Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
101/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin nää wt naiset on kelvannu kun niillä ylesä penskoja 1-5kpl. Osa värillisiä.

Vierailija
102/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuton, eli noin 90% naisista

Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.

Yleinen miesten käyttäytymismalli. Kehutaan omaa naisystävää haukkumalla muita naisia. En tiedä mikä tuossa on taustalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei harrasta mitään liikuntaa

-pinnallinen

-itsekeskeinen

-yksinkertainen

-huumorintajuton

-hiljaisuuden hienoutta ymmärtämätön

- äärifeministi

- tunteidensa vietävissä oleva ja niiden universaaleina totuuksina pitäminen.

- taikauskoinen

- laumasieluinen (ei kyseenalaista yleisiä asioita)

- lähdekritiikitön

- luontoa vieroksuva

- silikonit, tai muuta täytettä

- tasa-arvoa ymmärtämätön

- persoonallisuushäiriöinen

- reilusti ylipainoinen

- juoppo, narkkari ym

- ei ymmärrä omaa vastuuta omasta onnellisuudestaan

- huono hygienia

- tuuliviiri ja kykenemätön perustelemaan kantojaan

- ei halua kasvaa ihmisenä, eikä kehittää itseään.

- pitää itseään palkintona

- ei omaa käytöstapoja

- suorittaja

- pessimisti

- "pikkumyy" oikeuttaa huonoa käytöstään temperamentillaan

- rahan perässä meneminen

- vaatii kumppanilta enemmän mihin on itse valmis.

- yli kolme lasta

- ilmastohullu

Tässä nyt jotakin.

Vierailija
104/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas idiootti täällä nyt alanuolettelee asiallisia, fiksuja viestejä?!

Täällä tuntuu pyörivän ihmisiä jotka saa jotain kiksejä siitä kun alapeukuttavat ihan fiksuja, asiallisia ja totuudenmukaisia viestejä. Täytyy vaan yrittää muistaa että alapeukuttaminen kertoo vain tästä ihmisestä itsestään, ei sen viestin kirjoittajasta. Toinen aivan käsittämätön asia on ilkeiden, törkeiden kommenttien kirjoittaminen tuntemattomille.

Vierailija
105/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun deittailin moni mies sanoi mulle, että mahtavaa, kun olen niin huumorintajuinen, kun suurin osa naisista ei ole. En tiedä oliko se vaan puhetta, vai mistä tuollainen ajatus tulee, koska suurin osa tuntemistani naisista on kyllä ihan yhtä huumorintajuisia kuin minäkin.

90% miehistä pitää ainoana huumorina jotain alapääläppää ja kainalopieruja, joille tulee kaikkien räkättää ja käkättää TÄYSILLÄ. Muuten on huumorintajuton tylsimys.  Ikävä kyllä osa naisista lähtee itse kehitetyn luulotellun sosiaalisen pakon vuoksi hihittelemään tälle pelleilylle, mikä vaan rohkaisee jatkamaan samaa käytöstä.

90% tuntemistani naisista alkaa heittää alapäähuumoria heti parin siiderin jälkeen, olivatpa he sitten akateemisesti koulutettuja tai perushoitajia. En kykene heidän alapäähuumorinsa tasolle, on pakko myöntää.

Vierailija
106/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu

Tuo esiin vihervasemmistoisen poliittisen suuntauksensa

Harrastuksena golf tai moottoripyöräily

Kylmänkalsea tyyliin Ohisalo

Värikkäitä lapsia

Vierailija
107/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90% miehistä pitää ainoana huumorina jotain alapääläppää ja kainalopieruja, joille tulee kaikkien räkättää ja käkättää TÄYSILLÄ. Muuten on huumorintajuton tylsimys.  Ikävä kyllä osa naisista lähtee itse kehitetyn luulotellun sosiaalisen pakon vuoksi hihittelemään tälle pelleilylle, mikä vaan rohkaisee jatkamaan samaa käytöstä.

Pikemminkin mustaa huumoria.

Naiset loukkaantuvat liian herkästi huumorista.

Ei vaan miehet ei edes ymmärrå mitä huumori on. Alapääjutut ja naisia alentavat ja halventavat jutut ei ole huumoria.

Vierailija
108/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan miehet ei edes ymmärrå mitä huumori on. Alapääjutut ja naisia alentavat ja halventavat jutut ei ole huumoria.

Ei tietenkään, toivottavasti saamme jiskus nauttia naiskoomikkojen todellisesta ja siitä oikeasta huumorista. Nykyisillä naiskooiskoomikoilla on vain härskit alapääjutut.

Vierailija
109/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee helppo lista:

Tatuoinnit on ehdottomasti turn off. Ylipaino myös. Jos kengän numero on yli 41, niin moi vaan. Ja kaikki pimahtelijat kierrän myös kaukaa. Materian perään ulvovat jätän suosiolla muille. Ja tietysti seksiestoiset.

Vierailija
110/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon unelmanainen, 43 vuotias yh, läski, tupakoiva ja masentunut (kyllä, syön neuroleptejä) ja olen vieläpä avoimesti vasemmistolainen. Kuka haluaa?

Vierailija
111/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki näkemäni naiskoomikot tekevät juuri tälläistä huumoria. Ilmeisesti tekevät huumoria sitten vain miehille. Vaikka aika paljon nämä on naisiakin naurattanut. Merkillistä.

Vierailija
112/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu

Vierailija
113/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu tai lävistetty. 

Vierailija
114/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei anna tulla naamalle.

Vierailija
115/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-valkoihoisen lapsen yksinhuoltaja. 

https://ls24.fi/uutiset/vapaaehtoistyo-vei-euralaislahtoisen-emman-ghan…

Tämä nainen matkusti Ghanaan vuonna 2010 ja dokumentoi kaiken My Exploration-blogissaan. Homma on tietenkin kussut ja jostain löytyi joku tarpeeksi aisankannattaja jäljet korjaamaan.

Tuosta jutusta (2016) sain kuvan, että asuvat Suomessa yhdessä. Mistä tiedät, että homma kusi?

Vierailija
116/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon unelmanainen, 43 vuotias yh, läski, tupakoiva ja masentunut (kyllä, syön neuroleptejä) ja olen vieläpä avoimesti vasemmistolainen. Kuka haluaa?

Ihana. Toivottavasti tärppää.

Vierailija
117/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, lisäksi jos et pidä hauskana seksistisiä, loukkaavia ja ra***ausvitsejä, niin olet huumorintajuton tosikko. Musta huumori on ihan jees, mutta niillekin on yleisönsä valittava.

Vierailija
118/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ainakin laihduttaja on out.

Ex varmaan vieläki laihiksella,ainaki kuvan perusteella,  alotti joskus 20 vuotta sitten. ja kaikki keskitty sillonki jo joko lihomiseen tai laihtumiseen ,eli syömisiin.

Siis läski ei saa olla, muttei myöskaan laihduttaa. Selkis. 

Olen eri, mutta tuossa on jotakin perää. Minun ex laihdutti kokoajan ja halusi että minä tuon häntä. Ei kuitenkaan suostunut harrastamaan liikuntaa kanssani, vaan halusi että olen tukena. Sitten kun kannustin häntä noudattamaan ruokavaliota, olin sika. Sitten tulikin syöminen siksi koska olen sika ja parin viikon päästä uusi laihdutuskuuri eri metodilla, ja sama toistui. Ei ole ilmeisesti vieläkään löytänyt sopivaa metodia tai tukijaa. Kun tapasimme, hän oli vähän laihempi, mutta levisi heti suhteen alkajaisiksi, mutta kuvittelin että hän todella tahtoo pysyä kunnossa ja jatkoin suhdetta. Joten tännekkään ei laihduttajaa, eikä liikkumatonta läskiä. Ei vain kiinnosta.

Vierailija
119/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei-valkoihoisen lapsen yksinhuoltaja. 

https://ls24.fi/uutiset/vapaaehtoistyo-vei-euralaislahtoisen-emman-ghan…

Tämä nainen matkusti Ghanaan vuonna 2010 ja dokumentoi kaiken My Exploration-blogissaan. Homma on tietenkin kussut ja jostain löytyi joku tarpeeksi aisankannattaja jäljet korjaamaan.

Tuosta jutusta (2016) sain kuvan, että asuvat Suomessa yhdessä. Mistä tiedät, että homma kusi?

Naisella on uusi blogi, ride to live jota ei tosin enää päivitetä ja googlaamalla löytyy lisää. Eniten ihmettelin naisen jokseenkin täydellistä kritiikittömyyttä mustan miehen kanssa joka selkeästi ei ollut penaalin terävin kynä. Emma ei itse ole tyhmä mutta toivottoman naiivi.

Vierailija
120/388 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaat yhdyssanat eli olet sentään koulutettu ja töissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi