Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohtaatteko te baarissa sellaisia ärsyttäviä takiaisia mistä ei meinaa päästä eroon?

Vierailija
21.01.2020 |

Mulla oli viikonloppuna taas tälläinen kohtaaminen, eräs mies kysyi varmaan 15 kertaa lähdenkö tanssimaan. Kieltäydyin, ja sanoin vielä perusteluina etten voi tanssia koska pää ei kestä mennä kertaakaan ympäri (totta). Menee pari minuuttia, uudestaan, uudestaan, uudestaan, ei, ei, ei, ei, lopulta menetin malttini ja sanoin kovaan ääneen että voitko nyt p*****e lähteä menemään siitä, mä en tanssi, tajua nyt jo! Sitten se tajusi hieman pidempään, mutta sama jatkui taas myöhemmin.

Näitä samanlaisia on ollut joskus ennenkin, etteivät millään tajua etten tanssi. Sanon jokaiselle aina heti ensimmäisellä kerralla reilusti että mä en voi tanssia koska pää ei kestä yhtään pyörimistä, sori täytyy jättää väliin. Silti jotkut jatkaa kyselyä viiden minuutin välein.

Edellisviikolla joku vanha mies änkesi viereen istumaan ja puhumaan jotain. Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan jos tyyppi tajuaisi siirtyä toiseen paikkaan istumaan. Sitten se otti mua yhtäkkiä käsivarresta melko lujaa kiinni jolloin repäsin itseni irti ja sanoin että nyt perhana irti, mua kiinnosta mitä sä lässytät siinä vieressä ja siirryin pois.

Mä yritän aina olla kohtelias, mutta sitten kun joku alkaa jankkaamaan samaa asiaa ja häiritsemään pitkin iltaa niin sitten ärähdän. Tai sitten että ottaa kiinni, mä inhoan sitä että tuntematon yrittää koskea joten se on myös vaistomainen reaktio repäistä itsensä heti irti.

Kohtaatteko te baarissa ollessa tälläisiä tapauksia?

Kommentit (188)

Vierailija
61/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu sä oot kyllä ylimielinen nirppanokka. Ja ite oot sitten varmaan joku 18v missi??

Hahahahahahhhahahaa

Luuseri.

Ap:lle, joitain vuosia sitten kyllästyin olemaan kohtelias. Yritän viimeiseen asti ilmaista itseäni sopuisasti, ja lopputulos on usein ollut itku silmässä henkilökohtaisen tilani loukkaamisesta. Sitten joku vipu kääntyi päässä, että eihän tällaista tarvitse kenenkään sietää! Nykyään sanon kerran niin ettei jää epäselväksi, ja jos ei mene perille, vedän "skitsot". Toimii useimmiten, ei aina, joitain tapauksia ei voi auttaa.

Sinun näköisellä ja ikäisellä tädillä ei luulisi olevan paljon varaa kieltäytyä, kohta sinua ei pyydä tanssimaan edes lähibaarin puliukotkaan. Tuskimpa olet 19v malli jolla on varaa olla nirppanokka 

19v mallit käyttäytyvät oikein hyvin, vaikka ehkä olisi varaa ollakin vähän töykeämpi. Jostain syystä kaltaisesi rumat vanhat miehet ovat niitä kaikkein huonokäytöksisimpiä, vaikka siihen ei todellakaan olisi varaa.

Vierailija
62/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut äijät, valitettavan monet, eivät tajua sitä faktaa että naiset ei ole siellä baarisss yleistä omaisuutta.. Itsellenikin on joskus tokaistu että miksi sä sit olet edes tullut tänne.. Mitä vttua?!?! Tapaamaan kavereitani, en isääni vanhemman miehen lääpittäväksi.. Hyi yrjö.. Ja sitten kun lopulta hermostut niin alkaa armoton huorittelu.. Huh, miksi niin moni mies ei tajua että perseestä kouriminen tai rintojen puristelu baari tiskin jonossa ei ole naiselle suuri kohteliaisuus.. Valitettavasti olen törmännyt näihin otuksiin eikä kyllä enää huvita edes baareissa käydä.. Onkohan muualla miehet yhtä urpoja?!?!

Tuo käsiksi käyminen on yleisempää, kuin monikaan mies välttämättä aavistaakaan.

Ja se tekee pahaa. Kyse ei ole "vitsistä", "viattomasta taputuksesta", "kokeilusta" tms; vaan toiseen ihmiseen luvattomasti kajoamisesta.

Miettikää uudestaan, kun mielessänne käväisee "vain kokeilla vähän". Muhun nuo "kokeilut" ovat jättäneet jäljen, enkä todellakaan ole yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/188 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikki miehet eivät ole sikoja, tässäkin ketjussa vaikuttaa mellastavan pari samaa.

Vierailija
64/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä eräs paatunut sovinisti hekottelee naisille ja ylläpitää osaltaan stereotypioita kummastakin sukupuolesta. On ollut ilahduttavaa huomata, miten pari-kolmekymppiset mieskollegat pyörittelevät silmiään ja pidättävät naurua juttujaan kuunnellessa. Yksi laukoi suoraan kuunneltuaan tovin naiset-vähemmistöt-vasemmistot-parjausta (vitsillä tietenkin, naiset ne on huumorintajuttomia heh-heh-hee), ettei häntä naurata pätkääkään tuollaiset pölyttyneet piiloaggressiiviset horinat. Ukko oikein hätkähti, ja asettui hetkeksi. Yksikön naiset kun ovat yrittäneet samaa, on vain lisännyt vettä myllyyn. Säälittävää. Vielä on kuitenkin toivoa tulevaisuudessa.

Vierailija
65/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että peukutushajonta jakautuu näin, vain pari kolme sikamiestä kiukuttelemassa. Onneksi maailma muuttuu.

Vierailija
66/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu huh huh kyllä se on maailman pahin juttu kun mies joka ei ole mikään pretti boy malli tulee juttelemaan. Huh huh että teillä on kauhea kohtalo. Huh huh huh.

Huh huh sinulla on kauhea kohtalo kun et oikein tajua maailmasta mitään.

Vierailija
67/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan olisin humalassa juuri tuollainen, sellainen muistikuva minulla on teinivuosilta. Olen siis nainen ja ahdistelin miehiä, siksipä en käy siellä baareissa. Ei kestä kiittää. :)

Vierailija
68/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. tehkää muut samoin. 

Voi sua pikkuista.

Tiesitkö, että nainenkin on ihminen? Jos pidät pelkkinä pimpinkantotelineinä, suosittelen käsittelemään äitisuhteesi ongelmat ennen seurusteluyrityksiä.

Sinua ei haittaisi yhtään jos top tier chad pitäisi sinua pimpinkantotelineenä sikäli kun ikääntynyt tavarasi sellaiselle kelpaisi

Mitä sitten?

Sitä sitten, että olet tekopyhä eikä sinulla ole varaa rutista siitä, että tavallinen mies pitää siuna pillunkantotelineenä vai luuletko, että voit alkaa kaksinaismoralistiksi?

Naisella ei ole mitään ongelmaa jos top tier chad haluaa käyttää kassien tyhjennysreikänä, ongelmaksi muodostuu vain jos tavismies joka sekin on kyseistä naista paremman näköinen, haluaa tehdä samoin.

Niin, entä sitten? Ongelmahan on vain ja ainoastaan sinun.

Vierailija
69/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi sellaisessa 18-20 vuotiaiden suosimassa  yökerhossa pyöri +40 miehiä jotka tulivat tarjomaan juomia ja tupakkaa sekä hinkuttamaan itseään vasten tanssilattialla. Jos sanoi ettei kiinnosta, tuli  närkästynyttä ihmettelyä että mitä sä täällä sitten teet? No tapaan kavereita ja tanssin  jum"""ta!

Monihan käytti näitä ukkoja surutta hyväkseen, maksatti juomat ja häipyi. En tunne sääliä, sillä keski-ikäiset miehet  jotka luulevat parilla drinksulla ostavansa itseään puolet nuoremman naisen yöseuraksi ansaitsevatkin tulla vedätetyksi.

Kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 18-20v naisista, siksi tuossa iässä naisen seksuaalinen valta on rajatonta mutta sitä kestää vain silmänräpäyksen ajan, sitten ne samat ex-bileprinsessat löytyvät lähiräkälästä epätoivoisesti puliukkoja vonkaamasta eivätkä ole enää ollenkaan niin nirppanokkaisia kuin nuorina. Olen muistuttanut nuoria naisia baarissa naisen nuoruuden lyhyydestä monta kertaa kun  se on harhaisessa pikku päässä päässyt unohtumaan.

Ne naiset on varmaan nauraneet mahat kippurassa kaltaisellesi ä. äliölle 😂

Vierailija
70/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä takiaisia kyllä riittää. Edelleen, vaikka olen jo keski-ikäinen. Nykyisin osaan vain päästä näistä tehokkaammin eroon kuin teininä.

Vierailija
71/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain  viime kesänä terassilla riesakseni ikälopun, olen itsekin 40v mutta tämä ukko oli varmaan 70v, naisenkipeän ukkelin jonka mielestä "tollei pynttäytynyt" nainen ei istu yksin terassilla ellei etsi seuraa. En juonut edes alkoholia, vaan  kahvia! Päällä oli niinkin superseksikäs asu kuin ohutolkaiminen maksimekko. Ukkeli vänkäsi, tarjosi tupakkaa jota en ottanut vastaan ja lopulta rupesi huutamaan. Tässä vaiheessa baarimikko puuttui tilanteeseen ja ilmoitti, että herran olisi nyt paras poistua. 

Vierailija
72/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko toi NAL painua hëlvettiin täältä takaisin Sinkut-palstalle? Vittú miten harhainen jätkä.

Oma kokemus mikä liittyy hieman aiheeseen: olin yksin baarissa, juttelin Whatsappissa kaverille samalla kun join juomaani ja sitten selkeästi vittuuntunut keski-ikäinen äijä kysyi olenko tullut sinne vain istumaan ja olemaan nättinä... Vähän suivaannuin tuosta ja pistin kovan kovaa vastaan ja äijä lähti vihaisena pois.

Vierailija
73/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu sä oot kyllä ylimielinen nirppanokka. Ja ite oot sitten varmaan joku 18v missi??

Hei vaan Ville Espoosta. Se osun pikkuinen asunto pitää siivota. Kiitos ja hei. 

Vierailija
74/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenikäiset miehet ovat kiinnostuneita 18-20v naisista, siksi tuossa iässä naisen seksuaalinen valta on rajatonta mutta sitä kestää vain silmänräpäyksen ajan, sitten ne samat ex-bileprinsessat löytyvät lähiräkälästä epätoivoisesti puliukkoja vonkaamasta eivätkä ole enää ollenkaan niin nirppanokkaisia kuin nuorina. Olen muistuttanut nuoria naisia baarissa naisen nuoruuden lyhyydestä monta kertaa kun  se on harhaisessa pikku päässä päässyt unohtumaan.

Nuoria naisia varmasti kiinnostaa aivan kympillä pillupakkomielteisen muumion mielipiteet...

Taidat olla sitä porukkaa, joka ei näe naisissa mitään muuta kuin välinearvoa. Mielipiteet löytyy ainoastaan naisen iästä, ulkonäöstä ja anteliaisuudesta.

M*lkku.

Vierailija
75/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. tehkää muut samoin. 

Voi sua pikkuista.

Tiesitkö, että nainenkin on ihminen? Jos pidät pelkkinä pimpinkantotelineinä, suosittelen käsittelemään äitisuhteesi ongelmat ennen seurusteluyrityksiä.

Sinua ei haittaisi yhtään jos top tier chad pitäisi sinua pimpinkantotelineenä sikäli kun ikääntynyt tavarasi sellaiselle kelpaisi

Mitä sitten?

Sitä sitten, että olet tekopyhä eikä sinulla ole varaa rutista siitä, että tavallinen mies pitää siuna pillunkantotelineenä vai luuletko, että voit alkaa kaksinaismoralistiksi?

Naisella ei ole mitään ongelmaa jos top tier chad haluaa käyttää kassien tyhjennysreikänä, ongelmaksi muodostuu vain jos tavismies joka sekin on kyseistä naista paremman näköinen, haluaa tehdä samoin.

Mitä nyt oikein yrität sanoa? Että nainen(kin) harrastaa mieluiten seksiä sellaisen henkilön kanssa, joka juuri häntä kiihottaa? What a shocker...

Mainitsemaasi "termiä" en edes googlaa, pysynee päivä parempana.

Vierailija
76/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on juurikin niitä vanhoja oksettavia ukkoja rivoine kommentteineen. Ja kaiken lisäksi rupeavat vuodattamaan elämäntarinaansa, itkevät ongelmia vaimon/ex vaimon kanssa, kertovat alkoholiongelmastaan ja aivan kaikesta, ihan kuin olisin joku terapeutti. Mua ei todellakaan kiinnosta pilata iltaani kuuntelemalla tuollaista pskaa.

Vierailija
77/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä hyvin sen, kuinka ärsyttäviä tuollaiset takertujat ovat. Vaikkakin olen vähän yli kolmekymppinen mies, niin joskus jossain sporttibaarissa saattaa näitä seuraan lyöttäytyjiä tulla ja yrittää vääntää jotain keskustelua, vaikka haluaisin vain katsoa urheilua rauhassa. Usein nämä henkilöt ovat joitain yli 50-vuotiaita miehiä. Käyn toki kavereidenikin kanssa baarissa katsomassa urheilua ja kerran kävikin niin, että oltiin kolmistaan ja juteltiin ihan omista kuulumisista jne, kun ei oltu pitkään aikaan nähty, niin eiköhän joku setä siihen änge samaan pöytään huudahtaen "mitäs isännät?!" mairea hymy kasvoillaan ja alkaa innoissaan paasaamaan jostain tv-ohjelmista, kuten Putouksesta ja niistä sketsihahmoista. Yritin kyllä kohteliaasti sanoa tälle sedälle, että me ollaan täällä nyt ihan vanhojen kavereiden kesken vaihtamassa kuulumisia, että nyt on vähän huono hetki. Setä onneksi uskoi kerrasta, mutta taisi hieman pahoittaa mieltään :D

Taidan vain näyttää niin mukavalta ihmiseltä, kun tuntemattomat pyrkii niin herkästi jutuille.

Vierailija
78/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuorempi sellaisessa 18-20 vuotiaiden suosimassa  yökerhossa pyöri +40 miehiä jotka tulivat tarjomaan juomia ja tupakkaa sekä hinkuttamaan itseään vasten tanssilattialla. Jos sanoi ettei kiinnosta, tuli  närkästynyttä ihmettelyä että mitä sä täällä sitten teet? No tapaan kavereita ja tanssin  jum"""ta!

Monihan käytti näitä ukkoja surutta hyväkseen, maksatti juomat ja häipyi. En tunne sääliä, sillä keski-ikäiset miehet  jotka luulevat parilla drinksulla ostavansa itseään puolet nuoremman naisen yöseuraksi ansaitsevatkin tulla vedätetyksi.

Ne naiset on varmaan nauraneet mahat kippurassa kaltaisellesi ä. äliölle 😂

Ei vaan he näyttivät hyvin pelokkailta kun joku kertoi julman totuuden.

Vierailija
79/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan kohdannut tuollaista takiaista.

M50

Vierailija
80/188 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matias?