Narsistien "huvittavimmat" tempaukset
Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.
Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.
Kommentit (1968)
Vierailija kirjoitti:
Narsku näki ryyppyputkensa jälkeen ufoja. Kun en uskonut ja olin huolestunut asiasta, narsku raivosi ja julisti että minä olen niin tyhmä ja alemman tason ihminen että en ymmärrä tällaisia asioita ja siksi minä en ole koskaan nähnyt vastaavaa. Narsku on itse omasta mielestään joku uuden ajan messias.
Huutonaurua 😂 Ei v-ttu nää narsistit on kyllä niin sekaisin! 🤣
Miehen mielestä paikkani oli kotona hänen ollessaan töissä. Lähdin eräänä päivänä käymään kaupassa, mutta kappas vaan avain ei sopinut lukkoon. Mies oli vaihtanut avaimeni saman näköiseen. Soitto isännöitsijälle ja pääsin sisään. Kerran otti tv:n kaukosäätimen ja tabletin mukaansa töihin, koska hän on ne ostanut niin mun ei tarvi niitä käyttää jos hän ei ole kotona.
Hän sai päähänsä että en asioi vessassa häntä miellyttävällä tavalla, ja saattoi hyökätä vessaan kesken asiointini. Yleisissä vessoissa asiointini ärsytti häntä, koska miesten ja naisten puolet oli erikseen eikä voinut tulla sinne vahtimaan.
Joko "sananvapaus" ja sensurointi Damiano David -ketjussa on mainittu?
Ex aviomies oli täysi narsisti jokaisella mittapuulla.
Kuukautiset olivat hänelle suoraan stanasta. Kuukautiset olivat mm este seksille ja sen vuoksi hänen piti olla joka kuukausi kuulemma _selibaatissa_ 5 päivää, koska hän ei voinut kuvitellakaan seksiä samaan aikaan.
Yleensä kun sanoin että kuukautiset alkoivat, mies haukkui minua valehtelijaksi ja että yritän näin vain vältellä seksiä. Käskin hänen itsensä laittamaan sormen sinne ja katsomaan minkä värinen sormi on.
Aina ennen lomia mies käski minun syömään menkkojensiirtopillereitä, että en pilaisi meidän lomaa. Mies sanoi aina ” katokin että sä et vuoda sitten lomalla ”.
Vierailija kirjoitti:
Hän sai päähänsä että en asioi vessassa häntä miellyttävällä tavalla, ja saattoi hyökätä vessaan kesken asiointini. Yleisissä vessoissa asiointini ärsytti häntä, koska miesten ja naisten puolet oli erikseen eikä voinut tulla sinne vahtimaan.
aina sanotaan että narskun yksi tunnusmerkki on se että ei kunnioita mitenkään toisten rajoja tai yksityisyyttä. Huomaa tosi selvästi näistä vessahyökkäysjutuista tuon.
Vierailija kirjoitti:
Mun narsisti exä teki tätä myös! Olin joka kerta vaan pissalla kun rynnisti sisään. Mitähän se oikein odotti näkevänsä? Ei koskaan selvinnyt itselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun narsisti exä teki tätä myös! Olin joka kerta vaan pissalla kun rynnisti sisään. Mitähän se oikein odotti näkevänsä? Ei koskaan selvinnyt itselle
kai tuo on vain yksi tapa hämmentää ja kontrolloida, ja tehdä konkreettisella tavalla selväksi että kumppanilla ei ole mitään oikeutta yksityisyyteen? En keksi muuta logiikkaa.
Oma narskuni saattoi kieltää esim. asioinnin yleisessä vessassa joka häntä ällötti, ja veti kilarit kun kävin siellä silti. Vaihtoehtona olisi ollut pissata housuun.
Tulin koulusta kotiin, söin nopeasti välipalan ja ajattelin yllättää vanhempani. Tiskasin aamiaistiskit ja keitin vanhemmilleni kahvit termospulloon. Lähdin sitten harkkoihin jotka kestivät pitkälle iltaan. Kun tulin kotiin oli raivo odottamassa. Minua lyötiin märällä tiskirätillä pitkin kasvoja molemminpuolin moneen kertaan ja raivottiin koska olin unohtanut pyyhkiä muruset ruokapöydältä. Nukkumaan lähetettiin ilman ruokaa ja moneen kertaan karjuttiin kuinka itsekäs ja ilkeä olen. Oli siinä teini sanaton. Vieläkin kun muistelen niin aika kohtuuton vastaanotto.
Ex sai raivarin kun hänelle nousi kuume juuri ennen risteilyä, ei kestänyt sitä ettei voinut hallita tauteja. Sama juttu luontoäidin kanssa, mikä mylvintä ja sohvatyynyjen heittely kun ukkonen nousi juuri kun oli painostanut minut mukaansa mattopyykille (jossa minä olisin tehnyt työn ja mies motkottanut vieressä etten osaa mitään). Niin ja menkkojen olisi pitänyt loppua sillä sekunnilla kun herra tahtoi seksiä!
Vierailija kirjoitti:
Tulin koulusta kotiin, söin nopeasti välipalan ja ajattelin yllättää vanhempani. Tiskasin aamiaistiskit ja keitin vanhemmilleni kahvit termospulloon. Lähdin sitten harkkoihin jotka kestivät pitkälle iltaan. Kun tulin kotiin oli raivo odottamassa. Minua lyötiin märällä tiskirätillä pitkin kasvoja molemminpuolin moneen kertaan ja raivottiin koska olin unohtanut pyyhkiä muruset ruokapöydältä. Nukkumaan lähetettiin ilman ruokaa ja moneen kertaan karjuttiin kuinka itsekäs ja ilkeä olen. Oli siinä teini sanaton. Vieläkin kun muistelen niin aika kohtuuton vastaanotto.
Kuulostaa ihan hirveältä. Otan osaa mitä olet joutunut kestämään.
Vierailija kirjoitti:
olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollaista. Oliko tuo yksittäinen tapaus vai oliko vastaavaa useamminkin?
Narsku jota tapailin kohteli vanhoja vanhempiaan todella röyhkeästi mm. painosti ja kiristi hankkimaan hänelle opiskelija-asunnon ja aina vanhaa äitiään tavatessaan käytti koko vierailun rahasta tai perintösuunnittelusta nurisemiseen ja jaksoi erityisesti mankua siitä miten äitinsä uusi puoliso oli saanut asua äitinsä omistamassa talossa ilman vuokraa, kun oli työttömänä eikä siten kerryttänyt tämän kultamunan perintöpottia :D Olin järkyttynyt.
Toivottavasti tyypin vanhemmat hoitavat asiansa niin että tälle mulkerolle ei jää perinnönjaossa penniäkään.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän jo tuohon toiseen ketjuun mutta laitetaanpa tännekin kun sopii aiheeseen:
Lueskelin tuossa juuri kirjaa Narsistit ympärilläni ja siellä oli aika hulvattomiakin esimerkkejä miten käyttäytyvät. Tuli mieleen lukuisia exäni tempauksia, tässä esim. yksi:
Emme asuneet yhdessä ja hän kutsui itsensä "iltakahville". Oli joulunalusaika ja olin virittänyt jouluvalot parvekkeen reunaan. Mitäpä sanoo narsu ne huomattuaan: "Voi, oletko ihan mua varten laitellut noin nätit valot?" Siis wtf, ihan joo häntä varten kotiani sisustin vuodenkierron juhliin valmistautuen :D Emme edes seurustelleet tuolloin eikä hän ollut mitenkään vakivieras muutenkaan. Kenelle tulee pieneen mieleenkään että kaikki tapahtuu vain häntä varten?
Sulla ei vissii oo paljoa huumorintajua. Tai jos on niin tanhupallot naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään pidä narsisteista, mutta tiedostan myös sen, että useimmat narsistit tietävät olevansa vääränlaisia ja kärsivät siitä, mitä ovat. Ovat yksinäisiä ja joissakin tilanteissa tajuavat toimivansa tavalla, joka aiheuttaa huvitusta. Esim. yletön omakehu. Kunnes sama jatkuu, manipuloivat ja aiheuttavat pahaa. Mutta yksikään narsisti ei ole 100% paha, heissä löytyy hyvääkin.
Kyllä niitä läpeensä pahojakin löytyy,usko pois.
Kaikki ei ole läpimätiä mutta narskupiirteet on kuitenkin niin voimakkaita että normaaleista tasapainoisista ihmissuhteista ei vaan tule oikein mitään. Parisuhteet kariutuu ja ystävät ottaa etäisyyttä. Narsisti voi olla yksinäinen ja onneton ja tuntea että koko maailma on kääntynyt häntä vastaan, kaikki on vaan kateellisia ja pahantahtoisia. Hän ei ymmärrä miksi hänestä ei pidetä ja miksi hänen kanssaan ei haluta olla, vaikka on maailman mahtavin ja siistein tyyppi. Sellaisia reppanoita usein pohjimmiltaan.
En tiedä oliko exäni oikea narsisti, mutta tässä muutama tapaus:
-exäni tarjoutui leikkaamaan minun kynnet. Nyrhi sitten tahalleen sormen vereslihalle siten, että puolet sormenpäästä oli paljaana ja suuttui kun mainitsin, että nyt lähti liikaa enkä antanut leikata muita kynsiä. En kuulema osaa leikata kynsiä oikein ja hänen tapansa oli oikea.
-kuljin yleensä työmatkat pyörällä tai kävellen. Kerran exä tarjoutui viemään autolla. Hän lähtikin yllättäen ajamaan toiselle puolelle kaupunkia, koska auton pitää lämmetä. Viisi minuuttia ennen työajan alkua hän ajoi kaikessa rauhassa tankille 5 kilometrin päähän työpaikasta. Oli loukkaantunut kun tarjoutui uudestaan viemään enkä tarttunut tarjoukseen.
-Pyysin exää ojentamaan jonkun tavaran. Hän kieltäytyi. En reagoinut mitenkään ja otin tavaran itse. Exä suuttui, koska kyllä hän olisi ojentanut sen tavaran kunhan vain olisin pyytänyt tiukemmin.
Ei kyllä äly loista tän ketjun kirjoittajista, jos kirjoitukset totta siis, ei normalilla älyllä varustettu ois ollu tuollaisissa suhteissa päivääkään.
Tosin suurin osa selkeesti omia tarinoita vaan .
Exäni halusi valokuvata minua, räpsi sinänsä hyviä kuvia minusta monta rullaa ( sitä aikaa, kun kuvat piti
kehittää valokuvausliikkeessä ). Minä jouduin ne kalliit kuvat maksamaan, ja jälkeenpäin hän sanoi ottaneensa ne kuvat vain siksi, että tajuaisin lihoneeni, ja pitää laihduttaa. En ollut edes ylipainoinen!
Hän tunkeutui kaikkien sukulaisteni luokse kyläilemään kutsumatta, mutta minä en saanut tavata hänen
omaisiaan.
Ravintolassa seurueen kanssa ruokaillessa hän alkoi opettaa minua, että söin liian nopeasti, ja käski
keskeyttää syömisen. Kaikki katsoivat kummeksuen.
Taulukaupan näyteikkunasta hän pyysi näyttämään, millaisen taulun haluan joululahjaksi. Kun näytin
tiettyä taulua, että ei sitten ainakaan tuollaista, koska en pidä siitä. Hän antoi juuri sen saman taulun
minulle lahjaksi omaan kotiini, koska itse piti siitä! Kaikenlaisia tapauksia oli paljon.
Kun sitten aikanaan lemppasin hänet, hän itki krokotiilinkyyneliä ovellani, ja kehtasi sanoa, että en ikinä
löytäisi hänen vertaistaan miestä. Sanoin, että niin minäkin toivon!
Nykyisin minulla on ollut jo parikymmentä vuotta kerrassaan ihana miesystävä!
Vierailija kirjoitti:
Narsistien vitsit ovat kammottavia, pimeitä ja loukkaavia.
deittailin lyhyen aikaa narskua ja hänen vitsinsä olivat usein tosi väkivaltaisia, tasoa "eikö joku vaan voisi ampua kaikki [sijoita tähän milloin mikäkin ihmisryhmä, esim. lapset, vanhukset, vammaiset...]
Pelottava pimeä puoli hänessä oli, sellainen hullu katsekin, hyh.
Hän huusi miten kehtasin jättää hänet kun oli paras rakastaja ikinä...
Pelkkää nylkytystä.
🤡🤡🤡
Ompelukoneeni hän halusi antaa äidilleen. Koira ois pitäny antaa pois "kavereiden takia".
Siskonsa kanssa se paneskeli ja hakkasi sinimustaksi siksi että sisko "tiesi" veljellä olevan rahaa.
Oli kuulemma velkaa.
Kerran se sanoi että hän ei uskalla hakata minua koska silmistäni näkyi jotain.
Olin voimakkaampi.
Sitä ei moni käsitä.