On toi Hilkka Ahde kaunis yli kuuskyt vuotiaaksi. Näyttävä nainen.
Kommentit (75)
Hilkka on ollut anteeksiantava vaimo. Miehellään oli "käpälöintisyyte", jonka vuoksi menetti työpaikkansa Veikkauksen johtajana. Hilkka istui uskollisesti eturivissä oikeudenkäynnissä.
Mattia kutsuttiin "töpselimatiksi", joka etsi koko ajan "pistorasiaa".
Hänellä oli pysyvä huonevaraus Vaakuna-hotellissa, johon vei nuoria naisia. Yksi näistä naisista/tytöistä oli samassa työpaikassa kanssani ja kertoi avoimesti viettäneensä aikaa Matin kanssa Vaakunassa.
Lauri Törhönen teki elokuvan RIISUUTUMINEN, joka kertoi Matin seikkailuista.
Miksi hautajaiset oli juuri Kallion kirkossa?
Vierailija kirjoitti:
Hakaniemen asukkaina kuuluivat seurakuntaan,
Vierailija kirjoitti:
Työläistaustan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahasti Jussi Ahde on nisti? Aika karun näköinen kuvissa ( eikä pue hautajaisiin mustia kenkiä?????)
Kuoleman yhteydessä julkaistu kirjoituskin oli aika tajunnanvirtaa ja jossain vaiheessa oli vähintään kokaiinin huvikäyttäjä.
Huh huh. No niinpä on syöpyny naamasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienikin. Käveli Hakaniemessä vastaan ja hänellä oli korkkarit, oli minua lyhyempi vaikka olen 160cm.
Ohoh, onpa yllättävää. Kuvissa on aina niin ryhdikäs että ajattelin hänen olevan pitkä. Kaunis on kyllä.
Ryhdikkyys tulee varmaan urheilutaustasta. Jos oikein muistan Hilkka on ollut uimari nuoruudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienikin. Käveli Hakaniemessä vastaan ja hänellä oli korkkarit, oli minua lyhyempi vaikka olen 160cm.
Ohoh, onpa yllättävää. Kuvissa on aina niin ryhdikäs että ajattelin hänen olevan pitkä. Kaunis on kyllä.
Ryhdikkyys tulee varmaan urheilutaustasta. Jos oikein muistan Hilkka on ollut uimari nuoruudessaan.
Ei ole ollut uimari vaan rytmisen voimistelun tähti.
Onko aloitus jonkinlainen vitsi? Ko. nainen näyttää ikäistään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pahasti Jussi Ahde on nisti? Aika karun näköinen kuvissa ( eikä pue hautajaisiin mustia kenkiä?????)
Kuoleman yhteydessä julkaistu kirjoituskin oli aika tajunnanvirtaa ja jossain vaiheessa oli vähintään kokaiinin huvikäyttäjä.
Se teksti isänsä kuoleman yhteydessä oli sisällöltään täysin asiallinen ja ihan punnittu kela. Kirjoitti siinä että kuoleman äärellä ihminen voi kokea puhdasta rakkautta ja lähentyä itseään hyvinkin kaukana olevien kanssa, kun myötätunto ja lohdutus lähentävät. Lisäksi kirjoitti uskovansa, että ihmisen elämä ei pääty kuolemaan, mikä sekin on aika monen uskonnon lähtökohta.
Paljon parempi että on hippihurahtanut toisin kuin vihaa tursuava vanha kamunsa Ilja.
Vierailija kirjoitti:
Hilkka on ollut anteeksiantava vaimo. Miehellään oli "käpälöintisyyte", jonka vuoksi menetti työpaikkansa Veikkauksen johtajana. Hilkka istui uskollisesti eturivissä oikeudenkäynnissä.
Hänellä oli pysyvä huonevaraus Vaakuna-hotellissa, johon vei nuoria naisia. Yksi näistä naisista/tytöistä oli samassa työpaikassa kanssani ja kertoi avoimesti viettäneensä aikaa Matin kanssa Vaakunassa.
Lauri Törhönen teki elokuvan RIISUUTUMINEN, joka kertoi Matin seikkailuista.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpavoimisteija.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kaiken kaikkiaan ollut helppo elämä. Itsekin sanonut, ettei häneltä ole koskaan puuttunut mitään. On saanut hyviä töitä joista hyvää palkkaa, ollut terve, on ollut omaisuutta, saanut lapset yms.
Kyllähän häntä on työpaikkakiusattu, ja nyt mies menehtyi. Mutta osaa olla kiitollinen kaikesta muusta.
Jos suomessa olisi kuninkaallisia, Hilkka voisi olla sellainen. Tyylikäs ja arvokas nainen
Mitä helevetin Vaakuna-juttuja.Mitään tuollaista ei Ahteesta ole kirjoitettu.Muistaisin kyllä,olen vajaa kymmenen vuotta nuorempi kuin hän.
Sen tiedän,että jotain muka ahdistelua oli Veikkauksen työaikanaan ja kävi kuten kävi.
Nykyään ja jo silloin tartuttiin kaikkeen tällaiseen jos vähänkin oli jotain fyysistä lähentelyä.
En ota kantaa,oliko syytä vai syytettiinkö suotta,mua ois noin komea mies voinut vähän pyllylle taputtaa,en ois siitä valittanut,kimppuun käyminen ois ollu eri asia.Tuskin niin edes kävi.
Ei näytä hyökkäävältä tyypiltä.Tiedättekö hänen menneisyydestään mitään kun olette noin kovia vainajaa arvostelemaan.
Ammatiltaan sähköasentaja,ei korkeakoulupohjaa,sähköasentajana meni eduskuntaan ja oli suomen nuorin ministeri aikanaan.
Tuota en muistanut että poikansa käytti huumeita,mutta palautui mieleen.Toivottavasti on mies päässyt niistä eroon.Miten teistä on niin kamalan näköinen,minusta ihan tavallisen ja fiksunkin näköinen tuo Ahteen poika.
Hilkasta muistan nuo törkyjutut.En tiedä,oliko perää ja paljonko.Tuntuu vain että jostain syystä Ahteita on aina arvosteltu ja oltu armottomia heidän suhteensa,kun sattuvat olemaan työväen puolueen edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Törhönen teki elokuvan RIISUUTUMINEN, joka kertoi Matin seikkailuista.Tämä.
Arveli asian johtuvan Matin lapsuudesta. Millainen se sitten on ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpönlöpöä nuo Vaakuna-jutut.
Exäni oli Matin hyvä ystävä jo ennen Matin politiikon uraa. Oli mm
vieraana Matin ja Hilkan hääpäiväjuhlissa.
Hän tiesi kaiken Matin touhuista. Kyllä Vaakuna on totta.
Poikani oli 16 v kesätyöpaikassa keskustassa. Siellä tiedettiin Matin pettämiset.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helevetin Vaakuna-juttuja.Mitään tuollaista ei Ahteesta ole kirjoitettu.Muistaisin kyllä,olen vajaa kymmenen vuotta nuorempi kuin hän.
Sen tiedän,että jotain muka ahdistelua oli Veikkauksen työaikanaan ja kävi kuten kävi.
Nykyään ja jo silloin tartuttiin kaikkeen tällaiseen jos vähänkin oli jotain fyysistä lähentelyä.
En ota kantaa,oliko syytä vai syytettiinkö suotta,mua ois noin komea mies voinut vähän pyllylle taputtaa,en ois siitä valittanut,kimppuun käyminen ois ollu eri asia.Tuskin niin edes kävi.
Ei näytä hyökkäävältä tyypiltä.Tiedättekö hänen menneisyydestään mitään kun olette noin kovia vainajaa arvostelemaan.
Ammatiltaan sähköasentaja,ei korkeakoulupohjaa,sähköasentajana meni eduskuntaan ja oli suomen nuorin ministeri aikanaan.
Tuota en muistanut että poikansa käytti huumeita,mutta palautui mieleen.Toivottavasti on mies päässyt niistä eroon.Miten teistä on niin kamalan näköinen,minusta ihan tavallisen ja fiksunkin näköinen tuo Ahteen poika.
Hilkasta muistan nuo törkyjutut.En tiedä,oliko perää ja paljonko.Tuntuu vain että jostain syystä Ahteita on aina arvosteltu ja oltu armottomia heidän suhteensa,kun sattuvat olemaan työväen puolueen edustajia.
Kas kun kaikesta ei tekoaikana kirjoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni oli Matin hyvä ystävä jo ennen Matin politiikon uraa. Oli mm
vieraana Matin ja Hilkan hääpäiväjuhlissa.
Hän tiesi kaiken Matin touhuista. Kyllä Vaakuna on totta.
Poikani oli 16 v kesätyöpaikassa keskustassa. Siellä tiedettiin Matin pettämiset.
Eduskunta oli varsinainen ruotsinlaiva-rinnehotelli entisinä aikoina, kun istunnot kestivät pitkään.
Leuhkihan Urpo Leppänenkin valloituksillaan. Yhden (ainakin) kanssa oli naimisissa.
Ike K on touhunut vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Hilkka oli itse vasta 15v, kun Matti nappasi hänet.
Jussi Ahde sanoi ainakin joskus, että on lopettanut huumeiden käytön. Oli tv:ssä puhumassa aiheesta ja vaikutti oikein fiksulta, olkoot vanhemmat millaisia tahansa.