Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen nainen olisi ehdottomasti seurustelukumppanina out?

Vierailija
20.01.2020 |

Tyyliin.
13 lapsen yh-äiti, koska en halua uusioperhettä.

Kommentit (388)

Vierailija
261/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaääninen, usein värjätyt hiukset, jotenkin epäsiisti olemus, mahdollisesti tatuointeja tai lävistyksiä, tupakoi, värikkäitä vaaatteita, leopardikuvioisia vaatteita, hius yms lisäkkeet, rumat käsilaukut, paljon ex miehiä tai lapsia, tykkää juoda alkoholia...

Kuvailemasi kaltaisilla naisilla on aina miehiä jonoksi asti. Itse olen ruma, laittautumaton ja ylipainoinen hiirulainen joka ei käy baareissa eikä viihdy yöelämässä. Ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja, ei mitään shokkiväristä tukkaa enkä meikkaa juuri koskaan. Tyylini on huomiota herättämätön ja vaatimaton. Luonne on hiljainen ja ujo, etenkin vieraiden ihmisten seurassa. En ole koskaan seurustellut ja olen jo 26-vuotias. Minua ei miehet lähesty koskaan missään tilanteissa. Olen heille täysin näkymätön.

Vierailija
262/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka ja alkoholi ei vielä haittaa mutta huumeita käyttävä menee yli rajan. Ei vain voi pitää mitenkään fiksuna sellaista naista. Näitä löytyy yllättävän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prinsessa, joka luulee olevansa maailman napa ja jota miehen pitäisi jatkuvasti kehua ja "hemmotella".

Myös kaikenlainen hienostelu ja muiden yläpuolelle asettuminen on no-no, samoin kuin liiallinen halu näyttää muille omaa erinomaisuutta ja elintasoa sekä tähän yhdistetty materialismi.

Ei myöskään kiinnosta nainen, joka ei käy töissä, vaan tavoitteena on elää kotiäitinä miehen rahoilla. Kumma kyllä näistäkin löytyy usein materialistisia hienostelijoita (itse olen siis ekonomi ja hyväpalkkaisessa työssä, silti ällöttää edellä mainitut asiat joihin yllättävän usein olen törmännyt tapailemissani naisissa).

Toki myös toinen ääripää, eli huono hygienia, epäsiisti asunto, huolittelematon ulkoinen olemus, tupakointi, sosiaalituilla eläminen jne. ovat turn off.

Aika monet suositut naisbloggarit ym. somevaikuttajat istuvat ainakin osittain tuohon alun kuvaukseen.

Vierailija
264/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovaääninen, usein värjätyt hiukset, jotenkin epäsiisti olemus, mahdollisesti tatuointeja tai lävistyksiä, tupakoi, värikkäitä vaaatteita, leopardikuvioisia vaatteita, hius yms lisäkkeet, rumat käsilaukut, paljon ex miehiä tai lapsia, tykkää juoda alkoholia...

Kuvailemasi kaltaisilla naisilla on aina miehiä jonoksi asti. Itse olen ruma, laittautumaton ja ylipainoinen hiirulainen joka ei käy baareissa eikä viihdy yöelämässä. Ei ole lävistyksiä eikä tatuointeja, ei mitään shokkiväristä tukkaa enkä meikkaa juuri koskaan. Tyylini on huomiota herättämätön ja vaatimaton. Luonne on hiljainen ja ujo, etenkin vieraiden ihmisten seurassa. En ole koskaan seurustellut ja olen jo 26-vuotias. Minua ei miehet lähesty koskaan missään tilanteissa. Olen heille täysin näkymätön.

Katos kun nyt eletään vuotta 2020, nyt naisetkin voivat ja pitääkin lähestyä miehiä. Nyt ei eletä enää 1950-lukua, jolloin naiset odottelivat tanssilavan reunalla että voi kun joku mies lähestyisi. Sillä strategialla saattaa tänä päivänä jäädä ilman, etenkin jos et ole sieltä viehättävimmästä päästä.

Vierailija
265/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sfds kirjoitti:

Pilottimallisia silmälaseja käyttävä.

Ja varsinkin jos harrastaa taitoluistelu valmennusta ja tullut SIITÄKIN pois potkituksi. Mutta nuo pokat on kyllä jotain aivan vitun käsittämättömän ruman järkyttävää ja huuto-oksennuksen aiheuttavaa.

Olisi kyllä epäironisen mielenkiintoista tietää että, kuka helvetissä on mennyt näille ämmmille sanomaan että nuo voisi olla edes etäisesti mitenkään hyvännäköiset.

Vierailija
266/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa av-mamma.

Täähän se olisi aika pitkälle. Jos kämpiltä sen daattorista tai luurista löytyisi linkki tai kirjamerkki tänne = Välittömästi akka luiskaan = PILALLA !

Vierailija
267/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä monella ylipaino mainittu! Onko ylipaino oikeesti noin monelle ylitsepääsemätön asia? Jostain kumman syystä hyvin monet tietämäni pahastikin pulleat ovat onnellisissa suhteissa ja hoikat ja laihat ilman suhdetta. Itsekin ylipainoinen, mutta en koe sen estävän normaalia elämää.

Ylipaino on paitsi ulkonäkö-ongelma niin myös todella vakava terveysriski. Ihan kuin tupakka tai alkoholin liikakäyttö. Lihavuus kertoo myös usein piittaamattomuudesta ja itsekeskeisyydestä. Lihavien mielestä toki kaikkien pitäisi katsoa lihavuutta läpi sormien ja ne jotka eivät katso ovat muka jotenkin pinnallista.

Vierailija
268/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mikä keskustelu

Mitä valitat ! Esitettyyn kysymykseen annetaan vastauksia, ja jos ne vastaukset ei sinua miellytä niin se on HLÖ.koht. V O I   V O I !

Totuus sattuu, edelleenkin näköjään. Koirat, Kalikat ja niiden kalahtelut . . . .

Vierailija
269/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä monella ylipaino mainittu! Onko ylipaino oikeesti noin monelle ylitsepääsemätön asia? Jostain kumman syystä hyvin monet tietämäni pahastikin pulleat ovat onnellisissa suhteissa ja hoikat ja laihat ilman suhdetta. Itsekin ylipainoinen, mutta en koe sen estävän normaalia elämää.

Ainoastaan pinnallisille ja heikosti testosteronia tuottaville jonneille on. Tosin tämä porukka ei saa niitä läskejäkään.

On myös toinen ryhmä. Narsistiset pyrkyrisetämiehet, oma habitus luokkaa mätisäkkiruho taikinanaamalla. Nämä paasaavat painosta ja ulkonäöstä, ovat esineellistäviä elukoita. Ikää reilut 50, yleensä 60-luvulla syntyineitä. Jotakin hyvin narsistista ja pahaa heissä on.

Nämä ovat pahimpia, ja naurunalaisia/halveksittuja myös nuorten miesten keskuudessa käytöksensä vuoksi.

Vierailija
270/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan täällä lähes kaikissa mainittu ylipaino. Miten määrittelette ylipainoisen, kysyttekö mitat ekassa keskustelussa vai miten? Samanpituinen ja painoinen voi olla ruumiinrakenteeltaan hyvinkin erinäköinen kuin toinen samat mitat omaava. Moni BMIssä ylipainon puolelle menevä, jopa yli satakiloinen on ketterä ja taipuisa (en puhu bodaajista).

Itselle liikalihavuus muissa näkyy kömpelyytenä, hitautena, nopeana väsymisenä aktiviteeteissa. Todella tuhdeilla jaloilla tai suurta keskivartaloa kannatellessa se näkyy jo tavallisessa kävelyssä. Mutta esim kaikki satakiloiset eivät ole tuollaisia, siihen tarvitaan kyllä paljon enemmän, tai sitten epäedullinen rasvan kertyminen kehon osiin.

Vierailija
271/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan täällä lähes kaikissa mainittu ylipaino. Miten määrittelette ylipainoisen, kysyttekö mitat ekassa keskustelussa vai miten? Samanpituinen ja painoinen voi olla ruumiinrakenteeltaan hyvinkin erinäköinen kuin toinen samat mitat omaava. Moni BMIssä ylipainon puolelle menevä, jopa yli satakiloinen on ketterä ja taipuisa (en puhu bodaajista).

Itselle liikalihavuus muissa näkyy kömpelyytenä, hitautena, nopeana väsymisenä aktiviteeteissa. Todella tuhdeilla jaloilla tai suurta keskivartaloa kannatellessa se näkyy jo tavallisessa kävelyssä. Mutta esim kaikki satakiloiset eivät ole tuollaisia, siihen tarvitaan kyllä paljon enemmän, tai sitten epäedullinen rasvan kertyminen kehon osiin.

Läski on läski ja se näkyy heti, paitsi tietenkin lihavan ihmisen profiilikuvasta, jossa kilot on aina kätketty. Kyllä jokainen ylipainoinen tietää hyvin olevansa ylipainoinen, ei siihen tarvita kehonkoostumusmittauksia. Ja harva kumppania etsivä välittää muutamasta liikakilosta. Lihava on lihava.

Vierailija
272/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet tarttuvat siihen, jos joku mainitsee ylipainon? Samoin nämä viestit keräävät aina alapeukkuja. Johtuuko tämä siitä, että niin monet ovat itse ylipainoisia ja kokevat "kritiikin" henkilökohtaisena loukkauksena?

Mun mielestä on luonnollista ja täysin oikeutettua, jos ylipaino tai lihavuus ei miellytä silmää. Nimenomaan sellainen epäterveellisillä elämäntavoilla hankittu, varsinkin jos itse on hoikka. Eiväthän kaikki miehet halua myöskään esim. pienirintaisia, usein siroja naisia, ja sen sanominen tuntuu olevan täysin OK.

Vierailija
273/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativa. Eli sellainen, joka listaa ominaisuuksia, joita toivoo muiden ihmisten täyttävän.

Vierailija
274/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino on paitsi ulkonäkö-ongelma niin myös todella vakava terveysriski. Ihan kuin tupakka tai alkoholin liikakäyttö. Lihavuus kertoo myös usein piittaamattomuudesta ja itsekeskeisyydestä. Lihavien mielestä toki kaikkien pitäisi katsoa lihavuutta läpi sormien ja ne jotka eivät katso ovat muka jotenkin pinnallista.

Ei kaikki ylipainoiset ole mitään huomattavan läskejä terveysongelmaisia. Itsellä kaikki veriarvot ja verenpaine ym aina ihanteellisella tasolla ja mulla kehonkoostumusmittauksen mukaan myös hyvä määrä lihasta. Toki myös läskiä löytyy ja rasvaprosentti liian korkea ja kuntoilun olen hiljattain aloittanut. En ollut alipainoisena sen onnellisempi tai ongelmattomampi kuin nytkään.

Vierailija
275/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti kaikille ja omassa tapauksessa vaimo on saanut matkan varrella reilusti lisää kiloja, mutta en ole eroamassa sen takia. Mutta jos nyt pitäisi uutta suhdetta alkaa rakentamaan, niin keskittyisin hoikempiin naisiin. 

Vierailija
276/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen ja mt-ongelmainen. Sen suurempia turn offeja en keksi.

Vierailija
277/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin monet tarttuvat siihen, jos joku mainitsee ylipainon? Samoin nämä viestit keräävät aina alapeukkuja. Johtuuko tämä siitä, että niin monet ovat itse ylipainoisia ja kokevat "kritiikin" henkilökohtaisena loukkauksena?

Mun mielestä on luonnollista ja täysin oikeutettua, jos ylipaino tai lihavuus ei miellytä silmää. Nimenomaan sellainen epäterveellisillä elämäntavoilla hankittu, varsinkin jos itse on hoikka. Eiväthän kaikki miehet halua myöskään esim. pienirintaisia, usein siroja naisia, ja sen sanominen tuntuu olevan täysin OK.

Joku hyljeksitty siro siellä? On toki oikeutettua, mutta täällä kommentoineet tuskin aina edes huomaisivat vaikka ylipainoa olisi enemmänkin kuin muutama kilo.

Itse olen keskipituinen, vähän päälle 100kg, mutta kukaan minusta ei sitä usko, kilot ovat sen verran armollisesti asettuneet, olen jäntevä, joustava ja liikkuvanivelinen.

Onneksi ihmisessä kuitenkin muut asiat on avainasemassa, jos on typerä tai muita arvostamaton, on ihan sama mitä peili näyttää.

Vierailija
278/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ylipainoiset ole mitään huomattavan läskejä terveysongelmaisia. Itsellä kaikki veriarvot ja verenpaine ym aina ihanteellisella tasolla ja mulla kehonkoostumusmittauksen mukaan myös hyvä määrä lihasta. Toki myös läskiä löytyy ja rasvaprosentti liian korkea ja kuntoilun olen hiljattain aloittanut. En ollut alipainoisena sen onnellisempi tai ongelmattomampi kuin nytkään.

On aivan hämmästyttävää, miten kärkkäästi näillä foorumeilla puolustellaan ylipainoisuutta. Johtuu varmasti ainakin osin siitä, että Hesburger-vartaloisia naisia on keskuudessamme nykyään aivan älyttömän paljon ja osana naisten uusfeminististä voimaantumista myös lihavuus koetaan jonkinlaiseksi perusoikeudeksi josta ei varsinkaan mies saa huomauttaa eikä siihen saa puuttua.

Vierailija
279/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katos kun nyt eletään vuotta 2020, nyt naisetkin voivat ja pitääkin lähestyä miehiä. Nyt ei eletä enää 1950-lukua, jolloin naiset odottelivat tanssilavan reunalla että voi kun joku mies lähestyisi. Sillä strategialla saattaa tänä päivänä jäädä ilman, etenkin jos et ole sieltä viehättävimmästä päästä.

Mistä olettamus että olen ollut passiivisena odottamassa miesten lähestymisiä? Olen itse lähestynyt miehiä, ja joko tulee pakit tai mies alkaa vonkaamaan. Kun eivät saa seksiä koska en harrasta yhdeillan juttuja, katoavat kuin pieru Saharaan. Olen huomannut sen, että jos mies on naisesta oikeasti kiinnostunut, tämä kyllä tekee aloitteen naisen suuntaan. Harvemmin on niin, että naisen aloite johtaa parisuhteeseen. Oma observaationi on tämä. Jos nainen ei ole viehättävä, niin ei oma lähestyminen miesten suuntaan sitä miksikään muuta. Eikä kauneusvajetta voi näemmä kompensoida yhtään mitenkään. Noille ketjussa mainituille räväköille naisille on aina ottajia, havainto oikeasta elämästä. Terveisin sama vastaaja.

Vierailija
280/388 |
22.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan hämmästyttävää, miten kärkkäästi näillä foorumeilla puolustellaan ylipainoisuutta. Johtuu varmasti ainakin osin siitä, että Hesburger-vartaloisia naisia on keskuudessamme nykyään aivan älyttömän paljon ja osana naisten uusfeminististä voimaantumista myös lihavuus koetaan jonkinlaiseksi perusoikeudeksi josta ei varsinkaan mies saa huomauttaa eikä siihen saa puuttua.

Miksi sinun pitää huomauttaa treffikumppanille, että tämä on lihava? Kai se tietää sen itsekin? Ja jos toisen vikoja alkaa luetella, voi saada kuullakseen omat viat. Tykkäisitkö siitä?