Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
41/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuton, eli noin 90% naisista

Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.

90% miehistä pitää ainoana huumorina jotain alapääläppää ja kainalopieruja, joille tulee kaikkien räkättää ja käkättää TÄYSILLÄ. Muuten on huumorintajuton tylsimys.  Ikävä kyllä osa naisista lähtee itse kehitetyn luulotellun sosiaalisen pakon vuoksi hihittelemään tälle pelleilylle, mikä vaan rohkaisee jatkamaan samaa käytöstä.

Miehille tämä huumorintajuinen tarkoitaa samaa kuin että nauraa miehen vitselle ja on muuten hiljaa.

Vierailija
42/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määritelkää räväkkyys ja miksi se on turn off?

No minulle se on kiroileva nainen, puhuu suureen ääneen, "uskaltaa" puhua suoraan ja tehdä typeriä tempauksia.

Mä en kiroile, enkämutta puhu kovalla äänellä mutta tarpeen tullen sanon suoraan. Typeriä tempauksia harrastan vain ihastustani kohtaan, ainakin tunnen itseni typeräksi kun koitan tehdä aloitteita. Olen hoikka ja hiukset pitkät, en juo en polta. Mutta ikä .. eli siis oli nainen millainen vaan, niin ei Vanha saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse edellytän ehdottomasti neitsyyttä. Tämä on vain asia josta en tingi. M43

Mistäs sen selvität, kun pimssussa ei ole laskuria? Jonne13 vee, selvitä edes perusasiat naisen sukuelimestä ennenkuin alat trollata.

Ei edes gynekologi voi olla varma kenenkään neitseydestä, ellei alakerrassa ole jotain hyvin poikkeavaa. Ja silloinkin on mahdollisuus epäkonventionaaliseen seksiin.

Mutta sinun kokemattomuutesi näkyy tekstistä ja on riipaisevaa.

Vierailija
44/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on niin oksettavaa, etten sellaisen naisen suuntaankaan katso, ainakaan vapaaehtoisesti.

"vapaaehtoisesti"

Onko sitten jokin pakkotilanne?

On. Pakottava puutostila.

Vierailija
45/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen joka laittaa persekuvia instagramiin

Vierailija
46/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.

90% miehistä pitää ainoana huumorina jotain alapääläppää ja kainalopieruja, joille tulee kaikkien räkättää ja käkättää TÄYSILLÄ. Muuten on huumorintajuton tylsimys.  Ikävä kyllä osa naisista lähtee itse kehitetyn luulotellun sosiaalisen pakon vuoksi hihittelemään tälle pelleilylle, mikä vaan rohkaisee jatkamaan samaa käytöstä.

Minulla on juuri tälläinen huumori vaikka olen nainen. Slapstick, alapää- ja seksijutut, erittäin musta huumori yms naurattavat ja paljon. Pelaan myös paljon videopelejä ja nauran pelijutuille ja -videoille (esim. dumpshits guide to darksouls ja gamer poop). Naispuoleiset ystäväni välillä kauhistelevat näitä juttuja, minulla on kuulemma ns. äijähuumori. :D 

Miehelläni on ihan samanlainen pieruhuumori kuin minulla. Meillä on hauska elämä.

Vierailija
47/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeiltä syömällä aivonsa ja seksuaalisuutensa menettänyt zombie.

Onko itselläsi ikinä ollutkaan aivoja tai seksuaalisuutta? Minusta hoitamattomat on aina pahimpia, ajavat tahallaan ihmisten päälle, ammuskelevat kouluissa jne. Miehiä ovat olleet kaikki.

Vierailija
48/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä että on läski on fine, mutta sitten pitää miehen kyllä itsekin olla normaalipainoinen. Ja jos vaatimus on hoikka, niin miehen pitää itse olla sitten tikissä.

Näin nimittäin ei ole, kun kaljamahainen plösöt vaatii, että nainen on hoikka, ja sitten ihmettelevät, kun naista ei löydy

Vierailija
49/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri tälläinen huumori vaikka olen nainen. Slapstick, alapää- ja seksijutut, erittäin musta huumori yms naurattavat ja paljon. Pelaan myös paljon videopelejä ja nauran pelijutuille ja -videoille (esim. dumpshits guide to darksouls ja gamer poop). Naispuoleiset ystäväni välillä kauhistelevat näitä juttuja, minulla on kuulemma ns. äijähuumori. :D 

Miehelläni on ihan samanlainen pieruhuumori kuin minulla. Meillä on hauska elämä.

Kuulostatte yököttäviltä. Äiä ja tosiäiä ja kuus patteria bissee ja kuuden juuston persepizza ja tatskat ja maksuhäiriömerkintä.

Vierailija
50/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee ja mölöt jää ilman. Luonnonlaki, oikeus ja kohtuus.

Vierailija
51/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus suoraan kysymykseen alapeukuista välittämättä:

En huolisi lihavaa. Toki voi lihota myöhemminkin, mutta sitte painoaan pitää hallita. Se on itsensä ja muiden kunnioittamista. Teen sitä itsekin. Jos lihoan niin myös laihdutan kiloja poiskin päin. Pidän lihavuutta esteettisenä haittana ja suurimpana niistä. En koe lihavaa naista vetävänä. Se on vaan tosiasia. Olen aina pitänyt hoikista naisista. Normaalipainoinen käy myös.

Kovin korkealle en rankkaa myöskään pienten lasten yksinhuoltajia syy on se että minulla itselläni on lapsia. Koen että heissä on tarpeeksi ja enempää en voi kontolleni ottaa. Äitinsä kanssa kuitenkin tulevat paketin mukana. Koira ja hevosnaiset eivät myöskään kiinnosta. Liikaa hössötystä eläinten ympärillä.

Petolliset, epärehelliset,kaksinaamaiset ja heikkoitsetuntoisetnon myös ulkona. Liikuntaa harrastamattomat roskaruoalla eläjät. Ja elämäntapatyöttömät.

Ja jos vielä yhden ehdottoman asian listaisin niin bilehirmut.

Loppuun pitää vielä todeta, että olen ollut 10v kriteereihin sopivan naisen kanssa ja hyvä on olla.

Vierailija
52/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit ja ”vihreät” maailman halaajat on ulkona mun laiffista. Myös vegaanit.

Vierailija
53/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärifeministi

Omaa paljon tatutointeja 

Huomioväreillä värjätyt hiukset

Tupakointi 

Huumorintajuton ja yleinen kuivakka olemus

Jyräävä luonne aka. Justiinamaisuus

Liikaa lemmikkejä

Mulattilasten yh

Vierailija
54/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostatte yököttäviltä. Äiä ja tosiäiä ja kuus patteria bissee ja kuuden juuston persepizza ja tatskat ja maksuhäiriömerkintä.

Lisätään vielä, että olen täysin päihteetön absolutisti (en juo edes kahvia), kasvissyöjä, ei tatuointeja ja rahaa säästössä ihan reippaasti. Kummallisia ennakkokäsityksiä teet ihmisestä pelkän huumorintajun perusteella. :D 

Vierailija
55/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa naisen hauskuuttavan itseään.

Todellakin näin. Naiset osaavat kyllä hassutella ja kertoa hauskalla tyylillä asioita ihan normaalissa keskustelussakin, jopa itseironisestikin, mutta joku hassunhauskaa läppää vääntävä koomikko naisystävänä olisi täysin ei, ei, ei ja vielä kerran ei.

Eli sun egollesi on tärkeämpää, että kuvittelet olevasi suhteen koomikko ja tarvitset sitä varten kihertävän bimboyleisön?

Kyllä meillä on aviomiehen kanssa paljon hauskempaa kun heitellään yhdessä hassuja juttuja ja nauretaan niille. Sisäpiirin jutut ja muut hupailut muutenkin hitsaa pariskunnat yhteen sittenkin kun naama alkaa rypistyä ja kroppa häviää vuosia kestäneen taistelun painovoimaa vastaan.

Mutta onhan se päteminen toki tärkeämpää kuin aito yhteys toiseen ihmiseen... hehehe.

Hyvä esimerkki hyvästä ja hauskasta naisen huumorista oli se taksista löytynyt nuorten iloisten naisten tekemä tinder projekti-listaus. 

Vierailija
56/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennuslääkkeiltä syömällä aivonsa ja seksuaalisuutensa menettänyt zombie.

Onko itselläsi ikinä ollutkaan aivoja tai seksuaalisuutta? Minusta hoitamattomat on aina pahimpia, ajavat tahallaan ihmisten päälle, ammuskelevat kouluissa jne. Miehiä ovat olleet kaikki.

Miksi sinä tuhoat itseäsi, oman persoonallisuutesi masennus tai muilla psyykenlääkkeillä?

Vierailija
57/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka tapasin deittisivuilla ja jopa livenä, söi neuroleptejä. Hirveä, kuin hidastetussa filmissä.

Kuva deittiprofiilissa oli ajalta, jolloin hänellä ei ollut psyykenlääkkeillä hankittuja aivovaurioita.

Vierailija
58/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistuen nostaja, vielä pahempaa toimeentulotuen.

Vierailija
59/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu kysyjästä. Jos ap on juppipoju, niin eihän hänelle kelpaa kukaan tavallinen suomalainen nainen. Tyyppihän häipyy pian taas uusille markkinoille, koska kuvittelee aina, että nurkan tapaa tupsahtaa uusi ja entistä parempi saalis.

Vierailija
60/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi