Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
41/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laskenut puhelinta välittömästi kädestä kun eksä käski. Tuloksena jouduin soittamaan apua kun hän uhkasi hypätä junan alle (oli lähtenyt ovet paukkuen ja soitti dramaattisen puhelun, jossa syytti minua että kuolee). Selvisi, ettei oikeasti ollut junaradalle päinkään.

Kerran hän uhkasi ajaa motarilla päin siltaa, otti kädet pois ratista kun olin kyydissä. Syynä oli että halusin lähteä viikonloppuna kurssille.

Joo, todellakin on eksä. En tiedä miksi katselin häntä kaksi vuotta (!!), ehkä siksi että hän oli alussa ihan normaalilta vaikuttava ja piirteet tulivat esiin vähitellen. Nyt se tuntuu käsittämättömältä etten lähtenyt aiemmin.

Vierailija
42/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:Psykiatrinne. Laitan laskun sitten postissa tulemaan. kirjoitti:

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Ketjussa kysyttiin huvittavia tapauksia, eikä koko historiaa. Saat siis luettavaksi yhden tapauksen ties kuinka monen vuoden suhteesta, etkä kuvausta siitä miten kumppani esim. myrkytti ihmissuhteet, valehteli, kyykytti, mustamaalasi selän takana aina uhrin työnantajaa myöten, sätti ja vähätteli päin naamaa ja ylensi itseään huonon/tyhmän/läskin/epäkelvon uhrin varjolla.

Noissa esimerkeissä ei ole mitään huvittavaa, joten jätetään ne toisiin ketjuihin.

-ketjuun kirjoittanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää. 

Minusta maallikkona ei kyllä ole NORMAALEJA parisuhderiitoja nämä yllä kuvatut. Eikä NORMAALIN rajoissa olevaa mustasukkaisuutta. Siihen en ota kantaa, ovatko kuvatut partnerit narsisteja, ehkä ei, mutta terveestä reagointitavasta noissa ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
44/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleissa parisuhderiidoissa ei kukaan kanna mikroja ja pesukoneita pihalle.

Vierailija
45/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti tatuoinnin missä minun nimi vaikka oötiin seurusteltu vasta pari kuukautta. Tämä siis simä aikana kum otin miettimistauon että haluanko jatkaa suhteessa, siihen oariin kuultiin aiteen kun mahtui jo kaikenlaista.. Saimme sovttua jolloin hän näytti tämän tatuoinnin. Mutta oli niin hullu tyyppi että onneksi heivasin pihalle myöhemmin reiöun puolen vuoden päästä. Helppoa sekään ei ollut, mutta ns katosin.

Vierailija
46/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti tatuoinnin missä minun nimi vaikka oötiin seurusteltu vasta pari kuukautta. Tämä siis simä aikana kum otin miettimistauon että haluanko jatkaa suhteessa, siihen oariin kuultiin aiteen kun mahtui jo kaikenlaista.. Saimme sovttua jolloin hän näytti tämän tatuoinnin. Mutta oli niin hullu tyyppi että onneksi heivasin pihalle myöhemmin reiöun puolen vuoden päästä. Helppoa sekään ei ollut, mutta ns katosin.

*siihen pariin kuukauteen

Vierailija
47/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta maallikkona ei kyllä ole NORMAALEJA parisuhderiitoja nämä yllä kuvatut. Eikä NORMAALIN rajoissa olevaa mustasukkaisuutta. Siihen en ota kantaa, ovatko kuvatut partnerit narsisteja, ehkä ei, mutta terveestä reagointitavasta noissa ei todellakaan ole kyse.

Joo, kaikki tuskin ovat noista narsistejä, mutta selkeesti jokin muu persoonallisuushäiriö taustalla. En itsekään näe noissa MITÄÄN normaalia "perus parisuhderiitaa", jopa humalaisena ylilyöntinä/ möläytyksenä noi on niin pimeitä tapoja reagoida ettei todellakaan täysjärkisen ihmisen käytöstä :D

Vierailija
48/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex on se mies joka pyysi lapsilisistä osaa itselleen koska lapset ei kuluta 100e/kk. Hän toki sen olisi kuluttanut, peleihin, nuuskaan, kaljaan. En tietenkään suostunut, mutta valitettavasti olin aiemmin maksanut hänen laskujaan "velaksi". Ne velat on edelleen saamatta vaikka heitin ukon pihalle yli 3v sitten.

Jos minä olisin hänelle sen summan velkaa, tai vähemmänkin, hän kärttäisi sitä varmasti ihan päivittäin.

Lapsistaan ei toki maksa senttiäkään elareita ja nyt on irtisanoutumassa viimeisestäkin yhteisestä lapsiin liittyvästä maksusta.

Vierailija
49/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs valehteli isänsä kuolleen että saisi minut uudelleen lämpiämään seuraansa!

Kummasti sitten myöhemmin jutuissaan isä olikin hengissä :D Meinasin kysyä että zombin kanssako hengailet...

Puhui ihan kaikista paskaa, haukkui sukulaisensa, exänsä ja varmasti myös minusta ties mitä. Lainasi työttömältä yksinhuoltajalta useamman kympin rahaa, jotka jätti maksamatta ja häipyi kuin pieru saharaan. Nolo ukkeli.

Vierailija
50/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kaverini: kaatui humalassa pyörällä ja hänen kaatumisensa oli minun syy. Soitin ambulanssin katsomaan jalkaa ja hän sätti ensihoitajia. Sitten tämä kaveri kiukutteli minulle jos jossain tapahtumassa/bileissä ihmiset jutteli mulle enemmän kuin hänelle. Asetti minulle erilaisia sääntöjä, jotka koskivat vain minua eikä muita hänen ystäviään, esim. etten saanut ottaa miesystävääni mukaan hänen luokseen iltaa istumaan, vaikka toiset ystävät saivat ja hän itse myös.

Vierailija
51/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli aina sitä mieltä ettei tahdo hankkia lapsia ja itse olin samoilla linjoilla. Mutta kun sain tietää sairastavani endometrioosia, muuttui äkisti ääni kellossa. Äijä kertoi tavanneensa harrastusporukassa yksinhuoltajan, jolla 3 lasta ja ihan vakavissaan ehdotti, että muuttaisi hetkeksi asumaan naisen luo ja eläisi "kokeellista" perhe-elämää tämän kanssa, jotta saisi selville haluaako ehkä sittenkin niitä lapsia...

Minun osani tässä olisi ollut kiltisti odotella kun mies suorittaa perhekokeiluaan (eli pettää) ja suhtautua ymmärtäväisesti, vaikka hän sitten lopulta päättäisi haluta perheen ja jättää minut hedelmättömyyteni takia.

Nykyään tällä kultakimpaleella on vahinkolapsi, jota hän tuskin koskaan tapaa.

Vierailija
52/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tämän täällä joskus aikaisemminkin. Kun vieraat lähtivät, miesystäväni (siis exä) kietoi käsivartensa minun ympärilleni ja kuiskasi, että olin ollut sinä iltana aivan upea. Samaan hengenvetoon hän kielsi minua koskaan enää nöyryyttämästä häntä tuolla tavalla. Kun en ymmärtänyt ollenkaan, mistä oli kysymys, hän raivostui ja sihisi: "Jollet sinä sitä itse tajua, en minä rupea sitä sinulle selittämäänkään!" En tosiaan tajua vielä näin yli viidentoista vuoden jälkeen.

Sama mies sai raivokohtauksen soitettuaan hotelliin saadakseen tietää, oliko hänen tuttavansa saapunut sinne. Seurasi klassinen "etkö sinä tiedä, kuka minä olen" -repliikki ja "sinä et tässä kaupungissa enää töitä tee" -uhkaus. Mies itse oli isohko pamppu hotellialalla, muttei kuitenkaan niin iso, että olisi voinut antaa potkuja muiden hotellien työntekijöille. Tai edes omansa, koska hänellä ei ollut omia alaisia. Tilanteen teki vielä nolommaksi se, että raivokohtaus tapahtui toisen hotellin aulabaarissa, josta ei kiinnostunutta yleisöä puuttunut.

Vierailija
53/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut käydä kävelemässä, koska oli riski, että isken muita miehiä kävelyreissuillani. Asuttiin vielä suht korvessa ja naapurit vanhuksia. Ex-mies itse ei kuitenkaan suostunut tulemaan kävelylle mukaan, joten sitten en saanut mennä minäkään.

Narsistit on oikeasti pimeitä.

Ystävättäreni ei saanut lähteä Jari Sillanpään keikalle. Miehensä siis kielsi.

Syy? Hänellä oli varmasi suhde Sillanpään kanssa.

Tämä tapahtui aikana, jolloin Sillanpää oli jo tullut kaapista.

Vierailija
54/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ehkä yhden jutun perusteella ole narsisteja mutta ei kyllä mitään tavallisia parisuhderiitojakaan. Herran jestas mitä sinulle on tehty jos pidät näitä normaaleina?

Vierailija
55/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitti autinkolasini roskiin kun ei tykännyt että käytän niitä. Voisin häneltä salaa katsella vieraita miehiä jos käytän aurinkolaseja.

Vierailija
56/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on koulutettu analysoimaan mielenterveysongelmia, johtamaan mielenterveys osaston psykologeja heidän työssään sekä korjaamaan ja poistamaan virheelliset tulkinnat asiakkaita koskien.

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ehkä yhden jutun perusteella ole narsisteja mutta ei kyllä mitään tavallisia parisuhderiitojakaan. Herran jestas mitä sinulle on tehty jos pidät näitä normaaleina?

Vierailija
57/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä myös kerran piirsi paperille kuvan asennosta,miten "normaalit" ihmiset seisoo.

Jepjep.

Kontraposto-asennossa?

Vierailija
58/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen kaverini: kaatui humalassa pyörällä ja hänen kaatumisensa oli minun syy. Soitin ambulanssin katsomaan jalkaa ja hän sätti ensihoitajia. Sitten tämä kaveri kiukutteli minulle jos jossain tapahtumassa/bileissä ihmiset jutteli mulle enemmän kuin hänelle. Asetti minulle erilaisia sääntöjä, jotka koskivat vain minua eikä muita hänen ystäviään, esim. etten saanut ottaa miesystävääni mukaan hänen luokseen iltaa istumaan, vaikka toiset ystävät saivat ja hän itse myös.

Minulla oli kaveri jonka mielestä en saanut seurustella, hän tietysti sai. Sitten sen kerran kun tapasin miehen jonka kanssa aloin suhdetta viritellä alkoi kaveri laittaa miehelle viestejä että olen mm pettänyt useita miehiä suhteessa (olin seurustellut kerran enkä pettänyt) ja kaikkea etten oikeasti miehestä välitä vaan leikin hänen tunteillaan.

Kun mies ei häntä uskonut alkoi uhkalla että hoitaa minulle potkut töistä, olimme samassa paikassa töissä ja lopulta vetä kunnon raivarit kun itse lähdin muualle töihin ja kirjoitti viestejä joissa toivoi minun ja lapseni kuolemaa.

Viestit pidin tallessa vaikka tiedän ettei se koskaan olisi uskaltanut mitään tehdä mutta koskaan en enää hänelle vastannut.

Vierailija
59/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittänyt että minulla on tasan sama perinnöllinen sairaus kuin hänellä itsellään: ASO-tauti ja kyseessä on sisareni. Samainen sisar väitti myöhemmin rintasyöpäni olleen geneettinen eikä hormonaalinen - viis siitä mitä syöpälääkärit sanoivat! Tämän jälkeen pistin välit kokonaan poikki.

Vierailija
60/1968 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä myös kerran piirsi paperille kuvan asennosta,miten "normaalit" ihmiset seisoo.

Jepjep.

Kontraposto-asennossa?

vain jos olet alastonmallina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän