Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
721/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex määräsi aina montaako meikkituotetta saan käyttää ja muita hygieniatuotteita. Esimerkiksi määräsi, että jos laitan huulipunaa, en saa laittaa deodoranttia. Tai jos pesen hiukset shampoolla ja käytän hoitoainetta, en saa pestä vartaloa suihkusaippualla. Kyttäsi myös suihkun vieressä että näin tapahtui. 

Samaa menoa vaatteiden kanssa. Jos laitan hameen, en saa laittaa korkokenkiä, tai jos "paremman" takin, en saa laittaa hanskoja.

Tuon yhden aiemman kommentoijan eksän tapa "kehua" oli hämmentävän tuttu. Joskus sanoi että toisaalta ihan hyvä että minulla on pisamia kun finnini eivät näy sieltä seasta niin selkeästi. Tai kun olin laittautunut niin sanoi "Sä et oo ihan yhtä ruma kun siinä edellisessä asussa"

Olin tuossa kohtaa jo siis niin maani myynyt, masentunut ja uskoin olevani maailman huonoin ihminen. Onneksi ystävät ja perhe puhuivat minulle järkeä ja järjestivät lääkäriajan (sielläkään en olisi saanut käydä, koska exän mielestä olisin mennyt sinne vaan "jauhamaan pas kaa hänestä" 

Sain pahimpaan hätään lääkityksen ja terapiaa ja muutin veljeni luokse, kunnes sain oman asunnon. Sittemmin jätin lääkkeet ja olo on nyt hyvä ilman niitä. Olen myös toipunut masennuksesta, jonka tajusin jälkeenpäin johtuvan ainoastaan siitä että ex lyttäsi minua jatkuvasti.

Vierailija
722/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista mustasukkaisista miehistä tuli mieleen, joku täällä kertoi ajat sitten mustasukkaisuusketjussa pesukoneestaan joka piti hassua ääntä niin kuin olisi sanonut "Antti, Antti, Antti" tms (en muista enää mikä se nimi oli). Joku deitti tai vastaava oli siitä sitten suuttunut ja lähtenyt menemään 😀.

Ei saa :DDD Nyt on kaakaot näppäimistöllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
723/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulee puhetta pesukoneen äänessä, niin silloin mennään kyllä jo psykoosin rajamailla. Sitä miettii näitä kauhutarinoita lukiessa, että monella narsistille saattaa oikeasti olla todellisuudentaju siinä määrin hauras, että tuollaisia läpilyöntejä sitten tapahtuu.

Jotenkin sitä miettii, miten tuollaiset sekopäät pärjäävät työelämässä ja arjen tilanteissa. Jaksavatkin skarpata, ja pitää kulissia yllä, vai rakoileeko joskus ihan julkisellakin paikalla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
724/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaystävä mylvi yöllä ikkunani alla, vaati minua heittämään alusvaatteitani hänelle. Olisi kai nuuskinut niitä ja samalla runkannut.

Kun en mitenkään reagoinut mölyyn enkä edes ilmestynyt ikkunaan, tämä heppu raahasi mattotelineen parvekkeeni alle ja rymisteli parvekkeen ovesta asuntooni. Onneksi ehdin puolipukeissa paeta talon kellariin.

Vierailija
725/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista mustasukkaisista miehistä tuli mieleen, joku täällä kertoi ajat sitten mustasukkaisuusketjussa pesukoneestaan joka piti hassua ääntä niin kuin olisi sanonut "Antti, Antti, Antti" tms (en muista enää mikä se nimi oli). Joku deitti tai vastaava oli siitä sitten suuttunut ja lähtenyt menemään 😀.

Ei saa :DDD Nyt on kaakaot näppäimistöllä...

Onkohan tämä sama tyyppi joka oli mustasukkainen sille navigaattorille, jolla oli miehen ääni :D

Vierailija
726/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin narsistia yli vuoden. Hän ei halunnut muka nuorena vielä sitoutua, mutta muuten kyllä näytti täysillä vihreää valoa. Olin itse nuori ja naiivi, epätoivoinen raskauden etsijä. Käyttäydyimme kuin pariskunta, mutta mies ei halunnut "vielä" seurustella. Kerran menin hänen luokseen muutamaksi päiväksi hänen uudelle opiskelupaikkakunnalleen. Pian hän lähtikin kavereilleen, sanoi viipyvänsä vain hetken. Olikin useamman tunnin, eikä vastannut puheluihini. Tuli yö, mies tuli kotiinsa, eikä suostunut puhumaan minulle, vaikka tietysti koin törkeänä, että hän jätti minut noin. Avaimia minulla ei ollut, joten olin loukussa asunnossa. Mitään emme koko vierailun aikana yhdessä tehneet, koska mies jäi aina opiskelukavereidensa kanssa koko illaksi, kun opiskelut oli niiltä päivältä jo päättyneet. Eikä asiasta voinut puhua, minun olisi pitänyt vain itseäni viihdyttää yksinäni vieraassa kaupungissa.

Lopulta, ehkä joitakin kuukausia tuon jälkeen, hän ilmoitti viestillä, miten hänestä ja yhdestä hänen opiskelukaveristaan voisi tulla "jotain söpöä". Toki olin jo nähnyt paljon tuota törkeää käytöstä ja totesin, että aika narsistista roikottaa toista yli vuosi ja sitten ilmoittaa tuolla tavalla, että haluaakin toisen, ja muutenkin hän on todella narsistinen. Siitähän riemu repesi, ja hän sanoi minua idiootiksi. Hänellä oli kuulemma oikeus sanoa minua idiootiksi, koska olin joskus niin itsestäni sanonut, mutta minulla ei ollu oikeutta sanoa häntä narsistiksi. Hän oli myös tallentanut kaikki viestini, joita tulee käyttämään minua vastaan. Totesin, että aika sairasta.

No, lopulta pääsin asiasta yli, vaikka joskus kirpaiseekin ajatus, että moni yhteinen kaveri on tämän narsistin puolella ja minua pidetään mielenvikaisena.

Pari vuotta viimeisen keskustelun jälkeen tapasin narsistin sattumalta. Meninkin puhumaan hänelle, ja sanoin, että olen antanut hänelle anteeksi, minulla on kaikki nyt hyvin. Hän totesi että hänkin antaa anteeksi minulle, joten nauroin päin naamaa, että eihän hänellä ole mitään anteeksi annettavaa, enkä minä pyydä mitään anteeksi. Narsisti häkeltyi. Kysyin sitten, kun se toinen nainen oli myös paikalla, että seurustelevatko he. Tyyppi vastasi: "Tavallaan joo, asutaan yhdessä." Naureskelin vähän vastaukselle ja poistuin paikalta.

Tästä viestistä saa ehkä väärän kuvan, koska tästä on vaikea kirjoittaa lyhyesti, eikä narsistista saa kovin laajaa kuvaa, ja niitä tapahtumia oli paljon. Naurettavin kuitenkin oli tuo idiootiksi haukkuminen. Mieluummin en olisi kohdannut narsistia ikinä, koska arvet ovat syvät, mutta ihmistuntemus minulla on kasvanut.

Vierailija
727/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex määräsi aina montaako meikkituotetta saan käyttää ja muita hygieniatuotteita. Esimerkiksi määräsi, että jos laitan huulipunaa, en saa laittaa deodoranttia. Tai jos pesen hiukset shampoolla ja käytän hoitoainetta, en saa pestä vartaloa suihkusaippualla. Kyttäsi myös suihkun vieressä että näin tapahtui. 

Samaa menoa vaatteiden kanssa. Jos laitan hameen, en saa laittaa korkokenkiä, tai jos "paremman" takin, en saa laittaa hanskoja.

Tuon yhden aiemman kommentoijan eksän tapa "kehua" oli hämmentävän tuttu. Joskus sanoi että toisaalta ihan hyvä että minulla on pisamia kun finnini eivät näy sieltä seasta niin selkeästi. Tai kun olin laittautunut niin sanoi "Sä et oo ihan yhtä ruma kun siinä edellisessä asussa"

Olin tuossa kohtaa jo siis niin maani myynyt, masentunut ja uskoin olevani maailman huonoin ihminen. Onneksi ystävät ja perhe puhuivat minulle järkeä ja järjestivät lääkäriajan (sielläkään en olisi saanut käydä, koska exän mielestä olisin mennyt sinne vaan "jauhamaan pas kaa hänestä" 

Sain pahimpaan hätään lääkityksen ja terapiaa ja muutin veljeni luokse, kunnes sain oman asunnon. Sittemmin jätin lääkkeet ja olo on nyt hyvä ilman niitä. Olen myös toipunut masennuksesta, jonka tajusin jälkeenpäin johtuvan ainoastaan siitä että ex lyttäsi minua jatkuvasti.

Siis miten tuo suihkujuttu on edes mahdollinen 😱. MITEN tuollaiseen tilanteeseen voidaan päätyä? Miten tää helmi perusteli tuollaiset älyttömät säännöt?

Vierailija
728/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Jos kuulee puhetta pesukoneen äänessä, niin silloin mennään kyllä jo psykoosin rajamailla. Sitä miettii näitä kauhutarinoita lukiessa, että monella narsistille saattaa oikeasti olla todellisuudentaju siinä määrin hauras, että tuollaisia läpilyöntejä sitten tapahtuu.

Jotenkin sitä miettii, miten tuollaiset sekopäät pärjäävät työelämässä ja arjen tilanteissa. Jaksavatkin skarpata, ja pitää kulissia yllä, vai rakoileeko joskus ihan julkisellakin paikalla.

Siis tuo pesukone piti oikeasti sellaista ääntä kuin olisi sanonut miehen nimen. Mutta kun oot riittövän mustasukkaista tyyppiä siitäkin tulee paha mieli 😀. T. Stoorin kertoja

Vierailija
729/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, kun taitaa kaikki nämä tarinat olla miehistä, niin onko narsistisuus pelkästään miesten sairaus? Vai ilmeneekö se jotenkin erilailla naisissa?

Vierailija
730/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, kun taitaa kaikki nämä tarinat olla miehistä, niin onko narsistisuus pelkästään miesten sairaus? Vai ilmeneekö se jotenkin erilailla naisissa?

Kyllä narsismi on miehissä yleisempää. Se että täällä on vähän tarinoita naisista kertoo varmaankin eniten siitä että tämä on oikeasti naisten palsta vaikka palstauuvatit muuta väittää. Ja nekin harvat miehet jotka täällä roikkuu ei pääse metriä lähemmäs naisia joten heillä ei ole mitään kerrottavaa.

Vierailija
731/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko eksä narsisti vai muuten epätoivoinen:

Eks nainen oli pahimmillaan niin mustasukkainen etten saanut katsoa telkkaria yksin. (Ettei tule muita naisia ruutuun).

Autossa piti olla taustapeili käännettynä siten, että hän pystyi seuraamaan mitä katselen.

Ratikassa joskus hävetti kun sain kovaäänistä sapiskaa "tarpeettoman pitkästä juttelusta myyjän kanssa". Sanoin myyjälle "kiitos, mulla on oma kassi".

Sillä oli niin hyvä perse että olin jotenkin sen perseen pauloissa. Ah.. Vielä 15 vuoden jälkeen ilolla muistelen.

Vierailija
732/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltti ison osan vaatteistani takapihalla mustasukkaisuuttaan (joka oli aiheetonta).

Vierailija
733/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen tai kummankin ollessa humalassa meille tuli aina riitaa. Kerran sitten tein kokeen, päätin etten provosoidu yhtään mistään enkä sano mitään erityistä ja katson tuleeko riita. Mies tuli illalla kaljoissa kotiin, olin itse selvinpäin nukkumaan menossa. Mentiin petiin samaan aikaan ja mies alkoi jankuttaa jostain, vastailin vaan ihan neutraalisti puoliunisena. Kyllä se vaan sai itse psyykkailtua itsensä riitelemään :D

Aika pian tuosta muuttuikin exäksi.

Mun sekoeksä jaksoi hokea, että yksin ei voi riidellä :'D

Joten kyllä minussa oli pakko olla myös vikaa ja osallisuutta hänen tempauksiinsa...

Olin juuri tulossa tuohon yhteen aiempaan kommentoimaan, että "riitaan tarvitaan aina kaksi", mitä oma mieheni hoki. :D Mutta ehditpä ensin! Kylläpäs ovat oppikirjansa lukeneet.

Tottahan tuo on. Miten käytännössä onnistuu riitely yksin, jos toinen häipyy paikalta? Voi kuitenkin provosoida ja haastaa riitaa mutta on itsestä kiinni lähteekö siihen mukaan ja jääkö. Jos tunnistaa tuon riidanhaastajan aikeet on viisaampaa poistua paikalta kuin jäädä riitelemään, riitaa ei silloin selvitetä jos toisella on aikeena vain riidellä. Se on silloin valinta jäädä siihen, varsinkin kun tiedostaa miten toinen ihminen toimii. Miten opetatte lapsia näissä, aivan samoin se toimii aikuisellakin.

Tää on kyllä järkky ketju. Osasta kumpuaa että siellä varmasti on liuta muitakin häiriöitä taustalla todella sairaita juttuja, mutta osasta kyllä ihan vain se kpäisyys ja en epäile ollenkaan ettäkö nämä en näe itsessäni vikaa edes riidoissa tyypit ovat itseasiassa juuri niitä jotka antavat narsismi leiman kaikille keiden kanssa eivät tule toimeen, näkemättä ollenkaan omaa osuuttaan vuorovaikutustilanteissa.

Vierailija
734/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eks nainen oli pahimmillaan niin mustasukkainen etten saanut katsoa telkkaria yksin. (Ettei tule muita naisia ruutuun).

Autossa piti olla taustapeili käännettynä siten, että hän pystyi seuraamaan mitä katselen.

Ratikassa joskus hävetti kun sain kovaäänistä sapiskaa "tarpeettoman pitkästä juttelusta myyjän kanssa". Sanoin myyjälle "kiitos, mulla on oma kassi".

Sillä oli niin hyvä perse että olin jotenkin sen perseen pauloissa. Ah.. Vielä 15 vuoden jälkeen ilolla muistelen.

Naisena täysin mahdotonta ymmärtää. Pahoista luonnevioista viis kun perse on hyvä. Paskaa tuottava ruumiinosa. No, kukin tyylillään.

Vierailija
735/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppulause summaakin kaiken. Pidät ihmisiä objekteina.

Epäilen että olet juuri sellainen joka pettää, välillä kehuu välillä lyttää, luo itse tilanteita joissa saisi toisen mustasukkaiseksi. Näen tuon tekstin läpi.

Valitettavasti osaan tuo toimii, jäävät koukuun kuuma kylmä leikkiin. Koska luultavasti olet lytännyt itsetunnon sopivan alas että tämä nainen kuvittelee ettei voisi parempaa saada ja sopivasti nostat ylös että hän jää koukkuun tuohon välillä annettavaan palkkioon eli sinun antamasi huomioon ja kehuun.

Vierailija
736/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouni, jouni, jouni...? Joku pesukonemalli tekee tätä. Mustasukkaiset on kanssa jokseenkin epäloogista sakkia. Mun exmies (me oltiin naimisissakin, melkein hävettää oma naiivius nuorena) näki joskus unta, että petin häntä, suuttui ja vittuili pari päivää. Kaikkeen sitä on aikaansa joskus hukannutkin. Onneksi oppia ikä kaikki.

Vierailija
737/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena täysin mahdotonta ymmärtää. Pahoista luonnevioista viis kun perse on hyvä. Paskaa tuottava ruumiinosa. No, kukin tyylillään.

Epäilen koko stoorin todenperäisyyttä koska se tuli heti kun oli kyselty miesten tarinoiden perään ja loppu oli tosiaan mitä oli. Miesasiamies yrittämässä esittää että kyllä vaan palsta vilisee miehiä ja kyllä naisetkin osaa?

Vierailija
738/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisteja on enemmän miehissä mutta naisistakin heitä löytyy. Klassiset narsistin piirteet eivät näy naisissa yleensä niin selkeinä kuin miehillä ja naisnarsisti onnistuu monesti esittämään päähänpotkittua uhria, joka vain haluaa toisten ihmisten parasta. Onnistuin hiljattain viimeinkin laittamaan välit poikki tällaiseen naiseen vuosien epäröinnin ja miettimisen jälkeen. On oikeasti pelottavaa, kuinka helposti rupeaa varomaan sanojaan, etsimään syytä aina itsestään ja kyseenalaistamaan omia tuntemuksiaan, kun on tällaisen ihmisen vaikutuspiirissä.

Vierailija
739/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka sanotte että riitaan tarvitaan aina kaksi... Mun eksä suuttui ihan puskista joskus. Saatoin istua hiljaa keittiön pöydän ääressä ja hänhän keksi jotain huutamisen arvoista.

Hän valitti esim siitä että asuntomme ei ole tarpeeksi siisti vaikka olisin vasta siivonnut. Kerran kysyin häneltä että näyttää jonkun paikan missä ei ole tarpeeksi siistiä. MIES OSOITTI OMIA LEIVÄNMURUJAAN PÖYDÄLLÄ! Hän oli siis syömässä leipää siinä huutaessaan!

Ja ei, hän ei olettanut että minun pitäisi pyyhkiä hänen leivänmurusia samalla kun hän syö. Hän halusi vain olla oikeassa joka asiassa. Joojoo, teknisesti ottaen juuri tuo kohta tässä talossa ei ollut siisti...

Hän suuttui myös siitä että istuin sohvalla hänen tullessaan töistä. Olin tullut töistä kotiin kymmennen minuuttia aikaisemmin. Taas alkoi huutaminen kun olen laiskotellut koko päivän.

Eli siis riidan aiheet narsisteille tulee usein ihan ilman provosointia toiselta osapuolelta. Hän vain päätti että joku asia oli väärin ja minun olisi pitänyt aina tietää se. Esim se etten saisi istua sohvalla koska häntä ärsyttää se.

Vierailija
740/1968 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ilmenee. Täällä nyt on muutenkin paljon sellaista mitä en edes laskisi narsismin, joten ei niin kauhean tosissaan ketjua kannata lukea.

Ihan samaa itsetunnon lyttäämistä moni nainenkin harrastaa, ottaa kumppanikseen sellaisen ketä voi polkea. Onko tutun kuuloista kun naiset valittavat kummaneistaan esimerkiksi juhlissa, tuo ei ikinä tee sitä ja tätä ihan kelvoton kaveri, jopa niin että puoliso on paikalla, se on sitä julkista nöyryyttämistä mitä moni harrastaa. Toki siihen ollaan totuttu, mutta ei se oikein ole ja kielii kyllä jostakin, jos nyt ei narsismista niin sitten kpäisyydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä