Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle areenan elokuvatarjonta ihan paskaa.

Vierailija
19.01.2020 |

Siellä ei ole koskaan mitään katsottavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollutkaan. Aivan surkea tekele koko Areena, yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
2/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollutkaan. Aivan surkea tekele koko Areena, yhtä tyhjän kanssa

Tällaisesta joudumme maksamaan pakkoveroa - kenelle voimme kannella...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä on nyt ainakin:

Persona

A History of Violence

Wind River

Melkein kaikki Kaurismäen leffat

Jos kaikki noista ovat mielestäsi huonoja, niin silloin en osaa auttaa.

Vierailija
4/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon aina miettiny tätä: Pasilaa tehtiin verorahoilla. Sit sitä Pasilaa alettiin myymään DVD-levyillä yhtä kovaan hintaan kuin vaikka Walking Deadia.. Kuka sai tuotot?

Vierailija
5/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite oon aina miettiny tätä: Pasilaa tehtiin verorahoilla. Sit sitä Pasilaa alettiin myymään DVD-levyillä yhtä kovaan hintaan kuin vaikka Walking Deadia.. Kuka sai tuotot?

Logiikkani mukaan rahoittajien eli veronmaksajien olisi pitänyt saada myyntituotoista osansa, mutta eivätpä saaneet. Joku ne verorahoilla tuotetun sketsisarjan DVD myynnit veti omaan taskuun.

Vierailija
6/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä on nyt ainakin:

Persona

A History of Violence

Wind River

Wind River on ainoa uudempi leffa ja senkin olen nähnyt. Muut on vanhoja jotka on nähty jo 1000 kertaa. Ei tuollaisella sisällöllä tee mitään nykypäivänä.

Vierailija
7/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään elokuvaa en ole tainnut sieltä katsoa, mutta sarjoja senkin edestä.

Vierailija
8/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseläni on jo Amazon Prime sekä Netflix. Amazonin dokumenttien tarjonta on erittäin laaja. Yle on turha ja haluan irtisanoa sen. Miten toimin?

Vierailija
9/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä haluaa katsoa.

Vierailija
10/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, mitä haluaa katsoa.

Laadukkaita sarjoja, elokuvia sekä dokumentteja. Dokumentit saa Amazon primesta halvalla. Samalla rahalla saa nuo vanhat leffat joita Ylellä näytetään.

Vierailija
11/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Saisi kyllä sadallakuudellakympillä jotain parempaakin vastinetta, jos saisi itse valita. :/

Vierailija
12/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä on nyt ainakin:

Persona

A History of Violence

Wind River

Wind River on ainoa uudempi leffa ja senkin olen nähnyt. Muut on vanhoja jotka on nähty jo 1000 kertaa. Ei tuollaisella sisällöllä tee mitään nykypäivänä.

Viime kuussa oli yksi katsottava elokuva jota en ollut nähnyt ja se oli Most Wanted Man. Saisi nyt vähän parantaa tarjontaa. Pitää tänään tarkastaa jos sieltä löytyisi joku dokkari jota en ole jo Amazon primesta katsonut.

Vierailija
13/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Kaurismäen kaikki leffat, Ijästä, eilen katsoin Ihmisen osa. HP Björkman taas kerran loistava pääosassa. Venloja kahminut MS Romantic kokonaisena, jos joku ei ole nähnyt jne. Selinin puskafarsseja kaipaavat eivät löydä sisältöä, muut kyllä.

Vierailija
14/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Saisi kyllä sadallakuudellakympillä jotain parempaakin vastinetta, jos saisi itse valita. :/

Yleisradion tarkoitus ei ole se, että kolmen henkilön raati ostaa uusia, tyhjää täynnä olevia hittileffoja kuten Avengers yhteen striimipalveluun. Minä maksan paljon mieluummin 160€ kaikesta Ylen tarjonnasta kuin saman verran Netflixistä. Viime vuonnakin kuuntelin satoja tunteja Ylen podcasteja, katselin dokkareita ja luin uutisia.

Vierailija
15/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä elokuvia siellä pitäisi olla? On selvää, että kaupallisesti kiinnostavimmat elokuvat nappaavat juuri kaupalliset kanavat.

Vierailija
16/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta, minne ne helsinkiin muuttaneen vanhatpiiat sitten laitettaisiin jos yle ei työllistäisi, vaikka voisi tietysti lulla, että jos valikoi vaikkapa lasten/nuorten-ohjelmia niin omista lapsista voisi olla hyötyä. Tuskin ne nelikymppiset ja vanhemmat spinsterit nyt sellaisten päälle ymmärtää.  Toisaalta jos ne saisivat kaikki ohjelmat päättää niin eihän siellä olisi kuin punkku, jumpsa ja jotain lässysarjoja

Vierailija
17/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseläni on jo Amazon Prime sekä Netflix. Amazonin dokumenttien tarjonta on erittäin laaja. Yle on turha ja haluan irtisanoa sen. Miten toimin?

Mullakin Prime mutta en nyt niin hirveesti kehus. Edullinenhan se on (2,99 e/kk) mutta ei ne dokkarit sentään Areenan vastaavia hakkaa.

Vierailija
18/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kertoisitko enemmän siitä Amazon primestä, kuukausihinta, minkälaista ohjelmaa ja onko vain englanninkielistä, toimiikohan android - älypuhelimella?

Itse haluaisin nähdä esim. Elokuvia joita on esitetty vaikka Toronton ja Berliinin elokuvajuhlilla ja joita ei koskaan täällä Suomessa näe.

Millä sinä maksoit sen(itsellä ei luottokorttia) ja mihin maahan rahat menevät. Ja mitenkähän tuon voi irtisanoa jos ei tulekaan katsottua.

Vierailija
19/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikkani mukaan rahoittajien eli veronmaksajien olisi pitänyt saada myyntituotoista osansa, mutta eivätpä saaneet. Joku ne verorahoilla tuotetun sketsisarjan DVD myynnit veti omaan taskuun.

Eihän Yle yleensä omista oikeuksia mihinkään sarjaohjelmiin. Joitakin poikkeuksia tähän voi olla. Oikeudet omistaa yleensä varsinaiset tuotantoyhtiöt. Yle vain yleensä ostaa oikeuden lähettää jotain ohjelmaa. Vaikka Yle olisi itse tuottanutkin ohjelman, niin voi olla myös muita oikeudenhaltijoita sen lisäksi. DVD-tuotannot ovat myös yllättävän kalliita. 

Vierailija
20/44 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisradion tarkoitus ei ole se, että kolmen henkilön raati ostaa uusia, tyhjää täynnä olevia hittileffoja kuten Avengers yhteen striimipalveluun. Minä maksan paljon mieluummin 160€ kaikesta Ylen tarjonnasta kuin saman verran Netflixistä. Viime vuonnakin kuuntelin satoja tunteja Ylen podcasteja, katselin dokkareita ja luin uutisia.

Pointtini oli lähinnä se, että käyttäisin 160 euroa johonkin muuhun kuin (huonon) teeveen katseluun....... Minusta viihdepaska ei pitäisi olla veropohjaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme