Kohtaatteko te baarissa sellaisia ärsyttäviä takiaisia mistä ei meinaa päästä eroon?
Mulla oli viikonloppuna taas tälläinen kohtaaminen, eräs mies kysyi varmaan 15 kertaa lähdenkö tanssimaan. Kieltäydyin, ja sanoin vielä perusteluina etten voi tanssia koska pää ei kestä mennä kertaakaan ympäri (totta). Menee pari minuuttia, uudestaan, uudestaan, uudestaan, ei, ei, ei, ei, lopulta menetin malttini ja sanoin kovaan ääneen että voitko nyt p*****e lähteä menemään siitä, mä en tanssi, tajua nyt jo! Sitten se tajusi hieman pidempään, mutta sama jatkui taas myöhemmin.
Näitä samanlaisia on ollut joskus ennenkin, etteivät millään tajua etten tanssi. Sanon jokaiselle aina heti ensimmäisellä kerralla reilusti että mä en voi tanssia koska pää ei kestä yhtään pyörimistä, sori täytyy jättää väliin. Silti jotkut jatkaa kyselyä viiden minuutin välein.
Edellisviikolla joku vanha mies änkesi viereen istumaan ja puhumaan jotain. Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan jos tyyppi tajuaisi siirtyä toiseen paikkaan istumaan. Sitten se otti mua yhtäkkiä käsivarresta melko lujaa kiinni jolloin repäsin itseni irti ja sanoin että nyt perhana irti, mua kiinnosta mitä sä lässytät siinä vieressä ja siirryin pois.
Mä yritän aina olla kohtelias, mutta sitten kun joku alkaa jankkaamaan samaa asiaa ja häiritsemään pitkin iltaa niin sitten ärähdän. Tai sitten että ottaa kiinni, mä inhoan sitä että tuntematon yrittää koskea joten se on myös vaistomainen reaktio repäistä itsensä heti irti.
Kohtaatteko te baarissa ollessa tälläisiä tapauksia?
Kommentit (188)
Kerran teimme kahden kaverin kanssa pikkutunneilla lähtöä baarista, kun narikassa joku meitä kaksi kertaa vanhempi äijä tuli maanittelemaan, että tulkaa tytöt mun luo jatkoille. Vastasimme, että ei kiitos. Hän jatkoi jankkaamista, ja me kieltäydyimme edelleen. Äijä suuttui ja huusi että your loss, mullapa on kämpillä jo liuta naisia odottamassa ja ne on teitä kymmenen kertaa kauniimpia.
Minä siihen, että jos sulla on noin upea tilanne, niin mikset sä jo riennä kämpillesi niiden naisten luokse, vaan roikut täällä meitä kiusaamassa. Mies nimitteli minua arvaatte kyllä miksi, ja lähti seuraamaan meitä myös ulkona - häipyi vasta, kun toinen kaverini karjaisi, että nyt painut h*lvettiin siitä.
Uskomatonta, mutta totta. Tämä on ehkä pahin kokemukseni tällaisista.
Taistelu naisista on peruskitka vihanpidon syynä.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuorempi sellaisessa 18-20 vuotiaiden suosimassa yökerhossa pyöri +40 miehiä jotka tulivat tarjomaan juomia ja tupakkaa sekä hinkuttamaan itseään vasten tanssilattialla. Jos sanoi ettei kiinnosta, tuli närkästynyttä ihmettelyä että mitä sä täällä sitten teet? No tapaan kavereita ja tanssin jum"""ta!
Monihan käytti näitä ukkoja surutta hyväkseen, maksatti juomat ja häipyi. En tunne sääliä, sillä keski-ikäiset miehet jotka luulevat parilla drinksulla ostavansa itseään puolet nuoremman naisen yöseuraksi ansaitsevatkin tulla vedätetyksi.
Minusta kaikki jotka yrittävät tehdä tuttavuutta tarjoilemalla drinksuja ansaitsevat tulla vedätetyiksi. Iästä ja sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Luoja varjelkoon, tämän ketjun miehet eivät ole tavallisia miehiä.
Onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoja varjelkoon, tämän ketjun miehet eivät ole tavallisia miehiä.
Onneksi.
Mitä tällaisen töykeän toiminnan arvostelua "miesvihana" pitävät henkilöt oikein haluavat naisista? Haikailevatko wanhoja hywiä aicoja, jolloin naisen sai naimisiin vaikka väkisin ottamalla ja raskauttamalla?
Mikä osa kehityksestä tuollaisten päässä on jäänyt väliin?
Suosittelen todella tarkastelemaan äitisuhdettaan, jos naista ei tarvitse arvostaa senkään vertaa, että puhettaan kuuntelisi.
Muutenkin suosittelen mieheen tutustuessa huomioimaan, kuinka suhtautuu äitiinsä. Ennakoi paljosta.
Onneks on jo liian vanha baariin niin ei tartte tuollasista stressata.
M35
Tämä ei käynyt baarissa, mutta metrossa normaalina arki-iltana. Olin menossa rautatientorille ja sitä rataa lähijunalla ystäväni luokse. Metromatkalla katselin ympärilleni ja vilkuilin kanssamatkustajia aivan normaalisti, kun sitten katseeni kohtasi erään nuoren miehen kanssa, reaktiona hymyilin hänelle ja jatkoin puhelimeni katsomista(olen normaalisti paljon hymyilevä persoona). Hymy oli mitä ilmeisemmin virhe, sillä juuri, kun olin päässyt rautatientorille johtaviin liukuportaisiin ja harpoin niitä ylös kuulin takaani toistuvaa "hei anteeksi, hei anteeksi neiti, mutta....." käännyin ympäri ja siinä takanani oli tämä sama nuori mies metrosta. Hän puhui aluksi englantia ja yritin siinä sopertaa, että en osaa kovinkaan hyvin englantia(tosi juttu) ja jatkoin määrätietoisesti matkaani kohti oikeaa junaa. Hän harppoi kintereilläni koko matkan liukuportaista asemalaiturille selostaen englannin ja huonon suomen sekoituksella, että haluaa puhelinnumeroni. Sanoin etten anna numeroani tuntemattomille ja kerroin, että minulla on kiire. Sanoin myös, että minulla on poikaystävä(totta tämäkin) ja siihen mies vain, että hän haluaa olla ystäväni :D Sitten hän avasi puhelimellaan facebook sovelluksen ja pyysi etsimään sieltä itseni, jotta hän voisi laittaa ystäväpyynnön. Tilanne oli niin ahdistava ja halusin vain pois siitä, joten tyhmänä tein työtä käskettyä ja pääsin miehestä eroon. Pyyntöä en hyväksynyt. Aikansa hän pommitti viesteillä, mutta, koska ignoorasin hänet täysin, en ole onneksi kuullut tyypistä moneen kuukauteen enää. Facebookissa minulla ei onneksi ole mitään henk.koht juttuja julkisena. Ei edes sukunimeäni esillä. Ainoastaan etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu huh huh kyllä se on maailman pahin juttu kun mies joka ei ole mikään pretti boy malli tulee juttelemaan. Huh huh että teillä on kauhea kohtalo. Huh huh huh.
Oletko sellainen omasta mielestä nuorekas, vaikka vähän jo mahakas ja harmaantunut 55v mies joka tosissaan ihmettelee miksi 20v naiset katoaa pöydästä kun yrittää mennä juttelemaan?
44v, ei mahakas, ei harmaantunut. Naiset nyt on aina lähtenyt iästä riippumatta. Ulkomaat poikkeus sirllä oikein intona jäävät.
Totta kai jäädään. Tiedä vaikka huolisit omaksi ja alkaisit elättämään. Kaverin matkaan lähti viime vuonna entinen strippari joka odotti otollista tilannetta (elättäjää)
Nyt elelevät ihan mukavasti täällä Suomessa vaikkakin rahaa onkin palannut tähän uuteen löytöön.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut äijät, valitettavan monet, eivät tajua sitä faktaa että naiset ei ole siellä baarisss yleistä omaisuutta.. Itsellenikin on joskus tokaistu että miksi sä sit olet edes tullut tänne.. Mitä vttua?!?! Tapaamaan kavereitani, en isääni vanhemman miehen lääpittäväksi.. Hyi yrjö.. Ja sitten kun lopulta hermostut niin alkaa armoton huorittelu.. Huh, miksi niin moni mies ei tajua että perseestä kouriminen tai rintojen puristelu baari tiskin jonossa ei ole naiselle suuri kohteliaisuus.. Valitettavasti olen törmännyt näihin otuksiin eikä kyllä enää huvita edes baareissa käydä.. Onkohan muualla miehet yhtä urpoja?!?!
Tuli tästä mieleen sellainen, kun kaverini joskus kertoi, että kerran, kun hän oli tyttöporukalla baarissa niin tuntematon mies, kun oli tullut iskemään ja kaverini kertoi olleensa varattu niin tää mies ei millään uskonut sitä ja haukkui kaverini mm. kusettajaksi ja sanoi kaverilleni vittuuntuneena, että "Et sä voi olla varattu, kun oot ton näkösenä täällä!"
Että, koska olet varattu, sun pitäisi pysyä kotona neljän seinän sisällä ja lopettaa kivojen vaatteiden käyttäminen ja itsestä huolehtiminen? :)
Tämähän oli loistavasti kuvattuna MS Romantica sarjassa. Naiset yrittää olla kohteliaita, mutta kun ”pieni” vihjailu ei mene perille, lopulta mikään muu ei auta miehestä eroon pääsemiseksi kuin totaalinen kilahdus.
Lähes joka kerta. Viimeksi joku 50+ äijä joka ei ollut nähnyt hammasharjaakaan varmaan viiteen vuoteen. Hyi helv*tti missä kunnossa hampaat. Varmaan hyvin heruu!
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi mies kysyi varmaan 20 kertaa että saako tarjota juoman, lähetkö tanssimaan.. hoki tuota kuin joku opetettu papukaija " Voinko mä tarjota drinkin? Mennäänks tanssimaan? Voinko tarjota drinkin?" kun siirryin toiseen paikkaan istumaan seurasi perässä ja lopulta otti olkapäästä kiinni, jolloin huusin että "Irti per""le ja lopeta jo!"
Baarissa oli minuakin kauniimpia naisia, mutta olin yksin ja se tuntuu toimivan majakkana naisenkipeille ääliöille.
😂
"Pentti tahtoo pimpsan! Pentti tahtoo pimpsan!"
Mä käyn aina parissa samassa paikassa, joten henkilökunta tuntee minut. Jos joku henkilö näyttää vaivaavan minua, kysyvät tiskillä käydessäni, häiritseekö tyyppi minua ja pistävät takiaisen tarvittaessa jopa baarista ulos.
Inhoan justiinsa noita joilla päämääränä on vain päästä pöksyihin. Jos kerran sitä haluaa tumputtakoon yksin kotona tai hankkikoot ilotytön.
En käy enää hirveen usein baarissa, mutta aina joku ikämies alkaa takiaiseksi. Monestikohan miespuoliset kaverini ovat esittäneet poikaystävääni, kun ikäloppu ei ole ymmärtänyt eitä edes rumasti sanottuna.
Kyllä nyt on meininkiä keskustelussa. Tai ainakin tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljon pyydettyä että pari minsaa tanssisit tai että juttelisit vähän niitä näitä. Kuuluu hyviin tapoihin.
Mitä järkee mennä jonnekin vaan vittuilemaan miehille? Parempi että pysyt kotona.
Kuinka tämän nyt selittäisi riittävän tyhjentävästi?
Kuvittele, että kuuntelet YouTubesta hyvää musiikkia, tai katsot suosikkivideoitasi.
Kuuntelun/katselun katkaisee mainos, ja klikkaat sen pois.
Mainos palaa kahden sekunnin päästä, äänekkäämpänä. Klikkaat uudestaan.
Mainos palaa sekunnissa, eikä suostu sulkeutumaan.
Klikkaat klikkaamistasi, mutta äänen taso vain nousee nousemistaan.
Ärsyttäisikö?
Aikaa on sinullakin rajoitettu määrä, tahdotko tuhlata sitä johonkin, joka tuntuu pakotetulta ja tekee olon epämukavaksi?
Miksi edellytät muilta tällaista toimintaa? Oletko niin itsekäs?
Aika lapsellisia "näpäytys"yrityksiä nyt jollakulla, taitaa kalahtaa...
Kun olin nuorempi sellaisessa 18-20 vuotiaiden suosimassa yökerhossa pyöri +40 miehiä jotka tulivat tarjomaan juomia ja tupakkaa sekä hinkuttamaan itseään vasten tanssilattialla. Jos sanoi ettei kiinnosta, tuli närkästynyttä ihmettelyä että mitä sä täällä sitten teet? No tapaan kavereita ja tanssin jum"""ta!
Monihan käytti näitä ukkoja surutta hyväkseen, maksatti juomat ja häipyi. En tunne sääliä, sillä keski-ikäiset miehet jotka luulevat parilla drinksulla ostavansa itseään puolet nuoremman naisen yöseuraksi ansaitsevatkin tulla vedätetyksi.