Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaivat jotka hävisivät laihduttamalla?

Vierailija
19.01.2020 |

Mä olen huomannut, että voin kokonaisvaltaisesti paremmin nyt kun olen päässyt normaalipainoon. Listaan tähän konkreettisia juttuja, joita ylipainosta aiheutui mulle ja jotka ovat nyt hävinneet:

1. Kuorsaaminen

2. Väsymys

3. Virtsankarkailu

4. Itsetunto-ongelmat ja siitä seurannut seksielämän virkistyminen

5. Libido

6. Ahdistus ja masentuneisuus

Sen lisäksi iloitsen päivittän uudesta peilikuvastani ja saan jatkuvasti kysymyksiä: olenko rakastunut? Olen kyllä: ITSEENI

Kommentit (871)

Vierailija
41/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään vaivoja tuhdimpanakaan. Ainoa syy laihdutukseen oli ulkonäkö ja se etten halunnut uusia kalliisti vaatteitani.

Vierailija
42/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet on sanoneet, että itsetunnon paraneminen on vaikeaa, jos on kehittänyt itselleen ns. läski-identiteetin. Siitä on kuulemma vaikeaa päästä eroon.

Mä olin lihavanakin mielessäni hoikka, jota olen ollut koko nuoruuteni ja alkuaikuisuuden, joten nautin nyt täysin rinnoin istuvista vaatteista, ihmisten huomiosta, hymyilevästä peilukuvasta ja seksistä, mitä kummallisimmassa asennoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
44/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirsuismi

Vierailija
45/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomaan ihmeen vähän eroa entiseen. Olen tiputtanut nopeasti 35kg. Vielä 5 kg ylipainoa. Tarkoitus saada vielä kymppi pois. Jos se viimeinen kymppi tekisi ihmeitä?

Käytännössä huomaan pudotuksen siinä etteivät vaatteet enää kiristä. Silti suurin osa vaatteistani on edelleen samoja kuin 35kg sitten! Moni joutuu uusimaan vaatekaappinsa jo paljon pienemmän pudotuksen jälkeen. Kai vaatteeni olivat sitten monta numeroa liian pieniä alun perin.

Toinen huomionarvoinen juttu on se etten enää häpeä itseäni. Todella vapautunut olo.

Ajattelen pakkomielteiseti ruokaa ja pelkään lihomista. En usko voivani koskaan nauttia monipuolisesta syömisestä terveellä tavalla.

Jotkut laihtuvat eri paikoista kroppaa eri tahtiin. Itselläkin paino putosi paljon, mutta "tsemppivaate" ei vain mennyt kiinni, kunnes jossain vaiheessa se melkein melkein putosi päältä. eli multa lähti ensin valtava maha ym ja viimeiseksi niska- ja selkäläskit. Laihdutin tosi hitaasti ja on tulos on pysynyt jo 15 vuotta.

Vierailija
46/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju ! Tosi motivoivia juttuja !

Vierailija
47/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hikoilu

Mulla tämä sama ja pahan hajuinen tihi. Lisäksi kummalliset välivuodot loppuivat.

Tuo hikoilu on jotain aivan järkyttävää ja kun siis niin omituiset paikat on oikeastaan ihan aika kosteina. Kainaloista hikoili normipainoisena ja tietty selästä ja päästäkin kun oli lenkillä mutta nyt hiki valuu tissien alta ja välistä ja nivuset tuntuu kanssa olevan aina nihkeinä. Muutenkin siinä ei ole sellaista normaalia hienhajua vaan enemmänkin oudon makea/imelä tuoksu.

Vierailija
48/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä huomasin että nukun paremmin ja hengästyn vähemmän. Sitten hävisi polvi- ja lonkkakivut. Samoin sellainen omituinen "pistely" iholla. Autossa ratti ei enää osu mahaan eikä takeissa kiristä hartiat/käsivarret kun jotain tekee. Peilikuva sen sijaan ei vielä miellytä.

Ylipainoa oli pahimmillaan 30 kiloa ja vielä pitäisi 15kg pudottaa.

163/70

Siis mikä ihmeen juttu toi pistely oikeasti on?! On nimittäin todella omituisen ja oudon tuntoista (alkoi mulla siis aika äskettäin) ja mä on jo ihan kauhuissani ajatellut että jostain naapurista tunkenut jotain luteita tai kirppuja..

Vierailija
49/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva ketutus,

Vierailija
50/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshien kitkeryys.

Vierailija
51/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisenä huomasin että nukun paremmin ja hengästyn vähemmän. Sitten hävisi polvi- ja lonkkakivut. Samoin sellainen omituinen "pistely" iholla. Autossa ratti ei enää osu mahaan eikä takeissa kiristä hartiat/käsivarret kun jotain tekee. Peilikuva sen sijaan ei vielä miellytä.

Ylipainoa oli pahimmillaan 30 kiloa ja vielä pitäisi 15kg pudottaa.

163/70

Siis mikä ihmeen juttu toi pistely oikeasti on?! On nimittäin todella omituisen ja oudon tuntoista (alkoi mulla siis aika äskettäin) ja mä on jo ihan kauhuissani ajatellut että jostain naapurista tunkenut jotain luteita tai kirppuja..

Voikohan liittyä ihon venymiseen? 🤔

Vierailija
52/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vaiva mikä lähti laihduttamalla oli painostani koulukiusaaminen

Vierailija
53/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulisin, että liittyy verenkiertohäiriöihin. On yks kakkostyypin diabeteksen alkuoireita muistaakseni?

Vierailija
54/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava ketju! Olisi kiva ollut tietää vastaajien ikä. Itse näin nelikymppisenä pelottaa, että lähteekö läskit enää ja jääkö nahka pahasti roikkumaan.

Vierailija
55/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän motivoiva ketju tämä. Itsellä parani nukkumisvaikeudet jo muutaman kilon jälkeen.

Vierailija
56/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hyvä mieli puolestasi.

Vierailija
57/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala. Olen huomannut että sokeri vaikuttaa minulla samoin kun alkoholi. Viikko ilman sokeria niin kaikki näyttää valoisammalta. Olen testannut muutaman kerran ja aina sama seuraus. Nyt olen käytännössä sokeriton. Mielessä käy joskus mahtaako olla ruokavaliossa osasyytä niin monen mt häiriöihin.

Vierailija
58/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä huomaan ihmeen vähän eroa entiseen. Olen tiputtanut nopeasti 35kg. Vielä 5 kg ylipainoa. Tarkoitus saada vielä kymppi pois. Jos se viimeinen kymppi tekisi ihmeitä?

Käytännössä huomaan pudotuksen siinä etteivät vaatteet enää kiristä. Silti suurin osa vaatteistani on edelleen samoja kuin 35kg sitten! Moni joutuu uusimaan vaatekaappinsa jo paljon pienemmän pudotuksen jälkeen. Kai vaatteeni olivat sitten monta numeroa liian pieniä alun perin.

Toinen huomionarvoinen juttu on se etten enää häpeä itseäni. Todella vapautunut olo.

Ajattelen pakkomielteiseti ruokaa ja pelkään lihomista. En usko voivani koskaan nauttia monipuolisesta syömisestä terveellä tavalla.

Laihdutus ei välttämättä muuta kropan mallia.

Vierailija
59/871 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainoon ei tarvitse tulla kuin muutama lisäkilo niin virtsanpidätys vaikeutuu. Ongelmaa ei ole kun olen ihannepainossa. Todella hyvä syy olla keräämättä painoa.

Miksei tästä puhuta?

Jaa, minulla oli tuota ongelmaa painossa normipaino +17 kg, mutta esim. 30 ylipainokilon kohdalla ei sitä ollut. Eli ei aina johdu ylipainosta.

Vierailija
60/871 |
20.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa lukea näistä:) Yleensähän lihavat painottavat aina olevansa tosi hyväkuntoisia ilman mitään ongelmia

Mulla oli vain 7 kg normaalipainon yli mutta 10 kg pudotus poisti refluxin, helpotti uniapneaa, vähensi lonkkakipua ja poisti hengenahdistuksen