Vaatemerkkejä joiden hinta-laatusuhde erinomainen?
Kokemuksia pinoon mitkä vaatemerkit olet käytännössä kokenut erinomaiseksi hinta-laatusuhteeltaan. Kiinnostaa sekä naisten- että lastenvaatteet. Mallit ja tuotteessa käytetyt materiaalit sellaisia jotka kestää aikaa ja normaalia käsittelyä (esim. vesipesu).
Mihin merkkeihin ei tarvitse pettyä? Mihin ei tule ”merkille tyypillistä haalistumaa saumoihin” tai muuta vastaavaa?
Kommentit (824)
Vierailija kirjoitti:
Miiksi ei vielä selllaisia vaatteita ole keksitty että niissä olisi sähkölämmitystoiminto tai joku varastoiva ominaisuuus. Näiiitä voisi myydä siperiaaan ja alaskaan.
Akkulämmitteisiä vaatteita on jo myynnissä. Samoin viilennettäviä vaatteita. Japanissa näin rakennustyömiehellä 40 asteen helteessä takin jossa oli jonkinlainen ilmastointi.
Norlyn 100 den comfy sukkahousut; nousevat tarpeeksi ylös vyötärölle, eivät valu ja kestävät jokapäiväisessä käytössä koko talven eli yli 150 käyttökertaa, jopa pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Joutsenen untuvatakki. Ostin noin20 vuotta sitten, edelleen uudenveroinen, ei kulumaa kankaassa.
Missä silloin on tehty? Nykyiset ainakin on Kiinassa tehty ja silti kalliita.
Valition pukinetehtaan sotilaspuvut. Kenttährmaat kestäneet jo 37 vuotta. Edullisetkin olivat, 30 mk
Benetton, harmi vaan, että liikkeet lopetettiin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Pola
Polan vaatteet tehdään nykyään halpismaissa ja laatu sen mukainen. Aikoinaan oli Suomalainen firma mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Adidas ja sloggy. Siihen ne sitten loppuukin.
Sloggyn alkkareissa tuli kuminauhanpätkiä esille. kumiallergia
Luhta on hyvä
Ei halpismerkit usein kestä.
Kengissä Ecco ja Remonte, sekä Panama Jack hyviä, toki kalliita
Kyllä mulla Polat on kestäny. Vähän yllätyinki.
Lindexin vaatteissa hyvä hinta-laatusuhde,
Olen tilannut useamman kerran sellaiselta merkiltä kuin Natura. En ole koskaan saanut huonoja vaattteita, ovat kestäneet hyvin. Esimerkiksi oloasu, joka tilasin joskus helmi-maaliskuussa, on edelleen todella hyvässä kunnossa, vaikka olen pessyt ja pitänyt. Minulla on myös värikäs tunika ja neuletakki, ovat olleet hyviä, tänä syksynä ostin.
Vierailija kirjoitti:
Tommy Hilfiger.
ja paska merkki, ostamani farkut 119e kesti sellaset 1.5v ja meni haaroista rikki monta reikää! ei enää ikinä sitä merkkiä!
H&M puuvillaiset vaatteet vielä kun ostaa alennuksesta. Usein on klubipäiviä ja kaikki silloin -20pros.
Kestäneet vuosia käytössä jo, repikää siitä.