Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On toi Hilkka Ahde kaunis yli kuuskyt vuotiaaksi. Näyttävä nainen.

Vierailija
25.01.2020 |

Mitä muut mieltä?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönlöpöä nuo Vaakuna-jutut.

Exäni oli Matin hyvä ystävä jo ennen Matin politiikon uraa. Oli mm

vieraana Matin ja Hilkan hääpäiväjuhlissa.

Hän tiesi kaiken Matin touhuista. Kyllä Vaakuna on totta.

Poikani oli 16 v kesätyöpaikassa keskustassa. Siellä tiedettiin Matin pettämiset.

Eduskunta oli varsinainen ruotsinlaiva-rinnehotelli entisinä aikoina, kun istunnot kestivät pitkään.

Leuhkihan Urpo Leppänenkin valloituksillaan. Yhden (ainakin) kanssa oli naimisissa.

Ike K on touhunut vuosikymmeniä.

Kuvottava setämieskööri. Nyt jo onneksi tuollaiset pervopapparaiset suitsitaan.

Vierailija
42/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin Vaakuna-juttuja.Mitään tuollaista ei Ahteesta ole kirjoitettu.Muistaisin kyllä,olen vajaa kymmenen vuotta nuorempi kuin hän.

Sen tiedän,että jotain muka ahdistelua oli Veikkauksen työaikanaan ja kävi kuten kävi.

Nykyään ja jo silloin tartuttiin kaikkeen tällaiseen jos vähänkin oli jotain fyysistä lähentelyä.

En ota kantaa,oliko syytä vai syytettiinkö suotta,mua ois noin komea mies voinut vähän pyllylle taputtaa,en ois siitä valittanut,kimppuun käyminen ois ollu eri asia.Tuskin niin edes kävi.

Ei näytä hyökkäävältä tyypiltä.Tiedättekö hänen menneisyydestään mitään kun olette noin kovia vainajaa arvostelemaan.

Ammatiltaan sähköasentaja,ei korkeakoulupohjaa,sähköasentajana meni eduskuntaan ja oli suomen nuorin ministeri aikanaan.

Tuota en muistanut että poikansa käytti huumeita,mutta palautui mieleen.Toivottavasti on mies päässyt niistä eroon.Miten teistä on niin kamalan näköinen,minusta ihan tavallisen ja fiksunkin näköinen tuo Ahteen poika.

Hilkasta muistan nuo törkyjutut.En tiedä,oliko perää ja paljonko.Tuntuu vain että jostain syystä Ahteita on aina arvosteltu ja oltu armottomia heidän suhteensa,kun sattuvat olemaan työväen puolueen edustajia.

Kas kun kaikesta ei tekoaikana kirjoiteta.

Ei kerrottu Matin seikkailuista naismaailmassa ennen ahdisteluoikeudenkäyntiä. Asiaa tutki eläkkeellä ollut oikeuskansleri, tuomio tuli ja potkut.

Törhönen teki elokuvan, josta nousi melkoinen meteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilkka oli itse vasta 15v, kun Matti nappasi hänet.

Vaakuna-tytötkin olivat nuoria, pitkähiuksisia tyttöjä.

Vierailija
44/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko aloitus jonkinlainen vitsi? Ko. nainen näyttää ikäistään vanhemmalta.

Olen samaa mieltä - tunnen useita Hilkan ikäisiä ja paljon vanhempiakin, jotka ovat kasvoiltaan lähes rypyttömiä ja paljon nuoremman oloisia, kun Hilkka.

Vierailija
45/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hilkka oli itse vasta 15v, kun Matti nappasi hänet.

Vaakuna-tytötkin olivat nuoria, pitkähiuksisia tyttöjä.

Vaakunassa päivystää yhä mätisäkkivartaloisia taikinanaamasetämiehiä. Kannattaa katsoa ympärilleen. Jotkut eivät opi koskaan.

Vierailija
46/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä - tunnen useita Hilkan ikäisiä ja paljon vanhempiakin, jotka ovat kasvoiltaan lähes rypyttömiä ja paljon nuoremman oloisia, kun Hilkka.

Voi olla kaunis ja ylväs vaikka näyttäisi ikäiseltään tai jopa vanhemmalta. Ei se ikäistään nuoremmalta näyttäminen ole se juttu. Hilkka on kaunis, tyylikäs ja uljas nainen.

Vierailija
47/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kaunis ja ylväs vaikka näyttäisi ikäiseltään tai jopa vanhemmalta. Ei se ikäistään nuoremmalta näyttäminen ole se juttu. Hilkka on kaunis, tyylikäs ja uljas nainen.

Minustakin hän on vanha ja tyylikäs lady.

Vierailija
48/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani oli 16 v kesätyöpaikassa keskustassa. Siellä tiedettiin Matin pettämiset.

Eduskunta oli varsinainen ruotsinlaiva-rinnehotelli entisinä aikoina, kun istunnot kestivät pitkään.

Leuhkihan Urpo Leppänenkin valloituksillaan. Yhden (ainakin) kanssa oli naimisissa.

Pettävät poliitikot olivat aikoinaan sääntö ei poikkeus.

Iloja K:n muista Hesperian yökerhon tanssilattialta 70-luvulta. Vaimo oli kotona Turussa. Ahti Karjalainen oli rakastajattarensa kanssa samaan aikaan syömässä ravintola Saslikissa kuin minä.

Onhan näitä nähty.

Vierailija
49/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloja K:n muista Hesperian yökerhon tanssilattialta 70-luvulta. Vaimo oli kotona Turussa. Ahti Karjalainen oli rakastajattarensa kanssa samaan aikaan syömässä ravintola Saslikissa kuin minä.

Onhan näitä nähty.

Olen henkilökohtaisesti nauttinut suunnattomasti näiden paappojen rappiosta metoo:n aikana. Värisyttää juurikin Ilen ja Jaakko L:n irstailut.

Ohi on sellaiset ajat kun naisia alistettiin. Voi voi.

Vierailija
50/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin hän on vanha ja tyylikäs lady.

Hänellä on varmasti ollut hyvin raskasta aikaa, kun on mies ollut "reissuillaan" (jos se on totta), sairaana ja nyt kuollut, poika pahoilla teillä, oikeusjuttua ym ym

Anteeksi vaan, mutta silti ihmettelen, ettei ole leikkauttanut silmäpussejaan pois, jos kerran rahaa on runsaasti käytettävissä.

Vierailija
51/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepussa vielä muutama vuosi sitten etsittiin eduskunnassa ”herkkulihaa”. Semmoisia ihmisiä siellä.

Vierailija
52/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä nähty.

Olen henkilökohtaisesti nauttinut suunnattomasti näiden paappojen rappiosta metoo:n aikana. Värisyttää juurikin Ilen ja Jaakko L:n irstailut.

Ohi on sellaiset ajat kun naisia alistettiin. Voi voi.

Olen oikein vahvasti samaa mieltä.

Mikään muu -  ei yhtään mikään muu asia ole ollut oikeasti niin ihana ja tärkeä asia meille miesten taholta kaltoin kohdelluille naisille, kuin #Me too, sen myötä me kaikki naiset saimme viimein ihmisarvon!!

Vierailija
53/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepussa vielä muutama vuosi sitten etsittiin eduskunnassa ”herkkulihaa”. Semmoisia ihmisiä siellä.

Pyh, ei vain kepulaiset - kaikki ukot on yhtä irstaita, jos on akatkin.

T: Ei-kepulainen

Vierailija
54/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
55/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin on pienikin. Käveli Hakaniemessä vastaan ja hänellä oli korkkarit, oli minua lyhyempi vaikka olen 160cm.

Minä olen nähnyt Timo Rädyn bussissa.

Räty korkkareissa voisi olla juuri 160 cm mittainen

Vierailija
56/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja viehättävä nainen, jolla oli hyvännäköinen aviomies.

Lepää rauhassa, Matti Ahde. 

Vierailija
57/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kaiken kaikkiaan ollut helppo elämä. Itsekin sanonut, ettei häneltä ole koskaan puuttunut mitään. On saanut hyviä töitä joista hyvää palkkaa, ollut terve, on ollut omaisuutta, saanut lapset yms.

Jos suomessa olisi kuninkaallisia, Hilkka voisi olla sellainen. Tyylikäs ja arvokas nainen

Muistaakseni Hilkka esitti ruotsin kuningatarta elokuvassa Tasavallan presidentti Uuno.Turhapuro. Hilkka ja kunkku saapui Suomeen, Siljan laivalla tietenkin ja Uuno oli heitä vastassa :D

Vierailija
58/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helevetin Vaakuna-juttuja.Mitään tuollaista ei Ahteesta ole kirjoitettu.Muistaisin kyllä,olen vajaa kymmenen vuotta nuorempi kuin hän.

Sen tiedän,että jotain muka ahdistelua oli Veikkauksen työaikanaan ja kävi kuten kävi.

Nykyään ja jo silloin tartuttiin kaikkeen tällaiseen jos vähänkin oli jotain fyysistä lähentelyä.

En ota kantaa,oliko syytä vai syytettiinkö suotta,mua ois noin komea mies voinut vähän pyllylle taputtaa,en ois siitä valittanut,kimppuun käyminen ois ollu eri asia.Tuskin niin edes kävi.

Ei näytä hyökkäävältä tyypiltä.Tiedättekö hänen menneisyydestään mitään kun olette noin kovia vainajaa arvostelemaan.

Ammatiltaan sähköasentaja,ei korkeakoulupohjaa,sähköasentajana meni eduskuntaan ja oli suomen nuorin ministeri aikanaan.

Tuota en muistanut että poikansa käytti huumeita,mutta palautui mieleen.Toivottavasti on mies päässyt niistä eroon.Miten teistä on niin kamalan näköinen,minusta ihan tavallisen ja fiksunkin näköinen tuo Ahteen poika.

Hilkasta muistan nuo törkyjutut.En tiedä,oliko perää ja paljonko.Tuntuu vain että jostain syystä Ahteita on aina arvosteltu ja oltu armottomia heidän suhteensa,kun sattuvat olemaan työväen puolueen edustajia.

Onneksi nuoria naisia ei ole enää aivopesty ajattelemaan, että on ihan ok, että esimiesasemassa oleva pomo vähän nipistelee ja taputtelee pyllylle, kun on niin komea mies. Voi hel e sentään

Vierailija
59/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan häntä.

Pysyi miehensä rinnalla loppuun saakka, niin myötä- kuin vastamäessä.

Harvinainen, hieno, nainen.

Vierailija
60/75 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poikahan oli tää nyt vedetään kokkaa nokkaan - videon tehnyt. Siitä nousi aikanaan kova kohu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan