Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!

Vierailija
26.01.2020 |

Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.

Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.

Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.

Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...

Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??

Kommentit (309)

Vierailija
261/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei tunnu menevän perille tuo asia.

Pertti ja Pekka kiistelevät siitä millainen nainen on kaunein.

Pertin mielestä Megan Fox parikymppisenä oli kaunein ikinä, mutta Jessica Alba oli ällö (koska väärä hiustyyli).

Pekan mielestä Jessica Alba parikymppisenä oli kaunein ikinä, mutta Megan Fox oli ällö (koska vääränlainen pukeutumistyyli).

Pertti ja Pekka kertovat keskustelupalstalla Tavis-Tiinalle kuinka miehillä on täysin erilainen naismaku, eikä mitään kauneusihanteita ole!

Vierailija
262/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa.

Valtaosa naisista kertoo, että haluaa viestitellä kauemmin kuin muutaman viestin verran tai yhden illan, ennen kuin antaa numeronsa miehelle / lähtee tapaamaan / panemaan.

Palstaylit: "Ei tavalliset miehet saa koskaan mitään! Naiset haluaa vain top 10-miehiä! Tinder on panosovellus, miksen saa heti p*llua sieltä?"

EIKÄ esim näin:

Palstan miehet: Ahaa. Eli valtaosa naisista haluaa hiukan kartoittaa, olenko turvallinen tavata ja olenko luonteeltani kiinnostava. Kiirehtiminen ja painostus on teille turn-off? No kirjoitellaan sitten pari päivää ensin ja tutustutaan, mennään sitten treffeille julkiselle paikalle.

Oppimis- ja omaksumiskyky 0. Outoa, outoa! Täällähän saa ilmaisia vinkkejä. Todistettavasti Tinderin kautta suhteita syntyy, eli jotkut viitsii hetken viestitellä ja osoittautua kiinnostaviksi.

Tosin....ylin kanssa ei kukaan tietoisesti tapaamiseen lähtisi kuitenkaan. Katkeruus ja viha = HUGE turn-off. N50+

Niin no tämä edellyttää, että saisi edes niitä matseja ensin niin voisi ehkä päästä siihen viestittelyyn asti. Olen varmaan reilusti alle tavistason naisten silmissä, jos tavismiehet siellä kerta saa matseja.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää lukea ylien ylinaa.

Menkää terapiaan ja käsitelkää naisvihanne ja katkeruutenne.

Sen jälkeen käyttäytykää kuin normaali-ihmiset. Puhukaa naisille kuin ihmisille. Olkaa peruskohteliaita. Siitä se lähtee.

Ystäväpiirissäni on kauniita, rumia, komeita, mitättömiä, tavallisia molempia sukupuolia. Ei mitään logiikkaa minun silmissäni ulkonäön suhteen, miten ovat pariutuneet. Osa tavanneet IRL, osa netissä.

Jos joku 10% miehistä saa Tinderissä kaikki matchit, ehkä he ei oo uleja? Ehkä heillä on kiva profiiliteksti ja hyvä kuva (= ei arskoja, keskaria, tuoppia)? Ehkä he ei uhku vihaa ja katkeruutta tekstissään, vaan kertoo rehellisesti mitä etsii, ja vaikuttaa huumorintajuisilta?

Tällä palstalla on annettu tuhat vinkkiä, mikä on turn-off teksteissä ja kuvissa, ja arvatkaa mitä: en ole koskaan, siis yhtä ainutta kertaa, lukenut miehen sanovan: no mutta hyvä idea! Mä kokeilen tota! KOSKAAN! Valitetaan ja ylistaan vaan, että top 10% vie kaikki naiset ja muut jää ilman. Kato moniko seurustelee ja on naimisissa, ei pidä paikkaansa! N50+

Vierailija
264/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen käyttäytykää kuin normaali-ihmiset. Puhukaa naisille kuin ihmisille. Olkaa peruskohteliaita. Siitä se lähtee.

Ystäväpiirissäni on kauniita, rumia, komeita, mitättömiä, tavallisia molempia sukupuolia. Ei mitään logiikkaa minun silmissäni ulkonäön suhteen, miten ovat pariutuneet. Osa tavanneet IRL, osa netissä.

Jos joku 10% miehistä saa Tinderissä kaikki matchit, ehkä he ei oo uleja? Ehkä heillä on kiva profiiliteksti ja hyvä kuva (= ei arskoja, keskaria, tuoppia)? Ehkä he ei uhku vihaa ja katkeruutta tekstissään, vaan kertoo rehellisesti mitä etsii, ja vaikuttaa huumorintajuisilta?

Tällä palstalla on annettu tuhat vinkkiä, mikä on turn-off teksteissä ja kuvissa, ja arvatkaa mitä: en ole koskaan, siis yhtä ainutta kertaa, lukenut miehen sanovan: no mutta hyvä idea! Mä kokeilen tota! KOSKAAN! Valitetaan ja ylistaan vaan, että top 10% vie kaikki naiset ja muut jää ilman. Kato moniko seurustelee ja on naimisissa, ei pidä paikkaansa! N50+

Itse olen kaikki vinkit ja neuvot testannut, mutta mikään ei ole auttanut tinderissä. Netissä on noita ohjeita aika monellakin sivustolla. Okei ammattikuvaajalla en ole kuvia ottanut, mutta moniko on muutenkaan?

M37

Vierailija
265/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kaikki vinkit ja neuvot testannut, mutta mikään ei ole auttanut tinderissä. Netissä on noita ohjeita aika monellakin sivustolla. Okei ammattikuvaajalla en ole kuvia ottanut, mutta moniko on muutenkaan?

M37

Olen törmännyt Tinderissä tällaiseenkin, että on selkeästi studiossa otetut kuvat. 

Vierailija
266/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

mikset kokeile ammattikuvaajaa

Vierailija
267/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Olen törmännyt Tinderissä tällaiseenkin, että on selkeästi studiossa otetut kuvat. 

No annoitko tykkäyksen?

Vierailija
268/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

mikset kokeile ammattikuvaajaa

Pidän sitä jo niin epätoivoisena hommana, että en ole siihen lähtenyt.

M37

Vierailija
269/309 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Löysin Tinderistä naisen.

Päätin muutamana iltana tutkia identiteettiäni ja katselin sovelluksesta myös miehiä. Mätchäsin muutaman kanssa.

Adrenaliini nousi heti, toisin kuin naisten kanssa. Aloin heti skannata, onko turvallista edes laittaa/vastata viestiin (sovin naistenkin kanssa tapaamisen aina julkiselle paikalle, suosittelen kaikille muillekin).

Ensimmäinen matchini oli poistanut minut jo niissä minuuteissa, kun tarkistelin hänen tietojaan. No täältä opin, että niinhän ne miehet tekee, en läpäissyt karsintaa :D

Toisella ei ollut juuri mitään tietoja itsestään, lempinimi ja kahden sanan ihan hauska määritelmä. (Minulla oli oikea etunimi ja ammatti, kasvo- ja kroppakuvia, yhteys ammattiini liittyvään julkiseen instaan). Hän laittoi viestin, ja kun kyselin, voisiko hän kertoa jotain itsestään, hän vei keskustelun seksuaaliseksi. Poistin parin heti.

Kolmannella oli hauskat kuvat. Hän laittoi viestin englanniksi. Moikkien jälkeen hän kertoi olevansa polyamorinen, mutta naisilla on tämän kanssa ongelmia, joten emme voi harrastaa seksiä hänen luonaan, vaan ”maybe your place”. No kerroin, etten koskaan tapaa kuin julkisilla paikoilla. Hänellä oli kuulemma naisystävä. Kysyin tietääkö nainen olevansa polyamorisessa suhteessa. Kuulemma joo. Entä miltä hänestä tuntuu? Ei vastausta. No valitsetteko yhdessä Tinderistä tyyppejä? Hups, mies katosi.

Nämä kolme eivät ainakaan halunneet tosissaan keskustella kanssani :D ja sorppa, he eivät ole mitään miesten parhaimmistoa millään asteikolla. Minulla on paljon tuttuja ja ystäviä, myös heteromiehiä, enkä jaksa uskoa, että juuri minun ympyröihini osuisi vain sitä ”ylimmän desiilin kermaa” (VMP oikeesti), vaikka heistä kovasti pidänkin.

No niin, meinasin vielä jauhaa jotakin, mutta Nukkumatti laittaa palstan kiinni. Jos nyt jotain, niin miettikää nyt vähän mitä sanotte, jos se tärskyjen järjestäminen on niin vaikeaa :)

(Tavalliset naiset onnistuvat siinä helposti keskenään. Olen käynyt vain kivoilla treffeillä, vaikka kaikkien kanssa ei ollutkaan kipinää. Mutta yksi riittää <3 )

Vierailija
270/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa.

Valtaosa naisista kertoo, että haluaa viestitellä kauemmin kuin muutaman viestin verran tai yhden illan, ennen kuin antaa numeronsa miehelle / lähtee tapaamaan / panemaan.

Palstaylit: "Ei tavalliset miehet saa koskaan mitään! Naiset haluaa vain top 10-miehiä! Tinder on panosovellus, miksen saa heti p*llua sieltä?"

EIKÄ esim näin:

Palstan miehet: Ahaa. Eli valtaosa naisista haluaa hiukan kartoittaa, olenko turvallinen tavata ja olenko luonteeltani kiinnostava. Kiirehtiminen ja painostus on teille turn-off? No kirjoitellaan sitten pari päivää ensin ja tutustutaan, mennään sitten treffeille julkiselle paikalle.

Oppimis- ja omaksumiskyky 0. Outoa, outoa! Täällähän saa ilmaisia vinkkejä. Todistettavasti Tinderin kautta suhteita syntyy, eli jotkut viitsii hetken viestitellä ja osoittautua kiinnostaviksi.

Tosin....ylin kanssa ei kukaan tietoisesti tapaamiseen lähtisi kuitenkaan. Katkeruus ja viha = HUGE turn-off. N50+

Toistetaan: Mitään kirjoittelua ja kartoittamista ei tapahdu koska se tavismies on swaipattu vasemmalle.

Oikealle on swaipattu ne naisten silmissä tavismiehet eli top 20% miehet, jotka eivät halua viestitellä ikuisuuksia naisten kanssa jotka samanaikaisesti valikoivat mieskatalogista vielä parempaa ehdokasta.

Ja edelleen - Me naiset odotamme sitä top 10-20 miehen määritelmää, joka on universaalisisti, geneettisesti komea ja saa kaikki naiset Tinderissä. Nyt vihdoin se määritelmä esimerkkeinern kehiin tai loppuu tämä ulina!!!!!

Vierailija
271/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa.

EIKÄ esim näin:

Toistetaan: Mitään kirjoittelua ja kartoittamista ei tapahdu koska se tavismies on swaipattu vasemmalle.

Oikealle on swaipattu ne naisten silmissä tavismiehet eli top 20% miehet, jotka eivät halua viestitellä ikuisuuksia naisten kanssa jotka samanaikaisesti valikoivat mieskatalogista vielä parempaa ehdokasta.

Ja edelleen - Me naiset odotamme sitä top 10-20 miehen määritelmää, joka on universaalisisti, geneettisesti komea ja saa kaikki naiset Tinderissä. Nyt vihdoin se määritelmä esimerkkeinern kehiin tai loppuu tämä ulina!!!!!

WTF?

Älä ylestä mua kuulumaan johonkin mitä naiset yleensä plää plää plää.

Tai no, turha tähän on mtn vastata, kun täällä kirjoittelevat ovat jo päättäneet kantansa ja piste.

Mikä tai kuka on komea mies?

Ei aikaakaan Bradley Cooper tai mikä se pitkätukka lässynlää tumma laulaja jolla afro? Parkkonen? Ihan oksetus.

Tai se temmpari juontaja. Äänikin saa yökkäily refleksin.

Ja tiedän olevani vähemmistö joten pakenen takaoikealle.

Vierailija
272/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

No annoitko tykkäyksen?

No joo, vaikka ukko ei ollut kummoisen näköinen muuten. Tuli match ja tyyppi poisti siinä vaiheessa, kun oltiin puhuttu tapaamisesta...

Vierailija
273/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on sikoja kun ne tykkää vain top10 komeista. Mutta myos sikoja, kun haluavat tutustua mieheen eivätkä lähde treffeille pelkän ulkonäon perusteella. Vaikeaa on elämä.

Vierailija
274/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tavallisella kahden laspen isällä 38-43 vuotiaana ei ole ollut mikään ongelma päästä treffeille, kun omaa fiksut kuvat, lyhyen esittelyn itsestäni ja mitä haen. Lisäksi keskustelun alkaessa koitan tutustua toiseen ihmiseen, en päästä sänkyyn. Isompi ongelma tinderin kanssa on, että aniharva treffikumppani on tavatessa herättänyt mitään kiinnostusta nähdä edes uudestaan. 

Vierailija
275/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo top-mies-jankkaajat!!

Lukekaa ja ottakaa haltuun noi vinkit mitä tuolla ylempänä lueteltiin ja lopettakaa tuo katkera jankkaus jostain "top-miehistä"!

Miehillä tuntuu olevan joku ihan ihme käsitys siitä, että nainen kun nainen saa tinderistä mukamas kenet tahansa.

En ala ulkonäköäni tai ikääni nyt kuvailemaan, mutta top-miehet kyllä skippaa mut, kun nuorempaa ja nätimpää on koko tinder-pullollaan!

On myös jotain harhaa, että jokaikisellä naisella olisi kokoajan 5-10 miestä viestittelemässä. Joo, näitä pllunvonkaajia kyllä, mutta asialliset keskustelut ja aloitukset on harvassa ja ne kyllä huomataan :)

Olen itse matchannyt vaikka kuinka monta perusjantteria, joihin olisin ollut kiinnostunut tutustumaan, mutta homma kustaan heti tolla että ollaan tuppaamassa kahville tai jankataan puhelinnumeroa ekassa viestissä.

Minä en "top-miestä" saa (enkä halua/edellytä "top-miehen" ominaisuuksia) mutta vannon kautta kiven ja kannon että "perusmiehelle" joka etsii panoseuraa kelpaisin satavarmasti.

Lopettakaa se hätäily ja negistely nyt jostain top-miehistä! En minäkään ulvo vauvapalstalla että 20 v instabeibet vie komeimmat miehet, niinkuin varmaan viekin ja se on täysin ok! Koitan erottua kivoilla kuvilla ja mielenkiintoisella profiililla.

Ja miehet tuntuvat aina haluavan sen kauneimman, eivät sitä minkä voisivat saada, niin siinä mielessä tämä top-mies valitus on hieman nurinkurista..

Lykkyä pyttyyn!

Olenainen pointti on että saat matcheja, viestejä treffejä miesten kanssa jotka ovat ulkonäöllisesti parempaa luokkaa kuin sinä.

Ehkä ne eivät sitten ole huippumiehiä, mutta luultavasti niitä vähän paremman näköisiä perusjanttereita, vaikka itse olet täysin keskiverto.

Vähän paremman näköinen perusjantteri haluaisi kuitenkin parisuhteeseen vähän paremman näköisen perusmimmin (panoksi kelpaa lähes kuka tahansa), eikä keskiverto asiansa kunnialla hoitava perusjantteri ala tyytymään parisuhteeseen Kouvola-tasoisen kuuden lapsen yh:n kanssa.

Jos uskot ettei ulkonäöllä ole väliä, niin ok. Yleensä sillä kuitenkin on. Se ettei vaadi miesmallia, ei todellakaan tarkoita etteikö olisi pinnallinen tai etteikö tasoja olisi olemassa.

No pointti ei nyt ollut juuri minun ulkonäköni, vaikka omista matcheistani puhuinkin. Tämä ketjuhan on käsitellyt NAISIA JA MIEHIÄ ja tätä Tinderin kautta tapahtuvaa vuorovaikutusta.

"Olennainen pointti" oli siis se, että myös "tavismiehellä" olisi mahdollisuudet hyvään ja kauniiseen naiseen, jos ei heti pilattaisi mahdollisuuksia tolla anna numero tuun kahville- hätäilyllä :)

Ja jos sitten näiden omien tinder-kokemusteni ja sen perusteella, että "top-mies" minut skippaisi minun oltava joku ruma vanha läski yh mitälie niin voit ajatella niin, enkä ala käsitystäsi oikomaan.

Vähän arvelinkin, että tuohon tulee joku provoamaan.

Täällä on selkeästi joku katkeroitunut päättänyt että tietty "parhaimmisto" vie kaikki naiset tinderistä ja se ken muuta väittää on alempitasoinen kouvola-yh whatever.. :D

Jos asia näin on ja mitään ei ole tehtävissä tilanteen korjaamiseksi niin ei siellä Tinderissä/missään muuallakaan ole pakko olla.

Tämä. Minä en ymmärrä, mihin tuolla jankutuksella (top, alfa, leuka, kaikki naiset aina ja iänkaikkisesti amen, 10 %...) pyritään. Ei pienintäkään kykyä dialogiin vaan aina vastauksena sama "fakta". Jos kerran asia on fakta, niin mitä siitä enää edes jauhamaan? Sen tavismiehen kannattaa silloin unohtaa koko Tinder, koska #fakta.

Vierailija
276/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää, miksi niin monella suomalaisella naisella on englanninkielinen teksti Tinderissä, kun kuitenkin ollaan Suomessa.

Vierailija
277/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, miksi niin monella suomalaisella naisella on englanninkielinen teksti Tinderissä, kun kuitenkin ollaan Suomessa.

Monella miehellä on myös englanninkielinen teksti. Ihan suomalaisilla siis.

Vierailija
278/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa matkustelee ja haluaa helpottaa asiaa, ettei tarvitse kirjoittaa esittelyä uudiksi. Miksi naiset/miehet tekee näin-ajattelua helpottaa jos katsoo muitakin kuin sitä haettua sukupuolta. Huomaa miten asiat harvemmin on sukupuolen mukaan jakaantuneita.

Vierailija
279/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihmetellyt asiaa, mutta et siis keksinyt yhtään mahdollista syytä, että miksi näin voisi olla?

Vierailija
280/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä on myös englanninkielinen teksti. Ihan suomalaisilla siis.

Olisko ne nyt niitä jotka saivat ''kuuman vinkin'' siirtyä toiselle puolen? Naiselta ymmärrän erittäin hyvin englanninkielisen tekstin. Tinderissä käy tosi paljon ulkomaalaisia miehiä mitkä ottaa herkästi yhteyttä ja kysyy sitten englanniksi lisätietoja. Parempi antaa ne jo siinä infoboksissa