Kohtaatteko te baarissa sellaisia ärsyttäviä takiaisia mistä ei meinaa päästä eroon?
Mulla oli viikonloppuna taas tälläinen kohtaaminen, eräs mies kysyi varmaan 15 kertaa lähdenkö tanssimaan. Kieltäydyin, ja sanoin vielä perusteluina etten voi tanssia koska pää ei kestä mennä kertaakaan ympäri (totta). Menee pari minuuttia, uudestaan, uudestaan, uudestaan, ei, ei, ei, ei, lopulta menetin malttini ja sanoin kovaan ääneen että voitko nyt p*****e lähteä menemään siitä, mä en tanssi, tajua nyt jo! Sitten se tajusi hieman pidempään, mutta sama jatkui taas myöhemmin.
Näitä samanlaisia on ollut joskus ennenkin, etteivät millään tajua etten tanssi. Sanon jokaiselle aina heti ensimmäisellä kerralla reilusti että mä en voi tanssia koska pää ei kestä yhtään pyörimistä, sori täytyy jättää väliin. Silti jotkut jatkaa kyselyä viiden minuutin välein.
Edellisviikolla joku vanha mies änkesi viereen istumaan ja puhumaan jotain. Olin vaan että jaa jaa ja käännyin aivan toiseen suuntaan jos tyyppi tajuaisi siirtyä toiseen paikkaan istumaan. Sitten se otti mua yhtäkkiä käsivarresta melko lujaa kiinni jolloin repäsin itseni irti ja sanoin että nyt perhana irti, mua kiinnosta mitä sä lässytät siinä vieressä ja siirryin pois.
Mä yritän aina olla kohtelias, mutta sitten kun joku alkaa jankkaamaan samaa asiaa ja häiritsemään pitkin iltaa niin sitten ärähdän. Tai sitten että ottaa kiinni, mä inhoan sitä että tuntematon yrittää koskea joten se on myös vaistomainen reaktio repäistä itsensä heti irti.
Kohtaatteko te baarissa ollessa tälläisiä tapauksia?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on ikuisuusaihe, mutta nämä närkästyneet palstamammat voisivat joskus ihan mielenkiinnosta seurata miten heidän naisystävänsä käyttäytyvät baareissa. Käyn lähinnä vain selvinpäin keikoilla baareissa, mutta ylivoimaisesti yleisin tapa naisilla saada haluamansa miehen huomiota on peruttaa vahingossa syliin ja/tai hieroa takapuoltaan minua vasten. Jos väistän tai en tee mitään, niin nainen joko luovuttaa tai tekee saman selvemmin. Jos nainen luovuttaa, niin hän on yleensä selkeästi loukkaantunut minun "torjunnasta", ja jos taas alan juttelemaan, niin he ovat iloisia ja ystävällisiä, mutta jos et jossain vaiheessa keskustelua yritä mitään, niin nämä naiset pitävät sitä merkkinä siitä että minua ei kiinnosta. Eli selkeästi näillä naisilla on oletus että "tosi" miehen kuuluu yrittää vähän jostain kouria ja jos se ei sitä tee, niin kiinnostus katoaa. Uskon kyllä että kourimisella aloittaminen ei ole varmastikaan paras ratkaisu, mutta yllättävän usein olen nähnyt baareissa liikkuessa näinkin suoran toiminnan kantaneen hedelmää. Itselläni suurin osa baarivirityksistä onkin kaatunut liialliseen passiivisuuteen fyysisyyden suhteen, jossa miehellä tulee ilmeisesti olla se aktiivisempi rooli.
Näin passiivisen miehen näkökulmasta paras keino miesten epätoivottujen lähestymisten suhteen olisi baarikulttuurin muuttuminen siten, että naisetkin olisivat aktiivisempia eivätkä edellyttäisi niin korkeata aktiivisuustasoa, jolloin nämä sosiaalisesti kömpelömmät ja vähemmän kauniit miehet eivät oppisi komeilta kavereiltaan näitä "tartu perseestä kiinni ja näytä komealta" -temppuja naisten kaatamiseksi. Koska nämä näyttävät monesti ajattelevan että jos se kerran toimii tälle mun komealle kaverille, niin pakkohan sen on joskus toimia mullakin. On vain yritettävä tarpeeksi. Olen huomannut että röyhkeys ja välinpitämättömyys ovat baareissa ja yökerhoissa keskimäärin positiivisia ominaisuuksia.
Naisena sanoisin myös että baarikulttuuri voisi muuttua. Mielellään niin että siellä saisi rauhassa pitää hauskaa ilman takiaisia ja lähentelyä. Tämän muutoksen eteen miesten pitää toimia.
Tässä viestissä "Nainen on aina uhri" -asenne on vahvana läsnä.
Naisena esitin minkä minusta pitäisi baarikulttuurissa muuttua. En voi puhua miesten puolesta.
Ja lisättäköön vielä että ehdotus muutokseksi että naiset olisi aktiivisia tässä keskustelussa on naurettava. Että ihan itse alettaisiin etsiä niitä takiaisia?
Vierailija kirjoitti:
Menisikö ap baariin jossa on vain naisia, veikkaan että ei...mutta pakko vaan mennä sinne ja valittaa.
AP:sta en tiedä, mutta itse kyllä,jos ja kun varattuna ihmisenä haluaa lukea lehdet,juoda kahvin tai kaljan tai kuunnella vaikka karaokea, vaikka myöhään illalla, jopa viikonloppuna. Kai jossain miljoonakaupungeissa on pelkästään lesboille kuppiloita vaikka ei sekään täysin vastais tarvetta, mutta mieluummin naisten lähestymisiä torjuisi silti kuin aggrekänni-äijien. Turha haaveillakaan naisbaareista täällä napapiirin kupeessa.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla melko nuori ja ruma mies tämä öyhönaali.. Katkeruus paistaa kilometrin päähän 😂
Nuori kyllä koska 36v mies on vielä täysi kakara, mies alkaa olemaan mies vasta 50 vuotiaana. Nainen taas on 36 vuotiaana aikuinen ja täti-ihminen sekä pitkälle post-prime ja menopaussi odottelee jo ihan nurkan takana.
Kakara ei pitäisi enää keski-ikäisyyttä lähentelevän miehen olla. Mutta sinun tapauksessasi on ainakin tuo henkinen kehitys pysähtynyt jo noin 20 vuotta sitten. No, ilmankos olet sinkku.
Naisen kuuluu kasvaa aikuiseksi, mutta mies on sielultaan vielä 50 vuotiaana se 18 vuotias jannu. Mies myös miehistyy vasta 40 ikävuoden jälkeen, nainen taas on naiseutensa huipulla 17 vuotiaana.
Käytökseltään voi olla kakara vaikka koko ikänsä, mutta 45v ylöspäin alkaa melkoisen monella miehiset kyvyt heiketä, kun taas nelikymppiset naiset on parikymppisen miehen tasolla seksuaalisesti. Että todennäköisempää on naisen saada nuorempaa miestä kuin yli viisikymppisen miehen parikymppistä naista.
Tuossa olet oikeassa, että naisen panohalut ovat kovimmillaan 40 vuotiaana ja miehellä 20 vuotiaana. Nainen kun alkaa muistuttaa keski-iässä miestä ihan kuten mieskin miehistyy vanhetessaan,harmi vain ettei 40v kurttua enää kukaan halua panna paitsi se 20v kiimainen finninaama joka ei ikäistään kaunotarta saa, mutta se finninaama osaa vain nylkyttää kassit tyhjäksi ja naiselle se on surkeaa seksiä.
Niin ja mies saa 20v opiskelijanaista pikkurahalla halutessaan, mutta mistä saisimme hyvää seksiä vanhalle rouvalle.
Voi voi suakin reppanaa, känsä taitaa kädessä vaivata kun noin katkeroittaa perjantai. Älä huoli, miehen vaihdevuodet vie halut mennessään. Ei värähdä viisari, ei. Enää kiinnostaa vain Kafkan lukeminen lempinojatuolissa. Ja uutiset.
Ei ole mitään "miesten vaihdevuosia" se on katkerien kurttujen keskintöä, sama kuin väittäisit että miehellä on kuukautiset(mitkä tekevät naisen elämästä helvettiä monen muun asian lisäksi), mies on käytännössä iätön, naisen tason taas ratkaisee nuoruus ja kauneus.
Naisen elämästä tekee helvettiä monen muun asian lisäksi ettei saa rauhassa viettää iltaa aina kun menee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80- kymppinen mies voi palkata itselleen hoitajan. Muutahan sellaisella miehellä ei ole eikä tule. Miksi yli 50-kymppinen nainen viitsisi olla omaishoitajan asemassa, kun mitään muuta tuollaisessa suhteessa ei olisi. Minä nautin seksistä ja miehellä pitää myös toimia. Miehen pitää myös pysyä vauhdissani. Harrastan taistelulajia, joten mikään surkeakuntoinen vätys ei kelpaa.
Minkäänikäisellä miehellä ei toimi 50v muumion kanssa. Seksiaika meni jo, siinä olet oikeassa että ikäiselläsi naisella seksihalut ovat kovimmillaan nainen kun miehistyy siinäkin suhteessa ikääntyessään, harmi vain ettei ikäistäsi mummoa enää halua miehet panna.
Ja 80v mies ei tarvitse mitään omaishoitajia, moni veteraanikin elää 100 vuotiaana omillaan.
Se on totta ettei 80 v mies tarvitse omaishoitajaa keskimäärin koska on kuollut.
Mies kuolee vain kerran, nainen kuolee kaksi kertaa ja ensimmäinen tapahtuu kun nainen muuttuu näkymättömäksi miesten silmissä ja mitä kauniimpi nainen oli lyhyttäkin lyhyemmän kukoistuskauden aikana, sitä tuskallisempi on ensimmäinen kuolema.
Odotan innolla tätä ensimmäistä kuolemaa. Koska se tulee?
Vierailija kirjoitti:
ilmoitettu asiattomaksi vihapuheena. tehkää muut samoin.
Hyvä idea. Ilmoitin kommenttisi asiattomaksi.
Olin 18-vuotiaana ensimmäisiä kertoja baarissa. Ulkonäkönsä puolesta isäni ikäinen, punanaamainen juoppokäppänä tuli kysymään josko lähtisin tanssimaan. Tai oikeastaan "Tules tyttö tanssimaan mun kans!" Kieltäydyin kohteliaasti ja menin naistenvessaan. Tullessani pois sieltä se mies tarttui molemmista ranteista ja repi minut väkisin tanssilattialle! Tässä pitää tietää että olen todella pienikokoinen ja se mies tosissaan riuhtoi ihan kunnolla... Onneksi kiljumiseni kuului musiikin yli ja portsari tuli heittämään käppänän ulos. Hyvä mieli jäi myös siitä yhdestä _parikymppisestä_ miehestä joka lohdutti minua järkyttynyttä tämän jälkeen ja tarjosi drinkin.
Tänään keikalle...tosin rokkikeikoilla näitä limailijoita ei onneksi niin usein näe kuin perus yökerhoissa.
Naisena esitin minkä minusta pitäisi baarikulttuurissa muuttua. En voi puhua miesten puolesta.