Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako joku olla harjoittelukappaleeni? Haluan kokeilla näkijänkykyjäni :)

Vierailija
21.06.2006 |

Eli joku jolla on jokin suuri asia menossa nyt elämässään, suuria kysymyksiä, vaikeita tilanteita...jotain sellaista, että " näen" sen hyvin.

Älkää odottako liikoja sillä en ole tehnyt tätä ennen...minua kyllä on sanottu erittäin intuitiiviseksi ihmiseksi ja koen sitä itsekin olevani.

Jos useampi kirjoittaa,valitsen ainakin ensimmäisen ihan itse, eli en välttämättä ensimmäiselle kirjoittajalle vastaa, vaan sellaiselle, josta heti saan jotain viboja, se voi olla vaikka viides kirjoittaja.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vastaan miten sattuu. Mutta en edes yritä, jos en saa mitään tunnetta kysyjästä, sillä tiedän ettei silloin vastaukseni osu ainakaan oikeaan. Jos siis olet jäänyt ilman vastausta, voit ehkä koitta kertoa jotain enemmän tai muotoilla kysymyksen toisin, vaikkei sekään takaa, että näen sinusta mitään.

Pahoittelut siis niille joille en vastannut!

ap

Vierailija
42/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JOtenkin en saa sinusta otetta ;)

Taidat olla melkoinen tuuliviiri? Onko sinulla mielessäsi tuhat asiaa joihin haluat päätöksen tai ratkaisun, koet että sinun on saatava mielesi mukaan? Näen että kärsivällisyydellä saat ainakin tahtosi läpi miehesi kanssa, näen että hän on aika jääräpäinen ihminen. Töitä löydät heti, kun vaihdat hieman suuntaa ;)

ap

En tiedä, ristiriitainen ihminen ainakin olen! Tuuliviiri, hm, no en tunnista itseäni tuosta. Olen perinteinen Härkä siinä mielessä, että pysyttelen tutuissa kuvioissa hyvin jääräpäisesti ja jos jotain päätän, en yleensä muuta mieltäni :) Toisaalta tunnepuolella saatan liikkua nopeasti tunnetiloissa äärilaidasta toiseen, olen erittäin tunneherkkä ihminen ja joskus saatan " höseltää" , kun oikein innostun tunnepuolella.

Siinä olet oikeassa, että usein minun on saatava tahtoni läpi! Kärsivällisyyttä minusta löytyy, mistä on hyötyä juuri silloin, kun tavoittelen haluamaani. Olen sinnikäs enkä osaa antaa periksi. Mieheni on tosiaan melkoinen jääräpää, johon toimii väsytystaktiikka ;) Suunnan vaihtamisesta töiden suhteen en osaa sanoa, mutta toivottavasti löytyy jotain kiinnostavaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro jotain enemmän, syvempää,

Vierailija
44/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko työttömyys edessä tai jotain muuta? Mitä osaat sanoa tytöstäni?

Vierailija
45/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastaan itsellenikin? Paremman palkan perässä olisin valmis lähtemään. Rauhoittuuko kotielämämme vai jatkuuko levottomuus? Olemme onnellisia, mutta ulkopuoliset häirötekijät stressaavat.

Vierailija
46/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin evotonta teillä. Näen ehdottoman positiivisena asiana sinun työpaikan vaihdoksen, ja joku läheinen ihminen johdattaa sinut uuden työn luo, pian. Firmanne tulee menestymään, näen erään ihmisen jolla on uusia ideoita ja innovatiivisuutta, joka osaltaan polkaisee käyntiin jotain isompaa.

Näen että lapsenne ovat rauhattomia eivätkä kovin tyytyväisiä tilanteeseen. Kiinnittäkää kodin rauhoittamiseen enemmän huomiota.

ap

Vierailija
47/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kahden lapsen äiti ja onnellisessa parisuhteessa, mutta viimeaikoina meillä on ollut vähän miehen kanssa konflikteja. eroa ei olla harkittu, kun eivät niin vakavia ole, mutta jos ei asiat muutu, niin pakko jotain ratkaisua tehdä. olisin kiinnostunut vaihtamaan alaa, millä alalla minut näkisit... olen nytkin suht onnellinen työssäni, mutten usko jaksavani sitä pitkään. minulla on ollut terveyteni kanssa ongelmia jo vuosia ja olen jaksanut/voinut ihan kohtalaisesti aikaisemmin, mutta nyt tuntuu, että muutoksia on tapahtunut terveyteni suhteen. joten näetkö terveyteni menevän huonompaan suuntaan tai minkäänlaista muutosta (lääkitystä, leikkausta, sairaalahoitoa)

olemme harkinneet kolmatta lasta tulevaisuudessa, mutten ole varma jaksanko enää uutta raskautta ja synnytystä(toinen raskaus ja synnytys vaikeahko) ja yleensäkään vauvarumbaa...

meidän asuntomme alkaa käydä ahtaksi ja olemme miettineet talon rakentamisat, joten näetkö mitään sillä saralla.

Toivottavasti näet nyt jotain! KiiTOS!

Vierailija
48/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet lasteni tulevaisuuden niin huolettaa miten esikoinen pärjää tulevaisuudessa.. Tuhannet kiitokset!

Vierailija
49/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen sinut jossain luovassa työssä, en niinkään fyysisessä kuin mitä tällä hetkellä teet (oletko terveydenhoitoalalla?) ja ylipäätään unnen että olisitte koko perhe onnellisempi jos olisi " vähemmän kaikkea" . Minusta olisi paras rauhoittaa ainakin seuraava vuosi ilman lapsi-tai talosuunnitelmia, jotta ennen kaikkea sinä tervehdyt, löydät jotain uutta työrintamalta ja sen ansiosta koko perheenne voi paremmin, myös parisuhteenne. Eli enemmänkin kuin ottaa uusia projekteja ja suunnitelmia, vähentää jopa niitä entisiä, sillä stressi ei ainakaan auta terveyttäsi yhtään. Koittakaa löytää miehenne kanssa se syvempi yhteys toisiinne sen kautta, että rauhoitatte elämäänne.

ap

Vierailija
50/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt en ehdi enempää tänään :)

ap

Vierailija
51/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sinä siis näet selvästi jotain! kiitos!

Vierailija
52/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on jättänyt puhelimensa kotiin ilmeisesti ollakseen rauhassa..itse kuitenkin olisin halunnut tietää mitä lääkärissä sanottiin.

osaatko sinä sanoa?

Vierailija
53/53 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorehko yh-äiti. Rahahuolia tulossa ja vakituista työtä täytyisi löytyä. Saanko vakituisen mukavan työpaikan kotipaikkakunnaltani vai joudunko muuttamaan töiden perässä. Rakkaus, tulenko tapaamaan mukavia miehiä, vai olenko jo tavannut hänet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme