Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vauva-palsta on yks parhaimmista ja aktiivisimmista keskustelu sivustoista. Onhan se nyt hyvä, että edes jossain pystyy keskustelemaan asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin myös valtavan ahdistunut tästä asiasta. Mutta nyt olen rauhoittunut. Olen päälle nelikymppinen, eikä minulla ole lapsia, joten siinä mielessä olen ihan joutava vaikka kuolemaan, kuten perussairaudet huomioiden saattaa hyvin käydä. Mutta sitä ennen lähihoitajana teen sen minkä pystyn auttaakseni toisia. Ei oikein muuta ole tehtävissä. Niin kauan kun on elämää, on toivoa.
Minä olin myös todella ahdistunut. Olen yh-äiti kahdelle, nuorempi vasta 3-vuotias. Minulla on myös perussairaus. Kysyin jo vanhemmiltani, ottavatko he lapset, jos minulle tapahtuu se pahin. Lupasivat ottaa lapset omikseen. Tämä helpotti niin, että ahdistus on lähes kadonnut. Onneksi tauti ei vaikuta olevan vakava lapsille, se antaa voimaa.
Ihmiset, älkää vielä vaipuko epätoivoon. Lapset vaistoaa, että jokin vialla. Eläkää ihan normaalia elämää. Huolehditaan sitten yhdessä, kun huolehdittavaa on. Hyvää yötä kaikille!
Kiitos tästä ja hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso-Britannian kolmas coronaviruksen saanut sai tartunnan Singaporesta:
https://www.dailymail.co.uk/health/article-7974167/Third-patient-tests-…
Eihän tuon leviämistä voi enää estää muuten kuin pysäyttämällä maailman lentoliikenne kokonaan.
Näinpä ja sitä ei varmaan tulla tekemään ennen kuin on jo liian myöhäistä. Katsos kun tieto ei kulje jos lentokoneet ei kulje (?)
Tässä digitalisaation ja kaikenlaisen kehityksen ja kunnianhimon kärkimaassa tieto ilmeisesti kuljetetaan lentorahtina. Vähän niin kuin Hölmölässä vietiin säkissä päivänvaloa ikkunattomaan torppaan.
Et sitten ajatellut vaikka ulkomaalaisten toimittajien liikkumista?
Netti pursuaa videoita, joissa ihmiset kaatuvat suorilta jaloilta kadulle ja katujen varret on täynnä ruumispusseja.
Ketään ei ilmeisesti saisi päästää paikalle tarkistamaan, onko tilanne oikeasti näin, koska jännempää uskotella sen pitävän paikkansa?
Meillä asuu naapurissa vainoharhainen mies, joka pelkää esim. kiinteistöhuollon väkeä ettei päästä heitä sisään, vesivahinkotapauksessa sinne piti mennä poliisien kanssa tarkistamaan tilanne, ja hän selaa postin ja avaa kirjeet kumihanskat kädessä rappukäytävän puolella, ei ota kirjeitä sisään asuntoon. Häntä sanotaan Pipo-Tommiksi, koska pitää pipoa syvällä päässä ja vetää sen kasvojen suojaksi kun joku tulee vastaan.
Tämä ketju on täynnä Pipo-Tommeja.
Kanada, Malesia, Hong Kong ja E-Korea ilmoittivat ainakin uusista tartunnoista. Ja Kiinassa tottakai myös. Nyt ilmoitettuja tartuntoja yli 31 000. Ilmoitettuja kuolleita 639. Kuolleisuusprosentti pysyy koko ajan 2-3 välillä.
31 481 tartuntaa
638 kuollutta
4824 kriittisessä tilassa
1563 parantunutta
Japanin tilanne jännittää, siellä tartunnat melkein tuplaantuivat. 86 tartuntaa viikossa.
No nyt taas uutisoidaan, että se lääkäri onkin kuollut. Mikähän lie totuus?
Vierailija kirjoitti:
Meillä asuu naapurissa vainoharhainen mies, joka pelkää esim. kiinteistöhuollon väkeä ettei päästä heitä sisään, vesivahinkotapauksessa sinne piti mennä poliisien kanssa tarkistamaan tilanne, ja hän selaa postin ja avaa kirjeet kumihanskat kädessä rappukäytävän puolella, ei ota kirjeitä sisään asuntoon. Häntä sanotaan Pipo-Tommiksi, koska pitää pipoa syvällä päässä ja vetää sen kasvojen suojaksi kun joku tulee vastaan.
Tämä ketju on täynnä Pipo-Tommeja.
Haha, mietin koko viestin ajan, miten tämä liittyy aiheeseen, kunnes viimeisessä virkkeessä asia selvisi. Hyvin kirjoitettu, kiitos. :D Aamu alkoi nauraen.
(Ps. Sisältöön en ota kantaa.)
Halla-ahon mukaan Korona vie maaseudulta väestön, koska bensaveroa nostetaan.
E-Koreassa nyt 24 vahvistettua tartuntaa. P-Korean vaitonaisuus asiassa kummastuttaa naapurimaita. Lähde cnn.
"Lähteet BBC:lle: Kiinan hallitus puuttui uutiseen sankarilääkärin kuolemasta, minkä jälkeen media muutti raportointiaan" https://yle.fi/uutiset/3-11196884
"WHO kehuu Kiinan toimia koronaviruksen hoidossa – Suomalaiset Kiina-asiantuntijat: Nuoleskelun makua, joskus kerrotaan selviä valheita" https://yle.fi/uutiset/3-11185773
Menolippu kiinaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla finnair salapoliisilla oli apuna myös toimittaja, joka otti kuvakaappauksia finnair chatissa.
Finnair ei voi peitellä asioita. Finnairin ei iljennyt pitää lentoja myynnissä vain kiinalaisille, nyt ne lennot on myynnissä myøs Suomalaisille. Mutta kuka hullu haluaa kiinaan lentää.
Eli se on vain kosmetiikkaa että myös suomalaisille liput taas auki.Voisko Suomen valtio maksaa lennot, että Finnair veisi kaikki kiinalaisturistit maasta pois mahdollisimman pian. Finnair lentokoneet voi antaa kiinalaisille lahjaksi.
Eikö niitä lentoja juuri sen takia ole koko ajan järjestettykin. "Finnair salapoliisi" on ainakin koko ajan jankuttanut, että taas sieltä Kiinasta tulee niin ja niin monta lentoa. Fiksuudesta en puhuisi mitään, kun samaan aikaan itkee, että miksi niitä kiinalaisia ei lennätetä sinne Kiinaan vaan kuvittelee selvästi niiden koneiden kulkevan ainoastaan Kiinasta Suomeen päin.
Vierailija kirjoitti:
"Who is the "right" person to inherit the earth? White race. This may explain why the name of the project is the Anglo-Saxon Project. Therefore, this became the reason for the genocide plan of the Chinese nation-therefore, the new world was inherited by "us", not "they"."
En usko. Nyt on meneillään ennemmin valkoisen rodun hävittäminen/sekoittaminen muihin rotuihin. Silloin saadaan juuretonta kansaa joilla ei ole perinteitä joista pitää kiinni joten heitä on helppo hallita. Kukaan ei myöskään nouse vastarintaan kun ei ole "koti"maata mitä puolustaa.
No huhhuh! Nyt on kovaa kamaa. Eli siis esim. pohjoiseurooppalaista "valkoista rotua" ollaan tarkoituksella sekoittamassa muihin "rotuihin" jotta saadaan kulttuuri tuhottua ja ihmiset ruotuun? Ja tämä on se toimivin tapa jolla "eliitti" yrittää tiukentaa otettaan "tavallisesta kansasta"? Ymmärrettävää. Tälläkin viikolla ovat jääräpäiset suomalaiset riehuneet ja kapinoineet systeemiä vastaan: "THL on huijari, voiko joku lähettää tämän YouTube-linkin Tanelille ja pääministerille?". Pakkohan eliitin on kiristää otettaan, sillä jos sitä ei tehdä niin kohta joku kommentoi vihaisesti Twitterissä. Tai vielä pahempaa, aloittaa blogin jossa paljastetaan valtaapitävien juonet.
Vierailija kirjoitti:
31 481 tartuntaa
638 kuollutta
4824 kriittisessä tilassa
1563 parantunuttaJapanin tilanne jännittää, siellä tartunnat melkein tuplaantuivat. 86 tartuntaa viikossa.
Japanin tartuntojen jyrkkä nousu johtuu siitä risteilijästä, joten se on osittain teknistä nousua.
Tuo risteilyalus on oikein hautomo. Onneksi ne ihmiset on siellä karanteenissa, eivätkä ’vapaalla jalalla’ väenpaljoudessa. Silti tuo lienee vain jäävuoren huippu.
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006398578.html
Eihän tuollainen huutelua nyt oikein ole mutta tämä tuskin on ra.....mia.
Kiinalaiset itse ovat niin epäkohteliaita ja suomalaiset kiltisti ovat kaiken heiltä hyväksyneet, koska ovat maksavia turisteja.
Vierailija kirjoitti:
Tuo risteilyalus on oikein hautomo. Onneksi ne ihmiset on siellä karanteenissa, eivätkä ’vapaalla jalalla’ väenpaljoudessa. Silti tuo lienee vain jäävuoren huippu.
Fiksumpaa olisi ollut siirtää porukka laivalta muualle vaikka heitä eristyksessä pidettäisiinkin. Typerää teljetä ihmisiä ahtaisiin tiloihin alukselle, jossa virusta oli jo havaittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka kuvittelevat että lääkettä ei ole ja sellaisen kehittäminen kestäisi todella pitkään- ei pidä paikkansa. Koronaviruksiin on pyritty kehittämään lääkkeitä jo SARS epidemiasta asti. SARS on myös koronavirus.
Nyt Kiina on patentoinut Gilead lääkefirman koronaviruksiin kehittämän lääkkeen tähän koronavirukseen ja siitä tulee todennäköisesti oikeusteitse käytävä vääntö. Gildeadin patentti on vuodelta 2016. Kiina jätti patenttihakemuksen 21.1.2020 ja julkiseksi se tuli 4.2.2020.
"South China Morning Post: Who owns the coronavirus cure? China’s move to patent Gilead’s experimental drug for the novel virus could lead to legal wrangle"
https://www.scmp.com/business/article/3049227/who-owns-magic-cure-china…
Niin ja kiinalaisia käytetään koekaniineina. Mut meitähän se ei haittaa, eikös niin.
Mietin kans, että kiinalaiset koekaniineina tai sitten lääkkeen kehittäjillä tapahtunut joku moka. Aika jännään aikaan ovat patenttihakemuksen laittaneet.
Nämä patentit on vasta hakuvaiheessa, kestää vuosia ennenkuin lääke on markkinoilla jos koskaan.
Asked if Gilead will contest the patent application filed by the Chinese researchers, she said China’s “application has been filed more than three years after Gilead’s filing and will be considered in view of what is already known about the compound and pending patent applications. We are unable to comment on details of [their] application because there is an 18-month delay for an application to be published.”
Joko sun harhat on hälvenneet?
Älä nyt...