Vaatemerkkejä joiden hinta-laatusuhde erinomainen?
Kokemuksia pinoon mitkä vaatemerkit olet käytännössä kokenut erinomaiseksi hinta-laatusuhteeltaan. Kiinnostaa sekä naisten- että lastenvaatteet. Mallit ja tuotteessa käytetyt materiaalit sellaisia jotka kestää aikaa ja normaalia käsittelyä (esim. vesipesu).
Mihin merkkeihin ei tarvitse pettyä? Mihin ei tule ”merkille tyypillistä haalistumaa saumoihin” tai muuta vastaavaa?
Kommentit (824)
Ril's ja Andiata, Escada, Bushnell-neuleet
Vanhin käytössä oleva Escadan bleiseri on 90-luvun alusta
Bushnellin jakkuja 2 jotka ylikolmekymmentä vuotta vanhoja. Eivä nyppäänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniqlon neulepuserot!
Ja Uniqlon vaatteet ylipäänsä. Jos pitäisi valita vain yksi kauppa josta ostan vaatteeni koko loppuelämän, olisi se Uniqlo.
Karmeita muodottomia halatteja on suurin osa vaatteista. Ja pienet koot. Rumat värit.
Tommy Hilfiger. Meillä naisten ja miesten vaatteita, kestävät pesusta ja vuodesta toiseen. Myös Ralph Laurenin Lauren malliston laatu hyvää.
Lapsilla Metsola ja Papu ovat meidän luottomerkkejä. Gugguun trikoovaatteet myös kestäviä.
Mulla on yksi vuonna 1994 ostettu InWearin pitkähihainen teepaita edelleen käytössä, ei ole mennyt miksikään.
New Yorkerin t-paidat ja topit. Edullisia, eivät veny tai vanu, pitävät värin paremmin kuin hyvin ja kun olen pieni ihminen, niin löydän aina sopivan koon. Kiitos NY!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uniqlon neulepuserot!
Ja Uniqlon vaatteet ylipäänsä. Jos pitäisi valita vain yksi kauppa josta ostan vaatteeni koko loppuelämän, olisi se Uniqlo.
Karmeita muodottomia halatteja on suurin osa vaatteista. Ja pienet koot. Rumat värit.
Muuten totta mutta koot ei todellakaan ole pieniä, päinvastoin.
Didriksons parkatakit, Niken juoksulenkkarit -> noista en luovu.
Mulla on useampi Soyacoceptin vaate ja oon tykännyt niistä. Värit ja kuosit kestävät pesussa uuden veroisina.
Lidlin vaatteet ovat olleet hyviä ja kestävät pesua, vaikka ovat halpoja.
Filippa K:n tavalliset puuvillateepaidat. Olleet kestäviä.
Raiskin ulkoilutakit. Mulla on vuonna 2011 ostettu takki, paljon käytetty ja pesty. Eelleen kuin uusi. Äidilläni vieläkin vanhempi.
Nanson vaatteet, trikoopaitojen lisäksi farkut ja neuleet.
Materiaalit vaikuttaa eniten, ei merkki. Itse suosin laadukasta puuvillaa, villaa, merinoa yms ja välttelen tekokuituja paitsi tietyissä jutuissa ne toimii loistavasti kuten urheiluvaatteet. Ja se kuinka pestään ja huolletaan vaikuttaa paljon. Sekä säilytystapa. Minulla on myös nukkaimuri neuleiden huoltoon ja tuuletan niitä säännöllisesti.
Olen huomannut että kavereistani noin 90% ei tunnista vaatteiden materiaaleja ja ominaisuuksia. Ostavat akryylirytkyjä vaikkapa eri merkeiltä ja luulevat että syy merkissä....!
Hyviä vaatteita olen löytänyt ihan hmstä ja zalandon aleista sekä lindex/kappahlista mutta etukäteistietoutta se vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Ril's ja Andiata, Escada, Bushnell-neuleet
Vanhin käytössä oleva Escadan bleiseri on 90-luvun alusta
Bushnellin jakkuja 2 jotka ylikolmekymmentä vuotta vanhoja. Eivä nyppäänny.
Mitä ihmettä ovat Bushnellin jakut? Kirjoittaja tarkoittaa varmaan ranskalaista Busnel-merkkiä, joka on laadukas ja kestävä.
Alkuperäinen kysymyshän oli, mitä laadukkaita ja kestäviä merkkejä on. Ei pyydetty luettelemaan kalliita brändejä.
Lidlin Crivit-merkkiset urheiluvaatteet ja monet muutkin perusvaatteet. Icepeakin ulkoiluvaatteet. En tiedä miten nykyään, mutta ainakin ennen monet Vero Modan ja Onlyn vaatteet, samoin Stockerin farkut. Fransa? Nuo nyt tulee mieleen ainakin.