Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nuori mies saa tyttöystävän?

Vierailija
23.01.2020 |

En ole ikinä seurustellut. Olen 27-vuotias. En osaa tai uskalla lähestyä ketään eikä kukaan ole koskaan osoittanut minulle olevansa kiinnostunut. En myöskään oikein käy paikoissa joissa naisia tapaisi. Ulkonakin liikun lähinnä vain öisin.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies. Yliopiston käynyt ja työelämässä (tosin sellaisessa työssä, jota voisi tehdä peruskoulupohjaltakin, mutta sellainen on mielestäni ihan oikea paikka kaltaiselleni humanistimaisterille). Pidän kunnostani huolta ja osaan soittaa lukuisia instrumentteja.

Yksikään nainen ei ole koskaan pitänyt minua seksuaalisesti haluttavana, joten poikuuteni on ja pysyy varmasti jatkossakin tallella. Olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen, ettei kaltaiseni ”mies” ansaitse mitään, ja olen valmis puolustamaan kuolemaani saakka naisten oikeutta olla harrastamatta seksiä kanssani.

Onneksi darvinismi karsii tuollaiset oireet populaatiosta.

Vierailija
62/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene jengin kanssa iltaelämään.

Kaikki normaalit nuoret miehet liikkuu jengeissä. Jengeissä on oma hierarkia.

Oma porukka on se juttu joka nostaa sun itsevarmuuden ja jengissä on aina niitä korkeampia henkilöitä.

Tämä lähtee jo kouluikäisten lasten ajoilta. Aika harmi jos sun vanhemmat ei ap tukenut sua jengeihin pääsyssä.

Katso elokuva pojat vaikkapa. Suomalainen jengi-elokuva. Vesku vetää siinä aika viileän roolisuorituksen.

Toinen samalainen on Stand by Me, Kingin Ruumis novelliin perustuva elokuva. Tarinaltaan hyvä, mutta ei ihan samaa sarjaa näyttelyn suhteen kuin Veskun veto Pojat elokuvassa.

Ilman kavereita et ole mitään. Jos et ole mitään ja sulla ei ole peilejä ympärillä ja miesmalleja, niin aika hankala on naisen arvioida sua. Tarvitaan ne muut miehet jotka pitää sua JÄTKÄNÄ. Tajuutko että sun perusasetelma on vähän vajaa.

Hanki kavereita ensin. Kukaan ei ole saari ap. Kuuletko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gang thang kirjoitti:

Mene jengin kanssa iltaelämään.

Kaikki normaalit nuoret miehet liikkuu jengeissä. Jengeissä on oma hierarkia.

Oma porukka on se juttu joka nostaa sun itsevarmuuden ja jengissä on aina niitä korkeampia henkilöitä.

Tämä lähtee jo kouluikäisten lasten ajoilta. Aika harmi jos sun vanhemmat ei ap tukenut sua jengeihin pääsyssä.

Katso elokuva pojat vaikkapa. Suomalainen jengi-elokuva. Vesku vetää siinä aika viileän roolisuorituksen.

Toinen samalainen on Stand by Me, Kingin Ruumis novelliin perustuva elokuva. Tarinaltaan hyvä, mutta ei ihan samaa sarjaa näyttelyn suhteen kuin Veskun veto Pojat elokuvassa.

Ilman kavereita et ole mitään. Jos et ole mitään ja sulla ei ole peilejä ympärillä ja miesmalleja, niin aika hankala on naisen arvioida sua. Tarvitaan ne muut miehet jotka pitää sua JÄTKÄNÄ. Tajuutko että sun perusasetelma on vähän vajaa.

Hanki kavereita ensin. Kukaan ei ole saari ap. Kuuletko?

Hyvä huomio tuo lajinomainen käyttäytyminen!

Miehet on aina liikkuneet pienissä kiinteissä metsästysporukoissaan.

Vierailija
64/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vaikeeta on. Meillä kun tällaiset naisettomat miehet leimataan epäkelvoiksi luusereiksi. Ja kun vielä tunnetusti maksullisia naisia on huonosti saatavilla niin se ajaa miehen epätoivoon.

Rosmo Kontula

Vierailija
65/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, vaikeeta on. Meillä kun tällaiset naisettomat miehet leimataan epäkelvoiksi luusereiksi. Ja kun vielä tunnetusti maksullisia naisia on huonosti saatavilla niin se ajaa miehen epätoivoon.

Rosmo Kontula

Joo. Ihminen on luonteeltaan sosiaalinen. Jos tuntee itsensä ulkopuoliseksi niin on vaikea löytää omaa metsästysporukkaa.

Tämän takia kannatan päivähoitoa vaikkei siihen olisi sinällään tarvetta.

Antaa lasten muodostaa itse niitä porukoita jo varhain. Tytöt tuli minullekin mukaan juuri poikaporukoiden kautta, kun lähdettiin katsomaan niitä tyttöjä kaupungille yhdessä. Porukassa tuntee olonsa kokonaiseksi vielä nuorukaisena.

Muistelen niitä aikoja haikeana. Vaikka nyt olen aikuinen ja kokonainen, niin se porukka teki minusta voimakkaan.

Ei minun onneksi tarvinnut miettiä tyttöasioita. Tytöt tuli samalla tavoin kuin työpaikat tuli.

Elämä on normaalisti ihmiselle juna. Ap:n kohtalo kertoo kylmää karua tarinaa että paljon löytyisi ympäristöstä kunnostettavaa.

Vierailija
66/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten unohdat koko homman. Pääset paljon helpommalla elämässä ja lopetat ylipäätään parisuhteesta stressaamisen. Joskus voi sitten osua sopiva nainen kohdalla, mutta ilmankin pärjää ihan hyvin.

Vierailija
67/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten saamiseen mitään kavereita tarvita. Kyllä kaverit voivat saantia helpottaa, mutta eivät ole todellakaan välttämättömiä.

Vierailija
68/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen neljääkymmentä lähestyvä mies. Yliopiston käynyt ja työelämässä (tosin sellaisessa työssä, jota voisi tehdä peruskoulupohjaltakin, mutta sellainen on mielestäni ihan oikea paikka kaltaiselleni humanistimaisterille). Pidän kunnostani huolta ja osaan soittaa lukuisia instrumentteja.

Yksikään nainen ei ole koskaan pitänyt minua seksuaalisesti haluttavana, joten poikuuteni on ja pysyy varmasti jatkossakin tallella. Olen jo aikoja sitten hyväksynyt sen, ettei kaltaiseni ”mies” ansaitse mitään, ja olen valmis puolustamaan kuolemaani saakka naisten oikeutta olla harrastamatta seksiä kanssani.

On vaarallinen väärinkäsitys että naiset pitäisivät jotenkin yleisesti (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta) miehiä jo lähtökohtaisesti kauhean haluttavina. Kyllä se haluttavuus pitää yleensä ihan aktiivisesti herättää. Se että naiset eivät ole pitäneet sinua haluttavana ei tarkoita ettei kukaan koskaan voisi haluta seksiä kanssasi. Itse olen äärimmäisen tavallinen ja epäseksikkään näköinen mies. Kukaan nainen ei ole koskaan vilkuillut minua eikä tullut tekemään tuttavuutta. Mutta kun olen onnistunut pääsemään puheisiin ja vakuuttamaan naisia siitä että olen "ihan hyvä tyyppi" niin yllättävän moni on vähitellen lämmennyt myös sille seksille. Enkä siis ole mikään sujuva naisille lirkuttelija vaan olen vain sellainen kuin olen enkä esitä mitään.

Vierailija
69/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ohjeita on tullut.

Oma vaimo oli aluksi ihastunut mun kaveriin.

Sitten tajusi että minä olen se hänen tulevaisuus.

Mitä enemmän sulla on kavereita ympärillä niin ne vetää naisia kuin kärpäsiä vetää iso mehevä lörö lehmänlanta laitumella.

Sitten voit olla mukana ja odotella et koska on sun vuoro :)

Näin minä olen aina kaikki naiseni hankkinut. Tarviit hyvännäköisiä kavereita ympärilles.

Vierailija
70/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kavereita ja sitä kautta voit tutustua vaikka johonki kivaan tytsyyn:)

Terv. 19-v nainen

Vierailija
71/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kavereita ja sitä kautta voit tutustua vaikka johonki kivaan tytsyyn:)

Terv. 19-v nainen

Tämä on minusta paras neuvo sukupuolesta riippumatta. Lisäksi ne uudet tuttavuudet ovat sitten läpäisseet jo jonkinlaisen seulan, kun ovat tuttujen "hyväksymiä", eivätkä ihan uppo-outoja tyyppejä. Että siitä kiinnostavasta tyypistä ei sitten paljastukaan, että valehteli kaiken ja asuu oikeasti ihan muualla kera puolison ja lasten...

Vierailija
72/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä lähtisi tuossa iässä ollenkaan höntyilemään, vaan keskittyisin työntekoon ja harrastuksiin, pyrkisin elämään mahdollisimman stressitöntä elämää, ja alkaisin korjata satoa vasta 45+ iässä, jolloin naisten luontainen kiinnostus hyvin säilyneitä, elämää nähneitä miehiä kohtaan alkaa tehdä työtä sun puolesta.

45-sena ollaan toisella tai kolmannella kierroksella.

Ensinnäkin lapsenteko on sitten myöhäistä.

Toisekseen 45 parisuhdeummikko ei sytytä ketään. Sitä elämänkokemusta kun ei saa kuin elämällä.

Vierailija
73/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vaan mutta mua ei ainakaan innosta jos ensimmäisenä kertoo itsestään nuo asiat mitä tuossa aloituksessa. Tulee väkisin mieleen että ihmisessä on jotain pielessä tai menneisyydessä jotain kummallista tapahtunut.

Vierailija
74/74 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääkoppa on kunnossa, niin pärjää yksin ja nauttii siitä.

Muutenkin nyky"naisten" kanssa ei kannata alkaa ikinä mihinkään.