Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?
Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.
Kommentit (388)
Tehdään nyt tällainen naismainen lista:
-Liian nuori tai liian vanha
-Vakavia mielenterveyden ongelmia
-Liikaa hevosia, koiria, strutseja, hamstereita...
-Vegaani
-Sairaalloisen laiha
-Niin kehopositiivinen, että Greenpeace kutsutaan työntämään sinut mereen tultuasi uimarannalle
-Räväkkä (eli sosiaalisesti vammainen)
No luulisi sitä naisen löytyvän näillä spekseillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määritelkää räväkkyys ja miksi se on turn off?
No minulle se on kiroileva nainen, puhuu suureen ääneen, "uskaltaa" puhua suoraan ja tehdä typeriä tempauksia.
Typeriä tempauksia en tee, mutta osaan/uskallan todellakin puhua suoraan. Monia miehiä tuo piirre tuntuu ärsyttävän, onko se sitten pelkoa vai mitä. Moni mies mieluummin ottaa hiljaisemman naisen joka alistuu siihen mitä sanotaan. Onneksi oma mies osaa arvostaa suorasanaisuuttani ja sitä, että pidän puoleni tarvittaessa sekä ilmaisen mielipiteeni asioihin. Exässään kuulemma nimenomaan ärsytti se, että oli hiljainen "vässykkä" eikä omannut mielipidettä mihinkään mutta sitten kiukutteli, kun mies ei osannut lukea ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
Reilusti ylipainoinenMuuten olen avoin kaikkien naisten suhteen.
Missä menee sinulle "mielisairaan" raja? Saako olla masennusta, syömishäiriötä, paniikkihäiriötä vai tekevätkö nuokin toisesta mielisairaan?
-uskovainen
-lapsia
-tupakoi
-ei kunnon koulutusta ja/tai työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
Missä menee sinulle "mielisairaan" raja? Saako olla masennusta, syömishäiriötä, paniikkihäiriötä vai tekevätkö nuokin toisesta mielisairaan?
Sorry, mutta masentunut, syömishäiriöinen ja paniikkihäiriöinen ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Eikö sellaisen kanssa ole aika hankalaa elää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulle se on kiroileva nainen, puhuu suureen ääneen, "uskaltaa" puhua suoraan ja tehdä typeriä tempauksia.
Typeriä tempauksia en tee, mutta osaan/uskallan todellakin puhua suoraan. Monia miehiä tuo piirre tuntuu ärsyttävän, onko se sitten pelkoa vai mitä. Moni mies mieluummin ottaa hiljaisemman naisen joka alistuu siihen mitä sanotaan. Onneksi oma mies osaa arvostaa suorasanaisuuttani ja sitä, että pidän puoleni tarvittaessa sekä ilmaisen mielipiteeni asioihin. Exässään kuulemma nimenomaan ärsytti se, että oli hiljainen "vässykkä" eikä omannut mielipidettä mihinkään mutta sitten kiukutteli, kun mies ei osannut lukea ajatuksia.
Hiljaisuus ja alistuminen ovat kaksi eri asiaa. Ei tarvitse ylläpitää löpinää, mielipiteen saa silti sanottua, ihan suoraan. T: introverttti, ei ujo eikä alistuva nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
Sorry, mutta masentunut, syömishäiriöinen ja paniikkihäiriöinen ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Eikö sellaisen kanssa ole aika hankalaa elää?
Riippuu monesta seikasta, mutta on yleinen harhaluulo tuo, että aina tuollaisen ihmisen kanssa suhde olisi hankala. Riippuu varmasti siitä, miten vaikeatasoinen vaikkapa masennus on tai miten voimakkaana syömishäiriö ilmenee arjessa.
Kun minä tutustuin puolisooni, tiesin hänen sairastavan masennusta ja syömishäiriötä mutta halusin suhteen silti, koska maailman ihanin ihminen ja meillä klikkasi täydellisesti. En ole katunut, vaikka vaikeitakin hetkiä tietysti on. Niitä on kuitenkin myös terveillä ihmisillä ja toisaalta kuka tahansa voi sairastua koska tahansa. Jättäisitkö silloin elämäsi rakkauden vain sairauden vuoksi? Siksi, että joskus on vaikeitakin päiviä? Kun toinen saa oikeanlaista apua ongelmiinsa eikä puoliso toimi terapeuttina, voi suhde olla hyvinkin ihana ja jopa tasapainoinen. Ei se diagnoosi ihmistä määrittele eikä tee kenestäkään automaattisesti epäkelpoa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suorasanaisuus" on valitettavan usein synonyymi moukkamaisuudelle ja sosiaaliselle puusilmäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus suoraan kysymykseen alapeukuista välittämättä:
En huolisi lihavaa. Toki voi lihota myöhemminkin, mutta sitte painoaan pitää hallita. Se on itsensä ja muiden kunnioittamista. Teen sitä itsekin. Jos lihoan niin myös laihdutan kiloja poiskin päin. Pidän lihavuutta esteettisenä haittana ja suurimpana niistä. En koe lihavaa naista vetävänä. Se on vaan tosiasia. Olen aina pitänyt hoikista naisista. Normaalipainoinen käy myös.
Kovin korkealle en rankkaa myöskään pienten lasten yksinhuoltajia syy on se että minulla itselläni on lapsia. Koen että heissä on tarpeeksi ja enempää en voi kontolleni ottaa. Äitinsä kanssa kuitenkin tulevat paketin mukana. Koira ja hevosnaiset eivät myöskään kiinnosta. Liikaa hössötystä eläinten ympärillä.
Petolliset, epärehelliset,kaksinaamaiset ja heikkoitsetuntoisetnon myös ulkona. Liikuntaa harrastamattomat roskaruoalla eläjät. Ja elämäntapatyöttömät.
Ja jos vielä yhden ehdottoman asian listaisin niin bilehirmut.
Loppuun pitää vielä todeta, että olen ollut 10v kriteereihin sopivan naisen kanssa ja hyvä on olla.
LIHOAN. Se on mulle turn off. Hirveä sana. LIHON on oikein.
nainen joka tutustunut kulttuurin rikastuttajiin .
yh.
ylipainoinen.
liikuntaa harrastamaton.
En voi kuvitella Ohisaloa vastenmielisempää.
Minua ahdistaa naiset jotka eivät anna omaa tilaa. Esim. viestiriippuvaiset. Eivätkö kykene luottamaan sen vertaa, että saisi joskus olla vaikka yhden päivän viestimättä ilman, että aletaan kyseenalaistamaan suhteen motiiveja...
- uskovainen
- näyttää ihan Laura Huhtasaarelta
- ei saa olla Forssasta kotoisin
- rinnat ei saa näyttää vanhan orangin tisseiltä
- ei lapsia
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus suoraan kysymykseen alapeukuista välittämättä:
En huolisi lihavaa. Toki voi lihota myöhemminkin, mutta sitte painoaan pitää hallita. Se on itsensä ja muiden kunnioittamista. Teen sitä itsekin. Jos lihoan niin myös laihdutan kiloja poiskin päin. Pidän lihavuutta esteettisenä haittana ja suurimpana niistä. En koe lihavaa naista vetävänä. Se on vaan tosiasia. Olen aina pitänyt hoikista naisista. Normaalipainoinen käy myös.
Kovin korkealle en rankkaa myöskään pienten lasten yksinhuoltajia syy on se että minulla itselläni on lapsia. Koen että heissä on tarpeeksi ja enempää en voi kontolleni ottaa. Äitinsä kanssa kuitenkin tulevat paketin mukana. Koira ja hevosnaiset eivät myöskään kiinnosta. Liikaa hössötystä eläinten ympärillä.
Petolliset, epärehelliset,kaksinaamaiset ja heikkoitsetuntoisetnon myös ulkona. Liikuntaa harrastamattomat roskaruoalla eläjät. Ja elämäntapatyöttömät.
Ja jos vielä yhden ehdottoman asian listaisin niin bilehirmut.
Loppuun pitää vielä todeta, että olen ollut 10v kriteereihin sopivan naisen kanssa ja hyvä on olla.
Mitas vikaa noissa listatuissa asioissa on kun alapeukkuja niin paljon? N
Vierailija kirjoitti:
no ainakin laihduttaja on out.
Ex varmaan vieläki laihiksella,ainaki kuvan perusteella, alotti joskus 20 vuotta sitten. ja kaikki keskitty sillonki jo joko lihomiseen tai laihtumiseen ,eli syömisiin.
Siis läski ei saa olla, muttei myöskaan laihduttaa. Selkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva mies haluaa naisen hauskuuttavan itseään.
Todellakin näin. Naiset osaavat kyllä hassutella ja kertoa hauskalla tyylillä asioita ihan normaalissa keskustelussakin, jopa itseironisestikin, mutta joku hassunhauskaa läppää vääntävä koomikko naisystävänä olisi täysin ei, ei, ei ja vielä kerran ei.
Ai Iliza Shlesinger, Whitney Cummings, tai Sarah Millican olisivat out?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas
Tupakoiva
Tatuoitu
psyykenlääkkeitä käyttävät ovat mielisairaita, koska niitä määrätään mielisairauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ainakin laihduttaja on out.
Ex varmaan vieläki laihiksella,ainaki kuvan perusteella, alotti joskus 20 vuotta sitten. ja kaikki keskitty sillonki jo joko lihomiseen tai laihtumiseen ,eli syömisiin.
Siis läski ei saa olla, muttei myöskaan laihduttaa. Selkis.
Pitäis olla vähän niinkuin avoin mutta salaperäinen samaan aikaan 🙄
Kovaääninen wt siideri valas olisi ehdoton no no.
Ei kykyä kuunnella aidosti
Seksitaudit iso miinus suhteen syvenemiselle
Liian nuori