Repesin synnytyksessä pahasti (hyvästi normaali seksielämä), myös kroppa kärsi mm hirveistä raskausarvista ja nyt mies jätti uuden naisen takia kun
lapsi ei vielä vuottakaan. Perusteluina mm nykyinen olemukseni, joka ei enää kiihota häntä. Seksiä en ole pihdannut, se ei vaan kuulemma enää kiinnosta kanssani. Uudella naisella on kolme lasta ja hyvä kroppa, tää meidän on mun esikoinen. Mies muutti uuden naisen luo ja aikoo vaatia tapaamisia lapseen joka toinen viikonloppu, mahdollisimman pian viikko-viikko. Asianajaja kuulemma ottaa yhteyttä. Tätä edelsi pitkä pettämisjakso, ja mun rankka itseinho joka jatkuu vaan.. lapsikaan ei mistään helpoimmasta päästä vaikka maailman rakkain tietysti. Yksin olen hoitanut tähän saakka. Mulla on tosi ahdistavia ajatuksia nyt, eikä oikein ketään kelle kertoa tilanteen oikea laita, kun häpeän vaan niin paljon. Auttakaa?
Kommentit (258)
No mehän revettiin miehen kanssa synnytyksessä kumpikin kun oli niin hulvattoman leppoisa tunnelma siinä kipuilujen välissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärräthän että vika ei ole sun kropassa, vaan 100 % ex-miehessäsi. Kukaan normaali ihminen ei jätä puolisoaan sen takia, että tämän kroppa muuttuu synnytyksessä. Suurin osa miehistä ei jättäisi. Sulle on vaan sattunut narsistinen tai muuten kusipäinen mies.
On tosi tärkeetä, että et syytä itseäsi. Ja vaikka rakastat ex-miestäsi, sun on oikeasti parempi ilman noin myrkyllistä ihmistä.
Hae apua itsellesi ja lapsellesi. Ja hoe itsellesi että vika EI ollut sussa, koska se ei ihan oikeasti ollut.
Vika on 100% aloittajassa ja hänen miesvalinnassaan. Totta on, että tavallinen mies ei jätä puolisoaan sen takia, että kroppa muuttuu synnytyksessä.
Aloittajalle ei ole"sattunut" narsistimiestä koska miehiä ei arvota naiselle lottopalloilla vaan aloittaja on itse valinnut komean kusipäisen narsistimiehen ja itkee nyt täällä kun mies jätti ja panee jo seuraavaa. Kaiken huipuksi hän ei edes uskonut edellisten katkerien jätettyjen naisten varoituksia miehestä.
Tämä on ehkä radikaalimmin kirjoitettu kuin itse asian esittäisin, mutta minusta tässä on totuuden siemen. Ap:lla on ollut omat perusteensa miesvalinnassaan, ja ykköskriteerinä tuskin on ollut luotettava ja tasapainoinen luonne. Kyllä nämä miehet valitaan ihan muista syistä. Ja kun valitsee sen tylsän perus-Pertin sijaan sen jännän kiihkeän taiteilijaluonteen, niin sitten voi käydä näin.
Vaarana tulee olemaan sitten ero tai jomman kumman pettäminen. Nykyään lapset kannattaa saada yksin, koska näin ollen ei tule pettymyksiä puolison osalta ja, olet muutenkin sinut valmiin yh statuksen kanssa.
Miksi olisi? Kyllä kuule iso osa ihmisistä kykenee ihan ihastumaan ja rakastumaan siihen tasaisen luotettavaan perustyyppiin. Näitähän ne suurin osa tavallisista perheenisistä ja -äideistä on. Jos ei kykene rakastumaan kuin kaiken maailman jännittäviin rokkareihin tai mihin lie artisteihin, niin kannattaa ehkä jättää ne lapset tekemättä tai tehdä ne sitten yksin.
Mistä siitäkin tietää pysyykö perus-Perttinä? Vaikka ottaisi vaatimattoman ja ujoimman tapauksen minkä tietää voi sekin pettää tai mätkästä nyrkillä. Ei pelkkä olemus estä pahoja tekoja.
Mulla tuli kanssa raskausarpia rankalla kädellä jokaiseen osaan ruumista, johon vaan voi tulla. Koko raskauden ajan öljysin ja rasvailin ihoa, mutta viimeisen muutaman kuukauden aikana mun keho vaan levis joka suuntaan niin ettei iho pysynyt mukana. Rinnat, vatsa, kyljet ja reidet oli sellasen purppuraisen verkon peitossa. Etenkin kyljet, niissä oli tosi syviä monttuja. Tuli myös repeämä alakertaan, ei mitenkään erityisen paha, mutta tarvittiin useampi tikki. Se parani vuodessa melkein ennalleen.
Nyt kun on mennyt melkein 2 vuotta synnytyksestä on arvet kaukaa jo tosi vaaleat ja rinnoissa niitä ei ilman yrittämistä edes huomaa. Ne sullakin vaalenee vielä paljon.
Tuommoisen tunteidentuuliviirimiehen kanssa syy ei missään vaiheessa ole ollut sussa tai siinä miltä näytät, sillä tuntuu vaan olevan tarve alistaa ja satuttaa sua. Ehkä on huono omatunto ja haluaa että sullakin on paha mieli?
Se yrittää aivan varmasti mönkiä takasin, kun uusi suhde ei olekaan niin ihmeellinen kuin alussa tuntuu. Älä lähde siihen, se hoivaa itseään vaan hetken sun rakkaudella ja etsii taas jotain uutta ja jännää.
Ota lapsi ja muuta takaisin sinne missä perheesi ja tukiverkostosi on. Todennäköisesti miestä ei lapsi niin kiinnosta kuitenkaan loppupeleissä, kunhan haluaa sut pelkäämään.
Rakastin itse joskus taiteilijaa, mutta loppupeleissä se olikin vaan ailahteleva mulkku.
Älä pelkää. Sulla ei ole mitään hätää.
Nyt kun tilanne on tuore, on vaikea uskoa parempaan, mutta kun saat vähän etäisyyttä on helpompi hengittää ja näet ettei sussa ole mitään vikaa, sä olet oikein hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaisi, miten nämä repeämät ovat asiaan vaikuttaneet? Itsellä ollut kolmannen asteen repeämät. Toipuminen toki kesti pitkään, mutta sen jälkeen ei ole hommaa haitanneet.
Tästä tulee mieleen täällä monta kertaa pyörinyt synnytys, repeämät, seksi - ketju, jossa jankattiin ja jankattiin synnytyksessä tulleiden repeämien vaikutuksesta seksielämään.
Taitaa olla sama kirjoittaja kyseessä. Kannattaa nyt hakea apua noiden asioiden pohtimiseen. Täällä itselleen vastailu ei auta. Tietty olen myös sitä mieltä, että mikäli näin on oikeasti tapahtunut, niin elämässä vain rohkeasti eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko "syödä kahden edestä"?
Missä ap sanoi olevansa läski? Ongelma oli paha repeytyminen synnytyksessä ja sitä seurannut muutos seksissä.
Miten repeytyminen muuttaa seksiä?, Kertokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ap sanoi olevansa läski? Ongelma oli paha repeytyminen synnytyksessä ja sitä seurannut muutos seksissä.
Etkö tosiaan osaa itse kuvitella, miten kipeä arpikudos alapäässä vaikuttaa seksiin?
Niin no eihän tuo ole vielä mitään. Etenkin kun ikää tulee lisää se lapsi vei kaikki rahasi ja teini-iässä todennäköisesti vittuilee vielä päälle. Toisaalta mikä on ongelma? Kyllähän se on etukäteen tiedossa että näin voi käydä. Tällaisia asioita pitää aikuisen ihmisen ymmärtää miettiä ENNEN lasten tekemistä. Lapsellista kuvitella että kaikki menee aina hyvin. Naiset uskovat sokeasti että se ihana rakas mies ei petä - kunnes jää kiinni. Siitä on AINA vain miehen sana siihen asti kunnes on muita todisteita.
Mulle tuli raskaudesta sellainen kengurupussi vatsaan, joka on arpien peitossa. Löysää, roikkuvaa nahkaa. Mies on sanonut, että jos erotaan, en ikinä tule löytämään miestä tällä vatsalla. Totta varmaan tämä. En ole onnellinen suhteessa, mutta uskon etten voi löytää ketään. Muuten olen kyllä normaalipainoinen ja urheilullinen, mutta vatsa on kammottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ymmärräthän että vika ei ole sun kropassa, vaan 100 % ex-miehessäsi. Kukaan normaali ihminen ei jätä puolisoaan sen takia, että tämän kroppa muuttuu synnytyksessä. Suurin osa miehistä ei jättäisi. Sulle on vaan sattunut narsistinen tai muuten kusipäinen mies.
On tosi tärkeetä, että et syytä itseäsi. Ja vaikka rakastat ex-miestäsi, sun on oikeasti parempi ilman noin myrkyllistä ihmistä.
Hae apua itsellesi ja lapsellesi. Ja hoe itsellesi että vika EI ollut sussa, koska se ei ihan oikeasti ollut.
Vika on 100% aloittajassa ja hänen miesvalinnassaan. Totta on, että tavallinen mies ei jätä puolisoaan sen takia, että kroppa muuttuu synnytyksessä.
Aloittajalle ei ole"sattunut" narsistimiestä koska miehiä ei arvota naiselle lottopalloilla vaan aloittaja on itse valinnut komean kusipäisen narsistimiehen ja itkee nyt täällä kun mies jätti ja panee jo seuraavaa. Kaiken huipuksi hän ei edes uskonut edellisten katkerien jätettyjen naisten varoituksia miehestä.
Tämä on ehkä radikaalimmin kirjoitettu kuin itse asian esittäisin, mutta minusta tässä on totuuden siemen. Ap:lla on ollut omat perusteensa miesvalinnassaan, ja ykköskriteerinä tuskin on ollut luotettava ja tasapainoinen luonne. Kyllä nämä miehet valitaan ihan muista syistä. Ja kun valitsee sen tylsän perus-Pertin sijaan sen jännän kiihkeän taiteilijaluonteen, niin sitten voi käydä näin.
Vaarana tulee olemaan sitten ero tai jomman kumman pettäminen. Nykyään lapset kannattaa saada yksin, koska näin ollen ei tule pettymyksiä puolison osalta ja, olet muutenkin sinut valmiin yh statuksen kanssa.
Miksi olisi? Kyllä kuule iso osa ihmisistä kykenee ihan ihastumaan ja rakastumaan siihen tasaisen luotettavaan perustyyppiin. Näitähän ne suurin osa tavallisista perheenisistä ja -äideistä on. Jos ei kykene rakastumaan kuin kaiken maailman jännittäviin rokkareihin tai mihin lie artisteihin, niin kannattaa ehkä jättää ne lapset tekemättä tai tehdä ne sitten yksin.
Mistä siitäkin tietää pysyykö perus-Perttinä? Vaikka ottaisi vaatimattoman ja ujoimman tapauksen minkä tietää voi sekin pettää tai mätkästä nyrkillä. Ei pelkkä olemus estä pahoja tekoja.
Jotkut suojelee itseään kuvitellen, että oma nörde-Linus ei koskaan tekisi mitään, ajatus pelottaa oikeasti niin paljon, että se peitetään haukkumalla niitä, jotka tykkäävät ns vilkkaammista miehistä. Mun kunnollinen, rauhallinen insinöörimies hakkasi ja lähti toisen naisen matkaan. Nyt mulla on ”jännempi mies”, joka ei ole koskaan nyrkkiä heilauttanut, paljon vakaampi persoonana, paljon luotettavampi ja paljon parempi isähahmo lapsilleni.. harmi, että menin tuohon lankaan ekan kanssa, ajattelin juurikin niin, että tuollaiset miehet ovat hyvä valinta perheen perustamiseen. Nyrkki ja naiset eivät siis pyörineet vielä lapsettomina, pelottavat piirteet tulivat esiin kun tilanne oli luonnollisestikin stressaavampi ja koetteli enemmän, kuten aina pienten lasten kanssa. Se nörtti-Linus ei kestänyt tavallista perhearkea, nyt sillä on uusi tuleva uhri, joka haluaa vielä lisääntyä tämän kanssa, varmasti menossa siis samaan lankaan kuin minä aikoinaan, kauheaa seurata vierestä kun ei voi tehdä mitään.
Siinä teille miettimistä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä yhtään mitään. Mutta tässä onkin kyse nyt siitä täällä riehuneesta raskaus-synnytystapa-repeäminen-seksimennyttä -keissistä. Vähän eri tarina ja ap vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli raskaudesta sellainen kengurupussi vatsaan, joka on arpien peitossa. Löysää, roikkuvaa nahkaa. Mies on sanonut, että jos erotaan, en ikinä tule löytämään miestä tällä vatsalla. Totta varmaan tämä. En ole onnellinen suhteessa, mutta uskon etten voi löytää ketään. Muuten olen kyllä normaalipainoinen ja urheilullinen, mutta vatsa on kammottava.
Voi kuule, ei tuo ole mikään harvinainen vaiva. Jos se vaivaa sinua itseäsi kovasti tai siitä tulee ihan fyysistä haittaa, niin sen saa leikkautettua joko yksityisellä tai julkisella puolella. Mies koettaa lytätä itsetuntoasi että et hakisi eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älm nyt viitsi kysyä tyhmiä. Repeymä voi tulla vaikka peräsuoleen asti. Voi tulla esim pysyvä ongelma ulosteen pidätyskykyyn, jos pahimmin käy. Useimmilla ei ole niin paha tilanne onneksi, mutta joillain käy huono tuuri. Seurauksia vähätellään valitettavasti terveydenhuollossa yhä, eikä näistä riskeistä puhuta. Lähipiirissä yhdellä kävi huono tuuri ja siksi vaadin aikoinaan itse sektion omalla kohdallani.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kuin mies ottaa asiakseen lytätä kumppaninsa itsetuntoa näin, niin mies kyllä vallan mainiosti tietää naisen saavan itselleen monin kerroin paremman miehen. Näin se vaan on. Kukaan normaalilla itsetunnolla varustettu mies ei toimi noin.
Eli saat kyllä paremmankin miehen. Ja se kannattaa kertoa sille sun miehen kuvaukselle ihan suoraan. Yleensä arvostelu loppuu siihen. Ei kannata olla vässykkä ja sietää kaikenlaista käytöstä mieheltä. Jos ei lopu, niin mies vaihtoon.
Nimimerkki kokemusta on. Itsellä nyt aivan loistava mies. Eksä nuolee edelleen näppejään yksin, ja aika ajoin ruinaa takaisin. Tyydytyksen tunne itselläni, täysi kymppi 👌
Kannattaa muuttaa omien sukulaisten ja läheisten lähelle. Heiltä saat tukea jota nyt varmasti tarvitset. Älä ajattele nyt muuta kuin itsesi ja lapsesi parasta. Tuon miehen voit unohtaa kokonaan jos vaan pystyt!
Mene sivulle naisunioni.fi. Siellä on tietoa ilmaisesta lakineuvonnasta. Jos mies ottaa juristin, sinunkin täytyy vähän 'aseistautua'🙂 Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään tiedä ja iso osa pettäjistä on ihan tavallisia ihmisiä. Mutta tuon ap:n kuvaaman ihmistyypin kanssa se petetyksi tuleminen on vielä huomattavasti todennäköisempää, suorastaan veren kerjäämistä nenästä. Ja kun iso ikäero on tuohon suuntaan, niin erittäin harvoin on kiinnostus miehen puolelta pohjautunut niihin henkisiin ominaisuuksiin. Silloin on isompi riski, että mies häipyy heti kun ulkonäkö heikentyy. Toisenlaisten miesten kanssa seurustellessa on kuitenkin paremmat saumat sen luotettavan kumppanin löytämiseen.
Ei toki tarvitse uskoa, ei se minulta ole pois jos nuoret naiset haluavat välttämättä seurata ap:n jalanjäljissä. Mutta se nyt vaan on pelkästään pöljää, jos yllättyy lopputuloksesta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinun olisi parempi vaikka yksin kuin tuon miehen kanssa. Sitäpaitsi hän valehtelee. Ja kuten joku edellä sanoi, kyllähän tuon voi leikatakin - mutta älä nyt tuon miehen takia sitä tee. Minä aion mennä ihan itseni takia kun saan kerättyä rahaa, mies ei ole sanallakaan huomautellut.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä olla tunne-elämältään jotenkin alikehittynyt, jos tuollaista sanoo, kun puoliso on kantanut yhteistä lasta 9 kk ajan.
Sen verran pitäisi itsekunnioitusta löytyä, että ei siedä mitä vain. Kyllä kannattaisi erota, jos ei muutenkaan hääppöistä ole. Roikkuvan vatsanahan voi hoitaa leikkauksella, mutta ääliömäisen alikehittyneitä aivoja ei mikään toimenpide korjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa tietysti voi muuttua pettäjäksi ja/tai pahoinpitelijäksi, mutta yleensä persoonallisuushäiriöisen tai ihan vain luonteeltaan mulkvistin kyllä tunnistaa, kunhan alkuhuuma suhteesta on haihtunut. Siksi kannattaisi aina tutustua siihen kumppaniinsa ihan rauhassa ja alkaa miettiä niitä perheen perustamisia vasta sitten, kun on jo useampi vuosi oltu yhdessä ja ehditty kokea myös vaikeuksia pariskuntana ja nähty, miten niistä selviydytään.
Varsinkin mitä nuorempi on, sitä kauemmin kannattaisi käyttää aikaa suhteen rakentamiseen, kun omakin aikuisidentiteetti on vasta kehittymässä. Nelikymppinen uuteen suhteeseen alkava luultavasti tuntee paremmin itsensä ja omat käyttäytymismallinsa eri tilanteissa ja tietää, minkälainen kumppani itselle sopii kuin parikymppinen, jolla ei ole vielä tarpeeksi elämänkokemusta määrittelemään kunnolla edes sitä, minkälainen itse on kumppanina.
Se piti vielä sanoa, että sen takia tiedän tämän artisti aspektin, koska olen itsekin sellaisen kanssa seurustellut. Vuosia eron jälkeen kesti ennen kun annoin itselleni luvan nauttia siitä, että en joudu "kärsimään" niistä artistiuden kääntöpuolista. Sitä oli tosi vaikea itselle myöntää tai antaa lupaa. Siis kun toista rakastaa juuri sellaisena kuin on ja hänen erityisyytensä on hurmaavaa potenssiin sata. Mutta...tämä tarinasi osoittaa, että se ei kuitenkaan ole sinulle hyvästä. Tällä miehellä on ikään kuin "vamma" tai rajoittuneisuus. Ja sulla on lupa nauttia siitä, että et joudu sitä puolta hoitamaan. Hänellä on nyt toinen hoitaja ja usko pois se on sulle hyvä asia. Olen itse oppinut olemaan kiitollinen niistä ajoista mitä minulla oli artistimiehen kanssa ja olen oppinut toivomaan hänelle pelkkää rakkautta, vaikka se olisikin eri suunnassa kuin missä minä. Kun olimme yhdessä, hän puhui joskus siitä, että jos todella rakastaa toista, niin haluaa tälle vain hyvää. Olen näitä sanoja käyttänyt. Vuosiahan siihen meni, että pääsin mustasukkaisuuden tunteista ja muusta ikävästä. Mutta aika pian aloin jollain tasolla myös nauttimaan siitä, että ei ollut niitä artistin tuomia erikoisia puolia arjessani. Nyt kun olen taas päässyt uudelle tasolle, niin ymmärrän, että tästä omilla jaloilla seisomisesta ja eri suuntiin menemisestä voi ihan luvan kanssa ja täysinsiemauksin nauttia. Hän ei varmasti halunnut sinulle mitään pahaa, mutta häntä ei oltu tarkoitettu sinulle loppuiäksi. Kun päästät hänet kauniisti irti, se jättää teidän suhteelle kauniin lopun. Sitten löydät oman vahvan äänen sisältäsi ja omat vahvat jalat. Sinulla on ihana pala mukanasi aina lapsen muodossa. Lapsen kanssa tulet aina vaan lähentymään ja löydät äitiydestä uuden identiteetin. Anna sen tulla luoksesi ja anna sen kannatella itseäsi.