Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulisitko toimeen ilman KELA:aa.

Vierailija
25.01.2020 |

Minä tulisin paljon paremmin toimeen ilman kelaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit tulla toimeen ilman KELAA, mutta eivät kaikki muut. Kuten työttömät, opiskelijat, sairaat, eläkeläiset. Suurimman osan eläkkeistä maksaa muuten KELA. Jos jäät joskus eläkkeelle Ap, niin tarvitsetko sitä sitten?

Suurimman osan eläkkeistä maksavatkylläkin työeläkeyhtiöt, Kela maksaa kansaneläkkeet ja muut tuet.

Okei, sitten väärä tieto.

Vierailija
22/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kommunismismissa ole vaihtoehtoja, suomi on niin kehitysmaa, että ei ole edes vakuutussairaaloita saati laadulla kilpailua terveyspalveluista, ei vakuutusmarkkinoita, jos sairastuu.

Ei yritystoimintaa joka tarjoaisi työtä.

Suomeen ei investoi kukaan.

Pakko mennä kelan sairaalaan, systeemi aivan kuten Neuvostoliitossa oli.

No ei kai Suomeen kukaan investoi niin kauan kuin vassarit verottaa kaiken kuoliaaksi. Huh?

Suomessa on ollut korkea verotus ennen jo kuin vassarit pääsivät valtaan. Siitä saa samalla tavalla kiitttää myös oikeistopuolueita, kuten Keskustaa tai Kokoomusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit tulla toimeen ilman KELAA, mutta eivät kaikki muut. Kuten työttömät, opiskelijat, sairaat, eläkeläiset. Suurimman osan eläkkeistä maksaa muuten KELA. Jos jäät joskus eläkkeelle Ap, niin tarvitsetko sitä sitten?

Minä maksan veroina se mitä sinä nostat rahaani kelasta.

Minä olen maksanut itse eläkkeeni, olen eläkkeellä ja sen maksaa minulle PBGC (USA)

Miten niin nostaa sinun rahaasi? Kaikki sinne tulee veronmaksajilta, ei pelkästään sinulta. Suurin osa aikuisista maksaa veroja edes jossain muodossa. Ja mistä sinä sen voit tietää kuka saa KELA:sta rahaa ja kuka ei? Täällä kommentoi kaikenlaiset ihmiset sosiaaliluokasta riippumatta.

Vierailija
24/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tulisi eikä varmasti moni muukaan. Miten köyhä pärjäisi ilman toimeentulotukea ja asumistukea, työtön ilman työmarkkinatukea, opiskelija ilman opintotukea jne. jne. https://www.rahakirstu.com/kela/kelan-ja-elakkeiden-maksupaivat/

Vierailija
25/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyisessä elämäntilanteessa, mutta jos aina olisi ollut näin, niin olisi jäänyt lapset tekemättä. Elämä olisi erilaista.

Vierailija
26/26 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi koska palkkani maksaa Kela. Tietty jos vaihtaisin työpaikkaa, niin sit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme