Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta "kemiaa" ja oikeaa kolahdusta ootte kokeneet elämänne aikana?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä sanoisin, että niitä on ollu ehkä viis, maksimissaan kymmenen ja olen jo 50. Kaikista mun tapaamista ihmisistä vaan noin vähän. Osasta on tullut rakkaustarinoita ja osasta ei. Yksi oli vaan tuntematon kassahenkilö, mutta kolahdus oli kovin vahva, molemminpuolinen ja niin ilmiselvä, että jopa mukana ollut aviomieheni huomasi sen.

Tässä muutama fakta näihin liittyen: ovat kaikki olleet miehiä, ei mitään hajua ammatista tai rahoista, iällä ei ole ollut väliä ja ovat olleet ihan erinäköisiä.

Erikoista hommaa.

Kommentit (798)

Vierailija
361/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tyyppiä tulee ainakin mieleen, mutta parista en voi varmasti sanoa oliko kemia molemminpuolista.

N30

Vierailija
362/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33 vuotias nainen ja neljä "kolahdusta". Yhdestä tuli (huono) parisuhde, yhdestä hyvä ystävä, yhdestä yhden illan juttu ja yhdestä parit treffit. Pidän kolahduksena sitä, että tyyppi herättää erityisen paljon kiinnostusta, ihastusta, huomiota. Ei siis ikään kuin "kehity" hitaasti tunteet, vaan samantien jokin napsahtaa, että tämä. Yleensä ihastun muuten todella hitaasti ja harvoin. Näistä neljästä erityisesti yksi tapaus oli todella hämmentävä. pelkästään hänen kosketuksensa, siis halaus tai käden hipaisu, oli kuin syttyisin liekkeihin. KOko keho reagoi siihen ihan mielettömällä seksuaalisella himolla, vaikka tyyppi oli ihan tavallinen kaveri. Ihmettelin sitä silloin ja ihmettelen yhä. Edes näiden muiden kolahdusten kanssa ei ole ollut sellaista sähköisyyttä. Pakko olla jokin feromonijuttu, jokin alitajuinen, koska tapauksia ei voi valita eikä selittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa, ehkä neljä. Kuitenkin yksi on ylitse muiden, ensirakkaus 26 vuotta sitten. 4 vuotta oltiin enemmän tai vähemmän yhdessä. Hän sairastui ja elämänsä meni raiteiltaan (huumeet jne.), se ei vain voinut jatkua. Edelleen toisinaan saan synttäri ym. viestejä häneltä, toivon hänelle kaikkea hyvää ja näen edelleen unia. Ollaan molemmat naimisissa, minulla on lapsiakin.

Vierailija
364/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aletaan seurustelemaan jos ei kolahda? Ei osata olla yksin? Läheisriippuvainen?

Se äkillinen tuntemattoman kanssa koettu kemia on yleensä vain seksuaalista vetovoimaa, johon yhdistyy idealisointi ja omat toiveet ("hän on se joka voi ymmärtää minua täydellisesti" jne). Miten kukaan voi alottaa seurustelua siltä pohjalta?

Ei ollut mulla kyllä p anemiset mielessä, kun tähän henkilöön törmäsin. En osaa vieläkään kuvitella edes

Sivusta

Vierailija
365/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa on kolahtanut. Ensimmäinen lukioikäisenä (muutaman kuukauden seukkailu, joka päättyi kun poitsu olikin aikamoinen valehtelija, mutta välillä mietin häntä edelleen), toinen oma nykyinen aviomieheni (yhdessä 10 vuotta, lapsi ja arkipäiväistynyt suhde, ihan hyvä kylläkin) ja kolmas nykyinen työkaverini, jonka kanssa kemia on molemminpuolista ja aivan käsittämätöntä. Sähköä ja kiimaa ilmassa aina kun näemme. Eikä valitettavasti ole jäänyt muilta työkavereilta huomaamatta. Mutta koska kummatkin olemme aviossa, niin täytyy pitää näpit kurissa. Välillä mietin, kuinka kauan kestän.

N30

Vierailija
366/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden. Joka ikävä kyllä on jo menehtynyt.

Vierailija
367/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin että kahdeksan. Ekan kanssa pelkkää flirttiä, olin vasta yläasteella tuolloin. Muiden kanssa vähintään kertakäynti vällyjen välissä ja kolmen kanssa pidempi suhde. Ai niin paitsi kasi, ei mitään flirttiä kummempaa koska naimisissa herra seiskan kanssa.

Vierailija
368/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri tavoin ihmiset kokee nää asiat. Mulla on kolahtanut kerran yhden poikaystävän kanssa nuorena aikuisena. Oli hyvin pian selvää, että nyt mennään. En nähnyt enkä kuullut muita, hän oli se ainoa. Karismaattinen, huomaavainen, ihana. Lopulta hankala.

Suhteita ja ihastumisia on ollut.

Täydellistä kemiaa taas löytyi tyypin kanssa, jonka kanssa tunsimme vuosia. Tunteet kasvoi pikkuhiljaa ja monet asiat hämmästytti. Ei tarvittu sanoja. Keskustellessa ei tarvinnut selittää asioita vaan oltiin asian ytimessä. Siinä oli toisen edessä riisuttuna noin kuvainnollisesti. Muiden läsnäollessa vaan näet ja koet sen toisen, vaikka olisitte eri puolella tilaa. Muut myös hävisivät ympäriltä, kun oltiin yhdessä. Kanssakäyminen oli intensiivistä. Keskusteluissa, joissa oli muitakin läsnä vastattiin samaan aikaan samoin. Koettiin asioita samalla tavalla. Hän sai parhaat puolet esiin musta ja nauroin aidosti hänen jutuilleen, koska ne tuntui parhailta. Mulla oli aina tunne meidän yhteydestä. Samoin tunne, ettei meistä kuitenkaan tule paria. Elämäntilanteet oli erilaiset ja varmaan muitakin syitä löytyi. Näin myös itseäni hänessä. Yritin selvittää päässäni vuosia mikä meitä yhdistää. Jonkinlainen samankaltaisuus perusluonteessa ja älyttömän hyvä kemia. Toivon vaan edelleen kaikkea hyvää hänelle.

T. Viiskymppinen

Vierailija
369/798 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden. Johti avioitumiseen kun olin jo 35-vuotias. 

Vierailija
370/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 rakastumista.

Kymmeniä ihastumisia

50 täyskaatoa...

Ja ennen olin hiljainen, ujo poika.

Kiltti hissukka.

Päätin muuttua ja iskin naisia.

Nahkatakkikoviksena lohkesi paremmin. Cool.

Tyyli siis vaikuttaa ja oma asenne.

Vierailija
371/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon noin 50v ja eipä ole kuin pari kertaa itselle osunut. Nyt kun olen Tinderissä niin sitä vaan miettii että melkoisen pieni todennäköisyys on siellä löytää joku kolahdus.

Vierailija
372/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme.

n37

Vierailija
373/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia, ehkä noin viisi.... kaikki ne ovat tuntuneet erilaisilta ja silti samanlaisilta. jännä ihana kutkuttava tunne joka valtaa sydämen ja mielen ja tuntuu myös seksuaalisena haluna. 

Vierailija
374/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanoisin, että yhden kerran. Tämä nykyinen parisuhde. Minulle kolahtaminen on sekä fyysistä että henkistä ja emotionaalista samasss paketissa. Minulle kolahtaminen ei ole vain sitä, että tulee fiilis, että haluan panna jotain. Se on vaa seksuaalista vetoa ja sitä voi olla vaikka henkilö ei muuten niin persoonana edes kolahtaisi. Toki olen joitain kertoja elämäni aikana kokenut sen fiiliksen, että olen vain katsonut jotain tuntematonta/puolituttua silmiin ja heti siinä on ollut jokin yhteys. Se on jännä tunne, koska siinä aistii myös sen, että tuolla toisellakin henkilöllä kolahti jotain minun kanssani. Sen vain "tietää" ilman sanojakin.

Vierailija
375/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä 3. Keski-iässä olen.

Vierailija
376/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan romanttisessa mielessä ja siten että molemmilla osapuolilla on ns. kolahtanut, niin 0 kertaa.

Ne ihmiset joihin tunnen romanttista kemiaa, eivät tunne minua kohtaan samoin. Ja ne jotka tuntevat minuun tuollaista vetoa, heitä minä taas en ole koskaan halunnut.

Vierailija
377/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 naista ovat oikeasti kolahtaneet. Valitettavasti kumpikaan ei ole enää elämässäni, vaikka parisuhteessa olenkin. Rakastuminen on raskasta ja eroista toipuminen on kestänyt vuosia.

M49

Vierailija
378/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole juuri merkitystä kun juuri ne naiset ei tykkää ikinä takaisin.

Vierailija
379/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 60-v ja yksi seksuaalinen täyspommi. Silloin ikää oli noin 25 ja naimisissa oleva nainen jonka kanssa seksiä koko päivän. Ilman taukoja ja kahdeksan kertaa peräkkäin aivan käsittämätöntä himoa. Sen jälkeen ei mitään lähellekään samanveroista. 

Vierailija
380/798 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa, ensimmäinen lyhyempi romanssi, mutta unohtumaton , toinen vei jalat alta ja kipinät sinkoilivat 54 v  hänen poismenoonsa asti. Nyt vain muistot......Mutta mutta hän on aina sydämessäni