene (kyllästyttiin nopeasti), kaikki kosmetologien palvelut (ei näkyvää vaikutusta)

Vierailija
228/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä korealaisia kauneudenhoitoja, joita Sokoksellakin myydään. Ostin siis näitä jalankuorintasukkia pari kappaletta kerralla. Olen kerran aikaisemmin käyttänyt toisen merkkiset kuorintasukat ja iho tosiaankin lähti kuoriutumaan ja melkein kaikki hyvin paksusti parkkiintunut nahka lähti. Ajattelin sitten kokeilla näitä korealaisia versioita, kun sattui vastaan, niin kovastihan näitä kehutaan. No aivan täysin susi oli, tai sitten minulla oli joku harvinaisen paska erä! Iho ei ole lähtenyt nimeksikään pois edes sieltä ohuelta alueelta. Ajattelin, että ehkä kun toisen kerran laitan, vaan eipä taaskaan taphtunut mitään. Toki näissä hinta oli puolet tuosta ensimmäisestä kokeilemastani, ja ero todellakin sen mukainen. 

Vierailija
229/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittivoiteet ja kapselit ja mitä niitä olikaan. Tuhlasin 90-luvun lopulla näihin aika paljon rahaa. En ollut ylipainoinen, halusin vain kapeammat reidet. Kun hiljattain katsoin saman ajan brittiläisiä naistenlehtiä, tuntui ihan uskomattomalta että lähes joka toinen mainos oli joku selluliittivoide. Tuossa buumissa on moni lääkeyhtiö ja vastaava käärinyt hyvät rahat.

Vierailija
230/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palju. Omasta mielestäni vaikea pitää puhtaana/epähygieeninen eikä tule käytettyä.

Kohta on huutonetit pullollaan vähänkäytettyjä paljuja.

Vierailija
231/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaa myöten kaikki sillä hetkellä suositut villitykset kuten piikkimatto, selätin ja hulavanne, jäävät usein pölyttymään kaapin perälle.

Rahaa olen minäkin lisäksi pistänyt erilaisiin ihoseerumeihin yms., joiden tehosta ei ole takuita. Lisäksi jotkut (kalliitkin) vaatteet ovat paljastuneet turhiksi heräteostoksiksi, kun ei ole tullut käytettyä.

Piikkimattohan on tosi hyvä!

Vierailija
232/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksi vaan kaksi robotti-imuria! Ensimmäinen oli mielestäni tehoton, hiekat jäi pyörimään lattialle ja imuri jäi usein hinkkaamaan esim. pelkästään eteistä, vaikka käynti oli vapaa kaikkialle. Ostin uuden, kalliimmat imurin. Se levittää myös roskat ja hiekat ympäri lattioita. Akku on tehottomampi kuin ensimmäisessä, joten joutuu lataamaan kesken imuroinnin. Ja sen jälkeen imuroimaan oikealla imurilla robotti-imurin jäljiltä jääneet roskat.

En ymmärrä miten jotkut kuvittelee tuon omatoimisen robotti-imurin olevan parempi tai tehokkaampi? Ensinnäkin kulkee hitaasti ja sitä joutuu seuraamaan kaiken aikaa tai ainakin tarkastamaan että on tehnyt työnsä. Maksaa maltaita, haittaa kulkemista, pitää varoa ettei kompastu, ettei lapset ja lemmikit loukkaa itseään sen kanssa. Perinteisen perässä hinattavan kun ostaa ja käyttää, työ on tehty vartissa, saa pois jaloista, ei tarvitse tarkastella jälkikäteen työn jälkeä eikä itse kone edes maksa paljon. Samalla saa myös hyötyliikuntaa kun muuten makoilisi lähinnä sohvalla ja seuraisi robotin kulkua :)

Ei kai sitä ole tarkoitus käyttää silloin, kun itse on kotona! Joka aamu töihin lähtiessä naps ja illalla tullessa on siistit lattiat.

Vierailija
233/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tähtikaukoputken, oli hankalakäyttöinen eikä sillä sen paremmin nähnyt kuin hyvällä lintuputkellani. Tuolla se on komerossa.

Vierailija
234/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintava ihonhoitosetti rasvaiseen ihoon ja näppylöihin. Ja aikaa meni joka ehtoo puunaamiseen, naamioihin yms. Ei mitään vaikutusta. Kosmetologilla käynti auttoi kyllä minua, keväällä kävin kahdessa hoidossa ja koko kesän pysyi iho hyvänä.

Vierailija
235/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näitä korealaisia kauneudenhoitoja, joita Sokoksellakin myydään. Ostin siis näitä jalankuorintasukkia pari kappaletta kerralla. Olen kerran aikaisemmin käyttänyt toisen merkkiset kuorintasukat ja iho tosiaankin lähti kuoriutumaan ja melkein kaikki hyvin paksusti parkkiintunut nahka lähti. Ajattelin sitten kokeilla näitä korealaisia versioita, kun sattui vastaan, niin kovastihan näitä kehutaan. No aivan täysin susi oli, tai sitten minulla oli joku harvinaisen paska erä! Iho ei ole lähtenyt nimeksikään pois edes sieltä ohuelta alueelta. Ajattelin, että ehkä kun toisen kerran laitan, vaan eipä taaskaan taphtunut mitään. Toki näissä hinta oli puolet tuosta ensimmäisestä kokeilemastani, ja ero todellakin sen mukainen. 

Hyi kamala, miksi haluat että sun jaloista lähtee nahka 😱😱😱?!

Vierailija
236/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partylite. Olin muutaman vuoden osallisena tässä pyramidihuijauksessa. Joo, rahaa paloi jonkin verran.

Vierailija
237/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki merkkaituotteet ja hajuvedet, en tee mitään merkeillä voin ostaa myös muovilaukun sekin on kestävä. Jotkut hajuvedet on liian voimakkaita. 

Vierailija
238/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr keräys.

Vierailija
239/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo.

Vierailija
240/903 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkahan se on noin yleisesti ottaen turha rahanreikä. Tyhjillä lupauksilla myydään ylihintaisia tuotteita joita sitten eltaantuneina saa heitellä roskiin kun ei tullutkaan käytettyä.

Ja jos jotain erehtyy ostamaan kaupustelijalta, myyntiesittelyn perusteella, on varmasti ylihintaista.

Itse erehdyin tyhmyyttäni ostamaan erään kauppakeskuksen vilkkaassa ohikulkukäytävässä majailleilta myyjiltä 120 eurolla akneen tarkoitetun naamion saaden kaupan päälle jonkun puhdistussaippuan, valitettavasti oli silloin rahaa ja myyjä väsäsi jonkun kunnon diilin naamion normaalihinnan ollessa jossain 200 euron tienoilla ja saippuan 20 euroa, kehui itse käyttäneensä naamiota ja miten on oikea ihmetuote ym., en olisi täysin halunnut ostaa mutta olen todella huono pakenemaan tuollaisista tilanteista ja idioottina lopulta ostin. Naamio löytyy edelleen käyttämättömänä (kuten saippuakin), tuosta on pari kolme vuotta aikaa eikä minulla ole enää akneakaan. Tuskinpa siinä naamiossa olisi päiväystäkään enää. Asia ärsyttää aina silloin tällöin, olen miettinyt pitäisikö myydä mokoma eteenpäin mutta eihän sitä kukaan järkevä ihminen ostaisi läheskään samaan hintaan vaikka olisikin vielä käyttökelpoista.

Minulla oli joskus joulunaikaan käsitöiden myyntipiste tuollaisten rasvamyyjien vieressä. Tarjoutuivat rasvaamaan asiakkaiden kädet ja samalla alkoi armoton myyntipuhe, että lahjaksi tästä äitille tai mummolle pakkaus. No paljonko maksaa? 220 e. No en hemmetissä osta noin kallista!

Sitten tuli kylkiäisrasvaa ja hinta putosi ja putosi. Jotkut osti sitten muutamalla kympillä. Toiset maksoivat sen pari sataa. Jotkut osasivat liueta paikalta ostamatta mitään.

Todella paljon ne kauppaa teki perustuen varmaan juuri siihen ettei suomalainen kehtaa kieltäytyä. Yllättäen vanhemmat naisihmiset olivat niitä jotka tokaisivat että pidä rasvas. Nuorehkot ja rehdit mieshenkilöt kaivoivat kuvettaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi