Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
1381/1968 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelee koronatartuntaa, jotta saisi pysyä presidenttinä.

Vierailija
1382/1968 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä ja äitinsä painostivat tekemään abortin kun olin 19v.

Exä haki minut sairaalasta ja ohjeena mennä suoraan kotiin lepäämään. Ex ajoi kiertotietä n. 10km ja ajoi joka töyssyn sekä kaahasi. Yksin en olisi saanut jäädä mutta kun menin suihkuun oli tämä herrasmies häipynyt ja takaisin suvaitsi tulla yöllä kaatokännissä. Tuo suhde tuhosi minut ja vieläkin 40vuotiaana kärsin vaikka olen käynyt 2v terapiassakin.

Olkaa varovaisia ihmiset. Näitä hulluja riittää ja alkuun osaavat tehdä kaikki temput että varmasti rakastut ☹️💔

Kummallisesti nämä tietyntyyliset "prinssit" teihin naisiin kuitenkin vetoavat. Sama kaava vaan toistuu AINA, vaikka kuinka saisitte turpiinne.

Turpa kiinni kiltti mies.

Olet ällöttävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki oli syytäni. Kun kompastui jakkaraan syynä oli kuulemma se että seisoin tiellä, todellisuudessa olin kauempana kahvinkeittimen luona, mutta riitti että olin samassa huoneessa.. tuntui, että pelkkä läsnäoloni ärsytti miestä. Kun erosimme lähetti tavaroitaan hakemaan kaapin kokoisen tuttavansa joka oli  minut nähdessään hämmentynyt ja epäuskoinen, en tiedä minkä bodari-psykomuijan oletti olevan vastassa! Myöhemmin exältä tuli viesti että onko kivaa kietoa kaikki pikkusormen ympärille ja ihmiset saa vielä tietää mikä hullu MINÄ olen.

Vierailija
1384/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sovittiin että käydään kaupassa yhdessä, odotin aulassa 20 min ja soitin perään niin vastaus oli "mä kävin jo!" ja sitten väännettiinkin itkua että kun ei hänen tekemänsä ruoka kelpaa.

- Lauloi  mielellään karaokea ja minun piti mennä lavan eteen taputtamaan ja huutamaan "toi on mun mies!" aivan kuin lavalla olisi vähintään Elvis eikä kehnosti laulava Matti Meikäläinen.  Kun aloin väsyä tähän bändärin leikkimiseen seurasi murjotusta ja syyttelyä että en rakasta.

- Päätti että me menemme kihloihin minulta kysymättä  ja muutti Facebookissa parisuhteensa muotoon "Kihloissa henkilö Maija Meikäläinen kanssa" jo ennenkuin olin nähnyt koko sormusta!

- Oli ostanut seksileluja jne  ja suunnitellut  yllätyksenä kiihkeää kokeilujen täytteistä  iltaa mutta minulla alkoi kuukautiset, vaati ensin todisteen siitä että puhun totta ja saatuaan henkilökohtaisesti nähdä miten kaivoin todistusaineiston pimpukastani alkoi syyttää että "käynnistin"  tahallani kuukautiset  pilatakseni eroottisen iltamme.

- Vaati minua ottamaan nimensä tatuointina  ja vielä niin että  siinä olisi lukenut tyyliin "Omistaja Matti", kun en suostunut päätti jalomielisesti ottaa kuvan ensin ja tuli  esittelemään pientä  t-kirjainta  sormessaan että noniin, ota nyt sä se kuva mistä puhuttiin! Eli miehellä olisi ollut etunimeni ensimmäinen kirjain sormessa ja minulla hänen etunimensä  vatsassa..

- Leipoi jatkuvasti  eikä itse edes maistanut  leipomuksiaan vaan tyrkytti minulle että ota nyt kun haluun hemmotella sua ja sitten kertoi kaikille, miten koettaa saada minut laiharille mutta mässytän vaan herkkuja.

Vierailija
1385/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin mielestä ulkona sataa lunta vaikka siellä sataisi  vettä, koska Hän on päättänyt niin. Narsistilla on oma, itsekeskeinen maailmansa jossa järkipuhe ei toimi.

Vierailija
1386/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä tästä "riitaan tarvitaan kaksi". 

Narsistisesti käyttäytyvä ihminen raivoaa väärästä ilmeestä, sanasta, sanomatta jättämisestä, unessa näkemistään asioista, kuvitelmistaan menneisyydestäsi, väärästä tavastasi seisoa tai istua, jos kuivaat itsesi pyyhkeen sijasta kylpytakkiin - ihan mistä vain. Erityisen huomioitavaa on, että jokainen reaktiosi näissä kohtauksissa vain pahentaa tilannetta. Ei sinulla ole mahdollisuuttakaan toimia oikein tai löytää oikeita sanoja. Edes kaiken omituisuuden myöntäminen ei saa raivoa laantumaan.

Olisi korkea aika, että alettaisiin ymmärtää yksin riitelemisen ja konfliktien tyhjästä luomisen mahdollisuus ja niiden tyypillisyys valtaa käyttävissä lähisuhteissa.

Tämä on just tosi hankalaa, kun joutuu asioimaan viranomaisten kanssa. Kun kyse ei ole riitelystä.

Vierailija
1387/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaminen ja nyrkin lyöminen pöytään,jos sanot oman mielipiteen tai tuot esille,mitä mieltä itse olet jostakin asiasta.Heti pitää alkaa karjua,kun hullu jos yrität puolustella itseään.

Tämä. Ja sitten ulkopuoliset selittää kun hän on niin joviaali ja tasapainoinen ihminen. VMP.

Vierailija
1388/1968 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä ja äitinsä painostivat tekemään abortin kun olin 19v.

Exä haki minut sairaalasta ja ohjeena mennä suoraan kotiin lepäämään. Ex ajoi kiertotietä n. 10km ja ajoi joka töyssyn sekä kaahasi. Yksin en olisi saanut jäädä mutta kun menin suihkuun oli tämä herrasmies häipynyt ja takaisin suvaitsi tulla yöllä kaatokännissä. Tuo suhde tuhosi minut ja vieläkin 40vuotiaana kärsin vaikka olen käynyt 2v terapiassakin.

Olkaa varovaisia ihmiset. Näitä hulluja riittää ja alkuun osaavat tehdä kaikki temput että varmasti rakastut ☹️💔

Kummallisesti nämä tietyntyyliset "prinssit" teihin naisiin kuitenkin vetoavat. Sama kaava vaan toistuu AINA, vaikka kuinka saisitte turpiinne.

Eipä toistu. Yhteen jäi.

1389/1968 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsuojelujärjestölle pitää ilmoittaa ja poliisille heti, älä luota narsistin lupaukseen mistään asiasta, älä väittele tai keskustele hänen kanssaan, älä myönny. 

MOT

1390/1968 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttien tarinat ovat ainakin varoittavia kertomuksia ja kysyisin sitä, että kuinka moni on ilmoittanut poliisille ja tehnyt rikosilmoituksen (väkivalta, uhkailu, kuolemasta puhuminen, rikosilmoituksella uhkaaminen ja sanominen, että se ei ole minun syyni (syyllistää toista, usein tarkoituksena on hyväksikäyttöä ja aina rangaistavaa toimintaa, sano että tee minusta rikosilmoitus, menen itse tekemään itsestäni rikosilmoituksen ja häivy saman tien, pysähdy miettimään aidosti, koska et halua joutua hel**ttiin ja tekemään rikosilmoitusta). 

MOT

Vierailija
1391/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun narsku lähetti vuoden eron jälkeen itsestään ifolortaulun postissa kuvasta mistä olin kertonut että en pidä koska näytän siinä niin hirveältä. Hän itse loisti siinä kuvassa ja oli todella hyvän näköinen.

Vierailija
1392/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan minkä hyvänsä sarjan tai elokuvan katselu keskeytyi narskun aloittamaan mekkalaan siitä, kuinka "haluat vaan panna noita miehiä tossa sarjassa". Vähän vaikeutti elämää, kun siihen aikaan elokuvien katsominen kuului monesti opintoihini. Opiskeluihin liittyen: myös kaikki hyvät arvosanani johtuivat vain siitä, että luennoitsijat halusivat panna minua.

Apua sama mulla!!! Oli myös ex mustasukkainen jopa näyttelijöistä elokuvissa. Kuinka sairasta! Heitti kerran oluet seinään kun "kuolasin miesnäyttelijää" hänen mielestään... 😤 Halusi myös että vaihdan työpaikkaa koska olen töissä alalla missä on paljon myös miehiä töissä. Ihailin kevään perhosta ääneen... Hän tallasi sen kengällä ja raivosi loppumatkan kovaan ääneen kuinka sairas ihminen olen ja pilannut hänen elämänsä...

Mulla oli kerran mies, joka veti aivan hillittömät raivarit musiikkikeikalla, jossa nautin lempimusiikistani ja tanssin onnessani. Myös hän piti kyseisestä musiikkityylistä. Olin tullut kuulemma vain panemaan kaikkia muusikoita. Nosti sen sortin shown, että jouduin lähtemään perään ja keikka jäi siihen. Sain vielä muutaman tunnin kuunnella perään haukkuja.

Vierailija
1393/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sai hirveän raivarin kun rikoin vahingossa lelun, jonka hän oli siskolleni ostanut. Sanoi "jos toisella on jotain hyvää, sä haluat rikkoa sen. Sellainen sä oot." Ja löi. Olin 9- tai 10-vuotias ja siitä lelusta oli irronnut vain pikkuinen pala, muuten oli ehjä. Hän oli tosi vihainen rahan takia. No sitten hän kuitenkin itse sai paiskata siskon toisen lelun ihan täysiä lattiaan, kun kiukutti. Tällä kertaa lelu hajosi ihan p*llunpäreiksi ja siitä tuli ihan hirveä sotku. Sehän ei haitannut koska se olikin ollut äidin ostama eikä isän, ja isä oli jostain äidille vihainen. Varmaan äiti sen sitten siivosikin. Tällaisista tempauksistaan isä on sanonut ettei niitä "lasketa" tai että niistä ei olisi saanut häntä millään lailla syyllistää.

Vierailija
1394/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä sai hirveän raivarin kun rikoin vahingossa lelun, jonka hän oli siskolleni ostanut. Sanoi "jos toisella on jotain hyvää, sä haluat rikkoa sen. Sellainen sä oot." Ja löi. Olin 9- tai 10-vuotias ja siitä lelusta oli irronnut vain pikkuinen pala, muuten oli ehjä. Hän oli tosi vihainen rahan takia. No sitten hän kuitenkin itse sai paiskata siskon toisen lelun ihan täysiä lattiaan, kun kiukutti. Tällä kertaa lelu hajosi ihan p*llunpäreiksi ja siitä tuli ihan hirveä sotku. Sehän ei haitannut koska se olikin ollut äidin ostama eikä isän, ja isä oli jostain äidille vihainen. Varmaan äiti sen sitten siivosikin. Tällaisista tempauksistaan isä on sanonut ettei niitä "lasketa" tai että niistä ei olisi saanut häntä millään lailla syyllistää.

Ai niin, sama isä myös naureskeli, kun etelänmatkalla oltiin rannalla ja virta lähti viemään minua ja äitiä merelle päin. Se ranta oli siis pitkälle matala ja turvallinen, minä hurjapäänä lähdin kauemmas. Minulla oli joku uimapatja tai lasten kumivene. Yhtäkkiä alkoi kova virtaus ja vesi syveni. En päässyt enää takaisin. Äiti huomasi ja tuli auttamaan, isä makoili rannalla. Äiti ei jaksanut uida kanssani vastavirtaan. Hän on siis tosi kevyt ja isä taas roteva ja vahva. Ja koko paikka tietysti ihan vieras meille. Lopulta joku random äijä tuli hakemaan meidät veneellä turvaan. Rannalla ei ollut kovin paljon väkeä, joten oli ihan sattumaa että jollain oli siellä käytössä vene. Isä vitsaili kaverinsa kanssa, että "tytöt meinas lähteä naapurimaahan käymään!" ja muutenkin piti asiaa jonain huvittavana naisten höpsöilynä.  Tällöin olin vielä nuorempi kuin tuossa edellisessä, varmaan 6 tai 8.

Vierailija
1395/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja olis niin paljon kun jaksaisin vaan kertoa. 7 vuotta yhdessä narsistin kanssa joten paljon ehti siinä ajassa tapahtua. Yksi juttu mikä tuli tässä nyt mieleen on, että vein exältäni kuulemma oikeuden ansaita rahaa käymällä itse töissä. Asuimme yhdessä joten hän ei saanut sossusta tukia, koska minun tuloni oli liian isot. Olisi pitänyt irtisanoa itseni töistä ja jäädä sossun tuille itsekin niin olisi kuulemma ollut reilua. Ja minähän elätin meidät molemmat sillä että kävin töissä, maksoin vuokrat,ruuat, auton jne. Juu en irtisanonut itteeni ja miehestäkin pääsin onneksi eroon, vaikka vaikeaa se oli.

Vierailija
1396/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli uhriutuja-ex. Ei siis mikään perinteinen alistaja-narsisti. Mikään ei ollut hänen syytään, vaan kaikkeen käytökseen löytyi syy milloin mistäkin (milloin koulukiusaaminen, milloin surkea suhde exänsä kanssa, jne). Minä sain roolin itsetunnon pönköttäjänä ja kaiken ymmärtäjänä, samalla kun en saanut itse mitään takaisin. Kestin suhteessa vain sen takia, kun maailmankatsomuksemme yms sopi hyvin yhteen, mutta viimein kamelin selkä katkesi ja lähdin kävelemään. Mitä olen kuullut niin nyt minäkin olen yksi tekosyistä miehen käytökseen.

Vierailija
1397/1968 |
12.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun täysin epärealistisesti omiin lahjoihinsa suhtautuvana antaa lahjaksi maalaamiaan tauluja ja laulaa järjestämissään juhlissa nuotin vierestä. Kaiken tämän tekee suurella tyytyväisyydellä itseensä.

Ei ehkä vahingollisimmasta päästä tekosiaan, mutta huvittavaahan se on.

Vierailija
1398/1968 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme konsertissa. Kotimatkalla miesystävä pysäytti pariskunnan ja alkoi jutella. Päädyimme heidän mökille saunomaan. Mökillä mies pani tämän pariskunnan naista. Kun suutuin ja olin myöhemmin kotona tosi vihainen, syytti minua, repi hiuksista, heitteli ja hävitti puhelimen. Selitti kaiken omaksi edukseen.

Vierailija
1399/1968 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävimme konsertissa. Kotimatkalla miesystävä pysäytti pariskunnan ja alkoi jutella. Päädyimme heidän mökille saunomaan. Mökillä mies pani tämän pariskunnan naista. Kun suutuin ja olin myöhemmin kotona tosi vihainen, syytti minua, repi hiuksista, heitteli ja hävitti puhelimen. Selitti kaiken omaksi edukseen.

Kunpa voisin varoittaa tämän miehen seuraavia naisia 🤦‍♀️ Mutta en voi. Tämä tapaus on niin taitava manipuloija, että taitaa olla ennemminkin psykopaatti.

Vierailija
1400/1968 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä narsisteista, mutta tiedostan myös sen, että useimmat narsistit tietävät olevansa vääränlaisia ja kärsivät siitä, mitä ovat. Ovat yksinäisiä ja joissakin tilanteissa tajuavat toimivansa tavalla, joka aiheuttaa huvitusta. Esim. yletön omakehu. Kunnes sama jatkuu, manipuloivat ja aiheuttavat pahaa. Mutta yksikään narsisti ei ole 100% paha, heissä löytyy hyvääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän