Haluaako joku olla harjoittelukappaleeni? Haluan kokeilla näkijänkykyjäni :)
Eli joku jolla on jokin suuri asia menossa nyt elämässään, suuria kysymyksiä, vaikeita tilanteita...jotain sellaista, että " näen" sen hyvin.
Älkää odottako liikoja sillä en ole tehnyt tätä ennen...minua kyllä on sanottu erittäin intuitiiviseksi ihmiseksi ja koen sitä itsekin olevani.
Jos useampi kirjoittaa,valitsen ainakin ensimmäisen ihan itse, eli en välttämättä ensimmäiselle kirjoittajalle vastaa, vaan sellaiselle, josta heti saan jotain viboja, se voi olla vaikka viides kirjoittaja.
Kommentit (53)
Hei!
Kysymykseni olisi tuolla aihe vapaalla kun meni väärään paikkaan...eli laitan sen uudestaan..yli 30v,tummahiuksinen äiti..miltä näyttää työasiat ja asuntokuviot ja rakkaus?
haaveilen kovasti vauvaa, tai haaveilin sitten se laantui mutta nyt on sellainen kutina että voisin(pa) olla raskaana! mies ei kovin innokkaana toista hankkimalla hankkisi mutta ei se pahakaan olisi, emme käytä ehkäisyä ja olen täällä ihmetellytkin vikoja menkkojani ja tehnyt pari negaa testiä, tosin seuraaviin kuukautisiin on aikaa, eikai nyt niin Suuri juttu mutta mulle on, jos näkisit, saako meidän poika koskaan pikkusiskoa/veljeä?
Joudunko mahdollisesti leikkaukseen vielä kesän kuluessa. Miten minulle käy syksyllä pääsenkö hakemaani koulutukseen jos niin kumpaan pitempään vai lyhempiaikaiseen? Jos en pääse koulutukseen miten on työllistyminen?
olen vaalea, alle 30v äiti. näetkö meille muutoksia. uutta lasta, asunnonvaihtoa, muutoksia terveydessä tai ongelmia/ongelman ratkaisuja avioliitossa? kaikki nämä asiat ovat vähän tapetilla nyt.
Kiitos paljon! (varmasti kommentoin)
näkisin teillä jopa sen kolme pientä poikaa! Vanhin kyllä kerkeää aika isoksi ennen kuopuksen tuloa, mutta poikien äidiksi näen sinut.
ap
näen leikkauksen, mutta se ei ole niin suuri ja pelottava kuin luulet sen olevan. Siitä on paljon hyötyä. En juurikaan näe koulutusta vaan menestystä jotain muuta kautta...työelämää kuitenkin.
ap
sillä minulla tosiaan on vielä aikaa saada lapsia, ja poika voittoista on miehen puolelta etenkin tuo suku.
Mites tämän hetkinen autonosto? Onnistuuko se ja saadaanko kaupat tehtyä? Mites minun työtilanne juhannuksena, tarjotaanko keikkatyötä? Olen tällä hetkellä kolmen lapsen kotiäitinä.
JOtenkin en saa sinusta otetta ;)
Taidat olla melkoinen tuuliviiri? Onko sinulla mielessäsi tuhat asiaa joihin haluat päätöksen tai ratkaisun, koet että sinun on saatava mielesi mukaan? Näen että kärsivällisyydellä saat ainakin tahtosi läpi miehesi kanssa, näen että hän on aika jääräpäinen ihminen. Töitä löydät heti, kun vaihdat hieman suuntaa ;)
ap
Olen 28v. 1 lapsen kotiäiti. Tällä hetkellä meillä erittäin paha kriisi, miehen uskottomuuden takia. näetkö mitään mahdollisuutta enää meidän suhteen jatkoon ja oliko viime keväänä jo jotain miehelläni meneillään toisen naisen kanssa.
Olen erittäin kiitollinen jos pystyt auttamaan!
Onko edessä muutto vai jäämmekö nykyiseen kotiimme? Selviävätkö taloyhtiön asiat, onnistuuko laajennus ja riittävätkö rahamme? Vai muutammeko muualle ja saammeko talomme kaupan hyvään hintaan?
minäkö hätähousu..näkyykö 31:lle mitään;)..
Lähete on keskussairaalaan lisätutkimuksiin.
teillä on ollut hyvin rankkaa, näen sinut väsyneen. Autokaupoissa olisin skeptinen ja tarkka, onko kyseessä punainen farmariauto? Vai onko se teidän vanha auto? En näe että keikkatyötä olisi tarjolla, enkä sinuna edes ottaisi sitä, rahatilanteesta huolimatta. Sinua tarvitaan muualla.
Tilanteenne paranee, ei tosin pian, vaan ajan myötä ja suurella pinnalla ja oikeilla päätöskillä.
ap
näen pitkähkön ja vaalean naisen, oletko se sinä?
Olet hyvin anteeksiantavainen ihminen ja uskot hyvään. Kyse on siitä, mitä itse haluat. Näen ettei miehesi ole ainakaan tosissaan tämän toisen naisen kanssa, enkä usko sen olevan kovin pitkään jatkunut juttu. Teiltä puuttuu miehesi kanssa henkinen yhteys kokonaan. Toinen teistä vetäytyy poispäin sen sijaan, että pitäisi tulla toista vastaan. Kumpikaan ei halua antaa periksi, ja se on hyvä asia. Rakkautta kuitenkin on ja sen suhteen on syytä taistella.
ap
Hei olen 30v. avoliitossa elävä yhden lapsen äiti. Opiskelen itselleni uutta työtä. Kysyisinkin nyt näetkö mitään työhön liittyvää kohdallani tulevaisuudessa? Olenko oikealla allalla vai näetkö jotain muuta? Mitenkäs perheasiat?
Jaa, täytyypä miettiä tuota juhannusta. Firman kanssa siis on vain oltava sitkeä, näyttää kyllä tällä hetkellä vaikealta. Pärjätäänkö taloudellisesti edes jotenkuten? Kiitos vastauksesta!
39
olisin niin kiitollinen jos voisit/ehtisit vastata. varsinkin nämä terveysasiat vaivaavat mieltä ja muutkin mainitsemani kyllä...
Kyllä rakkautta löytyy ja mies on todellakin se vetäytyvä ihminen.. kiitos vielä =)
Olen 31- vuotias nainen ja näetkö minulle ja miehelleni vielä toisen lapsen? Ja jos näet niin osaatko sanoa milloin tämä tapahtuisi? Entä näetkö muuttoa vai näetkö meidät vielä asumassa tässä nykyisessä asunnossamme pitkäänkin?
Lämmin kiitos sinulle jos viitsit vastata ja tietysti annan palautetta.