Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuori mies saa tyttöystävän?

Vierailija
23.01.2020 |

En ole ikinä seurustellut. Olen 27-vuotias. En osaa tai uskalla lähestyä ketään eikä kukaan ole koskaan osoittanut minulle olevansa kiinnostunut. En myöskään oikein käy paikoissa joissa naisia tapaisi. Ulkonakin liikun lähinnä vain öisin.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ensimmäistä kertaa elämässäni aloitteen naiselle 25-vuotiaana. Päädyin saman naisen kanssa naimisiin vuotta myöhemmin.

Jos olisin tiennyt sen olevan niin helppoa, olisin tehnyt aloitteita paljon aikaisemmin. Mutta niin se on että me ujot miehet emme oikeasti tiedä potentiaaliamme kun meillä on koko ajan se käsijarru päällä.

Yllättävää ehkä, mutta meillä ujoilla naisilla on sama ongelma.

Se on tosin suurempi, koska nainen ei juuri voi tehdä muuta kuin räpsyttää ripsiään ja hymyillä. Aloitteen tekevää naista pidetään epätoivoisena tyrkkynä.

Vierailija
22/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulikin hyviä ohjeita.

Hakeudu sosiaaliseen ympäristöön. Hanki harrastus jossa voit tuntea intohimoa.

Erilaiset harrastukset ovat yhteiskuntia pienoiskoossa.

Vaikeaa on jos et ole mistään kiinnostunut ja et tunne tarvetta kehittyä miksikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittele kitaraa kirjoitti:

Opettele itsellesi joku taito. Naiset tykkää taitavista miehistä.

Opettele tanssimaan, opettele kävelemään käsillä yms.

Itse opettelin pyörittelemään nuntsukoita ja hyppäämään kylmiltään voltin. Pari kertaa tulin aina naamalleni mutta nykyään voin hypätä voltin vaikka kaupan ostoskärryihin ja surffata menemään.

Olin 25 kun sain ensimmäisen naisen skillsseilläni.

Naiset tosiaan osaa arvostaa miestä joka osaa tehdä temppuja tai soittaa vaikka torvea.

Taidon opettelu tarkoittaa eläinmaailmassa sitä että "hei katso minua, opettelin tämän jutun että huomaisit minut"!

Jos henkilö on oikein musikaalinen tai liikunnallisesti lahjakas, niin hän verhoaa itsensä mystisyyteen.

Olen aina kiinnostunut miehistä jotka osaa tehdä jotain.

Tavalliset selittelijät ei tee vaikutusta. Kaikenlaisia omasta äänestään nauttivia monologia pitäviä tapauksia olen tavannut. Itseasiassa osa on kopioinut juttunsa suoraan yliopiston luennoilta.

Esittää asioita ja tietoja tavallaan ominaan.

Se ei ole mitään taitoa että osaa banaalia lääketieteen jargonia.

Se ei ole toista huomioivaa.

Jos vertaa mieheen joka seisoo puiston nurmikolla jonglööräilemässä. Tummat ihanat kiharat ja silmät hymyilee, kun pyöräilen ohi.

Siinä on se taika.

Makuja on monia. Muhun vetoaa viikinki tyyppiset miehet jotka seuraa sopivan tarkkaavaisesti ympäristöään ja vaikuttavat vaikeasti lähestyttäviltä. Itseasiassa tuollainen löytyykin täältä kotoota 🧐

Vierailija
24/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein ensimmäistä kertaa elämässäni aloitteen naiselle 25-vuotiaana. Päädyin saman naisen kanssa naimisiin vuotta myöhemmin.

Jos olisin tiennyt sen olevan niin helppoa, olisin tehnyt aloitteita paljon aikaisemmin. Mutta niin se on että me ujot miehet emme oikeasti tiedä potentiaaliamme kun meillä on koko ajan se käsijarru päällä.

Se on tosin suurempi, koska nainen ei juuri voi tehdä muuta kuin räpsyttää ripsiään ja hymyillä. Aloitteen tekevää naista pidetään epätoivoisena tyrkkynä.

Kyllä minun mielestä nainen voi mennä juttelemaan kenen tahansa kanssa. Eihän sitä ole pakko avata kolmea nappia paidasta, nostaa räkkiä esille ja räpsytellä silmiään. Kyllä se ihan normaali keskustelu tuottaa tulosta, jos toisella on vähänkään kiinnostusta aiheeseen.

Vierailija
25/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on jos et ole mistään kiinnostunut ja et tunne tarvetta kehittyä miksikään.

siis enks mä kelpaa tälläsenä nukkavieruna pleikkaa pelaavana ja kaljaa juovana boheemina älykkönä kellekää? :o

ainaki naisii saan joka viikonloppu :O ???

Vierailija
26/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse opettelin pyörittelemään nuntsukoita ja hyppäämään kylmiltään voltin. Pari kertaa tulin aina naamalleni mutta nykyään voin hypätä voltin vaikka kaupan ostoskärryihin ja surffata menemään.

Naiset tosiaan osaa arvostaa miestä joka osaa tehdä temppuja tai soittaa vaikka torvea.

Taidon opettelu tarkoittaa eläinmaailmassa sitä että "hei katso minua, opettelin tämän jutun että huomaisit minut"!

Jos henkilö on oikein musikaalinen tai liikunnallisesti lahjakas, niin hän verhoaa itsensä mystisyyteen.

Tavalliset selittelijät ei tee vaikutusta. Kaikenlaisia omasta äänestään nauttivia monologia pitäviä tapauksia olen tavannut. Itseasiassa osa on kopioinut juttunsa suoraan yliopiston luennoilta.

Jos vertaa mieheen joka seisoo puiston nurmikolla jonglööräilemässä. Tummat ihanat kiharat ja silmät hymyilee, kun pyöräilen ohi.

Siinä on se taika.

Makuja on monia. Muhun vetoaa viikinki tyyppiset miehet jotka seuraa sopivan tarkkaavaisesti ympäristöään ja vaikuttavat vaikeasti lähestyttäviltä. Itseasiassa tuollainen löytyykin täältä kotoota 🧐

Näin on. Tuo ulkonäköön liittyvä esimerkki voi olla ihan mitä tahansa.

Se voi olla langanlaiha pottatukkainen hillbilly tyylinenkin mies punamustassa flanelipaidassa tanssimassa jätkänpolkkaa.

Siis ihan mikä menee kellekin.

Vierailija
27/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tuohon ikään mennessä tiedä niin peli on menetetty, sori vaan. Asiaa ei auta että ei ole töissä ei kpulussa. Miten muuten kukaan on liikkeellä vain yöllä. Kannattaa vähentää nettipelaamista ja yleensä netissä roikkumista.

Oletko aina noin "kannustava"? Mikä peli on menetetty? Ihminen kysyy vakavissaan ja sä tuomitset ja vit...uilet?? Aika moni muukin tässä ketjussa käyttää tilaisuutta hyväkseen ja vastauksista voi lukea samanlaista. Itse sanon, että hakeudu ihmisten pariin, vaikka alkuun johonkin baariin ja juttelet siellä ihmisille. Toivotan sulle onnea ja muista että mikään ei koskaan ole liian myöhäistä (vaikka täällä joku niin tyhmästi väittää)ja sen verran tuohon pelaamiseen, pelaaminen on toisin kuin usein luullaan, myös erittäin sosiaalista. On ihan livenä pelattavia pelejä ja joukkueita siellä "pahassa internetissä" molempia sukupuolia. Moni on löytänyt elämänkumppaninsa sieltä.

Vierailija
28/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan kun JACKASS tuli niin kuinkahan monelle lohkesi, kun opetteli voltin ostoskärryihin ja naamalleen. Naisille herää kauhee hoivavietti näitä miehiä kohtaan!!!!

Vierailija
29/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tuohon ikään mennessä tiedä niin peli on menetetty, sori vaan. Asiaa ei auta että ei ole töissä ei kpulussa. Miten muuten kukaan on liikkeellä vain yöllä. Kannattaa vähentää nettipelaamista ja yleensä netissä roikkumista.

Oletko aina noin "kannustava"? Mikä peli on menetetty? Ihminen kysyy vakavissaan ja sä tuomitset ja vit...uilet?? Aika moni muukin tässä ketjussa käyttää tilaisuutta hyväkseen ja vastauksista voi lukea samanlaista. Itse sanon, että hakeudu ihmisten pariin, vaikka alkuun johonkin baariin ja juttelet siellä ihmisille. Toivotan sulle onnea ja muista että mikään ei koskaan ole liian myöhäistä (vaikka täällä joku niin tyhmästi väittää)ja sen verran tuohon pelaamiseen, pelaaminen on toisin kuin usein luullaan, myös erittäin sosiaalista. On ihan livenä pelattavia pelejä ja joukkueita siellä "pahassa internetissä" molempia sukupuolia. Moni on löytänyt elämänkumppaninsa sieltä.

Jotkut löytää eivät tosin kaikki. Muistan kun muutama kuukausi sitten eräskin online pelaaja tuli kertomaan miten ei ole löytänyt pelimaailmasta ketään naista. Kyseli mistä niitä voisi löytää

Vierailija
30/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävän löytäminen. Jos ei lähes kolmekymppinen ihminen tätä tiedä niin eipä tässä ole juuri mitään tehtävissä. Sossussa ei ole luukkua,jossa tyttöystäviä jaetaan.

Vierailija
31/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis enks mä kelpaa tälläsenä nukkavieruna pleikkaa pelaavana ja kaljaa juovana boheemina älykkönä kellekää? :o

Mikäli tuo riittää että saa kertapanoja niin hyvä. Mitään muuta et saa.

Vierailija
32/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se taika.

Naurattaa, kun mietin siellä kotonurkassasi istuvaa viikinkiä, joka tarkkaavaisena seuraa ympäristöään vaikuttaen vaikeasti lähestyttävältä. :D Mutta ymmärrän, mitä tarkoitat! Itseänikin viehättävä miestyyppi.

Vierailija
33/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene baaritiskille. Odottelet siinä hetken ja joku nainen tulee juttelemaan. Näin olen saanut kaikki naiseni. Helppoa ja piparista ei ole puutetta.

Vierailija
34/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axlspruits kirjoitti:

Mene baaritiskille. Odottelet siinä hetken ja joku nainen tulee juttelemaan. Näin olen saanut kaikki naiseni. Helppoa ja piparista ei ole puutetta.

Nyt on kyse av-ukoista. Eivät näytä saavan..

Vierailija
35/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axlspruits kirjoitti:

Lisävinkkinä on nostaa naama puhelimesta ja katsoa ympärille, jos vaikka joku nainen pälyilisi. Itse ainakin harvoin menen lähestymään, ellei ole ollut minkäänlaista katseiden vaihtoa ensin. Katsekontaktia kuitenkin haen tiiviisti.

Vierailija
36/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies. Yliopiston käynyt ja työelämässä (tosin sellaisessa työssä, jota voisi tehdä peruskoulupohjaltakin, mutta sellainen on mielestäni ihan oikea paikka kaltaiselleni humanistimaisterille). Pidän kunnostani huolta ja osaan soittaa lukuisia instrumentteja.

Yksikään nainen ei ole koskaan pitänyt minua seksuaalisesti haluttavana, joten poikuuteni on ja pysyy varmasti jatkossakin tallella. Olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen, ettei kaltaiseni ”mies” ansaitse mitään, ja olen valmis puolustamaan kuolemaani saakka naisten oikeutta olla harrastamatta seksiä kanssani.

Vierailija
37/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli tuo riittää että saa kertapanoja niin hyvä. Mitään muuta et saa.

Eihän mitään muuta nykyään enää haluta. Ei naisetkaan halua. Ovat viisastuneet.

Kuka nyt haluaisi alistua miehisessä yhteiskunnassa miesten palvelijaksi.

Täällähän naisvaltaisilla aloilla on heikoin palkkauskin.

Ei naisia enää kiinnosta piikominen.

On ihan selvää miksi syntyvyys on vähentynyt.

Epäsuhta yhteikunnallisessa rakenteessa.

Naiset eivät vielä toistaiseksi ole tajuneet että se että heidät otetaan mukaan armeijaan ja yliopistoon. Se ei ole tasa-arvoa. Se on pelleilyä.

Miehisiä paikkoja ja vuosituhansien miehiset perinteet hierarkioineen.

Naisten kannattaisi perustaa ihan omat laitoksensa ja unohtaa miesten kivettyneet rakenteet.

Vierailija
38/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies. Yliopiston käynyt ja työelämässä (tosin sellaisessa työssä, jota voisi tehdä peruskoulupohjaltakin, mutta sellainen on mielestäni ihan oikea paikka kaltaiselleni humanistimaisterille). Pidän kunnostani huolta ja osaan soittaa lukuisia instrumentteja.

Yksikään nainen ei ole koskaan pitänyt minua seksuaalisesti haluttavana, joten poikuuteni on ja pysyy varmasti jatkossakin tallella. Olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen, ettei kaltaiseni ”mies” ansaitse mitään, ja olen valmis puolustamaan kuolemaani saakka naisten oikeutta olla harrastamatta seksiä kanssani.

Taitaa olla naamalukemat sellaiset mitkä vaikuttaa ihan työpaikan saantiinkin.

Vierailija
39/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono tekosyy

Vierailija
40/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida huomatakaan niitä naisia, jotka sinusta voisivat olla kiinnostuneita.