Nightwish Human :II: Nature
Odottavatko tätä albumia? Eilinen keskustelu on poistettu jostain syystä, en ymmärrä miksi. Nightwishin oma forumikaan ei näytä toimivan.
Kommentit (178)
Olet sitten kuitenkin jaksanut kuunnella kaikki nuo levyt ja käyt lukemassa ja kommentoimassa tätäkin ketjua...
Vierailija kirjoitti:
NW ei ole Oncen jälkeen tehnyt yhtään mitään kiinnostavaa, joten en todellakaan odota. Kolme viimesitä tuotosta kun ovat olleet kaikki pettymyksiä.
Eläkkeelle joutaisivat. Olisivat joutaneet jo 10 vuotta sitten.
Olet sitten kuitekin kuunnellut kaikki nuo levyt Oncen jälkeenkin ja roikut täällä ketjussa lukemassa ja kommentoimassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin viikon päästä julkaistaan tuo single..menispä aika äkkiä :)
Joo 7.2. pitäs tulla ja samana pv:nä alkaa levyn ennakkotilaukset. Pitää laittaa heti tilaus tulemaan 😍
Miksi muuten ostat vielä nykypäivänä levyjä? Eikös tuo tule kuitenkin Spotifyhin julkaisupäivänä, joten kätevämpi kuunnella sieltä. Itse olen elämäni aikana ostanut vain yhden albumin ja se oli Nighwishin Once.
Oisko siksi, että a) tykkään pitää fyysistä levyä kädessä, kansitaiteineen b) haluan tukea suosikkiyhtyettäni
C) spotify maksaa artisteille surkean korvauksen
D) mikään ei estä käyttämästä fyysistä levyä JA spotifytaOletko niitä ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, että toiset voivat haluta eri tavalla kuin sinä itse?
Oletan, että puhut vinyyleistä. CD:ssä kansitaide ja musiikkiin liittyvät ominaisuudet ovat vitsi. Spotifysta puhumattakaan, jotka ihmiset kuuntelevat sekundakuulokkeilla pipon läpi julkisissa matkustaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Nightwish loppu sen jälkeen kun Tarja erotettiin!!
Sinun harmiksi bändi menestyy tällä hetkellä paremmin, ja on parempi kuin koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki odotan. En tosin tiedä mitä ajatella siitä instumentaalipuoliskosta. Kyllä Nightwishiin kuuluu laulu olennaisesti mun mielestä.
Samaa mieltä! Ekan kerran kun kuulin tästä kokonaisen levyn mittaisesta kappaleesta, olin innoissani, sillä Nightwishin mammuttibiisit ovat suosikkejani (Beauty of the Beast, Ghost Love Score, Poet and the Pendulum, Greatest Show on Earth), mutta kuultuani että se on pelkkää instrumentaalia (yleensä skippaan pelkät instrut) petyin. Miksi tehdä mammuttikipale ja jättää hyödyntämättä siinä Floorin tasoinen laulaja? Ja vielä koko bändi ☹️ Mutta ehkä se yllättää iloisesti, pahoin kuitenkin pelkää että kakkoslevy jää mulla yhteen kuunteluun.
Mulla on tunne, että tämä tulee olemaan Nightwishin tokavika levy, ja seuraava on se paluu nuotiotunnelmiin, akustiseen.
Ap
Nightwish loppuu ainakin sitten kun Marko on liian vanha kiertämään. Mahdotonta korvata häntä. Voi kyllä jatkaa vielä kauan. Hyväkuntoinen 54v. tällä hetkellä 💪
Basistin voi vaihtaa lennosta eikä kukaan huomaa mitään. Eihän se osaa edes laulaa.
No ei Nightwishin basistia kylläkään.
Kyllä tulee ostettua ja kuunneltua. Enpä voi etukäteen sanoa pidänkö siitä sitten vai en. Keikoille en aio enää mennä, isot stadion tms. keikat eivät enää kiinnosta. Ostan live-DVD:n, jos sattuu kiinnostamaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei Nightwishin basistia kylläkään.
Kyllä sen edellisen basistin sai melko lennosta vaihdettua. Nykyinen olisi hankalampi tikki.
Stratovariushan lauloi biiseistä ympäristön puolesta 90-luvulla. Joku yhteistyö aiheesta voisi olla hyvä idea.
Liput Tampereelle ja Ouluun hankittu! Enää viikko ennakkotilausten alkuun ja Noisen julkaisuun 😍
Erittäin mielenkiintoinen juttu uudesta levystä, nostaa odotuksia entuudestaan;
Laitetaan vielä toinenkin arvio:
http://tuonelamagazine.com/prelistening-nightwish-human-ii-nature-finnv…
[/quote] Miksi muuten ostat vielä nykypäivänä levyjä? Eikös tuo tule kuitenkin Spotifyhin julkaisupäivänä, joten kätevämpi kuunnella sieltä. Itse olen elämäni aikana ostanut vain yhden albumin ja se oli Nighwishin Once.[/quote]
Ostan levyjä, koska kuuntelen levyjä levysoittimella. En tiedä mikä on Spotify. Taidat olla aika nuori, koska minä ainakin olen sitä ikäpolvea, että minun nuoruudessa kuunneltiin vielä C-kasetteja ja LP-levyjä. Ja niihin olen tottunut. Ei minulla ole kotona tietokonetta eikä minulla ole sellaista ns. älypuhelintakaan. Olen koekillut sellaista ja hermot meinasi mennä. Minä olen vanhanaikainen ihminen ja haluan että on levyhyllyssä levyjä eikä kaikki jossain hiton digitaalisessa muodossa. Tai digitaalistahan ne CD-levytkin ovat. LP levyt ja kasetit ovat analogisia.
Tykkään kovasti Nightwishistä ja se lyhyt puolen minuutin pätkä on julkaistu. Ei pitäisi tehdä mitään johtopäätöksiä lyhyen pätkän perusteella ja odottaa vain huomista. Minua vaan ei vakuuttanut se puolen minuutin pätkä mutta toivottavasti olen totaalisesti väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna se julkaistaan:
Aika hirveältä kuulosti. Liioittelevan mahtipontista instrumenttien rääkkäämistä mikä on tyypillistä Tarjan jälkeiselle aikakaudelle. Nykyinen laulaja on teknisesti hyvä, jopa loistava, mutta liian kliininen eikä saa biiseihin mitään eloa, tunnetta.
Toivottavasti levyllä on hyviäkin biisejä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kovasti Nightwishistä ja se lyhyt puolen minuutin pätkä on julkaistu. Ei pitäisi tehdä mitään johtopäätöksiä lyhyen pätkän perusteella ja odottaa vain huomista. Minua vaan ei vakuuttanut se puolen minuutin pätkä mutta toivottavasti olen totaalisesti väärässä.
Harvoin Nightwishin singlet on levyn parhaimmistoa. Radiota ja muuta markkinointia varten pitänyt sellaisiakin säveltää.
Hyvältä kuulostaa minusta tuo Noisen pätkä ja komean oloinen videokin. En voisi vähempää olla samaa mieltä noiden edellisten kommentoijien mielipiteestä, että Floor ei saisi tuotua tunnetta biiseihin. Itse kun pidä Floorin nimenomaan loistavana tunteiden tulkitsijana. Uskon, että Floorin vokaalit tulevat loistamaan uudella albumilla!
Vielä muutama tunti Noise videon julkaisuun! Toivottavasti näkyy heti aamulla 😊
Ap
Suoratoistopalvelut ovat ekologisempia, tulee vähemmän muoviroskaa ja hiilijalanjälki on pienempi. Tuo "haluan omistaa ja pidellä käsissä" on aika vahingollinen halu. Ahneutta.
Miettikää kuinka iso hiilijalanjälki Nightwishillä tai edes yksin Holopaisella täytyy olla!
Mutta tämähän ei kuulemma haittaa, koska Holepää on omasunut kritiikittä suursmurffinsa eli Valtaojan eetoksen siitä, että paskotaan vaan maapallo miten huvittaa, kyllä tulevaisuudessa joku sankaritiedemies keksii miten korjata vahingot. Whiskey and sunshine for everybody!