Apua, uskon että asunnossani on käynyt joku
Olen todella tarkka siisteydestä ja siitä, mihin tavarani laitan. Tänään kun tulin kotiin, olivat tavarat mielestäni eri paikoissa ja paikat muutenkin sekaiset, erilaiset kuin aamulla. Menin vessaan heti kotiin tultuani ja WC:n kansi oli lämmin. Puolisoni ei varmuudella ole täällä käynyt, kysyin vielä ja hän on ollut koko päivän töissä. Vanhemmillani on vara-avain tänne, mutta eivät koskaan kävisi täällä ilman lupaa tai ilmoittamatta. Asun kerrostalossa. Myöskään huoltomiestä ei ole pyydetty käymään.
Kommentit (18)
Muuten hyvä, mutta tuo lämmin wc-istuin hämmentää. :D Joku olisi siinä juuri istunut asioimassa ja paennut kattorakenteisiin, kun tulit ovesta? Vai onko teillä joku lämpöä säilövä istuin?
Tarvitsetko apua miinoitukseen, vai mihin?
Miten varaava wc-istuin tarvitaan, että se tuntuu lämpimältä sen jälkeen kun siitä noussut, ja kuka käy käpälöimässä wc-istuimia? hmmmm.
Asunnossasi kummittelee. Lisäksi tuolla kummituksella on ummetus joten se istuu kauan pöntöllä. Tämä selittäisi istuimen lämpimyyden vielä pidemmänkin ajan jälkeen.
Jos wc-istuin oli vielä lämmin, niin tuskin tämä mierolainen olisi ehtinyt edes asunnosta ulos ennen kuin huomasit asian.
Huoltomies istui pytyllä pitemmän tovin vähitellen sinun likapyykkiäsi ja veteli edestakaisin eli tutki onko pyykit mällissä
No onhan se täysin mahdollista että joku on käynyt. Talonmies tms. pääsee yleisavaimella. Joku lukkoseppä tai taitava murtovaras saattaa päästä. Asunnon entinen haltija (jos ei ole lukkoja vaihdettu), tai joku joka on saanut tältä avaimet käsiinsä. Vanhempasi, tai heidän avaimillaan joku toinen. Jne.
Tai puolisosi. Ei nyt millään pahalla, mutta "varmuudella" sinä et tiedä asiaa, eikä olisi ensimmäinen kerta kun joku valehtelee, oli sitten syy mikä tahansa. Vaikka ei olisi salasuhdetta tms., joka tietenkin on mahdollista sekin, niin ehkä puolisollasi oli joku syy käydä kotona kesken päivän, jota ei halua sinulle kertoa.
Puolisosi on jäänyt työttömäksi jo vuosi sitten mutta ei ole uskaltanut kertoa sinulle. Hiipii aina takaisin kotiin kun sinä olet lähtenyt. Nyt unohti ajan kulun ja piti lähteä asunnosta kiireellä juuri ennen kuin sinä palasit.
Vierailija kirjoitti:
Kummitus vaan kävi paskalla.
Huomasitko hajua?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se täysin mahdollista että joku on käynyt. Talonmies tms. pääsee yleisavaimella. Joku lukkoseppä tai taitava murtovaras saattaa päästä. Asunnon entinen haltija (jos ei ole lukkoja vaihdettu), tai joku joka on saanut tältä avaimet käsiinsä. Vanhempasi, tai heidän avaimillaan joku toinen. Jne.
Tai puolisosi. Ei nyt millään pahalla, mutta "varmuudella" sinä et tiedä asiaa, eikä olisi ensimmäinen kerta kun joku valehtelee, oli sitten syy mikä tahansa. Vaikka ei olisi salasuhdetta tms., joka tietenkin on mahdollista sekin, niin ehkä puolisollasi oli joku syy käydä kotona kesken päivän, jota ei halua sinulle kertoa.
No voin lähes 100% varmuudella sanoa, ettei ole puoliso sillä a) työ on sellainen ettei sieltä niin vain kadota kesken päivää b) isäni on samalla työpaikalla töissä joten olisin varmasti häneltä kuullut ihmettelyä jos mies karkailisi töistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos wc-istuin oli vielä lämmin, niin tuskin tämä mierolainen olisi ehtinyt edes asunnosta ulos ennen kuin huomasit asian.
Itse asiassa jos pöntöllä istuu jonkin aikaa, jää istuin hetkeksi lämpimäksi, näin ainakin itse olen huomannut muuallakin kuin kotona. Ei se tietenkään kovin kauaa lämpöisenä pysy, mutta hetken kuitenkin.
Voi kyllä olla että kuumotuksissani kuvittelin wc-istuimen olevan lämpöinen, mielikuvitus alkoi laukata kun huomasin kämpän näyttävän erilaiselta kuin aamulla lähtiessäni. Kysyin vanhemmiltani asiaa, he eivät ole täällä käyneet eikä todellakaan ole yhtäkään syytä, miksi he minulle asiasta valehtelisivat. Ap
Meillä oli tuollainen tilanne ja saimme miehen kanssa riidankin aikaiseksi, kun kumpikaan ei tunnustanut liikutellensa tavaroita, sotkeneensa pönttöä tai käyneensä kotona kesken työpäivän.
Kävi lopulta ilmi, että huoltomies oli käynyt 3 kertaa (ihan asialla, yläkerrassa ollut vesivahinko). Ei ollut jättänyt mitään tietoa käynneistä, vaikka olisi pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa jos pöntöllä istuu jonkin aikaa, jää istuin hetkeksi lämpimäksi, näin ainakin itse olen huomannut muuallakin kuin kotona. Ei se tietenkään kovin kauaa lämpöisenä pysy, mutta hetken kuitenkin.
Todella vaikeaa arvioida hetkeä jolloin wc kansi on lämpöinen ja wc hajuton.
Hanki valvontakamera