Nightwish Human :II: Nature
Odottavatko tätä albumia? Eilinen keskustelu on poistettu jostain syystä, en ymmärrä miksi. Nightwishin oma forumikaan ei näytä toimivan.
Kommentit (178)
Yle1 uutisissa tänään juttua kello 20.30.
Ootteko muuten huomanneet että YouTube on täynnä reaktiovideoita Nightwishin ja Flooriin. Taitaa Wackenin 2013 Ghost Love Score olla YouTuben reagoiduin esitys ainakin tällä hetkellä 😍 Sitä on kyllä vaikea ylittää! Flooriin on vahva luotto, sen verran upeasti taas veti Beste Zangerissa, minkä myötä saikin vihdoin myös laajempaa mainetta ja suosiota Hollannissa.
YLE uutisissa kuului pätkä uudesta Noise videosta. Kuulosti Nightwishilta itseltään ja videokin kivannäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomanneet että YouTube on täynnä reaktiovideoita Nightwishin ja Flooriin. Taitaa Wackenin 2013 Ghost Love Score olla YouTuben reagoiduin esitys ainakin tällä hetkellä 😍 Sitä on kyllä vaikea ylittää! Flooriin on vahva luotto, sen verran upeasti taas veti Beste Zangerissa, minkä myötä saikin vihdoin myös laajempaa mainetta ja suosiota Hollannissa.
On huomattu. Niitä on ihan hauska katsoa. Myös laulunopettajat ovat niitä tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Kroohh... pyyhhh... kroohh - hmhm?
Joo, ei kiinnosta nämä pappabändit.
T. Jonne 13v
Noisen lyhyessä pätkässä soi jotain tuttua..storytimen ja endless mosts from beautifulin sekoitus? Vaikea tietysti sanoa noin lyhyestä pätkästä.
Vierailija kirjoitti:
Noisen lyhyessä pätkässä soi jotain tuttua..storytimen ja endless mosts from beautifulin sekoitus? Vaikea tietysti sanoa noin lyhyestä pätkästä.
Eikä? Kuvauksen perusteella kuulematta pskaa.
Miks se eilinen keskustelu albumista poistettiin?
Se eilinen albumikeskustelu hävis tänään aamulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nightwishin nykyinen musiikki alkaa olemaan liian eeppistä ja rasittavaa kuultavaa suurina annoksina. Tuntuu että kuunteluväsymys on läsnä koko ajan. Toivon silti bändille kaikkea hyvää ja menestystä.
Tämähän on se nykyajan ilmiö. Kaiken pitää olla helppoa kuunneltavaa pieninä paloina. Siihen vastaa Cheek ja jvg.
Olen eri, mutta olipas alentuva kommentti. Niin kuin maailmassa olisi vaihtoehdot jvg-turboahdettu överioksennussinfoniaähkymetalli.
Itse kuuntelen musiikkia monipuolisesti ja olen mm. klassisen ja progen suuri ystävä. NW:tä en ole kuitenkaan jaksanut kuunnella enää sen jälkeen, kun orkestrointi karkasi käsistä joskus DPP:n aikoihin. Sävellykset, riffit ja soitto laiskistuivat, ja tätä alettiin peittämään kaikenmaailman kilkatikilkatilla ja töttörööllä.
Tylsää. Tylsää ja mautonta.
Ymmärrät kai itsekin, että musiikin suurkuluttajia on harvassa. Suurin osa perusjampoista ei jaksa kuunnella mitään cheekiä kummempaa, koska pitäisi ajatella ja keskittyä sen sijaan että kuuntelee valmiiksi pureskeltua helppoa huttua.
Hollannissa oli yli vuotta ennen Ziggo Dome myyty loppuun. Samoin Floor möi ties kuinka monta omaa konserttia loppuun. Aika win win tilanne sekä bändille että Floorille se Beste Zangers seikkailu.
Kiva että emppu ja kai pääsee hyödyntää taitojaan tässä uudessa lätyssä paremmin
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä on viimeisen vuoden aikana alkanut ilmiö ja Nightwish on yksi suosituimmista bändeistä, joihin ihmiset reagoi. Itse suurena Nighwish fanina katselen usein päivän aikana tulleet uudet videot ja näitähän tulee useita päivässä, joskus kymmenkunta. Moni reaktiovideon tehnyt ei ole aiemmin kuullut bändistä, mutta on videon tai parin jälkeen hurahtanut bändiin täysin. Harvalta bändiltä edes löytyy niin paljon hyvää live-materiaalia kuin Nightwishilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tämä on viimeisen vuoden aikana alkanut ilmiö ja Nightwish on yksi suosituimmista bändeistä, joihin ihmiset reagoi. Itse suurena Nighwish fanina katselen usein päivän aikana tulleet uudet videot ja näitähän tulee useita päivässä, joskus kymmenkunta. Moni reaktiovideon tehnyt ei ole aiemmin kuullut bändistä, mutta on videon tai parin jälkeen hurahtanut bändiin täysin. Harvalta bändiltä edes löytyy niin paljon hyvää live-materiaalia kuin Nightwishilta.
Näinpä ja nykyisen solistin kanssa live on studiotasoista 😍
Tätä albumia on tullut odotettua hartaasti. Nightwish on ollut mulle jo pari vuosikymmentä selvä ykkösbändi, sillä mikään muu bändi ei ole kyennyt tekemään niin paljon loistavia kappaleita kuin tämä. Hyvin monella bändillä on vain muutama onnistunut biisi tai levy, joista ne tunnetaan ja joiden jälkeen ideat on loppuneet, mutta Nighwish tuntuu vaan paranevan koko ajan. Muutenkin kaikki musiikki missä Tuomaksella on näppinsä pelissä (Roope Ankka ja Auri) on ollut ihan mahtavaa. Toivon todella että tämä bändi jatkaa vielä pitkään, enkä epäile yhtään etteikö uusi levy olisi taas mestariteos.
Liput hankittu Nevski and the prospectsien keikalle 😍
Vierailija kirjoitti:
Liput hankittu Nevski and the prospectsien keikalle 😍
Itse joudun odottamaan kesäkuun alkuun Rock Festia...ei taida olla muita Suomen keikkoja tiedossa tai edes tulossakaan tälle vuodelle? Harmi, kun tuo Tampere on niin kaukana eikä minua edes kiinnosta ne muut bändit, mutta pakko päästä näkemään ne livenä Floorin kanssa.
Ai tätä coverbändiä? ;) minäkin ajattelin.
Ap