Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SUOMI MAINITTU no okei, ei nimeltä, mutta WHOlta kysyttiin maita, jotka eivät ole noudattaneet WHO:n suosituksia eikä tee tarpeeksi.
WHO:n edustaja sanoi, että ei nyt nimeltä sanota, kyllä te itse tiedätte keitä te olette, mutta sanotaan nyt vaikka maat, jotka EIVÄT TESTAA TARPEEKSI JA JOIDEN VIESTINTÄ KANSALLE ON OLLUT EPÄLUOTETTAVAA, EPÄSELVÄÄ JA KANSASSA HUOLTA AIHEUTTAVAA, näihin asioihin tulee puuttua ja ne tulee korjata.
Me tiedetään, että yksi niistä maista on Suomi.
Noniin, eikun jatketaan viestien lähettämistä WHO:n kunnes ne huomauttaa Suomea !
Siitäkin voisi mainita, että Suomessa ei desifioida kouluja, vaikka tartunnan saanut olisi oleskellut tiloissa. Altistetaan terveet ihmiset tahallaan ja edistetään viruksen leviämistä.
Voisi mainita myös THL:n virheellisestä/vähättelevästä tiedotuksesta, ettei virus elä pinnoilla pitkään tai vähätellään että se tarttuisi pinnoilta (koulua ei ollut tarpeen desifioida).
Onko THL myöntänyt edes sitä, että koronavirus tarttuu ilmateitse?
Suomessa ei desinfioida mitään, sillä se on spektaakkelia. Hulluja nuo roomalaiset (ja kaikki muutkin kansat) kun harrastavat spektaakkeleita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas? Ei sinne WHO:n pidä kenenkään ottaa yhteyttä! Jos joku sinne kommunikoi, niin se on virkamiehet. Nyt joku järki tähän hommaan.
Turha näille on yrittää puhua järkeä. Täällä saa vain panikoida.
Yhdysvaltojen tartuntatautivirasto CDC kehottaa twitter-tilillään välttämään kaikkea risteilymatkustamista maailmanlaajuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Norja ohitti jo Ruotsin :( Siellä tilanne erittäin SOS.
Ruotsissa ei meinaa päästä testeihin. Voi olla miten paljon vaan.
Ei siinä muuta, mutta tavarankuljetus ketjut alkavat takuta. Olen kaupassa itse töissä ja tällä viikolla on jäänyt useita tavaratoimituksia saapumatta toimitusongelmien takia. Tavara alkaa yksinkertaisesti loppumaan.
KoroNainen kirjoitti:
Epäileekö joku itsellään tartuntaa? Tai on kenties saanut diagnoosin?
Mitä OIREITA teillä on ollut?
Itse olen seurannut ketjua alusta asti. Asun Viikissä, missä tuli ilmi ekat tartuntatapaukset. Hygienia ja tietoisuus ollut siis 100%.
Oireina on kurkkukipu, päänsärky, juuri alkanut lievä yskä, minulla jolla ei ole IKINÄ yskää! Keuhkojen alueella hieman polttelee. Yleisvointi hyvä.
Jos minulla on korona, tämä on niin monella muullakin. Eikö THL ja ystävämme ymmärrä, miten paljon suomalaisia on jo saattanut sairastua?
Päivänselvät koronaoireet. Ja vielä kun Viikistä on kyse niin eiköhän tuo ole saletti. Mutta kun et täytä kriteerejä testaukseen pääsyyn, niin silloin sinulla ei voi sitä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollaan kaikki. Hyvästi :(
Mä en tiedä miksi, mutta mulle tuli tänään ensimmäistä kertaa olo että entäs jos tämä tilanne tosiaan onkin sellainenm että on aivan sama tehdäänkö jotain vai ei. Siis että mikä tahansa toimi korkeintaan viivyttää hetken vääjäämätöntä mutta tätä virusta ei vain voi voittaa.
Sitä voi hidastaa sen verran, ettei koko terveydenhuolto kaadu.
Siihen keksitään rokote aikanaan.
Ja lopulta jo sairastaneet muodostavat laumasuojan lopuille.
Siis koronan voi saada vaikka heti uudestaan, siitä ei muodostu mitään suojaa.
Älä viitsi toistella huhupuheita totuutena, jookos.
Mitään varteenotettavaa näyttöä siitä että noin olisi ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan tartuntalukema 569!
Sijalla 12 maailman tartuntalistalla jos oikein laskin.
Norja hätyyttelee tosissaan kymppikerhoa!Huh huh.
Muistutan kuitenkin että Norjan "saavutusta himmentää" hieman se että kuolleiden sarakkeessa on edelleen puhdas 0.
Muistutan kuitenkin, että viikko sitten Norjan luku oli 20. Norjan sairastuneet ovat siis tuoreita tapauksia, eivätkä vielä yksinkertaisesti ole ehtineet kuolla. Tämän viikon aika luultavasti tulee ensimmäinen kuolonuhri.
Norjan karanteenit ovat olleet aivan pelleilyä, porukka on ollut karanteenissa, mutta silti käynyt rennosti kaupassa, kuntosalilla jne., eikä ole kukaan ollut estämässä. Mutta nyt on Norjassakin paniikki päällä.
Ilta-Sanomien pienen haastattelukierroksen perusteella muut Bergamosta Lappeenrantaan keskiviikkoiltana lentäneet ottivat koronan uhan rennosti.
– Ei voisi vähempää kiinnostaa, miesporukassa Italiaan lähtenyt suomalaismies kommentoi.
Miksi kaikki ajattelee että Suomi olis jotenkin immuuni tälle pandemialle? xxdd
WHO julisti tänään pandemiaksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos pitäisimme lapset kotona?
Ei! Liian näyttävä spektaakkeli!
Sanna Marin tosiaan on jäänyt hyvin historiankirjoihin noilla letkautuksillaan jo.
Voidaan sitten kaivaa esiin hänen kuolemattomat sanansa spektaakkeleista, kun hän itse pääministerinä joutuu kutsumaan valtioneuvoston koolle ja tulee valmiuslaki voimaan.
Sitten voidaan itse kukin miettiä armeijan partioidessa kaduilla, että olisikohan Sannan kannattanut mitenkään välttyä tältä spektaakkelilta järjestämällä asiat ajoissa kunnon varotoimilla...
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuta, mutta tavarankuljetus ketjut alkavat takuta. Olen kaupassa itse töissä ja tällä viikolla on jäänyt useita tavaratoimituksia saapumatta toimitusongelmien takia. Tavara alkaa yksinkertaisesti loppumaan.
Mitkä tavarat loppuu ekana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan tartuntalukema 569!
Sijalla 12 maailman tartuntalistalla jos oikein laskin.
Norja hätyyttelee tosissaan kymppikerhoa!Huh huh.
Muistutan kuitenkin että Norjan "saavutusta himmentää" hieman se että kuolleiden sarakkeessa on edelleen puhdas 0.
Tuo on syytä huomioida. Italiassa ja Iranissa lähdettiin heti morjestamaan viikatemiestä sankoin joukoin. Muissa Euroopan maissa on selvitty vähillä uhreilla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tavarasta on pulaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten tätä typerää lietsomisketjua ei saa täältä poistettua. Jankataan samaa asiaa sivutolkulla.
Miksi tulet tänne lietsottumaan. Mene juttelemaan vaikka jostain tositv:stä.
Pitäisköhän tässä huomenissa nyt hakea ne muutamat hernekeittopurkit varalle. Tosi hypettäjät on jo tankanneet täällä toista kuukautta. Itse tässä pikkuhiljaa aloittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikainfluenssakin oli aikoinaan pandemia, suomalaisiakin taisi sairastua 100 000, joista 3000-4000 kuoli, mutta ei vaikuttanut omaan elämääni. Eipä palstalaisiakaan kiinnosta kausi-influenssan noin 1000 kuollutta Suomessa vuosittain. Nyt hirveä paniikki, kun 59 sairastunut Suomessa ja koko maailmassa 4000 kuolonuhria.
Suomessa tilastoitiin 44 sikainfluenssasta johtuvaa kuolemaa.
...eikä kausi-influenssaankaan todellakaan kuole n. 1000 suomalaista vuodessa, vaan viime vuosina korkeintaan alle puolet siitä ja aiemmin paljon vähemmän.
olisiko alle 100 itse influenssaan mutta jos sairauksia niin influenssan aikaan saat keuhkokuumeen niin kuolet siihen. n. 500-1000
Ja jos ei ole, niin mikään maa ei suostu päästämään suomalaisia oman rajansa yli.