Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
6941/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskan TV2 tiedottaa, että jo toinen potilas viety Hvidovren sairaalaan tarkistamaan oireet, aiemman lentokenttätapauksen lisäksi.

https://nyheder.tv2.dk/2020-02-07-seneste-nyt-om-coronavirussen-fra-wuh…

Nyt kiinalaiset tekee sen mitä ketjussa sanottiin 20 sivua aikaisemmin: lentävät pakoon kiinasta ja tulevat hoidatuttamaan sairautensa länsimaihin vieden potilaspaikat ja resurssit. Sairaalat täynnä kiinalaisia ja oman maan sairastuneille sit levitellään käsiä?

Vierailija
6942/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo Kiinan nopeasti rakentamat sairaalat ovat kuoleman leirejä. Rakennettu saattohoito laitoksiksi kuoleville.

No mitäs järkeä siinä olisi, samalla tavalla ne kuolisivat kotiinsa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6943/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Finavia on aloittanut ylimääräisen puhdistuksen Helsinki-Vantaalla. Se käy läpi kaikki mahdolliset reitit, joita pitkin matkustaja on voinut kulkea Helsinki-Vantaalla, ja puhdistaa näitä tiloja.

Finavia on ollut yhteydessä Kööpenhaminan lentoasemalle ja saanut sieltä tietoja tapauksesta."

Se matkustaja liikkui siellä jo aamu viiden ja seitsemän välillä ja vasta nyt ollaan siivoamassa. 

Kato ku kaikki ylimääräne siivous maksaa... huonoa bisnestä

Vierailija
6944/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on niinku jotain 7 biljoonaa ihmistä ja gorona viirus on tappanu ehkä 100, mix te niinku pelkäätte sitä lol 

Pakko näin tiede ihmisenä korjata noit lukui siis niinqu oikeest on 8754 ziljardia tyyppii maailmas ja tää ihme corona tappanu vasta pari miltsii et chillatkas ny vähän

Mut hei, tajuux et on perjantai, aion krebata tänään AF, korona on niiku göröts ja mä ja mun BAE ei turhii stressata. MP? (Tän kirjoitti 45v mamma, osaan nuorisoo)

Vierailija
6945/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden suurimmat turkishuutokaupat ovat kohta Kööpenhaminassa ja Vantaalla. Nämä tuovat kiinalaisia ostajia paljon. Kööpenhaminan turkishuutokauppa on siirretty kesään. Vantaalla ei ole vielä ainakaan ilmoitettu peruutuksesta / siirtämisestä.

Vierailija
6946/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei kaikki, mitä jos kaikki nyt rauhoittuisivat. Mä ymmärrän että ollaan huolissaan, mutta on teidän myönettävä että nyt alkaa ampua yli pikkusen liikaa. Mä oon huomannut että täällä on hirveä määrä erilaisia salaliitto teorioita ja ymmärrän että yksi syy on että Kiina on pimittänyt joitakin tietoja ja että kyseessä on virus jonka takia moni on menettänyt henkensä.

Mutta oikeasti nytten, me kaikki ei olla kuolemassa tähän virukseen, tämä ei ole maailmanloppu ja uskon että tämä ei muutu kovinkaan pahemmaksi. Tämä on minun teoria, mutta onko kukaan miettinyt että siellä Kiinassa ilmanlaatu ei ole yhtä puhdas kuin esim joissakin muissa maissa? Ja kun yhdistetään siihen että tämä tauti aiheuttaa itsessään jo hengitys ongelmia, niin uskoisin aineskin sillä olevan jo jonkinlainen merkitys kuolemiin siellä.

Tätä virusta ei sää vähätellä että "Oho, no influenssaan kuolee näin ja näin monta ihmistä", mutta sama pätee että tätä virusta ei sää hysterisoida myöskään. Viimeiseksi haluan sanoa että pikkusen pitäisi löytää uskottavuutta asiantuntioihin, eikä vaan huutaa "Ne salailevat, ne valehtelee, tässä linkkejä tähän yhteen lähteseen joka todistaa niin". Tätä menoa te ette voi luottaa enään mihinkään lähteeseen ja aiotte päätää että ainoastaan teidän löytämät lähteet on niitä mistä 100% totuus tulee.

Rauhaisaa viikonloppun alkua teille kaikille.

Niin samaa mieltä. Eihän tämä kiva juttu ole, ja kyllä miljoonakaupunkien eristäminen tiettyjä kysymyksiä herättää, mutta jos elämänsä jättää elämättä ja hysteerisenä tuuttaa sekopäisiä viestejä keskustelupalstoille, ei se ainakaan tilannetta paranna.

Virustauteja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Joku niistä saattaa pyyhkäistä paljon ihmisiä mennessään ja jos näin on, niin sitten on. Luonnon armoilla me ihmiset täällä olemme, vaikka näennäisesti pyrimme kaikkea kontrolloimaan.

Onko ihan erityisenkin vierasta ja kaukaista sinulle ajatus, että joku "mamma" täällä palstalla haluaa tehdä kaikkensa pelastaaksensa esim. sairaan lapsensa tältä? En minä ainakaan ajattele lapsistani, että "pyhkäisköön virus menneessään, kun näin on, niin sitten on". Jos nyt vaikkapa oletetaan pian tulevan ilmi, että sairaan lapsen kuolema on melko todennäköinen, jos viruksen saa, ja että parin kuukauden päästä viruksen saaminen elämällä normaalia elämää koulussa ja kaupassa käynteineen on erittäin todennäköistä. Kyllä minä siinä tapauksessa tekisin kaiken estääkseni lastani saamasta tuota virusta, tarkoitti se sitten kotiin tai erämaamökille eristäytymistä vuodeksi tai kahdeksi. Ihmettelen kyllä suhtautumistasi asiaan, mutta voisipa toden tullen olla erilainen ääni kellossa. Mutta hyvähän se on huudella tässä vaiheessa, kun edelleen kuvitellaan, että vaarassa ovat vain vanhukset ja sairaat. Ei koske minua, kuolkoot heikot pois? Mihin ihmisyytesi on kadonnut, vai onko sitä koskaan ollutkaan?

Mitä oikein tarkoitat? Minulla on lapsia, joista yksi kuuluu riskiryhmään, sikäli mikäli virus tänne kunnolla iskeytyy. Minä olen huolissani, enkä todellakaan toivo mitään massakuolemia, en vanhuksille, en perusterveille, en kenellekään.

Ihmisten olisi vaan hyvä sillä tapaa oppia olemaan sinut oman kuolevaisuutensa kanssa, ettei lamaannu sen ajatuksen edessä, että luonto on ihmistä vahvempi. Koska jos lakkaa elämästä sen takia, jää paljon tekemättä, näkemättä, kokematta. 

Yhteiskunnan on jollain tasolla pyörittävä, oli viruksia tai ei. Sairaalat, pelastushenkilöstö, jätehuolto, vesi- ja sähkönjakelu, ruuantuotanto. Tiettyjen tehtaiden tulee toimia, taloutta ei voi täysin jäädyttää. Armeija, hallinto... nämä tarvitaan modernissa yhteiskunnassa.

Kaikki eivät voi lukittautua koteihinsa kuukausiksi, se ei vaan mene niin, tai seuraukset ovat paljon pahempia kuin muutama kymmenen tuhatta kuollutta. 

Onko sinun mielestäsi siis OK, että esim. oma lapsesi on yksi niistä muutamasta kymmenestä tuhannesta, koska et suojellut häntä virukselta? Ihan oikeasti et suojelisi, jos tulisi ilmi, että virus on tappava lapsesi kohdalla?

En ole sama tyyppi, mutta onko sinun mielestäsi siis OK että kaikki juoksee paniikissa metsään ja yhteiskunta romahtaa koska pelottaa? Siinä sitten kivasti suojella lapsia koronalta kun ei ole sähköä, puhdasta vettä, terveydenhuoltoa, poliiseja...

Kaikkien paniikissa metsään juokseminen on eri asia, kuin riskiryhmään kuuluvan sairaan lapsen suojeleminen. Olen sen verran wanhanaikainen, että mielestäni ensisijaisesti lapsia tulee suojella. Sen jälkeen naisia. Mutta tiedossahan se on, ettei Suomi-miehistä ole suojelemaan perheitänsä, saati sitten tuntemattomia lapsia. 

Ai nyt tuntemattomien miesten pitäisi taata sinun lastesi turvallisuus ja alistaa itsensä virukselle vai mitä..

Minulla ei ole sairasta lasta, enkä edes asu Suomessa. Mutta kyllä, muissa maissa tyypillisesti miehet suojelevat lapsia ja naisia. Siihenhän mm. puolustusvoimatkin (Suomessakin) loppupeleissä perustuvat. Mutta nähtyhän se on, ettei nykyajan Suomi-miehistä tuohon ole.

Vierailija
6947/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on niinku jotain 7 biljoonaa ihmistä ja gorona viirus on tappanu ehkä 100, mix te niinku pelkäätte sitä lol 

Pakko näin tiede ihmisenä korjata noit lukui siis niinqu oikeest on 8754 ziljardia tyyppii maailmas ja tää ihme corona tappanu vasta pari miltsii et chillatkas ny vähän

Kunhan selviää luotettava kuolleisuusprosentti sairastuneilla. 

Vierailija
6948/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soitti juuri ulkominsteriön viestintään ja kysyi että miksi kiinalaiset saavat tulla vapaasti vaikka suomalaisten ei suositella sinne matkustavan?

Vastaus oli ollut että siksi koska lentojen kieltäminen vaikuttaisi Lapin matkailuun!

Tulihan se sieltä se totuus.

Vierailija
6949/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimmo Liekki kirjoitti:

Australialais lehdet kertovat kolmen naisen kokemuksista Suomesta. Yksi naisista oli saanut tartunnan tästä kiinalaisten hostellista Helsingin Torkkelinmäellä. Sikäläinen poliisi ja terveysviranomaiset ovat paikallistaneet viruksen ja sen etenemisen juuri tästä kiinalaisten majoituspaikasta, osoite on Hämeentie 21. Helsinki Kurvi Olen kuullut että paikka on tosiaan kuin sikala.

Lue täältä yhden noista tytöistä blogiskrivaus:

https://sweetdream-guesthouse-helsinki.jimdosite.com/

Nyt hoppia lääninhallituksen terveysviranomaiset lappua luukulle kyseiselle kioskille, laki nimittäin tarttuvien ja hengenvaarallisten tautien levittämisestä päivittyi viime viikolla.

Aline`s: 

"Turists Attention!

Look out for this hostel in Finland. Name is Sweetdream Guesthouse Hostel, adress Hämeentie 21 00500 HELSINKI. My friend got the Corona virus here last month.

The place is right pigsty. Poor hygiene and thieves full. When you arrive in Helsinki, avoid this hostel. This hostel it has falsified good feedback to social media, the place is not popular rightly. Be careful and do not use this hostel."

"Newspapers tell about the experiences of three women in Finland. One of the women became infected with the corona virus at this place Sweetdream guesthouse hostel on Torkkelinmaki Helsinki adress is Hameentie 21 Helsinki

Juupajuu. En usko tuota väitettä ollenkaan. Jos olisi totta, niin se olisi jo aikoja sitten hoidettu viranomaisten tietoon. Näin sitä vaan koitetaan pilata jonkun hostellin toimintaa. Kukaan ei voi jäljittää onko korona tarttunut jostain hostellista, vai metrosta, kadulta, bussista tai lentokoneesta. Ainoastaan silloin voisi tietää, että se olisi juuri tuo hostelli jos hän olisi pysynyt samassa paikassa 2-3 viikkoa käymättä missään ulkona.

Hieman saisi opetella medialukutaitoa.

Kyllä se on totta sain tuttavaltani osoitteen ja kävin katsomassa ulkomaisten lehtien sivuja sieltä löytyi aika selkeä artikkeli tästä kyseisestä hostellista. Paikalliset viranomaiset ovat selvittäneet taudin ajankohdan ja lähteen ja se on lähtöisin juuri tuolta hostellista, eli itse kiinalaiset nyt tuolla Hämeentiellä ovat lokaamassa mainettaan ei terve tiedottaminen asiasta sitä tee. Kyllä terveysviranomaiset Suomessa puuttuvat tuon hostellin toimintaan kun ensimmäisen suomalaisen valitus viriää viranomaisille.

Kyseisesta hostellista puhutaan muutenkin kielteistä, olisiko sana sikolätti miten lähellä totuutta. Olisi tärkeää saattaa tämä informaatio englannin kielellä laajaksi luettavaksi.

Vierailija
6950/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei kaikki, mitä jos kaikki nyt rauhoittuisivat. Mä ymmärrän että ollaan huolissaan, mutta on teidän myönettävä että nyt alkaa ampua yli pikkusen liikaa. Mä oon huomannut että täällä on hirveä määrä erilaisia salaliitto teorioita ja ymmärrän että yksi syy on että Kiina on pimittänyt joitakin tietoja ja että kyseessä on virus jonka takia moni on menettänyt henkensä.

Mutta oikeasti nytten, me kaikki ei olla kuolemassa tähän virukseen, tämä ei ole maailmanloppu ja uskon että tämä ei muutu kovinkaan pahemmaksi. Tämä on minun teoria, mutta onko kukaan miettinyt että siellä Kiinassa ilmanlaatu ei ole yhtä puhdas kuin esim joissakin muissa maissa? Ja kun yhdistetään siihen että tämä tauti aiheuttaa itsessään jo hengitys ongelmia, niin uskoisin aineskin sillä olevan jo jonkinlainen merkitys kuolemiin siellä.

Tätä virusta ei sää vähätellä että "Oho, no influenssaan kuolee näin ja näin monta ihmistä", mutta sama pätee että tätä virusta ei sää hysterisoida myöskään. Viimeiseksi haluan sanoa että pikkusen pitäisi löytää uskottavuutta asiantuntioihin, eikä vaan huutaa "Ne salailevat, ne valehtelee, tässä linkkejä tähän yhteen lähteseen joka todistaa niin". Tätä menoa te ette voi luottaa enään mihinkään lähteeseen ja aiotte päätää että ainoastaan teidän löytämät lähteet on niitä mistä 100% totuus tulee.

Rauhaisaa viikonloppun alkua teille kaikille.

Niin samaa mieltä. Eihän tämä kiva juttu ole, ja kyllä miljoonakaupunkien eristäminen tiettyjä kysymyksiä herättää, mutta jos elämänsä jättää elämättä ja hysteerisenä tuuttaa sekopäisiä viestejä keskustelupalstoille, ei se ainakaan tilannetta paranna.

Virustauteja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Joku niistä saattaa pyyhkäistä paljon ihmisiä mennessään ja jos näin on, niin sitten on. Luonnon armoilla me ihmiset täällä olemme, vaikka näennäisesti pyrimme kaikkea kontrolloimaan.

Onko ihan erityisenkin vierasta ja kaukaista sinulle ajatus, että joku "mamma" täällä palstalla haluaa tehdä kaikkensa pelastaaksensa esim. sairaan lapsensa tältä? En minä ainakaan ajattele lapsistani, että "pyhkäisköön virus menneessään, kun näin on, niin sitten on". Jos nyt vaikkapa oletetaan pian tulevan ilmi, että sairaan lapsen kuolema on melko todennäköinen, jos viruksen saa, ja että parin kuukauden päästä viruksen saaminen elämällä normaalia elämää koulussa ja kaupassa käynteineen on erittäin todennäköistä. Kyllä minä siinä tapauksessa tekisin kaiken estääkseni lastani saamasta tuota virusta, tarkoitti se sitten kotiin tai erämaamökille eristäytymistä vuodeksi tai kahdeksi. Ihmettelen kyllä suhtautumistasi asiaan, mutta voisipa toden tullen olla erilainen ääni kellossa. Mutta hyvähän se on huudella tässä vaiheessa, kun edelleen kuvitellaan, että vaarassa ovat vain vanhukset ja sairaat. Ei koske minua, kuolkoot heikot pois? Mihin ihmisyytesi on kadonnut, vai onko sitä koskaan ollutkaan?

Mitä oikein tarkoitat? Minulla on lapsia, joista yksi kuuluu riskiryhmään, sikäli mikäli virus tänne kunnolla iskeytyy. Minä olen huolissani, enkä todellakaan toivo mitään massakuolemia, en vanhuksille, en perusterveille, en kenellekään.

Ihmisten olisi vaan hyvä sillä tapaa oppia olemaan sinut oman kuolevaisuutensa kanssa, ettei lamaannu sen ajatuksen edessä, että luonto on ihmistä vahvempi. Koska jos lakkaa elämästä sen takia, jää paljon tekemättä, näkemättä, kokematta. 

Yhteiskunnan on jollain tasolla pyörittävä, oli viruksia tai ei. Sairaalat, pelastushenkilöstö, jätehuolto, vesi- ja sähkönjakelu, ruuantuotanto. Tiettyjen tehtaiden tulee toimia, taloutta ei voi täysin jäädyttää. Armeija, hallinto... nämä tarvitaan modernissa yhteiskunnassa.

Kaikki eivät voi lukittautua koteihinsa kuukausiksi, se ei vaan mene niin, tai seuraukset ovat paljon pahempia kuin muutama kymmenen tuhatta kuollutta. 

Onko sinun mielestäsi siis OK, että esim. oma lapsesi on yksi niistä muutamasta kymmenestä tuhannesta, koska et suojellut häntä virukselta? Ihan oikeasti et suojelisi, jos tulisi ilmi, että virus on tappava lapsesi kohdalla?

En ole sama tyyppi, mutta onko sinun mielestäsi siis OK että kaikki juoksee paniikissa metsään ja yhteiskunta romahtaa koska pelottaa? Siinä sitten kivasti suojella lapsia koronalta kun ei ole sähköä, puhdasta vettä, terveydenhuoltoa, poliiseja...

Kaikkien paniikissa metsään juokseminen on eri asia, kuin riskiryhmään kuuluvan sairaan lapsen suojeleminen. Olen sen verran wanhanaikainen, että mielestäni ensisijaisesti lapsia tulee suojella. Sen jälkeen naisia. Mutta tiedossahan se on, ettei Suomi-miehistä ole suojelemaan perheitänsä, saati sitten tuntemattomia lapsia. 

Ai nyt tuntemattomien miesten pitäisi taata sinun lastesi turvallisuus ja alistaa itsensä virukselle vai mitä..

Minulla ei ole sairasta lasta, enkä edes asu Suomessa. Mutta kyllä, muissa maissa tyypillisesti miehet suojelevat lapsia ja naisia. Siihenhän mm. puolustusvoimatkin (Suomessakin) loppupeleissä perustuvat. Mutta nähtyhän se on, ettei nykyajan Suomi-miehistä tuohon ole.

Hiljaa tuntuvat olevan kansa kunnan valio naisetkkn, katri sanna li ja ketä näitä oli.

Vierailija
6951/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssastakin riitti vauva-palstalla juttua aikanaan. Turhaan kului näppikset.

Vierailija
6952/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo Kiinan nopeasti rakentamat sairaalat ovat kuoleman leirejä. Rakennettu saattohoito laitoksiksi kuoleville.

No mitäs järkeä siinä olisi, samalla tavalla ne kuolisivat kotiinsa? 

Eivät pääse hortoilemaan ympäriinsä ja tartuttamaan muita

Vierailija
6953/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiina asettaa 'antikorruptoituneen' tutkijaryhmän tutkimaan lääkäri Li Wenliangin kuolemaa. Lähde cnn.

LOL. Jotain positiivista tässäkin kun jo edes myöntävät, että "normaalit" tutkijaryhmät on korruptoituneita ja tulos on just se mitä tutkimuksen tilaaja tahtoo.

Vierailija
6954/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskan TV2 tiedottaa, että jo toinen potilas viety Hvidovren sairaalaan tarkistamaan oireet, aiemman lentokenttätapauksen lisäksi.

Nyt kiinalaiset tekee sen mitä ketjussa sanottiin 20 sivua aikaisemmin: lentävät pakoon kiinasta ja tulevat hoidatuttamaan sairautensa länsimaihin vieden potilaspaikat ja resurssit. Sairaalat täynnä kiinalaisia ja oman maan sairastuneille sit levitellään käsiä?

Totta tämä. Rikkaat kiinalaiset pyrkivät kiinasta pois. Samalla virus leviää ympäri maailman.

Vierailija
6955/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri soitti juuri ulkominsteriön viestintään ja kysyi että miksi kiinalaiset saavat tulla vapaasti vaikka suomalaisten ei suositella sinne matkustavan?

Vastaus oli ollut että siksi koska lentojen kieltäminen vaikuttaisi Lapin matkailuun!

Pekka Haavisto! Sinua eikä puoluettasi ei enää voi äänestää.

Matkailu lisää päästöjäkin niin paljon, mutta sitä ei saa rajoittaa. Sen sijaan pitää kieltää rajoittaa työmatkaliikennettä nostamalla veroja.

Vierailija
6956/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko jollain linkkiä Espanjan-tapaukseen? Twitter? Mitä tapahtuu Tanskassa?

Vierailija
6957/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ou fak. En ottaisi yrittäjänä nyt vastaan ketään, sillä jos maine kirii, että heiltä tarttuu korona vaikuttaa se laajemmin. Ahneella on paskainen loppu. Puljut kiinni vaan ja talviloma.

Vierailija
6958/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tämä. Rikkaat kiinalaiset pyrkivät kiinasta pois. Samalla virus leviää ympäri maailman.

Ja ei siihen varmaan tosi rikas tarvi olla, kun matkavakuutus maksaa äkillisen sairauden. Kyllä minä ainakin yrittäisin päästä Kiinasta pois, kun pelkäisin, että Wuhanin kaaos leviää ympäriinsä. Siis, jos olisin kiinalainen. Tähän ei varmaan olla missään varauduttu. On varmaan Finnairilla koneet täynnä.

Vierailija
6959/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen tartunnan lähde paikallistettu näin kertoo Australialaislehdet

Tyttöporukasta yksi sairastui tappavaan tautiin, taudin lähde paikallistettu kiinalaisten hostelli Helsingissä, Hämeentie 21 

http://www.sweetdream-guesthouse-helsinki.jimdosite.com/

"Look out for this hostel in Finland. Name is Sweetdream Guesthouse Hostel, adress Hämeentie 21 00500 HELSINKI. My friend got the Corona virus here last month.

The place is right pigsty. Poor hygiene and thieves full. When you arrive in Helsinki, avoid this hostel. This hostel it has falsified good feedback to social media, the place is not popular rightly. Be careful and do not use this hostel."

Seuraan lisää uutisia, jos tuo uhri kupsahtaa niin täältä lähtee viivana informaatio terveysviranomaisille

tuosta hostellista

Vierailija
6960/176779 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko toi CNN uutinen pitää paikkaansa: 41 uutta tartuntaa pelkästään tänään sillä laivalla, joka on satamassa matkustajia täynnä. 

Lisäksi lähialaueen maat haluavat tietoa Intiasta, että missä mennään tällä hetkellä?

On. Ei nämä päivässä tulleita uusia tartuntoja ole, vaan nyt vasta saivat testitulokset lopuistakin testatuista, joita oli 273. (Loppuja n.3400 matkustajaa ei ole testattu, koska ei ole oireita)

Ketju on lukittu.