Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Tinderissä (miehillä) on niin kamala kiire?!

Vierailija
26.01.2020 |

Olen nainen ja melko uusi Tinderin käyttäjä. Olen huomannut, että ainakin miehillä on tässä sovelluksessa aivan järjetön kiire.

Esimerkiksi yhden miehen kanssa oli match tullut maanantaina, tiistaina hän pyysi jo puhelinnumeroa ja kun en ollut näin lyhyellä tuntemisella vielä valmis antamaan numeroani (joka ei kuitenkaan ole julkista tietoa, vaan yksityisasiani), niin poisti mitään sanomatta seuraavana päivänä.

Toinen tyyppi pyysi parempaa kuvaa minusta. Lupasin laittaa, mutta en laittanut sillä samalla hetkellä, koska olin menossa asioille. Pari tuntia myöhemmin huomasin, että match on poistettu.

Kolmas (tämän kanssa oli jo juteltu aiemmin) oli laittanut viestiä, jota en ehtinyt välittömästi lukea. Kun olisin tunnin sisällä lukenut viestin, olikin jo koko match poistettu...

Tässä vain muutama esimerkki. Kyseiset miehet ovat olleet aivan tavallisia miehiä, joille tuskin tulee matcheja edes päivittäin. Ihmettelen, että mikä on tämä kiire, että kaiken pitäisi tapahtua vartin sisällä ja hetkeäkään ei voida odottaa. Ennen oli ihan normaalia, että ihmiset työaikana tai kyläillessä eivät naputa herkeämättä puhelintaan, vaan tekstiviesteihin joutui odottamaan vastausta jopa useita tunteja, jopa seuraavaan päivään. Edelleen näin on mm. Whatsappissa... Miksi sitten Tinderissä on näin kamala hoppu??

Kommentit (309)

Vierailija
281/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallisella kahden laspen isällä 38-43 vuotiaana ei ole ollut mikään ongelma päästä treffeille, kun omaa fiksut kuvat, lyhyen esittelyn itsestäni ja mitä haen. Lisäksi keskustelun alkaessa koitan tutustua toiseen ihmiseen, en päästä sänkyyn. Isompi ongelma tinderin kanssa on, että aniharva treffikumppani on tavatessa herättänyt mitään kiinnostusta nähdä edes uudestaan. 

Varmasti näin kun ulkonäkö on siedettävä, kaikilla ei yhtä hyvä tuuri.

M37

Vierailija
282/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa matkustelee ja haluaa helpottaa asiaa, ettei tarvitse kirjoittaa esittelyä uudiksi. Miksi naiset/miehet tekee näin-ajattelua helpottaa jos katsoo muitakin kuin sitä haettua sukupuolta. Huomaa miten asiat harvemmin on sukupuolen mukaan jakaantuneita.

Itsellä tulee kyllä mieleen noista, että ensisijaisesti etsitään ulkomaalaista miestä.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tavallisella kahden laspen isällä 38-43 vuotiaana ei ole ollut mikään ongelma päästä treffeille, kun omaa fiksut kuvat, lyhyen esittelyn itsestäni ja mitä haen. Lisäksi keskustelun alkaessa koitan tutustua toiseen ihmiseen, en päästä sänkyyn. Isompi ongelma tinderin kanssa on, että aniharva treffikumppani on tavatessa herättänyt mitään kiinnostusta nähdä edes uudestaan. 

M37

Hyvä, että myönnät, että se "siedettävä" ulkonäkö riittää. Sekin on jo askel keskustelussa eteenpäin.

Itse en ymmärrä, miksi Tinderissä pitää olla, jos se ei omalla kohdalla toimi. Minä en ole kaunis ja siksi nettideittailu ei toiminut omalla kohdallani. Ymmärsin sen parissa viikossa ja poistin profiilini. Löysin puolisoni sittemmin live-elämästä.

Vierailija
284/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa matkustelee ja haluaa helpottaa asiaa, ettei tarvitse kirjoittaa esittelyä uudiksi. Miksi naiset/miehet tekee näin-ajattelua helpottaa jos katsoo muitakin kuin sitä haettua sukupuolta. Huomaa miten asiat harvemmin on sukupuolen mukaan jakaantuneita.

Itsellä tulee kyllä mieleen noista, että ensisijaisesti etsitään ulkomaalaista miestä.

M37

Etsiihän osa miehistäkin, joten miksei naisetkin?

Vierailija
285/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Hyvä, että myönnät, että se "siedettävä" ulkonäkö riittää. Sekin on jo askel keskustelussa eteenpäin.

Itse en ymmärrä, miksi Tinderissä pitää olla, jos se ei omalla kohdalla toimi. Minä en ole kaunis ja siksi nettideittailu ei toiminut omalla kohdallani. Ymmärsin sen parissa viikossa ja poistin profiilini. Löysin puolisoni sittemmin live-elämästä.

Eipä tuo livekään toimi sen paremmin, samahan se on tuokin tinderi testata. Nyt tulee lähinnä kyllä vain "roikuttua" siellä.

M37

Vierailija
286/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Etsiihän osa miehistäkin, joten miksei naisetkin?

En tarkoittanut, että asia olisi eri oli kyseessä mies tai nainen.

Itse en noihin antaisi tykkäystä, koska oletan että hakusessa on ulkomaalainen mies.

M37

Vierailija
287/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Siedettävä ulkonäkö ja kehuttu laatumies ei toki sovi minusta samaan malliin, jos kerran ne laatumiehet vie kaikki naiset. Tälle arkiselle siedettävän näköiselle on riittänyt matchejä ja treffejä riittävästi.

Vierailija
288/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Siedettävä ulkonäkö ja kehuttu laatumies ei toki sovi minusta samaan malliin, jos kerran ne laatumiehet vie kaikki naiset. Tälle arkiselle siedettävän näköiselle on riittänyt matchejä ja treffejä riittävästi.

Itse en mistään laatumiehistä ole puhunut. Tiedän vain, että itsellä ei menestystä ole ollut, joten ei varmaan ole sitä siedettävää ulkonäköä. Saati sitten laadukas millään mittarilla.

M37

Vierailija
289/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en mistään laatumiehistä ole puhunut. Tiedän vain, että itsellä ei menestystä ole ollut, joten ei varmaan ole sitä siedettävää ulkonäköä. Saati sitten laadukas millään mittarilla.

M37

Herää kysymys onko sinulla millaiset kuvat esim. paidattomia otoksia? Onko esittelytekstiä, mistä selviää mitä haet? Jos nainen vastaa, niin onko 1-3 laittamasi viesti vonkausta tai jotain s eksiin liittyvää? 

Vierailija
290/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Herää kysymys onko sinulla millaiset kuvat esim. paidattomia otoksia? Onko esittelytekstiä, mistä selviää mitä haet? Jos nainen vastaa, niin onko 1-3 laittamasi viesti vonkausta tai jotain s eksiin liittyvää? 

Sama vika kuin useimmilla täällä olevilla miehillä nimittäin katkeruus. Moinen näyttää aiheuttavan myös sitä ettei haluta tyytyä tai poiketa rajan toisella puolen. Olen seurannut näitä keskusteluita joissa monilla tulee nuo lopussa mainitut vastaukset. Moni odottaa saavansa priimaa.

Vierailija
291/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Löysin Tinderistä naisen.

Päätin muutamana iltana tutkia identiteettiäni ja katselin sovelluksesta myös miehiä. Mätchäsin muutaman kanssa.

Adrenaliini nousi heti, toisin kuin naisten kanssa. Aloin heti skannata, onko turvallista edes laittaa/vastata viestiin (sovin naistenkin kanssa tapaamisen aina julkiselle paikalle, suosittelen kaikille muillekin).

Ensimmäinen matchini oli poistanut minut jo niissä minuuteissa, kun tarkistelin hänen tietojaan. No täältä opin, että niinhän ne miehet tekee, en läpäissyt karsintaa :D

Toisella ei ollut juuri mitään tietoja itsestään, lempinimi ja kahden sanan ihan hauska määritelmä. (Minulla oli oikea etunimi ja ammatti, kasvo- ja kroppakuvia, yhteys ammattiini liittyvään julkiseen instaan). Hän laittoi viestin, ja kun kyselin, voisiko hän kertoa jotain itsestään, hän vei keskustelun seksuaaliseksi. Poistin parin heti.

Kolmannella oli hauskat kuvat. Hän laittoi viestin englanniksi. Moikkien jälkeen hän kertoi olevansa polyamorinen, mutta naisilla on tämän kanssa ongelmia, joten emme voi harrastaa seksiä hänen luonaan, vaan ”maybe your place”. No kerroin, etten koskaan tapaa kuin julkisilla paikoilla. Hänellä oli kuulemma naisystävä. Kysyin tietääkö nainen olevansa polyamorisessa suhteessa. Kuulemma joo. Entä miltä hänestä tuntuu? Ei vastausta. No valitsetteko yhdessä Tinderistä tyyppejä? Hups, mies katosi.

Nämä kolme eivät ainakaan halunneet tosissaan keskustella kanssani :D ja sorppa, he eivät ole mitään miesten parhaimmistoa millään asteikolla. Minulla on paljon tuttuja ja ystäviä, myös heteromiehiä, enkä jaksa uskoa, että juuri minun ympyröihini osuisi vain sitä ”ylimmän desiilin kermaa” (VMP oikeesti), vaikka heistä kovasti pidänkin.

No niin, meinasin vielä jauhaa jotakin, mutta Nukkumatti laittaa palstan kiinni. Jos nyt jotain, niin miettikää nyt vähän mitä sanotte, jos se tärskyjen järjestäminen on niin vaikeaa :)

(Tavalliset naiset onnistuvat siinä helposti keskenään. Olen käynyt vain kivoilla treffeillä, vaikka kaikkien kanssa ei ollutkaan kipinää. Mutta yksi riittää <3 )

Kuitenkin tilanne on se että tuntemillani tavallisen näköisillä, mukavilla ja hyvän profiilin tehneillä miehillä ei ollut Tinderissä minkäänlaista flaksia. Ko. miehet ovat sittemmin menneet naimisiin, joten tuskinpa ovat ihan toivottomia.

Vain kahdella oli. Molemmat hyvin komeita, mutta silti naisten silmissä tavismiesliigassa. Molempien nykyiset tyttöystävät luonnollisesti viittä vaille mallitasoa.

Kyllä ne "tavismiehet" vain tuppaavat olemaan niitä komeammasta päästä olevia tavismiehiä, vaikkeivat miesmalleiksi pääsisivätkään.

ps. naisena on helppo sanoa. Kirjaimellisesti on totta että mies löytäisi helpommin naiseksi meikkautuneena miesseuraa, kuin naisseuraa omana itsenään. Vaikka jättäisi profiiliin sukupuoleksi "mies" ja etsisi "heteroseuraa".

Vierailija
292/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätin muutamana iltana tutkia identiteettiäni ja katselin sovelluksesta myös miehiä. Mätchäsin muutaman kanssa.

Adrenaliini nousi heti, toisin kuin naisten kanssa. Aloin heti skannata, onko turvallista edes laittaa/vastata viestiin (sovin naistenkin kanssa tapaamisen aina julkiselle paikalle, suosittelen kaikille muillekin).

Ensimmäinen matchini oli poistanut minut jo niissä minuuteissa, kun tarkistelin hänen tietojaan. No täältä opin, että niinhän ne miehet tekee, en läpäissyt karsintaa :D

Toisella ei ollut juuri mitään tietoja itsestään, lempinimi ja kahden sanan ihan hauska määritelmä. (Minulla oli oikea etunimi ja ammatti, kasvo- ja kroppakuvia, yhteys ammattiini liittyvään julkiseen instaan). Hän laittoi viestin, ja kun kyselin, voisiko hän kertoa jotain itsestään, hän vei keskustelun seksuaaliseksi. Poistin parin heti.

Kolmannella oli hauskat kuvat. Hän laittoi viestin englanniksi. Moikkien jälkeen hän kertoi olevansa polyamorinen, mutta naisilla on tämän kanssa ongelmia, joten emme voi harrastaa seksiä hänen luonaan, vaan ”maybe your place”. No kerroin, etten koskaan tapaa kuin julkisilla paikoilla. Hänellä oli kuulemma naisystävä. Kysyin tietääkö nainen olevansa polyamorisessa suhteessa. Kuulemma joo. Entä miltä hänestä tuntuu? Ei vastausta. No valitsetteko yhdessä Tinderistä tyyppejä? Hups, mies katosi.

Nämä kolme eivät ainakaan halunneet tosissaan keskustella kanssani :D ja sorppa, he eivät ole mitään miesten parhaimmistoa millään asteikolla. Minulla on paljon tuttuja ja ystäviä, myös heteromiehiä, enkä jaksa uskoa, että juuri minun ympyröihini osuisi vain sitä ”ylimmän desiilin kermaa” (VMP oikeesti), vaikka heistä kovasti pidänkin.

No niin, meinasin vielä jauhaa jotakin, mutta Nukkumatti laittaa palstan kiinni. Jos nyt jotain, niin miettikää nyt vähän mitä sanotte, jos se tärskyjen järjestäminen on niin vaikeaa :)

(Tavalliset naiset onnistuvat siinä helposti keskenään. Olen käynyt vain kivoilla treffeillä, vaikka kaikkien kanssa ei ollutkaan kipinää. Mutta yksi riittää <3 )

Kuitenkin tilanne on se että tuntemillani tavallisen näköisillä, mukavilla ja hyvän profiilin tehneillä miehillä ei ollut Tinderissä minkäänlaista flaksia. Ko. miehet ovat sittemmin menneet naimisiin, joten tuskinpa ovat ihan toivottomia.

Vain kahdella oli. Molemmat hyvin komeita, mutta silti naisten silmissä tavismiesliigassa. Molempien nykyiset tyttöystävät luonnollisesti viittä vaille mallitasoa.

Kyllä ne "tavismiehet" vain tuppaavat olemaan niitä komeammasta päästä olevia tavismiehiä, vaikkeivat miesmalleiksi pääsisivätkään.

ps. naisena on helppo sanoa. Kirjaimellisesti on totta että mies löytäisi helpommin naiseksi meikkautuneena miesseuraa, kuin naisseuraa omana itsenään. Vaikka jättäisi profiiliin sukupuoleksi "mies" ja etsisi "heteroseuraa".

Minkä ihmeen takia mies menee Tinderiin, jos kerran saa viittä vaille mallitasoa olevia naisia livenä? Kun selkeästi ulkonäkö on hänelle itselleen se, mikä ratkaisee. (Ja nämå samat kirjoittajat valittavat naisten pinnallisuudesta 🤣🤣🤣)

Vierailija
293/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain sinun subjektiivinen näkemys kavereidesi ulkonäöstä joten viestisi on turha.

Vierailija
294/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Ihan normaalit kuvat, en osaa tarkemmin kuvailla. Ei mitään paidattomuuksia, aurinkolaseja tai vastaavia "perusjuttuja". Olisikin, niin olisi helppo korjata.

On esittelyteksti jossa itsestä ja haen parisuhdetta. En ole saanut matseja niin en ole yhtäkään viestiä laittanut, mutta ei ole tapana lähetellä vonkausviestejä tai vastaavaa.

M37

Vierailija
295/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Sama vika kuin useimmilla täällä olevilla miehillä nimittäin katkeruus. Moinen näyttää aiheuttavan myös sitä ettei haluta tyytyä tai poiketa rajan toisella puolen. Olen seurannut näitä keskusteluita joissa monilla tulee nuo lopussa mainitut vastaukset. Moni odottaa saavansa priimaa.

Ja moniko nainen haluaa tyytyä parisuhteessa?

Vierailija
296/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää lukea ylien ylinaa.

Menkää terapiaan ja käsitelkää naisvihanne ja katkeruutenne.

Sen jälkeen käyttäytykää kuin normaali-ihmiset. Puhukaa naisille kuin ihmisille. Olkaa peruskohteliaita. Siitä se lähtee.

Ystäväpiirissäni on kauniita, rumia, komeita, mitättömiä, tavallisia molempia sukupuolia. Ei mitään logiikkaa minun silmissäni ulkonäön suhteen, miten ovat pariutuneet. Osa tavanneet IRL, osa netissä.

Jos joku 10% miehistä saa Tinderissä kaikki matchit, ehkä he ei oo uleja? Ehkä heillä on kiva profiiliteksti ja hyvä kuva (= ei arskoja, keskaria, tuoppia)? Ehkä he ei uhku vihaa ja katkeruutta tekstissään, vaan kertoo rehellisesti mitä etsii, ja vaikuttaa huumorintajuisilta?

Tällä palstalla on annettu tuhat vinkkiä, mikä on turn-off teksteissä ja kuvissa, ja arvatkaa mitä: en ole koskaan, siis yhtä ainutta kertaa, lukenut miehen sanovan: no mutta hyvä idea! Mä kokeilen tota! KOSKAAN! Valitetaan ja ylistaan vaan, että top 10% vie kaikki naiset ja muut jää ilman. Kato moniko seurustelee ja on naimisissa, ei pidä paikkaansa! N50+

Itse olen kaikki vinkit ja neuvot testannut, mutta mikään ei ole auttanut tinderissä. Netissä on noita ohjeita aika monellakin sivustolla. Okei ammattikuvaajalla en ole kuvia ottanut, mutta moniko on muutenkaan?

M37

Anteeksi että kysyn, mutta eikö sinusta siis kukaan nainen ole koskaan ollut kiinnostunut yhtään? Eikö sinulla ole minkäänlaista kokemusta parisuhteesta tai edes pelkästä seksistä muutoin kuin mahdollisesti maksullinen seura?

Ja anteeksi jos kysymykseni loukkaa. En tarkoita loukata. Olen itse nainen joka lähes vuoden Tinder-kokemuksen aikana sai peräti kuusi matchia. Uskon sen johtuvan ulkonäöstä. Olen kuitenkin live-elämässä kohdannut sellaisiakin miehiä, joille ulkonäöllä ei ole suurta merkitystä. Yhden sellaisen kanssa olen nyt parisuhteessa. Tinder on hyvin ulkonäkökeskeinen parinetsintäkanava eikä se sen vuoksi sovi kaikille.

Vierailija
297/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia mies menee Tinderiin, jos kerran saa viittä vaille mallitasoa olevia naisia livenä? Kun selkeästi ulkonäkö on hänelle itselleen se, mikä ratkaisee. (Ja nämå samat kirjoittajat valittavat naisten pinnallisuudesta 🤣🤣🤣)

Toisen miehen tapauksessa luultavasti siksi koska ko. mies ei halunnut etsiä seksiseuraa kaveripiireistä tai paikallisista juottoloista, mistä olisi seurannut pelimiehen maine.

Ja toisen tapauksessa veikkaisin syyksi että hepun sosiaaliset taidot ovat vähän niin ja näin, joten ulkonäköä painottava Tinder toimi paremmin.

Vierailija
298/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Top 10-20% miehistä...

Tuossa on kyllä perää etä naiset laskevat tavismiehiksi kaikki paitsi miesmallit tms. Mutta se ei tarkoita etteikö tavisten välillä olisi tasoeroja, tai että vain makuasiat ratkaisisivat.

Muistan gallupin jossa oli kolme miestä:

Mies A) Komeahko ja kalju mies kauluspaidassa

Mies B) Komeahko pitkätukkainen taiteilijamies

Mies C) Herra keskiverto kauluspaidassa

Siis kolme tavismiestä, yksikään ei miesmallitasoa.

Äänet jakautuivat seuraavasti:

Mies A 50%

Mies B 50%

Mies C 0%

Naiset jotka pitivät miehestä A inhosivat miestä B, ja päin vastoin. Mutta kaikkien valinta oli Mies A tai Mies B. Eli komeus on kuitenkin universaalia, tyyli ratkaisi kumpi komeista miehistä miellytti.

Linkittäisitkö tämän gallupin? Mitä siinä naisilta siis kysyttiin? Mistä tiedät että naiset, jotka pitivät eniten yhdestä miehestä, inhosivat niitä muita miehiä? Oliko kysymyksenasettelu siis sellainen että piti valita sekä miellyttävin että joku jota inhoaa?

Näillä antamillasi tiedoilla tuo kuvaamasi gallup kuulostaa niin omituiselta, että väkisinkin ihmetyttää... Yleensä kun se, että pitää jotakuta miestä komeampana kuin toista, ei mitenkään automaattisesti merkitse sitä, että se toinenkaan olisi millään tavalla inhottava. Joten tuntuu hippasen epäuskottavalta, että samaan gallupiin osuu pelkästään niin mustavalkoisesti ajattelevia naisia, että jollei mies ole hänen mielestään komein kolmesta vaihtoehdosta, hän on inhottava.

Vierailija
299/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluuaisin ihan mieleenkiiinnosta käydä seksuaalispainottteista keskustelua jonkun gran maman kansssa.

Vierailija
300/309 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluuaisin ihan mieleenkiiinnosta käydä seksuaalispainottteista keskustelua jonkun gran maman kansssa.

Siiis jumankauta se ääänikin noilla milffeillä ja puumilla. Sellainen kokeneen naiseeen ääni "grauuh!".