Mitkä urheilulajit näyttävät ulkopuolisen silmin naurettavilta?
Esimerkiksi pujottelu on kyllä huvittavan näköistä hommaa. Aikuiset miehet kiertävät muovikeppejä päällään ihoa myötäilevä kokohaalari ja sen päällä neonväriset säärisuojat.
Kommentit (74)
Lynkatkaa vaan, mutta joku pyörätuolikelaus näyttää huvittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Pikku Ironisti' kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
cheerleading
Missäköhän ovat naisvoimistelijoiden, tai naisten jalkapallo-otteluiden 'cheerleaderit' .
Voimisteluun ei cheerleaderit kuulu, mutta naisten jalkapallo(jefu)-otteluissa ne löytyvät ihan normaalisti sieltä kentän laidalta.
Näitä on nähty myös naisten rantalentiksessä. Vähän huvittavaa kyllä kun tanssitytöt esittelee vähemmän paljasta pintaa kuin pelaajat...
Tanssityttö =/= cheerleader
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa tappelut, uhoaminen ja agressiiviset taklaukset naurattaa näin kamppailu-urheilijan näkökulmasta.
Itse olen raskaan sarjan nyrkkeilijä, jo toista vuosikymmentä jatkunut harrastus ja tottunut sparraamaan 100kg jässiköitä vastaan. Olisi hauska kutsua nämä kaukalossa uhoavat jääkiekkoilijat nyrkkeilykehään, monikohan uskaltautuisi?
No mene sinä sinne kaukaloon, olisit varmaan ihan hauskan näköinen kömpelö pökkelö.
Nyrkkeily on enemmän surullista, iskut päähän tuhoaa aivot pitkään jatkuessaan.
Monta surullista esimerkkiä Suomessakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeily on enemmän surullista, iskut päähän tuhoaa aivot pitkään jatkuessaan.
Monta surullista esimerkkiä Suomessakin.
Ja kyllähän ne hassulta näyttää siellä kehässä turvonneilla silmillään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekossa tappelut, uhoaminen ja agressiiviset taklaukset naurattaa näin kamppailu-urheilijan näkökulmasta.
Itse olen raskaan sarjan nyrkkeilijä, jo toista vuosikymmentä jatkunut harrastus ja tottunut sparraamaan 100kg jässiköitä vastaan. Olisi hauska kutsua nämä kaukalossa uhoavat jääkiekkoilijat nyrkkeilykehään, monikohan uskaltautuisi?
Voisko sulta sit kysyä että uskaltaisitko jääkiekkokaukaloon pelaamaan näitten jääkiekkoilijoitten kanssa?
Mitä uskaltamista jääkiekon pelaamisessa on? Kysehän oli siitä täysin turhasta lajiin kuulumattomasta apinalisäkkeestä eli nyrkkitappeluista joilla apinat pidetään katsomoissa.
Nykyaikainen mäkihyppy. Anorektiselta näyttävät miehet lentävät sukset levällään liian isossa sukelluspuvussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko sulta sit kysyä että uskaltaisitko jääkiekkokaukaloon pelaamaan näitten jääkiekkoilijoitten kanssa?
Mitä uskaltamista jääkiekon pelaamisessa on? Kysehän oli siitä täysin turhasta lajiin kuulumattomasta apinalisäkkeestä eli nyrkkitappeluista joilla apinat pidetään katsomoissa.
Kyse on varmaankin osaamisesta. Sinä apina tuskin pysyisit edes ammattijääkiekkoilijan vauhdissa. Tuskin edes monen junnun vauhdissa kun luistelu vaatii kuitenkin taitoa. Äläkä lue liikaa Iltasanomia ja Iltalehteä. Vääristävät klikkauksien toivossa surkeilla otsikoillaan oikeita asioita.
Kaikki naisurheilu. Naisen pitää keskittyä urheilemaan vain panopuuhissa. 👉🏻✊🏻
Maailman typerin laji on pituushyppy. Aikuiset hyppää hiekkalaatikkoon. 🙄
Huispaus. Nörttejä juoksemassa luudanvarret jalkovälissä. Ja itsekin rakastan Harry Potter -kirjoja, mutta jotain rajaa.
Vierailija kirjoitti:
Eukon kanto.
Tämä.
En ole ikinä alkuunkaan ymmärtänyt.
Kannettavahan voi näet olla minkä painoinen tahansa ja ne kantajatkaan tuskin ovat (toisiinsa verrattuna täsmälleen samanlaisia.
Eli jos jonkun miehen vaimo painaa esim . 48 kg, ja toisen vaimon paino taas 84kg, niin vaikka ne kantajamiehet olisivat täsmälleen saman kokoisia, painoisia ja aivan yhtä lihaksikkaitakin, niin ei silti olisi vaikea veikata sitä, kumpi heistä selviää urakastaan maaliin nopeammin.
Näitä on nähty myös naisten rantalentiksessä. Vähän huvittavaa kyllä kun tanssitytöt esittelee vähemmän paljasta pintaa kuin pelaajat...