Repesin synnytyksessä pahasti (hyvästi normaali seksielämä), myös kroppa kärsi mm hirveistä raskausarvista ja nyt mies jätti uuden naisen takia kun
lapsi ei vielä vuottakaan. Perusteluina mm nykyinen olemukseni, joka ei enää kiihota häntä. Seksiä en ole pihdannut, se ei vaan kuulemma enää kiinnosta kanssani. Uudella naisella on kolme lasta ja hyvä kroppa, tää meidän on mun esikoinen. Mies muutti uuden naisen luo ja aikoo vaatia tapaamisia lapseen joka toinen viikonloppu, mahdollisimman pian viikko-viikko. Asianajaja kuulemma ottaa yhteyttä. Tätä edelsi pitkä pettämisjakso, ja mun rankka itseinho joka jatkuu vaan.. lapsikaan ei mistään helpoimmasta päästä vaikka maailman rakkain tietysti. Yksin olen hoitanut tähän saakka. Mulla on tosi ahdistavia ajatuksia nyt, eikä oikein ketään kelle kertoa tilanteen oikea laita, kun häpeän vaan niin paljon. Auttakaa?
Kommentit (258)
Onko ap sun mies kovinkin tunnettu? Kun kerran sanoit, että muut äidit karsastaa sua sen takia, että tietävät kuka lapsen isä on? Avaa tätä vähän. Luulisi että olisi toistepäin, että tunnettu isä enemmin tekisi sut mielenkiintoiseksi muiden äitien silmissä.
Luulen, että jos koet vaikeaksi mennä muiden äitien sekaan, se johtuu ennemmin siitä, että toiset on ehkä aika paljon vanhempia kuin sinä. Vai ovatko? Tai muiden on vaikea ottaa sua mukaan, jos olet heidän mielestä niin "teini".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?
Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap
Voi jeesus, mikä vässykkä se poika. Eihän tuollaisen haihattelijan kanssa voi tosissaan alkaa töistä lasta vastuullisesti kasvattaa. Onnittelut kun pääsit helpolla eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No no jos totta niin heivaa ajatuksistasi koko ukko. Ei kovin pientä aleta vielä mihinkään viikko-viikko systeemiin. Yleensä. Onpas ilkeä mies. Miksi on noin ilkeä?
Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap
Puoli vuotta niin se itkee oven takana miten uusi nainen ei tuonutkaan onnea jne. varsinkin jos alat pitämään huolta itsestäsi ja kukoistamaan. Sitten olet taas visuaalisesti, ajan kanssa, niin haluttava joka paikasta ja voi sitä itkua...
Sitten voit todeta ukolle, että hän ei Sinulle henkisesti yhteensopiva ja tarvitset jonkun aikuisemman miehen jos ikinä enää suhteeseen lähdet, mutta se viikko-viikko kuulostaa nyt tosi hyvältä ja varmaan ei kannata erota siitä nyxästä, että saa apua lastenhoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette eronneet kun selvisi miehen pitkä pettämisjakso?
En ole halunnut erota, lapsikin näin pieni. Ajattelin että se (pettäminen) menee ohi. Mutta olikin sitten lopulta rakkautta kuulemma. Tuolla moni vihjaili miten oon syönyt liikaa. En ole lihonnut/ missään nimessä ylipainoinen. Terkkarikin sanoi että raskausarvet usein johtuu vain hormoneista, tisseihin niitä tuli ennenkuin tissit ees kunnolla kasvoi. Toki maha loppuvaiheessa oli iso ja iho repesi. Päinvastoin neuvolassa on oltu huolissaan että syön liian vähän ja varsinkin nyt kun oon niin masentunut. ap
Sanon suoraan: suostuit kynnysmatoksi, nyt sinun pitää elää kynnysmattona tai korjata tilanne.
Ota yhteys porvoon sosiaalitoimeen, lastensuojeluun, sieltä saat ohjeita ja tukea.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ex haukkui aina kuvottavaksi läskiksi. Totta varmasti olikin, paljon rumia raskausarpia ja olen pullukka vieläkin vaikka nuorempi lapsikin jo koulussa. Ex ei enää halunnut seksiä kun ei voinut minusta kiihottua rumuuden takia, joskus kyllä humalassa halusi. Eron jälkeen ei ole lapset kiinnostaneet ja elareiden maksukin jäänyt. Selvisi kuitenkin että ex oli pitänyt koko 10 vuoden suhteemme ajan yhteytta ex-hoitoonsa, joka sattui olemaan pomoni ystävä. Seurasi hirveä häpeä sitten töissäkin vielä... Nyt olen täysin yksin lasten kanssa, ex ei halua tavata heitä ja on jatkanut elämäänsä juhlien ja vapaana. Minä taas en usko että koskaan enää löydän ketään tai voisin luottaa keneenkään mieheen. Kymmenen vuotta huijattu, se on vähän liikaa.
Mutta ap, sinä pärjäät kyllä! Olet yhden lapsen äiti ja varmasti nätti! Ja saat lapsivapaata jolloin ehdit tapailla miehiä. Minulla kun ei ole koskaan lapsivapaata niin en pääse treffeillekään.
Ihan rehellisesti: ei sun varmaan kannata treffeille mennäkään, kun miesmakusi ja kykysi pitää puoliasi parisuhteessa on tuolla tasolla.
Miten miten MITEN naiset sietää tuollaista paskaa miehiltä, ja vielä tekee näille tuohon onnelaan lapsiakin? Ja sitten tosiaan märinää perään, vaikka koko suhteen on ollut selvää, että mies ei arvosta pätkääkään.
Tässä muuten palstauli-miehille selkeä esimerkki siitä, millaisia suhteita tulee, kun miehet " ottaa kenet vaan sattuu saamaan, kun valinnan mahdollisuutta ei ole". Ja miksi normaalit naiset välttää näitä " kuka vaan kelpaa"- miehiä viimeiseen asti.
Ihan rehellisesti: sulla ei ole empatiakykyä lainkaan, etkä ymmärrä mitään henkisestä väkivallasta ja miksi huonosta suhteesta on vaikeamoi erota kuin keskiverrosta.
Törkeää haukkua noin nainen, joka kertoi menettäneensä itsetuntonsa siksi, että mies haukkui. Potkit potkittua. Häpeä.PS. Väkivalta, vaikkapa henkinen, ei ole koskaan uhrin syy. Se on pelkästään tekijän vika. Törkeää siis myös tuo uhrin syyllistäminen.
Ei hän syyllistä uhria.
Hän analysoi, mikä uhrissa on saanut hänet kelpuuttamaan moukan puolisoksi.
Jos tämä asia selviää uhrille, hän ei toista kertaa haksahda moukkaan.
Ymmärrätkö?
Suomessa ei näet joudu pakotettuna naimisiin, vaan puolisot valitsevat toisensa.
Ap.n kaltainen huonoitsetuntoinen ihastuu mieheen joka kohtelee huonosti. Hän mielistelee ja palvelee, mikä saa miehen vakuuttumaan omasta paremmuudestaan ja ap.n varmistumaan huonoudestaan.
Sortaja ja alistuja löytävät toisensa.
Näin se menee.
Kuviota syventää ikäero. Nuorta on helppo alistaa. Alistunut ehkä luulee näkevänsä vahvan ja turvallisen miehen. Tosiasiassa se kusipäisyys tuntuu tutulta.
Ap.ta auttaa nyt kriisituki.
Ei saa jäädä yksin.
Sitten terapia.
Minäkuva on niin huono, että muu ei auta.
Jotkut pitävät itseään niin huonoina etteivät edes ansaitse terapiaa. Heitä ei voi auttaa.
Ap.n sanankäytössä on merkkejä tästä.
Kannattaako alkaa niiden vanhempien miesten ja artistien ym. kanssa?
Harvoin niissä nuorelle naiselle hyvin käy, ja vanhan miehen kotipiika on manipuloitu kotipiika....
Ihan järkyttävä juttu, mutta nyt tuli oppirahat maksettavaksi kovan kautta ja toivottavasti opit jotain.
Kaverilleni kävi niin, että rakastui 20-vuotiaana 36-vuotiaaseen mieheen josta kaikki häntä varoitteli, kauhisteli miehen ikää, oma isäkin suuttui ihan kunnolla eikä halunnut edes nähdä ym. mutta silti tää kaverini typeränä hengasi tuon miehen kanssa eikä kuunnellut ketään.
Mies valehteli, ettei voi saada lapsia ja sai näin seksiä ilman ehkäisyä.
Kaverini tuli nopeasti raskaaksi, ja jo raskausaikana mies alkoi pettämään ikäisensä naisen kanssa jolla oli jo lapset tehtynä, vauvan synnyttyä tuli ero ja mies sai oman lapsen, perheen ikäisensä ja samalla tasolla olevan naisen kanssa ja kaveristani tuli katkera nuori yh.
Ja jäi yllättäen p*skojen miesten kierteeseen, kuten näissä tapauksissa usein käy. Itsetunto ja omanarvontunne vaurioituu, ja surkeista miehistä tulee kierre.
Ap:lla on jo p*skat housussa, mutta muille nuorille naisille/tytöille sanon aina, että pysykää helvetin kaukana vanhemmista miehistä, statusmiehistä ja miehistä jotka selittelee!
Siinä käy nuorelle hölmöläiselle usein vaan huonosti, ja myöhemmin on likainen olo ja traumat purettavana.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap sun mies kovinkin tunnettu? Kun kerran sanoit, että muut äidit karsastaa sua sen takia, että tietävät kuka lapsen isä on? Avaa tätä vähän. Luulisi että olisi toistepäin, että tunnettu isä enemmin tekisi sut mielenkiintoiseksi muiden äitien silmissä.
Luulen, että jos koet vaikeaksi mennä muiden äitien sekaan, se johtuu ennemmin siitä, että toiset on ehkä aika paljon vanhempia kuin sinä. Vai ovatko? Tai muiden on vaikea ottaa sua mukaan, jos olet heidän mielestä niin "teini".
Voihan ikäerokin vaikuttaa?
Itse olin nuori äiti, mutta karsastin yhtä toista nuorta äitiä jonka lapsen isä oli joku pappa.
Tuli sairas kuva koko kuviosta, ja jätin sitten vastaamatta kyseisen mimmin viesteihin sen jälkeen kun sain tietää, että sen mies on vanhempi kuin mun isä.
Tollaset jutut ällöttää muita nuoria äitejä, eikä kukaan halua hengata perverssien kanssa.
Kuka noin hienon miehen sinulle valitsi? Kannattaa valittaa asiasta ja vaatia hyvityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä tiedä onko se ilkeä, ei kai. On artisti, joka aina toimii vaistolla/tmv. Oikein itku silmässä tuhersi miten ei vaan kuulemma enää halua mua, koska en vastaa fyysisesti enää sitä visuaalista kuvaa haluttavasta naisesta. Nämä isot raskausarvet se pääsyy. Ylipainoinen en todellakaan ole. Uusi nainen on nyt se muusa kuulemma hänelle, ja kaikki tapahtui puolittain vahingossa. Mä oon vihannut itteeni raskausajasta lähtien ja nyt viimeistään on kaikelta pohja poissa. Haluisin vaan kuolla. Tai ei, en vaan jaksais elää.Kaikki alunperinkin oli meidän suhdetta vastaan, oon liian nuori jne, uskoin kaiken mitä mies sanoi.. En halua myöntää epäonnistumista. Lapsi on rakas mutta raskas, ja kaikki kaatuu päälle nyt. Oon niin yksin.ap[/quot
Et ehkä vielä ole sitä mieltä, mutta hyvä kun pääsit näinkin pian eroon tuollaisesta kehittymättömästä vässykästä. Kaikennäköisiä niitä onkin. Parempaa kevättä sinulle ja lapselle, ei suru kestä loputtomiin! Pidä huolta itsestäsi ja lapsestasi!
Ota heti yhteyttä asianajajaan ja käy keskustelemassa asioista!
Etsi netistä muutama jotka vaikutta hyville ja soita. Kysy ettei miehesi ole heidän asiakkaanaan, ja sovi tapaaminen sellaisen kanssa joka vaikuttaa hyvälle.
Ennen tapaamista kirjoita sähköpostilla kaikki asiat joista haluat keskustella. Näin et itse tapaamisessa unohda mitään ja aika tulee käytettyä tehokkaasti. Maksaa noin 200 e, mutta TEE SE! Ei tarkoita että olisit menossa oikeuteen, mutta mitä aiemmin selvität viralliset oikeudet ja seuraamukset ym lapseen liittyvät asiat sitä parempi. Tämä on tärkeä asia. Yleensä asianajajaan otetaan ihan liian myöhään yhteyttä. Helpottaa myös ahdistustasi, kun tiedät että et ole yksin.
Toisekseen, soita HETI neuvolaa tai tkhon ja VAADI psykologin keskusteluapua. Tai jos sulla rahaa hanki sitä itse. Olet vaikeassa tilanteessa ja varmasti raskasta hoitaa kaikkia asioit, mutta pyydä vaikka ystävä joka auttaa sinua että jaksat todellakin vaatia sitä. Nuo kaksi asiaa auttaa jo paljon eteenpäin. Puhu ystäville ja perheelle. Ota apua vastaan.
Tsemppiä! Vuoden kuluttua olet jo tyytyväinen että pääsit miehestä eroon, ja elämä helpottuu paljon siitä mitä se oli. Sulla on ihana lapsi, keskity häneen ja yritä nauttia ainutlaatuisesta pikkulapsiajasta :)
Tsemppiä ap. Tuon ikäisenä tulevaisuus näyttää helposti pelottavalta ja tyhjältä. Kun nyt jaksat keskittyä omaan ja vauvan hyvinvointiin, niin muutaman vuoden päästä tilanteesi on jo aivan eri, jos vain ryhdyt toimiin. Itse tuossa tilanteessa palaisin takaisin kotiseudulleni ja lämmittelisin välejäni sukulaisiin ja kavereihin, että saisin tukiverkot kuntoon. Lue ajatuksella ainakin 72, 80 ja 111 viestit, niissä on hyvin kuvattu tämän tyyppinen tilanne ja todennäköinen tapahtumien kulku.
Kun pääset suurimmasta murheesta, niin tapaat todennäköisesti paremman puolisoehdokkaan ja te perustatte perheen.
Lapsesi isä ehkä haluaa tavata ja hoitaa lastaan tai sitten ei, mutta sen varaan en laskisi mitään tässä jutussa ilmi käyneen luonteenlaadun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen miehen voisi välttää? Millä tavalla sinua sitten varoitettiin? Kerro meidän kaikkien parhaaksi.
Mies nosti mut jalustalle ja ylisti, kukaan muu ei koskaan ollut kuulemma aiheuttanut hänessä samanlaisia tunteita. Kohteli ihan superhyvin. Halusi edetä nopeasti ja suostuin, koska rakastuin itsekin päätä pahkaa. Vanhemmat, sisarukset ja ystävät varoittivat muuttamasta miehen perässä toiselle puolelle Suomea. Tein sen silti. Myös miehen aiemmista pettämisestä sain varoituksia, parikin eksää otti yhteyttä facen kautta, mutta mies kuittasi ne kateellisina ja katkerin hulluina.
Lapsi ei ollut edes vahinko, vaan mies sitä aktiivisemmin halusi. Raskausaikana tein kaikkeni että pysyisin kunnossa, jumppasin alapäätä, lenkkeilin, söin terveellisesti, rasvasin kroppaa joka päivä, silti nuo järkyttävät arvet tuli. Eka kertaa mies jäi kiinni pettämisestä jo kun olin raskaana.
Tuntuu että oon ollu niin helvetin tyhmä ja naiivi ja pilannut elämäni. Nyt mies kiristää lapsella, jos en anna sitä hoitoon hänelle ja uudelle naiselle esim viikonlopuksi, asianajaja ottaa yhteyttä. Mun on vaikea hengittää ja oon alkanu saamaan paniikkikohtauksen tyyppisiä oireita. ap
Vierailija kirjoitti:
Vaadi ainakin mahdollisimman korkeat elarit. Uutta naista alkaa vtuttaa, kun ei saanutkaan omille kersoilleen uutta elättäjää, kun osa ukon rahoista virtaakin eksälle. Ja vaadit myös, että jos mies haluaa lasta tavata, se on sitten todellakin mies itse, joka lasta hoitaa, eikä hänen uusi akkansa. Siltä ihmiseltä ei hellyyttä heru. Jos mies ei vuorollaan hoidakaan, sitten ei lastakaan anneta hänen luokseen.
No sieltähän tuli suuri viisaus!
Sinun on mahdollista toipua ajan myötä synnytyksestä ja myös tästä. Mutta tuo mies ei tule koskaan eheytymään: hän tulee olemaan loppuelämänsä tuollainen kasa sontaa, miksi lapsensaannin myötä vihdoin paljastui.
Keskity ap tällä hetkellä täysillä sinun ja lapsen suhteeseen. Haukkumalla sinua noin häijysti mies koittaa (niin kuin joku sanoi) lamaannuttaa sinut. Kuuntele näitä haukkuja sen verran, että kerrot ne eteenpäin sinua ja lasta hoitaville tahoille, ystävillesi, sukulaisillenne. Kerro ihan just tuo, että mies sanoi haluavansa uuden muusan. Kerro rehellisesti. Se tuntuu susta hävettävältä ja se on vaikea kertoa. Mutta kerro se. Sillä noiden muiden ihmisten pitää saada tietää, millainen tämä mies on, miten perustelee. Vasta kun he tietävät tämän, he voivat parhaiten auttaa sinua ja lasta.
Ja kun olet kertonut, päästä toisesta korvasta ulos.
Olen kokenut jotain samaa ihan nuorena. Tiedän, että syyllistät nyt helposti itseäsi. Mutta älä tee sitä. Se ei kannata. Jos otat syyllisyyden mieheltä itsellesi, teet itsellesi ja lapsellesi hallaa. Teitä on hankalampi auttaa. Vaikka se on tuskallista, kerää kaikki voimasi ja kerro ihan koruttoman rehellisesti etenkin viranomaisille ja läheisille juuri tuo, mitä meille uskalsit kertoa: että mies kokee hänen inspiraationsa olevan ensisijainen asia ja mies kokee, ettei vauvaperheen arki inspiroi häntä enää. Sinun ei tarvitse edes arvottaa tätä mitenkään. Voit sanoa ihan neutraalisti, että mies kertoi pettämisen ja jättämisen syyksi sen, että tarvitsee muusan. Sano tämä.
Mitä noihin huoltajuusjuttuihin ja muihin tulee, sinulle järjestyy varmasti apua. Neuvola, kotipalvelu, ensikodit nyt ensimmmäiseksi. Keskity nyt aluksi siihen, että sinä ja lapsi saatte apua ja tukea. VOIMIA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaisen miehen voisi välttää? Millä tavalla sinua sitten varoitettiin? Kerro meidän kaikkien parhaaksi.
Mies nosti mut jalustalle ja ylisti, kukaan muu ei koskaan ollut kuulemma aiheuttanut hänessä samanlaisia tunteita. Kohteli ihan superhyvin. Halusi edetä nopeasti ja suostuin, koska rakastuin itsekin päätä pahkaa. Vanhemmat, sisarukset ja ystävät varoittivat muuttamasta miehen perässä toiselle puolelle Suomea. Tein sen silti. Myös miehen aiemmista pettämisestä sain varoituksia, parikin eksää otti yhteyttä facen kautta, mutta mies kuittasi ne kateellisina ja katkerin hulluina.
Lapsi ei ollut edes vahinko, vaan mies sitä aktiivisemmin halusi. Raskausaikana tein kaikkeni että pysyisin kunnossa, jumppasin alapäätä, lenkkeilin, söin terveellisesti, rasvasin kroppaa joka päivä, silti nuo järkyttävät arvet tuli. Eka kertaa mies jäi kiinni pettämisestä jo kun olin raskaana.
Tuntuu että oon ollu niin helvetin tyhmä ja naiivi ja pilannut elämäni. Nyt mies kiristää lapsella, jos en anna sitä hoitoon hänelle ja uudelle naiselle esim viikonlopuksi, asianajaja ottaa yhteyttä. Mun on vaikea hengittää ja oon alkanu saamaan paniikkikohtauksen tyyppisiä oireita. ap
Anna sen uhkailla keskenään. Älä lue tai ainakaan vastaa mitään se viesteihin. Ite se läks. Kukaan ei määrää viikko-viikkoa noin pienelle eikä sitä määrätä isoillekaan. Vain jos vanhemmat sopii. Muuta takaisin vanhalle paikkakunnalle. Tollanen ailahteleva artisti oikeasti mitään lastenhoitoa halua! Pelottelee ja käyttää valtaa. Oikeusapu maksaa sulle juristin jos et oo töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten voimme auttaa? Mitkä ovat odotuksesi tältä avaukselta?
Empatia ja tunneäly ei taida olla vahvin lajisi. Tai sitten ei kommunikaatiotaidot riitä lämminhenkiseen keskusteluun tai vertaistukeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: ei tuollainen mies saa lasta kaapattua sinulta. ja epäilen, että se toinen nainenkaan lapsiarkea haluaisi elää. mies uhkailee sua nujertaakseen sut henkisesti.
Älä häpeä sitä, että "tapahtui kuten kaikki varoittivat", vaan ota nyt näihin varoittajiin yhteyttä ja samoin kaikkiin mahdollisiin ihmisiin, joiden tiedät tuntevan tämän miehen tavat. sanot, että olet niin nuori ja mies niin manipuloiva, ettet uskonut heitä ensin. mutta nyt uskot. se hävettää ihan hirveästi, mutta kerro ihmisille, mitä mies teki. et ole tyhmä. mies vain manipuloi sinua itkulla, selityksillä ja nyt julmalla uhkailulla.
KERRO IHMISILLE!
Mulla on oli sun ikäisenä ensimmäinen mieheni, joka esimerkiksi hakkasi mut jos mulle tuli finni tai harjaan jäi hänen mielestään liikaa hiuksia. olin niin huonoihoine ja harvahiuksinen kuulemma. nyt vähän vanhempana mulla on uusi mies, joka esimerkiksi suukottelee mun raskausarpea ja kehuu, että siellä mahassa minä kasvatin vauvan, kehoni on upea ja ihmeellinen. ensimmäisen miehen jälkeen olin valmis tappamaan itseni. nyt olen aika onnellinen, että päätinkin jäädä henkiin.
Kerro ihmisille, pyydä apua. Tee asia julkiseksi. Sinä olet uhri, et syyllinen. Hae apua. Nyt.
Vierailija kirjoitti:
Etsi nopeasti Beta mies joka hoitaa lapsea kanssasi. Kerran seksiä viikossa riittää maksuksi ja Beta mies käy töissä ja pystyy tarjoamaan taloudellista apua.
Ei haittaa vaikka ei kiinnosta seksuaalisesti, yksinäisyys tuossa tilanteessa sattuu niin paljon, parempi on että on edes joku.
Totta, alpha fucks beta bucks eli ei muuta kun äkkiä aisuria etsimään. Se komea alfa panee jo seuraavaa jonossa.
Tämä oli selkeästi ammattilaisen kommentti. Psykologi tms.