Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläiset paljonko eläke on netto kuukaudessa. Asiallisesti pyydän

Vierailija
25.01.2020 |

Työeläke Itselläni 1104 €/kuukaudessa.
Itse maksettu eläke Barclays pankista on keskimäärin 970€, vaihtelee vähän riippuen punnan kurssista.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta opettajana ja nyt nettona 1600 e, kotona olin kolme vuotta lasten ollessa pieniä. Pärjään, kun elän säästellen.

Vierailija
42/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset on eläkeläisten puolella sukupuoleen katsomatta!

Äänestå perussuomalaisia ja tienaa tonni eläkkeeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut 1400 nettona, työkyvyttömyyseläke. Ehdin saada amk-tutkinnon ja olla työelämässä jokusen vuoden. Vaihtaisin eläkkeen oikein mielelläni työkykyyn.

Vierailija
44/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläke 1570e netto. Olen 40v. Ehdin opiskella yliopistotutkinnon ja olla töissä 8v. Kuten edellinenkin kirjoittaja, olisin mieluummin työkykyinen kuin sairas.

Vierailija
45/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkyvyttömyyseläke. Ehdin tehdä työpätkiä yhteensä jonkun vuoden, ja työeläkettä kertyi viitisen kymppiä. Lisäksi saan kansaneläkkeen ja jonkin verran takuueläkettä, tänä vuonnahan tuo nousi eli eläkkeet yhteensä nyt 834,52e.

Vierailija
46/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto n 2100/kk. Yksineläjä, ei ole ketään jakamassa kuluja, mutta pärjään niin kauan kuin pysyn terveenä. Palkka tuntui aikanaan kyllä paljon hulppeammalta, ei tarvinnut juuri mistään tinkiä. Erityisesti autoetua kaipaan.

Kääkkä 70v täälläkin.

Vierailija
47/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1900 e netto. Eläkkeet kolmesta eri yhtiöstä. Kunta, valtio, yksityinen. Pieni pätkä töitä nuorena Ruotsissa, josta lisäksi n 80e/kk.

Olen elättänyt itseni 14- vuotiaasta saakka. Opiskelin aikuisena, kirjoitin ylioppilaaksi iltalinjalla. Ammattiopinnot päälle. Ikä 73v.

Vierailija
48/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1386 euroa, sisaltää myös leskeneläkkeen.

Työelämää takana 40v. 

Vierailija
49/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2450e/kk. Siis netto. Sitä kaiketi kysyttiin.

Työelämässä ehdin olla 40 vuotta tasan ja palkka oli viimeisinä vuosina (no viimeiset 12 vuotta) aika hyvä. Työnantaja maksoi lisäeläkettä koko urani ajan. Olin 35 vuotta samassa yrityksessä töissä.

T. Kääkkä, olenkohan 70v iällä av palstan vanhin?

Olet eläkkeesi ansainnut, onnea 👍.

Jos työskentelit jollain julkisella sektorilla, kunta tai valtio, en keksi tarpeeksi loukkaavaa ilmausta, osoittamaan sinua ja aiheuttamaasi vahinkoa.

Ohi

Ihan vain tiedoksesi, että ennen vanhaan valtio vastasi tässä maassa mm.puhelin - ja tietoliikenteestä, tienpidosta ja rakentamisesta ja paljosta muusta.

Ihan kaikki ei istuneet byrokraatteina , jotkut kiipesi jopa mastoihin .

Niin se vastaa kommunismismissa ja vastaa tänäkin päivänä vaikka terveydenhuollosta ja se näkyy ja tuntuu.

En kehtaisi elää noilla meriiteillä.

Vierailija
50/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1100 e ja 30 v töitä hoitsuna.

Lapset hoidettu 3vuotiaiksi, jolloin 6 v puuttuu kertymästä ja kertymä alkoi 23 v jälkeen.

T. Muumio 70 v.

Vierailija
51/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli aikanaan palkka aika tarkkaan 3000e, ei hirveästi vaihdellut (pienet korotukset tesin mukaan). Saa eläkettä 2700 brutto, mukana joku valtion lisäeläke ja lisävarhaiseläke jolla jäi eläkkeelle 58v

Mun eläkeikä 67v ja vaikka tienaan 4000 mun eläke tulee olemaan jotain 2100 brutto.

Suuriin ikäluokkiin kuuluva isä rohmuaa törkeän isoa eläkettä, paljon isompaa kuin mitä itse tuun saamaan ja pienemmällä palkalla ja nuorella eläkeiällä. Reilukerho!

Vierailija
52/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläköön ahne sukupolvi! kirjoitti:

Kolme tonnia käteen - ja känni toteen! Eläköön me!

Oma eläkkeeni tulee olemaan 3500 euroa. Ei ole kyllä huolta huomisesta edes eläkepäivinä.

Entäs kun eläke loppuu? Onko huolta taivaan portilla? Sitten et voi enää turvata itseäsi mammonalla.

Se ei lopu. Sen takia ei huolta huomisesta. Ja muutenkin varallisuus niin hyvä ettei tarvitse huolehtia huomisesta vaikka en mitään eläkettä saisi.

Vierailija
53/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä ehdin olla 40 vuotta tasan ja palkka oli viimeisinä vuosina (no viimeiset 12 vuotta) aika hyvä. Työnantaja maksoi lisäeläkettä koko urani ajan. Olin 35 vuotta samassa yrityksessä töissä.

Olet eläkkeesi ansainnut, onnea 👍.

Jos työskentelit jollain julkisella sektorilla, kunta tai valtio, en keksi tarpeeksi loukkaavaa ilmausta, osoittamaan sinua ja aiheuttamaasi vahinkoa.

Siis maailma olisi parempi paikka ilman koulutusta ja terveydenhoitoa?

Molemmat on järjestetty sivistysmaissa 75 % yksityissektorilla.

Kommunismissa valtio hoitaa ja valvoo.

Vierailija
54/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläköön ahne sukupolvi! kirjoitti:

Kolme tonnia käteen - ja känni toteen! Eläköön me!

Oma eläkkeeni tulee olemaan 3500 euroa. Ei ole kyllä huolta huomisesta edes eläkepäivinä.

Entäs kun eläke loppuu? Onko huolta taivaan portilla? Sitten et voi enää turvata itseäsi mammonalla.

Se ei lopu. Sen takia ei huolta huomisesta. Ja muutenkin varallisuus niin hyvä ettei tarvitse huolehtia huomisesta vaikka en mitään eläkettä saisi.

Olen niitä onnellisia joka on perinyt maat ja mannut.

Vierailija
55/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirmuisia summia!! Just katsoin paljon mulla olisi tällä hetkellä työeläke jos jostain syystä pääsisin pois työelämästä. Se oli huimat 404e?? Työura alkoi vuonna 1994 ja kerran ollut äitiysvapailla kaksi vuotta. Sama työnantaja ollut yli 20 vuotta. Mutta olenkin osa-aikainen myyjä.

Minulla on myös työelämää takana 20 vuotta ja eläkekertymä 620 e/kk. Jipii. Kahden lapsen äitiysvapaat myös minulla pidetty, mutta eihän se kokonaisuuteen mitään vaikuta. Toisaalta kiva, että laskelmassa lukee leikkurin vieneen 65 euroa, eli ilmeisesti jossain vaiheessa olisi pitänyt olla kertynyt jo lähemmäs 700e/kk. Paljon huvittaa maksella eläkemaksuja kun arvioitu eläköitymisikä nousee koko ajan ja leikkuri leikkaa vaan...

Vierailija
56/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1200€ netto työeläke.

Vierailija
57/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvyttömyyseläke on melko tarkkaan 1100 euroa nettona.

Mistä ja miten työkyvyttömyyseläkkeen suuruus lasketaan?

Miten työhistoria vakuttaa työkyvyttömyyseläkkeeseen tai työhistorian puuttuminen?

Vierailija
58/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1100 e ja 30 v töitä hoitsuna.

Lapset hoidettu 3vuotiaiksi, jolloin 6 v puuttuu kertymästä ja kertymä alkoi 23 v jälkeen.

T. Muumio 70 v.

Huom. Minäkin kuulun niihin parjattuihin suuriin ikäluokkiin.

Olkaa vaan kateellisia .T. Muumio

Vierailija
59/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole, minä olen sinua viisi vuotta vanhempi. Eläkkeeni on samaa luokkaa kuin sinun.

Vierailija
60/106 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viitsisit kertoa paljon ko oli brutto noi viimiset vuodet, kuukaudessa. Olen Jostain saannut päähän että esm. 40 lukulaisilla saattaapi olla ok eläkkeet vaikka palkka nyt ei ollut päätä huimaava?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän