Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.
Kommentit (388)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeiltä syömällä aivonsa ja seksuaalisuutensa menettänyt zombie.
Onko itselläsi ikinä ollutkaan aivoja tai seksuaalisuutta? Minusta hoitamattomat on aina pahimpia, ajavat tahallaan ihmisten päälle, ammuskelevat kouluissa jne. Miehiä ovat olleet kaikki.
Miksi sinä tuhoat itseäsi, oman persoonallisuutesi masennus tai muilla psyykenlääkkeillä?
Sivusta, mikäli en söisi lääkkeitä päätautiini olisin jo oman käden kautta kuollut.
En halua kuolla, mutta välistä tauti on vaan niin ruma etten välitä.
Psyykenlääkkeitä käyttävät.
Ilman psyykenlääkitystäkin orgasmikyvyttömät.
Sosiaalitapaukset.
Maksuhäiriöiset.
Seuramatkalla olleet.
Kielitaidottomat.
Joilla ei ole voimassa olevaa passia.
Ylipainoiset.
Vanhemmissaan roikkuvat.
Maalla ikänsä asuneet.
Hauska löytää joitakin itseen sopivia turn-offeja listasta, josta mikään muu kohta ei päde. Tyyliin värjätyt hiukset :D
N40+
Vierailija kirjoitti:
Hauska löytää joitakin itseen sopivia turn-offeja listasta, josta mikään muu kohta ei päde. Tyyliin värjätyt hiukset :D
N40+
Samaa kyllä ihmettelin. Tämä nykyinen värjätyt mustat hiukset-trendi on kyllä parasta ikinä! Mustat hiukset on tosi kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino, tyhmyys ja räväkkyys on pahimmat turn-offit.
Mitä tällä räväkkyydellä tarkoitetaan? Sellaista tiettyä särmää luonteessa ja/tai tyylissä puhua vai jotain ulkonäköseikkaa esim. kirkkaat värikkäät hiukset?
Ikä. Nainen voi olla läski muttei vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuton, eli noin 90% naisista
Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.
90% miehistä pitää ainoana huumorina jotain alapääläppää ja kainalopieruja, joille tulee kaikkien räkättää ja käkättää TÄYSILLÄ. Muuten on huumorintajuton tylsimys. Ikävä kyllä osa naisista lähtee itse kehitetyn luulotellun sosiaalisen pakon vuoksi hihittelemään tälle pelleilylle, mikä vaan rohkaisee jatkamaan samaa käytöstä.
Miehille tämä huumorintajuinen tarkoitaa samaa kuin että nauraa miehen vitselle ja on muuten hiljaa.
Miksi me naiset lähetään aina tämmöiseen kilpailuun.. varmaan tuon apn kommentin mies oli ekaa kertaa vasta tavannut naisen jonka kanssa huumorintaju natsasi ja teki sitten tollasen yleistyksen. Kyllä mä olen tavannut monia fiksuja huumorintajuisia miehiä jotka ei heitä vaan jotain alapää läppää ja nauraa myös mun jutuille
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitapaukset.
Maksuhäiriöiset.
Seuramatkalla olleet.
Kielitaidottomat.
Ylipainoiset.
Vanhemmissaan roikkuvat.
Maalla ikänsä asuneet.
👍
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitapaukset.
Maksuhäiriöiset.
Seuramatkalla olleet.
Kielitaidottomat.
Ylipainoiset.
Vanhemmissaan roikkuvat.
Maalla ikänsä asuneet.
Täytyy kysyä, miksi maksuhäiriömerkintä on automaattisesti ehdoton turn off. Nehän ovat aika yleisiä nykyään ja sellaisen voi saada niin monesta eri syystä ja monen eri asian yhteensummana, että kaikki joilla on maksuhäiriömerkintä, eivät varmasti ole holtittomia, itse hölmöyttään asioitaan kusseita tapauksia. Pohdin siis sitä, että mikä yhdessä merkinnässä on se juttu, mikä tekee siitä niin ehdottoman esteen suhteelle?
Yksittäisistä ominaisuuksista lapset ja roisi ylipaino ovat aikalailla tälläisiä. Itselläni tosin mikään kriteeri ei ole aivan ehdoton, mutta jotenkin täytyy tärähtää, jotta noista pääsee niin sanotusti yli.
Lienen vaikea ja vittumainen muutenkin, kun kokonaisuutena ehkä 2/100 ovat sellaisia mitä voisi vakavammin edes harkita. Olen itse outo ja kai vetovoimaan tarvitsisi toisenkin olla.
Jos omistaa voimaannuttavan sonninrenkaan nenässään.
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
Reilusti ylipainoinen
Muuten olen avoin kaikkien naisten suhteen.
no ainakin laihduttaja on out.
Ex varmaan vieläki laihiksella,ainaki kuvan perusteella, alotti joskus 20 vuotta sitten. ja kaikki keskitty sillonki jo joko lihomiseen tai laihtumiseen ,eli syömisiin.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
Reilusti ylipainoinenMuuten olen avoin kaikkien naisten suhteen.
Entäpä, jos naisesta(si) tulee syystä tai toisesta jotakin näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää räväkkyys ja miksi se on turn off?
No minulle se on kiroileva nainen, puhuu suureen ääneen, "uskaltaa" puhua suoraan ja tehdä typeriä tempauksia.
Kuinka paljon saa kiroilla, vai pitääkö varoa vahingossakaan päästämästä ärräpäätä suustaan?
Sukupuolesta ja suhteen laadusta riippumatta en jaksa ihmisiä jotka eivät osaa keskustella, eli tilanteeseen kuin tilanteeseen tulee joku Kummeli-hokemaa vastaava parin sanan mittainen käsitys ja "keskustelu" oli siinä.
Hevonen on välitön SOS. Sinne menee kaikki rahat ja aika.