Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Narsistien "huvittavimmat" tempaukset

Vierailija
24.01.2020 |

Meillä eksä kantoi pesukoneen pihalle lumisateeseen,kun sitä ketutti etten idiootti ollut sitä tyhjentänyt. Päätti ettei tarvita pesukonetta sitten laikaan.

Jälkeenpäin naurattaa,että voi ihminen olla niin pimeä.

Kommentit (1968)

Vierailija
361/1968 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ihmisellä oli jalat sirosti yhdessä ja selkä suorana.

Minut hän piirsi jalat liiotellun haralleen ja selän notkolle. Ja sanoi että hävetti,että on tuollaisen naisen itselleen huolinut.

Onneksi vaimoni ei ole mikään lonkero vaan seisoo ja kävelee kauniisti. Ihailen edelleen hänen naisellisuutta.

Palkitsetkö hänet aina herkuilla, kun osaa kävellä nätisti?

Vierailija
362/1968 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama vaatteiden oston kanssa, tiukka kontrollointi.

Juhliin seksikästä ja paljastavaa,kun yhdessä mentiin. Että oli mitä käsipuolessa esitellä.

Arkivaatteiksi laimeaa ja huomiota herättämätöntä latteilla väreillä.

Meilläkin väännettiin aina vaatteista. Talvella jouduin pukeutumaan ohueen kesäkelien takkiin, koska talvitakkini ei ollut tarpeeksi tyylikäs. Kesähelteillä ainoa kelvollinen paita oli pitkähihainen ja siinä sain hikoilla...jotta olisin edustava, kun mentiin katsomaan sukulaisia ja kyseessä oli omat sukulaiseni 🤣

Niin, ja yöllä herätti, kun olin jättänyt vessanoven väärin auki. Sen piti olla aina 45 asteen kulmassa tai täysin kiinni.

Onneksi tajusin lähteä suhteesta kahdeksan vuoden jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1968 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen sain exältä pitkän sähköpostin, jossa haukkui ainoan kaverinsa. Kaveri oli tullut exälle kylään n puoli vuotta eromme jälkeen ja tällöin hänelle oli selvinnyt, että minä olin vihdoin lähtenyt. ( fyysisen pahoinpitelyn jälkeen) Haukkui kaverinsa minulle, koska tämä ei ollut tukenut exää raskaassa eroprosessissa ja oli ollut tällä kyläilyreissulla hämmentynyt.

Vierailija
364/1968 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex oletti jälleen kysymättä ja edes asiasta kertomatta, että lähden käymään hänen sukulaisillaan satojen kilometrien päässä kesken koulua ja muita oleellisia asioita.

Kun tällä kertaa kieltäydyin ex leikki viikon, että isoisänsä on kuollut.

Valehteli suvulleen, että olen itsetuhoinen, joten ei voi käydä töissä.

Tutki puoliväkisin läppärini kuva- ja tekstitiedostot, kun pyysin saada katsoa hänen konettaan veti jäätävät kilarit, mutta myöhemmin armeliaasti vilautti nopeasti koneeltaan hänen mielestään "huonoa" kuvaa itsestään.

Exän oman tietokoneen hajotessa latasi omalle koneelleni viruksen "läpällä".

Liimasi tavaroihini nimitarroja, jotka, osoittivat että kyseessä on hänen tavaransa. En olisi saanut esim. Paistaa omalla paistinpannullani tiettyjä ruokia.

Laski ja punnitsi elintarvikkeiden ja taloustavaroiden määriä tietääkseen, etten ole varastunut häneltä. Itse ostamani olivat ilman muuta yhteisiä.

Sain suhteen aikana muutaman lahjan. Yhden lahjani hinnan jouduin maksamaan hänelle takaisin ja loppuja sain vain katsella exän niitä suopeasti esitellessä. Lahjoihini koskeminen tai niiden käyttäminen oli ehdottomasti kiellettyä.

Hankin verhot isoihin sälekaihtimittomiin ikkunoihimme omin päin kun exältä ei saanut vastausta millaiset itse haluaisi. Kun koulun jälkeen palasin kotiin,verhot oli leikelty exän taideprojektiin. Näin kävi systemaattisesti kaikille tavaroille, joita exäni "ei tarvinnut". Makuuhuoneen karvamatto oli kuulema sitä varten, että siihen voi pyyhkiä kuraiset kengät.

Nuoli lautapelin nappuloita ja hajoitti pleikkaohjaimen yms. voittaakseen pelit.

Erään kerran ex palasi naama loistaen kaupasta. Oli ostanut esimmäistä kertaa ikinä minullekin valitsemiaan herkkuja. Tähän asti kuulosti vielä ihan hyvälle. Herkut esiteltyään ex kuitenkin alkoi avata ajatuksiaan tämän jalon teon taustalla. Kyseessä oli hänen kehittämänsä palkkio- ja ehdollistamisjärjestelmä. Kun toimisin odotusten mukaan saisin herkkuja. Toisaalta taas saisin niitä myös silloin kun olin vihainen, jotta oppisin siihen, että aina kun olen vihainen saan herkkuja. Tiedän, ei järjen hiventäkään. Tässä vaiheessa suhteemme oli jo melko lailla loppuun taputeltu.

Tässä on ollut niin luonnevikainen sälli että hankala ylittää, onneksi ei ollut väkivaltaa. Miehenä mietin kuinka kauan pystyis katsomaan naisessa samaa, vaikka olis kuinka kaunis. Ei varmaan pystyis1kk olemaan.

Oli kyllä ja tässä vain jäävuoren huippu.

Osaltaan varmaan juuri siksi, että tapahtumat olivat niin hulluja ja absurdeja oli vaikea nähdä kokonaiskuvaa. Ja kuten yleensä aina tilanne paheni pikku hiljaa, aina sellaisin välein, että oli kokoajan vaikeampaa luovuttaa jo kaikesta aiemmasta panostuksesta ja uhrauksista joita suhteen eteen oli nähnyt.

Itseasiassa av:lta vasta opin, että suhteessamme oli myös fyysistä väkivaltaa, vaikka en sitä siksi suhteen aikana ymmärtänyt.

Alkuun ex mm. Satutti tosissaan leikin varjolla. Sen lisäksi jäädytti eri tavoin ja telkesi joitakin kertoja parvekkeelle "jäähylle".

Mutta vakavavimpana varmaan vuosien valvoittaminen ja nämäkin yleensä jollain "kiltillä"tekosyyllä.

Kun valvottamista tapahtuu niin pitkään on enää vaikea hahmottaa syytä. Ex tuntui ottavan onkeensa aina kun hänelle asiasta sanoin, mutta nekin toki saivat absurdeja piirteitä. Esim. Kun ex oli jälleen valvottanut yön ja mainitsin asiasta, niin seuraavana yönä juuri kun olin nukahtanut ex herätti jälleen ja kertoi ystävällisesti, että ajatteli vielä valvoa ja minun olisi parempi mennä sohvalle nukkumaan, että saan nukuttua.

Joka tapauksessa väkivallan muodot ovat niin moninaiset, että oikeasti vain harva niitä pystyy erottamaan itse tilanteessa oltuaan, jos ei suoraa fyysistä väkivaltaa ole. Toki jälkeen päin on aina helppoa sanoa. Jos tapaatte exäni, ette te tule myöskään näistä kuvauksista häntä tunnistamaan. Sen sijaan tapaatte positiivisen, muiden puolesta uhrautuvan kiltin ja hurmaavan tyypin, joka ajattelee kaikista pelkkää hyvää.

Ainakin itselläni päti myös se ajatus, että sitä on niin uniikkilumihiutale, eikä tilanne ole lainkaan verrannollinen niihin muiden suhteisiin, joissa on tarkoituksellista väkivaltaa. Vaan kyseessä on olosuhde, joka tulisi vielä korjaantumaan.

Mutta ihminen oppii ja viisastuu. Ainoa mitä voi tehdä on ylläpitää keskustelua ja toivoa, että joku muukin viisastuisi näistä kokemuksista.

Vierailija
365/1968 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten hauska, kun muutama vuosi eron jälkeen tutustuin sattumalta exän armeijakaveriin. Olivat olleet 2 viikkoa samassa tuvassa, kunnes ex oli laitettu c papereilla pois. Ei kyennyt noudattamaan alkeellisiakaan ohjeita eikä osannut solmia edes kengän nauhoja. Omien puheidensa mukaan oli yksin voittanut koko talvisodan ja tarjottu uraa armeijassa suurena johtajana.

Vierailija
366/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuoleiset narsistit ne vasta hauskoja onkin.

Narsisteilla yhteinen nimittäjä on se, että heidän ihmissuhdehistoriansa on repaleinen. Useita dramaattisia välirikkoa takana, narsistin sanoin ne on tietenkin kaikki selkäänpuukottajia ja hulluja, reppanoita ja rassukoita joita hän koetti hyvää hyvyyttään auttaa ja nyt ovat aivan onnettomassa tilanteessa kun eivät ole enää hänen vaikutuspiirissään.

Vierailija
367/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttui verisesti, kun en suostunut lähtemään kesken omien illalliskutsujeni hakemaan häntä erään vieraani autolla juna-asemalta, ja käyttämään asunnollaan vaihtamassa vaatteita, jotta hänkin olisi voinut osallistua kutsuille. Oli siis tietenkin kutsuttuna myös, mutta ns. junaili asiansa niin, että saapui kaupunkiin vasta myöhään illalla.

Vierailija
368/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kahden miespuolisen työkaverin välillä, joista toinen omaa narskumaisia piirteitä. 

Ei narsumainen työkaveri teki narsumaiselle pienen jekun, ja vaihtoi narsun tietokoneen näppäimistön kahden painikkeen paikkaa keskenään. Narsumainen sai jekun huomattuaan naurettavan raivokohtauksen keskellä työpaikkaa. Sillä aikaa kun jekun tehnyt tyyppi oli syömässä, narsupiirteinen repi irti jokaisen painikkeen tämän jekuttajan tietokoneen näppikseltä ja laittoi ne kaikki vääriin paikkoihin. Näppis hajosi tästä käyttökelvottomaksi, kun nyhti niitä painikkeita irti sellaisella voimalla, että niiden kiinnikkeet hajosivat. 

Työkaveri ei tästä ilahtunut, mutta narskulla hymyilytti sen jälkeen maireasti. Muu työyhteisö pudisteli narskulle päätään mutta kukaan ei uskaltanut sanoa asiasta mitään.

369/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen luokkakaveri joka kohteli aviomiestään julmasti ja nöyryytti jopa julkisesti(aviomies lievästi kehitysvammainen)

Olisi tehnyt mieli puuttua tilanteisiin mutta en uskaltanut, oli niin surku ja itselleni kiusallinen tilanne, kun toinen huutaa ja sättii ja nöyryyttää miestään

Komenteli miten tykkäsi, kehuskeli suureen ääneen itseään ja saavutuksiaan, ei kestänyt kritiikkiä itsestään, uhkasi vetää mua turpaan kun puolustin toista kaveriani. Nykyään mukamas on uskossa , en ole kuitenkaan huomannut lähimmäisen rakkautta edelleenkään hänessä

Vierailija
370/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kerran mies ystävältäni aamu pusua, ni lähti työhuoneesta hakemaan   sen viikon työlistoja ja kalenteria, näytti ne ja raivos kui on  kiirettä... sanoin,että olisit ehtiny antaa jopa pika panonki josset ois lähteny kalentereita noutamaan !!!! Nähtii kk päästä seuraavan kerran (,

Vierailija
371/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudun vielä kun makuun pääsin.

Exällä oli tapana tehdä "tunnustuksia" yleenså pettämiseen liittyen, ei siksi, että olisi oikeasti tunnustanut mitään, mutta ideana oli, että myös itseni pitäisi tunnustaa vastaavia tekoja (joita en tehnyt).

Ex myös tapasi loppuaikoina luoda kotiimme jännittävän ilmapiirin esittämällä, että tiesi "salaisuuksiani' tai että itsellään oli sellaisia. Täysin kipeää settiä. Tähän liittyivät todella hämärät ja ohimenevät vihjailut, mutta vielä enemmän keksittyjen asioiden "salaaminen" esim. Esitti että oli piilottamassa jotain tärkeää tai salaista itseltäni, puhuvansa salamyhkäisesti puhelimessa, olevansa vihainen jne.

Kotimme lämpötila oli talvella lähes pakkasen puolella kun ex sulki patterit salaa ja piti ikkunoita itsepäisesti auki. Exälleni kylmyys ei ollut ongelma, pystyihän hän työttömänä lojumaan mukavasti sängyssä peiton alla, mutta itselleni jonka olisi pitänyt kyetä tekemään kotona vielä koulutehtäviäkin tämä oli isompi ongelma.

Kuten arvata saattaa en ollut aivan parhaillani valvotettujen öiden ja kylmyyden vuoksi, joten ulkoinen habitus oli sen mukainen. Istuin sisällä suurimman osan ajasta pipo ja takki päällä tai muuten epäsiisteissä ja sopimattomissa vaatteissa hiukset takussa. Tämä tietenkin risoi exää, mutta neuvokkaana miehenä hän ei antanut ulkoisenolemukseni masentaa vaan päätti alkaa kuvaamaan alennustilaani "muotiblogiaan" varten. Jep. Tyyppi todellakin heilui kameransa kanssa päiväkausia nappailen itsestäni mahdollisimman epäedustavia kuvia.

Exä myös tykkäsi hassutella ja tehdä pikkujekkuja ilokseni esim. Lähetti sähköpostia työnantajani nimellä, jossa kerrottiin minun saaneen potkut, sekä koristeli pytyn tukkineen ulosteensa gliterillä ja jätti sen ihailtavakseni, tietoisena siitä, että kyseinen "hauska" pila aiheuttaa itsessäni hallitsemattoman okennusreaktion.

Vierailija
372/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös pompottavasta manipuloijasta pääse eroon valkealla valheella?

"Rakas olet aivan liian hyvä minulle. En ole sinun arvoisesi joten joudun raskain sydämin lopettamaan tämän suhteen."

Tätä jossain neuvottiin ohjeeksi jos haluaa erota narsistista. Narsistihan on haukkunut uhriaan monin eri tavoin, joten on aivan sallittua lyödä ne pöytään. Toinen keino on tehdä itsestään juuri niin kauhea mitä on sanottu. Ei käy suihkussa, ei meikkaa, rötvyää sohvalla, sotkee paikat, jättää kakkarannut pönttöön, ei viikkaa niitä pyykkejä ja polttaa ruuat pohjaan, laittaa likaa suolaa ja valkosipulia (itse sain valkosipulin vuoksi turpaan, joten tuota en uskaltaisi kokeilla). Tämä keino saada narsisti itse haluamaan eroa voi olla tulen kanssa leikkimistä ja sopii sellaisiin suhteisiin missä ei ole vaaraa joutua mullan alle.

Jäi mieleen kun täällä joku kertoi karkoittaneensa narsistin ryhtymällä todella tylsäksi. Nainen jaaritteli pitkät pätkät säästä ja kaikeasta tyhjänpäiväisestä kunnes narsisti totesi että olen aivan liian hyvä sinulle ja laittoi suhteen poikki. Pitää muistaa myös olla sopivan "pahoillaan" ettei juoni paljastu.

Vierailija
373/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräispä joku nämä tyypit samaan paikkaan, voisivat kiusata ja ihmetellä toisiaan :D

Vierailija
374/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keräispä joku nämä tyypit samaan paikkaan, voisivat kiusata ja ihmetellä toisiaan :D

Oikeasti seuraava tositv-idea :D. Epäiletkö olevasi narsisti ja ylpeä siitä? Tule viikoksi survival-leirille.

Vierailija
375/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en saanut käydä kävelemässä, koska oli riski, että isken muita miehiä kävelyreissuillani. Asuttiin vielä suht korvessa ja naapurit vanhuksia. Ex-mies itse ei kuitenkaan suostunut tulemaan kävelylle mukaan, joten sitten en saanut mennä minäkään.

Narsistit on oikeasti pimeitä.

Mua kiinnostaa esim. tämän tapauksen konkretia. ELi mitä käytännössä tuollaisesa tilanteessa tapahtuu?

N: Haluaisin mennä kävelylle

M: et saa koska siellä voi olla miehiä joita isket

N: no lähde mukaani?

M: en lähde, etkä mene yksinkään.

N: ok.

Omalla kohdalla tämä menisi

N: lähden kävelylle

M: et saa koska siellä voi olla miehiä joita isket

N: Mitä vit tu va?

*ero*

Siis kiinnostaa miten eka esimerkki tapahtuu? Kiitos vastauksista.

Mullakin on ollut tapailukumppanina mies jonka heivasin kun paljastui narsistiksi. Hänen tempauksiaan olisi muutama, mutta aika pitkiä kirjoitettaviksi.

Mm. pari viikkoa etukäteen hehkutus reissusta jolle ei olta minua mukaan(pari yötä) että kuinka kiva on mennä ja harmi ettei voi ottaa minua mukaan, ja maalailua mitä siellä tekee ja miten kivaa onkaan. Aamulla sitten lähti, ja illansuussa soitteli miten on hänellä kivaa ja harmi että olen yksin kotona. Kuitenkin kaverini oli houkutellut minut keskustan baariin tuttua bändiä katsomaan. Mies suivaantui tästä niin että ajoi 500km siltä istumalta ettei minulla vain olisi mukavaa kun hän on pois :D

Se on oikeasti vaikea käsittää miksi kukaan suostuu tuollaiseen nöyryytykseen, jos ei ole itse koskaan ollut persoonallisuushäriöisen uhri. Narsistiset ja epävakaat vaikuttavat kaikin puolin normaaleja ihmisiä ensitapaamisella ja pitkään sen jälkeenkin, mutta jossain vaiheessa alkavat vähitellen kokeilemaan rajojaan ja manipuloimaan. Tuo lenkkikuviokin voi alussa mennä näin:

N: Haluaisin mennä kävelylle.

M: Tota, no, ööh, mitä jos oltais täällä?

N: Minkä takia?

M: Musta olis kiva tehdä jotain yhdessä, mulla on vähän huono olo.

N: No okei, totta kai kulta!

Ja sitten seuraavalla kerralla taas sama juttu, kolmannella ehkä kerrotaan että kun tulee yksinäistä toisen ollessa lenkillä kun itse ei ulkoilusta niin välitä, tähän lisäksi kaikki muut manipulaatiotapaukset. Sitten jossain vaiheessa yhtäkkiä ollaan tuossa "kuitenkin meet panemaan muita miehiä"-syyttelyssä, ja siinä vaiheessa suhteessa on viivytty jo niin kauan että ei enää muista millaista normaali kanssakäynti on tai itsetunto on murentunut niin ettei usko ansaitsevansa/saavansa parempaa.

Ei kukaan kävele persoonallisuushäiriöisen kanssa suhteeseen ja saa heti huorittelua, nyrkkiä ja ikkunasta lenteleviä kodinkoneita eteensä, se on pitkä groomausprosessi jossa uhri pyritään eristämään muusta maailmasta. Itselläni epävakaa aloitti kriittisen osan niin että voivotteli haluavansa kuolla ja uhkaili itsemurhalla jolloin jäin henkiseksi tueksi auttamaan (eli taipumaan jokaiseen oikkuun). Tilanne oli kamala, mutta kukapa tahtoisi ottaa syyt niskoilleen toisen tappaessa itsensä? Se on helppo naureskella aitiosta että halpaan menit, mutta tositilanteen tullen harva loppujen lopuksi pystyy reagoimaan järkevästi. Etenkin koska nämä tapaukset metsästävät usein niitä miellyttämisenhaluisia, osittain traumatisoituneita ihmisiä joilla ei välttämättä ole isoa tukiverkkoa joka auttaisi tilanteesta ulos.

Vierailija
376/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti seuraava tositv-idea :D. Epäiletkö olevasi narsisti ja ylpeä siitä? Tule viikoksi survival-leirille.

Paljon kaikenlaisia kodinkoneita paikalle myös :D

Repisivät toisensa kappaleiksi kun jokainen yrittäisi päästä eniten ääneen. Olisko edes suuri menetys...

Vierailija
377/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä myös tykkäsi hassutella ja tehdä pikkujekkuja ilokseni esim. Lähetti sähköpostia työnantajani nimellä, jossa kerrottiin minun saaneen potkut, sekä koristeli pytyn tukkineen ulosteensa gliterillä ja jätti sen ihailtavakseni, tietoisena siitä, että kyseinen "hauska" pila aiheuttaa itsessäni hallitsemattoman okennusreaktion.

Patologisen mustasukkaisen ja kontrolloivan miehen exvaimona moni temppu on tuttu, mutta tuo paskan glitteröinti on jo luovaa. 😳😳 Luonnevikaiset osaavat olla hurmaavia, niin.kauan kuin jaksavat näytellä. Kamalan huono itsetunto monella, itseään pitää sitten yrittää nostaa lyttäämällä toinen.

Vierailija
378/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta gaslightingista mieleen tällaisiakin muistoja. Narsisti-exälläni oli ihan mukava perhe, ts. mitä heistä näin ja mitä narsku kertoi lapsuudestaan, hänen äitinsä oli perheen kantava positiivinen voima. Isänsä kyllä omasi myös narsku piirteitä, mm. exäni kertoman mukaan (johon ei tosin voi täysin luottaa) pahoinpiteli poikaansa lapsena, jos ei tullut heti käskystä luokseen ruoka-aikaan tms. Mutta äitinsä oli kyllä todella lämmin ja mukava ihminen. Isäkin siis aikuisena ainakin ulospäin vaikutti ihan normaalilta tyypiltä, tunnekylmyys toki tuli välillä esiin eri keskusteluissa. Joka tapauksessa kävimme tuolla usein syömässä ja välit olivat läheiset.

Alussa nuo illalliset olivat oikein mukavia ja kaikki keskustelivat sivistyneesti, kertoivat vitsejä jne. Mutta vähitelleen tämäkin asetelma muutti. Aina kun kerroin tarinaa jostain hauskasta sattumuksesta narsistin vanhempien pöydässä, exäni alkoi keskeyttää minua. "Korjaili" tarinoita, pahimmillaan jopa veti täysin maton alta sanomalla "ei se noin mennyt" "taas sinä liioittelet" "ja nyt minä voi kertoa tarinan oikein". Aina meni koko tarinasta koko juju pois ja tunnelma sitten minun puheenvuoroni aikana lässähti. Lopulta en sitten avannut suutani enää ollenkaan.

Niin en nyt tiedä, oliko tämä nyt niin hauska juttu, sori! Mutta tuli vain mieleen, kuinka tuo gaslighting voi saada uhrin tosiaan todella epävarmaksi ja hiljentää hänet vähitellen. Ja taas kun kysytään, miksi olin tuon kanssa niin olin todella nuori ja hän oli ensimmäinen oikeasti pitkä suhteeni, enkä edes tajunnut, kuinka hän vähitelleen mursi itsetuntoani. Kun tapasimme lukiossa, minä olin iloinen ja avoin henkilö, hänen kanssaan vähitelleen sulkeuduin kuoreeni. Vuosia olimme yhdessä, ero tuli, kun aloin pitää puoliani suhteessa ja tästä seurasi jatkuvia riitoja, joiden seurauksena narsku viimeisenä temppunaan jätti minut todella julmasti yhteisellä matkalla ystäviensä kanssa. Vuosia meni päästä yli suhteesta henkisesti.

Meillä kävi niin että narsku jätti minut, kun minä olin jättänyt hänet jo monta kuukautta aikaisemmin :D Jätin siis hänet koska hän oli epävakaa ja yritti narsistisia keinoja minuun, ja minä olen huono uhri sellaiselle, eli sanoin ettemme sovi yhteen, enkä halua enää olla hänen kanssaan. Hän oli vielä yhdessäollessamme kysynyt mikä olisi kamalin tapa jolla minut voisi jättää. Sanoin että ei sellaista ole, en ainakaan keksi mitään, mutta sanoin sitten jotain ympäripyöreää. Lopulta hän jätti minut tällä ympäripyöreällä tavalla. Oli vissiin mennyt se pari kk järkätä itsensä sellaiseen tilanteeseen :D PAitsi minä olin jo jättänyt hänet siinä vaiheessa :p

Vierailija
379/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä oliko tällä narsismia, vaikka suhteellisen itserakas ja mustasukkainen olikin. Erityisesti tämä jäi mieleeni tältä omistushaluiselta mieheltä. Laittoi kaksi luottokaveriaan katsomaan mun perään jotka olivat kumpikin miehiä. Hänen mukaansa nämä olivat ok, koska olivathan he tunteneet jo useita vuosia ja tiesi ettei heistä ole vaaraa. Sain myöskin hengata vain kotona käyneiden kavereiden kanssa, eli käytännössä niiden ketkä mies tunsi. Omat kaverini olivat liian epäilyttäviä :D

Vuoden jaksoin katsella tuotakin helmeä.

Vierailija
380/1968 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin miehen pihalle kämpästäni sen jälkeen, kun hän oli loukannut, raivonnut ja ahdistanut nurkkaan. Mies valehteli baarista käsin, että hänen ilmapatjasänkynsä on mennyt puhki ja hän on joutunut nukkumaan kovalla lattialla. Yritti ilmeisesti kerätä sääliä, että ottaisin viereen nukkumaan. Kävin hänen asunnollaan viemässä tavaransa ja avaimensa, kun hän oli siellä baarissa. Ihmettelin hänelle, että siellä se sänky oli ihan kunnossa. Myöhemmin sain kuvatodisteen siitä, kun sänky toisiaan oli puhkottu. Näkemäni ehjä sänky oli siis ihan omaa harhaisuuttani.