On toi Hilkka Ahde kaunis yli kuuskyt vuotiaaksi. Näyttävä nainen.
Kommentit (75)
Täytyi oikein googlata. On todellakin hyvän näköinen. En potkisi pois sängystäni. ;)
Tosin hieman häiritsee se, että hän on melko lailla äitini näköinen, eli en tiedä haluaisinko välttämättä ruveta sekstailemaan (siis jos olisi tarjolla, jota ei tietenkään ole).
Hänellä on kaiken kaikkiaan ollut helppo elämä. Itsekin sanonut, ettei häneltä ole koskaan puuttunut mitään. On saanut hyviä töitä joista hyvää palkkaa, ollut terve, on ollut omaisuutta, saanut lapset yms.
En tunne henkilöä, mutta olen kuullut kerrottavan. En vain tiedä onko kaikki totta........
En tunne rouvaa, mutta luonteesta olen kuullut kaikenlaista.
Puolituttu on. Minusta ihana ihminen kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on kaiken kaikkiaan ollut helppo elämä. Itsekin sanonut, ettei häneltä ole koskaan puuttunut mitään. On saanut hyviä töitä joista hyvää palkkaa, ollut terve, on ollut omaisuutta, saanut lapset yms.
Mutta olihan sillä työpaikalla vaikeuksia. Joita piti selvitellä jopa oikeudessa asti.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vain, että perheensä on aiheuttanut huolia.
Kovin on pienikin. Käveli Hakaniemessä vastaan ja hänellä oli korkkarit, oli minua lyhyempi vaikka olen 160cm.
Vierailija kirjoitti:
Kovin on pienikin. Käveli Hakaniemessä vastaan ja hänellä oli korkkarit, oli minua lyhyempi vaikka olen 160cm.
Eikä ole. On lähes 170-senttinen. Olet erehtynyt henkilöstä.
Kolme lastakin, mutta vain yksi mainitaan Wikipediassa. Lapset ovat Timo, Jussi ja Tiina.
Hilkka on ikäisensä näköinen. Tunnen paljon samanikäisiä ja jotkut näyttävät paljon nuoremmilta kuin Hilkka 62v.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt Timo Rädyn bussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilkkahan halusi Timosta poikkiksen, mutta Timppa ei huolinut. Sitten alkoi naisen kosto.
Oliko Hilkka se sihteerikkö AKT:ssa jolle järkättiin vuokrakämpät sekä äidille että tyttärelle? Elinikäksi remontoituna
Vanhempi nainen. Tarjoaisin istumapaikkaa ratikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilkkahan halusi Timosta poikkiksen, mutta Timppa ei huolinut. Sitten alkoi naisen kosto.
Olen kuullut toisenlaisen tarinan, mutta en rupea jakamaan sitä täällä, kun en tiedä onko sekään totta. Ja vaikka tietäisin että on totta, en jakaisi sittenkään.
Kuinka pahasti Jussi Ahde on nisti? Aika karun näköinen kuvissa ( eikä pue hautajaisiin mustia kenkiä?????)
Kuoleman yhteydessä julkaistu kirjoituskin oli aika tajunnanvirtaa ja jossain vaiheessa oli vähintään kokaiinin huvikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Ohoh, onpa yllättävää. Kuvissa on aina niin ryhdikäs että ajattelin hänen olevan pitkä. Kaunis on kyllä.
Samaa mieltä, katsoin kuvista, että onpa kaunis.