Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtaatteko te baarissa sellaisia ärsyttäviä takiaisia mistä ei meinaa päästä eroon?

Vierailija
21.01.2020 |

Mulla oli viikonloppuna taas tälläinen kohtaaminen, eräs mies kysyi varmaan 15 kertaa lähdenkö tanssimaan. Kieltäydyin, ja sanoin vielä perusteluina etten voi tanssia koska pää ei kestä mennä kertaakaan ympäri (totta). Menee pari minuuttia, uudestaan, uudestaan, uudestaan, ei, ei, ei, ei, lopulta menetin malttini ja sanoin kovaan ääneen että voitko nyt p*****e lähteä menemään siitä, mä en tanssi, tajua nyt jo! Sitten se tajusi hieman pidempään, mutta sama jatkui taas myöhemmin.

Näitä samanlaisia on ollut joskus ennenkin, etteivät millään tajua etten tanssi. Sanon jokaiselle aina heti ensimmäisellä kerralla reilusti että mä en voi tanssia koska pää ei kestä yhtään pyörimistä, sori täytyy jättää väliin. Silti jotkut jatkaa kyselyä viiden minuutin välein.

Edellisviikolla joku vanha mies änkesi viereen istumaan ja puhumaan jotain. Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan jos tyyppi tajuaisi siirtyä toiseen paikkaan istumaan. Sitten se otti mua yhtäkkiä käsivarresta melko lujaa kiinni jolloin repäsin itseni irti ja sanoin että nyt perhana irti, mua kiinnosta mitä sä lässytät siinä vieressä ja siirryin pois.

Mä yritän aina olla kohtelias, mutta sitten kun joku alkaa jankkaamaan samaa asiaa ja häiritsemään pitkin iltaa niin sitten ärähdän. Tai sitten että ottaa kiinni, mä inhoan sitä että tuntematon yrittää koskea joten se on myös vaistomainen reaktio repäistä itsensä heti irti.

Kohtaatteko te baarissa ollessa tälläisiä tapauksia?

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat miettiä kuviota toisin päin.

Joku kouvolahabituksinen pubiruusu liimaa kylkeen eikä lähde edes vittuilemalla. Kopeloi ja puhuu rivoja. Ei usko mitään puheita, vaan on päättänyt korjata sinut matkaansa, vaikket olisi pätkääkään kiinnostunut. Yrität jutella kavereille ja tämä läähkii toiseen korvaan tauotta. Missä kohdin on oikeutettua menettää malttinsa?

Kyllä voisin säälimunaa antaa. Ehkä se sitten vähän rauhoittuisi.

Ei me miehet olla yhtä kovasydämmisiä kuin mammat

Vierailija
22/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset sanonut järkkäreille?

"Yhyy, toi mies puhuu mulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Menkää hoitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu huh huh kyllä se on maailman pahin juttu kun mies joka ei ole mikään pretti boy malli tulee juttelemaan. Huh huh että teillä on kauhea kohtalo. Huh huh huh.

Oletko sellainen omasta mielestä nuorekas, vaikka vähän jo mahakas ja harmaantunut 55v mies joka tosissaan ihmettelee miksi 20v naiset katoaa pöydästä kun yrittää mennä juttelemaan?

44v, ei mahakas, ei harmaantunut. Naiset nyt on aina lähtenyt iästä riippumatta. Ulkomaat poikkeus sirllä oikein intona jäävät.

Vierailija
24/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä luusereita kommentoimassa. Seurasta kieltäytyminen on miesvihaa ja nirppanokkaisuutta? Kaikkien halukkaiden pitäisi antaa lääppiä samalla kun kuuntelee paskajuttujanne? Pitäisikö itkeä vai nauraa... ei ihme ettette saa kuin rahalla.

Voisiko joku OIKEA mies tulla ketjuun kommentoimaan näille järkeä? Kun naisten puhe tuntuu olevan vain tuulen suhinaa niille.

Vierailija
25/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan..

Mä yritän aina olla kohtelias..

Selitatko ap nuo sinun kaksi lauseen alkua?

Vierailija
26/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat miettiä kuviota toisin päin.

Joku kouvolahabituksinen pubiruusu liimaa kylkeen eikä lähde edes vittuilemalla. Kopeloi ja puhuu rivoja. Ei usko mitään puheita, vaan on päättänyt korjata sinut matkaansa, vaikket olisi pätkääkään kiinnostunut. Yrität jutella kavereille ja tämä läähkii toiseen korvaan tauotta. Missä kohdin on oikeutettua menettää malttinsa?

Kyllä voisin säälimunaa antaa. Ehkä se sitten vähän rauhoittuisi.

Ei me miehet olla yhtä kovasydämmisiä kuin mammat

Joo, nyt kaikki kaikki 18v tytöt antamaan säälip****a kaikille +40v ukoille jotka baarissa vonkaa!

Voi että sä oot tyhmä kun et tajua, että jotkut kokee tuollaisen iholle käymisen tai jatkuvan vonkaamisen erittäin ahdistavana.

Vierailija
27/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 18-25 vuotiaana KUKAAN ei lähestynyt baareissa, nyt kun ikää alkaa olemaan pian 30 niin olen alkanut kohtaamaan näitä tämänkaltaisia miehiä.

Vierailija
28/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. tehkää muut samoin. 

Vierailija
29/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun vielä kävin baarissa tyttöporukalla, niin näitä riitti. Ja käytiin katsomassa esim tuttujen kavereiden bändejä, ei iskemässä miehiä. Eivät uskoneet eitä, ei vaikka oli sormus sormessa, suoraan sanoin että oon varattu ja pahimmat tuli iskemään, silloinkin kun olin liikkeellä mieheni kanssa. Lisäksi, olin alle 30-vuotias ja iskemään tosiaan tulivat 50-60 vuotiaat takiaiset. Muutama nuorempikin, mutta ne sentään usko kerrasta. Nyt ei oo onneksi tarvinut käydä aikoihin.

Vierailija
30/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. tehkää muut samoin. 

Voi sua pikkuista.

Tiesitkö, että nainenkin on ihminen? Jos pidät pelkkinä pimpinkantotelineinä, suosittelen käsittelemään äitisuhteesi ongelmat ennen seurusteluyrityksiä.

Vierailija
31/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipottajan vinkki: Jos näet kiinnostavan henkilön, kaikista paras taktiikka on lähestyä neutraalisti. Ei mennä kiiluvin silmin höpöttämään kaksimielisiä. Nainenkin tahtoo tulla kohdatuksi ihmisenä, voitteko kuvitella! Saattaa saada vaikka uuden kaverin, vaikkei sutinaa syntyisikään. Jos kaveruudet ei kiinnosta, kerrasta PITÄÄ uskoa.

Vierailija
32/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut äijät, valitettavan monet, eivät tajua sitä faktaa että naiset ei ole siellä baarisss yleistä omaisuutta.. Itsellenikin on joskus tokaistu että miksi sä sit olet edes tullut tänne.. Mitä vttua?!?! Tapaamaan kavereitani, en isääni vanhemman miehen lääpittäväksi.. Hyi yrjö.. Ja sitten kun lopulta hermostut niin alkaa armoton huorittelu.. Huh, miksi niin moni mies ei tajua että perseestä kouriminen tai rintojen puristelu baari tiskin jonossa ei ole naiselle suuri kohteliaisuus.. Valitettavasti olen törmännyt näihin otuksiin eikä kyllä enää huvita edes baareissa käydä.. Onkohan muualla miehet yhtä urpoja?!?!

Vierailija
33/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 18-23v niin mulle tuli aina juttelemaan yli 50v ukkoset, ei mua haitannu oli mukava jutella, kyselin miksiköhän mun ikäset ei taho iskeä vastaus oli aina "ei ne viel tajuu sun arvoo".

No ne ukot oli aina mukavia, eikä lääppiny tai mitään, pervoili kyllä ja pervoilin takasi, tanssittiin ja he laulo mulle yms mut eivät numeroa saaneet ja ihan tyytyväisiä olivat.

Takiaisiin en ole törmännyt, ne saattaisi saada ehkä ei niin kivan vastaanoton.

Vierailija
34/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ketjun poistoa yrittävä rumuuksien spämmääjä:

Eikö yhtään kolahda?

Vierailija
35/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässäkin ketjussa on sitä vihaa edellisten kommentoijien mielestä? Faktaahan tämä on.

Käsittääkseni tässä ei teilata kaikkia miehiä, vaan ihmetellään miten jotkut käyttäytyy noin kuten sanotaan. Olen itsekin lähestynyt naisia baarissa ja saanut "pakit" tai sitten vain jatkettu jutustelua hyvissä merkein. Naisiakin on erilaisia, toinen voi ärähtää heti, että EI KIINNOSTA kun taas toinen rupattelee mukavia. Ja vaikka olisi tullut ärähdys pakit, niin siirrytään kiltisti seuraavaan pöytään. Pahintahan on alkaa piirittämään tai huutelemaan vastaan, ystävälliset illan jatkon toivotukset vain ja uutta matoa koukkuun. Olen myös nähnyt näitä aloittajan mainitsemia heppuja, pahimmat karjut jääneet tuijottamaan naista 20 sentin päähän hievahtamatta useiksi minuuteiksi ja huvittuneena olen vierestä katsonut että oikeastiko tämä herrasmies tuossa aikoo pidempäänkin seisoskella. Viinahan se monesti toki hidastaa.

Vierailija
36/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen ja käyn todella harvoin baareissa. Ne kerrat kun ollaan vaikka työporukalla oltu jossain on lähes joka kerta joku tällainen puhetta uskomaton liimautunut seuraan. Ehkä promillet sumentavat alkeellisimmankin pelisilmän, en tiedä, mutta mikä saa ihmisen väkisin tunkemaan keskelle toisten juttuja kun kukaan pöydän naisista ei anna sen kaltaista vinkkiä. Mitäs leidit, jopa joo, iltaa viettämässä. Silmät sirrillään valitaan uhria johon keskitytään, eikä mikään kohtelias Meillä on tässä juttu kesken tms auta. Sitten tungetaan suunnilleen syliin istumaan ja loiskutellaan sitä kuravettä tuopista joka suuntaan. Mä olen kymmeniä kertoja elämässäni ollut tässä samassa suossa, enkä jaksaisi aina olla kohtelias.

Vierailija
37/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti. Kerrankin oltiin kaverin kanssa baarissa, oikeasti siis vain istumassa hyvien juomien kanssa ja juttelemassa niitä näitä. Ei oltu nähty pitkään aikaan ja haluttiin viettää hauskaa iltaa yhdessä.

No mutta eiköhän siihen tupsahda pari jätkää tuoppeineen meidän pöytään istumaan ja aloittivat keskustelun "nooh, mitäs tytöt tietää?" Kun olivat istuneet ja hölisseet siinä aikansa, sanoimme kaverin kanssa ihan ystävällisesti, että meillä oli juttelu kesken ja haluaisimme viettää aikaa ihan vain kahdestaan. Vastasivat siihen ylimielisesti, että "ai teillä on "tyttöjen ilta", vai", ja seuraavien kommenttien perusteella he olivat sitä mieltä, että naiset eivät kerta kaikkiaan voi tulla baariin ilman, että heillä on aikeena miesten metsästys.

Eivät millään uskoneet, vaikka sanoimme että ihan oikeasti haluaisimme vain olla kahdestaan, ja minäkin huomautin olevani kihloissa (sormus oli selvästi näkyvillä). Pääsimme heistä eroon vasta, kun lähdimme toiseen paikkaan.

Vierailija
38/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittakaapa sama aloitus niin, että häiriköt ovat Afrikan maista. Ketju poistuu sekunneissa. Koska vihapuhe.

Ja silti moderaattorihuorat sallivat tämän vihapuheen, kohdistuuhan se tavallisiin, vanhoihin miehiin

Niiden miesten oma syyhän se on, miksi ahdistelevät väkisin ja käyttäytyvät ällöttävästi?

Vierailija
39/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja varjelkoon, tämän ketjun miehet eivät ole tavallisia miehiä.

Vierailija
40/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yksi mies kysyi varmaan 20 kertaa että saako tarjota juoman, lähetkö tanssimaan.. hoki tuota kuin joku opetettu papukaija " Voinko mä tarjota drinkin? Mennäänks tanssimaan? Voinko tarjota drinkin?" kun siirryin toiseen paikkaan istumaan seurasi perässä ja lopulta otti olkapäästä  kiinni,  jolloin huusin että "Irti per""le ja lopeta jo!" 

Baarissa oli minuakin  kauniimpia naisia, mutta olin yksin ja  se tuntuu toimivan majakkana naisenkipeille ääliöille.