Narsistien "huvittavimmat" tempaukset
Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.
Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.
Kommentit (1968)
Narsistien vitsit ovat kammottavia, pimeitä ja loukkaavia.
Olin 12-vuotiaana ystävällä yökylässä. Hän asui muutaman talon päässä omasta kodistani.
Aamulla kun heräsimme, äitini oli tullut siihen ovelle ja vaati että tulen heti kotiin tekemään aamupalaa pari vuotta nuoremmalle pikkuveljelleni.
Että sellaista.
T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:
Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää.
Narsistiksi diagnoimisesta olen samaa mieltä kanssasi, mutta oletko oikeasti sitä mieltä että pitää vaan koittaa ymmärtää "mielipidettä" kun puoliso kantaa pesukoneen pihalle tai heittää juuri tehdyt ruoat roskiin? Eli käyttäytyy kuin mikäkin mielenvikainen. Minä annan ymmärrystä jos keskustelee, hu lluille ei anneta siimaa yhtään.
Dg narsistiakan sisko sai narsistisen raivarin ja huusi minulle kurkku suorana , dg narsisti soitti minulle töihin ja huusi minulle kurkku suorana että "pyydä heti anteeksi L.....lta että L..... huusi sinulle". En lakkaa nauramasta. Annoin luurin työkaverilleni joka kuuli kaiken.
Kerran eräänä maanantaiaamuna isä oli lähdössä töihin. Kävi ilmi, että äiti oli yön aikana käynyt saksimassa rikki kaikki isän vaatteet, koska ne olivat rumia.
Äiti oli narsisti ja alkoholisti, joten tämä on oikeastaan ainoa vähääkään hauska juttu. Kaikki muut on aika kaameita.
Kysyttiin isältä joskus miksei isä lähtenyt ja ottanut meitä mukaan. Isä sanoi ettei uskaltanut, koska silloin(kin) äidin oli paljon helpompi saada huoltajuus ja isä pelkäsi että jäädään keskenään äidin kanssa. Odotti siihen asti, että pärjättiin kaikki itsenäisesti. Nuorimmat olivat ehkä 12-13.
Vierailija kirjoitti:
Tää koko ketju on täynnä yksinkertaisten ja mokailevien palstamammojen katkeruutta. Ihan oikein, että heille huomautetaan asioista, kun oma järki ei riitä niiden huomaamiseen ja ymmärtämiseen. Eihän sille mitään voi, jos on yksinkertainen ja muutenkin lahjaton tumpelo, mutta aina voi edes vähän oppia uutta kun joku tuo asioita esille.
Että sinusta ei nakke keksisi mitään huomauttamista vaikka vuosikausiksi? Seinästähän jutut repästään, on tosi helppoa surkeeta settiä. Voisin vaikka itekin tulla tuijottamaan silmä kovana miten ei suju kuin römssöössä.
Mun narsuexä palaa aina takaisin kokeilemaan josko nyt lähtisin hänelle uhriksi.
En ole siis kaikkien näiden vuosien aikana koskaan alistunut, provosoitunut tms niin hän on sitten joutunut yrittämään entistä enemmän saadakseen minussa aikaan jonkin reaktion. Turhaan.
Seurustelimme siis alun alkaen 20 vuotta sitten ja hän jätti minut parin kuukauden jälkeen. Siitä sitten parin vuoden päästä halusi uudelleen kuvioihin ja teki juuri näitä eksytys ym temppuja niin että joduin jättämään hänet. No arvatkaa jättikö sittenkään rauhaan vaikkei saanut minua draamaansa mukaan? Ehei.
Vielä viime talvena viimeisen kerran halusi tulla kyläilemään ja valehteli silmät päästään kuinka on muuttunut mies yms. Aika äkkiä jäi suoraan kiinni palturinpuhumisestaan eikä taaskaan tullut uhritumisestani mitään, ihan siksi kun nuo narsutemput on liian yliampuvia, liian varhain. Pitää minua varmastikin jotenkin yksinkertaisena kun ei tajua että näen hänen lävitseen.
Mulla sukulainen ketä jatkuvasti pilkkas ja ivas. Sitten kun otin asian puheeksi, niin minä jauhaan p****a ja elän harhoissa. Varsin huvittavaa. En ole enää tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Sepä siinä onkin naapurin autoon auton ovensa.
Huoh! Ei ole nykyihmisillä hallussa nämä häntä possessiivisuffiksit;
Eiiiii "auton ovensa" vaan "autonsa oven"!
Ne kuvat mitä miehet ulkomaa teistä ottaa leviää kaikkialle ja ne kehuu tätä nain ja samoin ne tekee Suomessa . No lyhyt seurustelu suhde päättyi kun vaati antamaan rahat hänelle ja tunki hammaslääkärin hoitohuoneeseen . Heittäkää asiattomasti siellä liikkuvat ulos . Ne ei kuulu sinne jos ei ole työssä tai varattua aikaa. Sairaita ihmisiä.
Opiskeluaikana työssä ollessa yksi mies sanoi , olet tuossa ammatissa vain VAIN että saat SAAT!!!! pestä miesten munia. Voitteko kuvitella 8 tuntia päivässä miesten munia pesemässä. Unelma ammatti.
Joku mies kirjoitti täälläkin että kiihottuu kun lapsilla / nuorilla on tiukat trikoot leggingsit ( ketään normaalia ei kiihota trikoot ...saati lapset). Niin yksi mies vahtasi naisia ulkomaa että mustat paksut sukkahousut jos näkyy takin tai hameen alta on tahallista näyttämistä miehille.......nää taudit on niiden aivoissa eikä meidän vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Joku narsku alapeukuttaa jokaista viestiä. :D
Ei kun se olen minä, joka vihaa sanaa narsku. Miten vaikeaa on kirjoittaa "narsisti"?
En saanut ottaa itse kuivakaapista tavaroita koska se oli ’täynnä’ ja olisin ’sotkenut järjestyksen’. Leivänmuruja seurattiin myös fanaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ajoin ajokortin. Narsisti pyysi, että lähdetään ajelemaan hänen autollaan. Istuuduin kuljettajan paikalle, hän repsikan paikalle. Pyysin avaimia. Hän alkoi huutaa "kaiken luulet tietäväs mutta autolla olet lähdössä ilman avainta, luulet autokoulun jälkeen tietäväs kaiken mutta avainta et ottanut mukaan". Avain siis oli hänellä koko ajan. Se ei ollut unohtunut taloon, vaan se oli hänen kädessään.
Olin narsistin kanssa hampurilaisravintolassa. Siellä oli ruuhkaa, mutta spottasimme kahden hengen pöydän, jossa oli yksi tuoli. Istuuduin siihen, ja narsisti lähti hakemaan toista tuolia. Kuulin, kun nuoren naisen ääni sanoi "EI SE OLE VAPAA" ja narsistin ääni sanoi "pää kiinni, lehmä". Narsisti oli siis ottanut varatun tuolin. Tuolin viemistä ja lehmäksi nimittelyä tulivat pian selvittelemään muutkin asiakkaat, jotka olivat nähneet tämän tapahtuman. Narsisti seisoi asennossa kuin armeijassa ja nyökkäili hiljaa ihmisten kommenteille. Antoi tuolin takaisin, ja poistuimme syömättä hampurilaisiamme. Kadulla kulman taakse päästyämme narsisti hyökkäsi kimppuuni huutaen, että olin käyttäytynyt väärin ja häpäissyt hänet.
Asuimme narsistin kanssa erään taloyhtiön A-rapussa, ja yhtiön isännöitsijä sattui asumaan C:ssä. Mainitsen tässä kohtaa, että tämä isännöitsijä oli heteronainen kuten minäkin. Yksi meidän A-rapun asunnoista oli bilekämppä. Isännöitsijä oli pyytänyt, että kuka vain meistä A-rapun asukkaista herää biletykseen, tulee hakemaan hänet C:stä, jotta hän pääsee heti poliisien mukaan selvittämään tilannetta ja näkemään, mikä se biletysseurue on. Kerran sitten heräsimme aamuyöllä äänekkäisiin jatkoihin. Narsisti ei jaksanut nousta sängystä, joten minä sitten puin päälleni ja lähdin hakemaan isännöitsijää. Ajoin hissillä alas ja kävin C-rapussa hakemassa isännöitsijän, palasin kotiin, kesti varmaan viisi minuuttia. Narsisti oli eteisessä vastassa ja raivosi, että olen käynyt jonkun toisen miehen luona.
"Spottasimme".. Voi taivas..
Vierailija kirjoitti:
Ajoin ajokortin. Narsisti pyysi, että lähdetään ajelemaan hänen autollaan. Istuuduin kuljettajan paikalle, hän repsikan paikalle. Pyysin avaimia. Hän alkoi huutaa "kaiken luulet tietäväs mutta autolla olet lähdössä ilman avainta, luulet autokoulun jälkeen tietäväs kaiken mutta avainta et ottanut mukaan". Avain siis oli hänellä koko ajan. Se ei ollut unohtunut taloon, vaan se oli hänen kädessään.
Olin narsistin kanssa hampurilaisravintolassa. Siellä oli ruuhkaa, mutta spottasimme kahden hengen pöydän, jossa oli yksi tuoli. Istuuduin siihen, ja narsisti lähti hakemaan toista tuolia. Kuulin, kun nuoren naisen ääni sanoi "EI SE OLE VAPAA" ja narsistin ääni sanoi "pää kiinni, lehmä". Narsisti oli siis ottanut varatun tuolin. Tuolin viemistä ja lehmäksi nimittelyä tulivat pian selvittelemään muutkin asiakkaat, jotka olivat nähneet tämän tapahtuman. Narsisti seisoi asennossa kuin armeijassa ja nyökkäili hiljaa ihmisten kommenteille. Antoi tuolin takaisin, ja poistuimme syömättä hampurilaisiamme. Kadulla kulman taakse päästyämme narsisti hyökkäsi kimppuuni huutaen, että olin käyttäytynyt väärin ja häpäissyt hänet.
Asuimme narsistin kanssa erään taloyhtiön A-rapussa, ja yhtiön isännöitsijä sattui asumaan C:ssä. Mainitsen tässä kohtaa, että tämä isännöitsijä oli heteronainen kuten minäkin. Yksi meidän A-rapun asunnoista oli bilekämppä. Isännöitsijä oli pyytänyt, että kuka vain meistä A-rapun asukkaista herää biletykseen, tulee hakemaan hänet C:stä, jotta hän pääsee heti poliisien mukaan selvittämään tilannetta ja näkemään, mikä se biletysseurue on. Kerran sitten heräsimme aamuyöllä äänekkäisiin jatkoihin. Narsisti ei jaksanut nousta sängystä, joten minä sitten puin päälleni ja lähdin hakemaan isännöitsijää. Ajoin hissillä alas ja kävin C-rapussa hakemassa isännöitsijän, palasin kotiin, kesti varmaan viisi minuuttia. Narsisti oli eteisessä vastassa ja raivosi, että olen käynyt jonkun toisen miehen luona.
"Spottasimme".. Voi taivas..
Olin tässä ihan sattumalta lähistöllä ja ostin jäätelöpaketin kahvin kanssa.
Laitahan kahvi tippumaan ettei jäätelö sula.
Klo 7.00 sunnuntaiaamuna.
👍
Vierailija kirjoitti:
En saanut ottaa itse kuivakaapista tavaroita koska se oli ’täynnä’ ja olisin ’sotkenut järjestyksen’. Leivänmuruja seurattiin myös fanaattisesti.
Olitko sottapytty kenties?
Nostaa tämäntyyppisiä aloituksia ja nauraa kuinka älyllisesti muitten yläpuolella on.
Okei… Tuntuuko siltä, että ihan sama, olisitko koskaan syntynytkään?