Narsistien "huvittavimmat" tempaukset
Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.
Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.
Kommentit (1968)
Mä en saanut käydä kävelemässä, koska oli riski, että isken muita miehiä kävelyreissuillani. Asuttiin vielä suht korvessa ja naapurit vanhuksia. Ex-mies itse ei kuitenkaan suostunut tulemaan kävelylle mukaan, joten sitten en saanut mennä minäkään.
Narsistit on oikeasti pimeitä.
Mies murjotti. Ignoorasi, tuhahteli puheillani, vaihtoi huonetta kun tulin samaan tilaan.
Anelin häntä kertomaan että mitä olin tehnyt että hän näin loukkaantui. ( Sehän oli siis jo selvää, että jokin minun tekemiseni oli ollut väärin ja loukkaavaa)
Äijä puuskahtaa :” Enhän MINÄ sitä ala sinulle selvittämään! Sinun pitää se ihan ITSE TAJUTA!”
Selvää oli ettei sitä kukaan normaalilla järjellä pystynyt ymmärtämään. Eli ikinä et voi pärjätä, aina häviät sille.
Ei tule mieleen mitään huvittavia tempauksia. Omituisia ja väkivaltaisia kyllä tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä myös kerran piirsi paperille kuvan asennosta,miten "normaalit" ihmiset seisoo.
Jepjep.
Mä sain palautetta juhlien jälkeen mun ilmeistä. Mun ilme ei ollut tarpeeksi kiinnostunut kun eräs ihminen puhui.
Ex-poikaystävä muutti asuntooni kahta kättä heilutellen, omia tavaroita oli kai kaksi kassia. Yhtenä iltana hän alkoi herjata että olohuoneeni on "egoistinen". Kysyin mitä ihmettä hän oikein tarkoitti. Hänen mukaansa häntä ärsytti että istuin lempinojatuolissani juoden teetä kivasta mukista, että seinä oli valitsemani värinen, ja seinälle ripustettu pyörä oli minun. Kysyin joko mies haluaisi tehdä huoneesta enemmän omannäköisensä, mutta mies kieltäytyi. Kivempi oli aika ajoin herjata minua, ja syyttää minua ja egoistista asuntoani vaikka siitä että mies tieten tahtoen halusi viikata vaatteensa aina mahdollisimman pieneen tilaan pois näkyvistä. Ihan itse.
Ihan pimeetä menoa.
Mies heitti ovesta kirjani lumihankeen koska kiinnitin huomiota kirjoihin enemmän kuin häneen. Tämä vain yksi niistä jutuista mitä 30 vuoden liitossa tapahtui. Exä hän on nykyään.
Sekoitti ihmissuhteet ja teetti häväistysjutun mediaan.
Narsistinen isäni sanoi minulle hyvästä kuvaamataidon arvosanastani että olisikohan niin, että opettaja tunsi hänet ja siksi sain tuon hyvän arvosanan. Hän itse koki olevansa taiteilija, vaikka se oli puhdas harrastus hänelle ja päivätyö oli muissa töissä.
Surullisen moni näistä on niin tuttua että on kuin omasta elämästä lukisi.
Unohti festarilippunsa tuhannen päissään kotiin, yritti väkisin sisään ilman lippua ja joutui putkaan :D. Ragesi sitten että se oli MUN SYY että hänellä ei ollut lippua (vaikka itse päätti mennä eri matkaa kuin mä & muut kaverit).
Täälläkin yksi ex joka kantoi pyykkikoneen pihalle. Olin laittanut hänen vaatteitaan samaan koneelliseen omieni kanssa. Hänen vaatteet piti pestä erikseen. Ei samasssa minun vaatteiden kanssa.
Kimpassa ohjelmassa vaimo jonka harrastuksen takia lapset ei pääse tavalliseen kouluun.
Suurin osa tapauksista on mustasukkaisuutta eikä oikeaa narsismia.
T:oikean narsistin uhti
mistä ap päättelee että eksä on narsisti? on voinut olla ihan tavallinen idiootti, kun alkanut tuollaista tekemään.
Ihan minkä hyvänsä sarjan tai elokuvan katselu keskeytyi narskun aloittamaan mekkalaan siitä, kuinka "haluat vaan panna noita miehiä tossa sarjassa". Vähän vaikeutti elämää, kun siihen aikaan elokuvien katsominen kuului monesti opintoihini. Opiskeluihin liittyen: myös kaikki hyvät arvosanani johtuivat vain siitä, että luennoitsijat halusivat panna minua.
Jakoi asunnon kahteen alueeseen. Minun (sotkuinen alue) ja hänen puhdas. Toimenpiteen syynä oli että sotkin hänen mielestä liikaa. En saanut laittaa tavaroitani " puhtaalle puolelle"
Heitti koko mikron ulos, koska löysi sieltä unohtamani pullan. Kai se mikro meni jotenkin pilalle siitä pullasta... Asuttiin rivarissa ja naapurit katsoi silmät suurina kun exä heitti mikron suurieleisesti ulos ja huusi, että katsokaas kun vaimo on vähän yksinkertainen.
Mies katosi kesken illallisen. Löysin hänet pimeästä makuuhuoneesta peiton alta. Hän oli loukkaantunut verisesti siitä, että vieraat, hänen kaverinsa, pitivät minusta enemmän kuin hänestä. Kun pari hänen kaveriaan oli käynyt maanittelemassa häntä takaisin seuraan, hän suostui palaamaan, mutta näytti äärettömän loukkaantuneelta. Vieraiden lähdettyä hän alkoi sättiä minua siitä, että olin hirveän tylsä ja typerä ihminen ja että hänen vieraansa olivat vain esittäneet pitävänsä minusta, koska halusivat olla kohteliaita hänelle.
Onneksi en sentään asunut tuon miehen kanssa. Olin kuitenkin niin kaukana kotoa, että paikalta poistuminen hänen prinsessakohtaustensa aikana tiesi kirjautumista hotelliin.
Viestien perusteella suurin osa tapauksista ei liity millään tavoin narsistisuuteen vaan normaaleihin parisuhderiitoihin ja mustasukkaisuuteen. Vastakkaista osapuolta lyödään narsistin leimakirveellä jottei hänen mielipidettään asiasta edes tarvitse yrittää ymmärtää.
Oltiin jo erottu, mutta uusi asunto ei ollut vielä vapautunut. Ex osti minun rahoilla itselleen useita suklaalevyjä, ja tarjosi mulle yhtä. Olin ihan että WTF? mutta en sanonut mitään koska en halunnut aiheuttaa kohtausta. Millainen ihminen ostaa itselleen yhtään mitään toisen rahoilla, sen jälkeen kun on päätetty erota?