Mitkä urheilulajit näyttävät ulkopuolisen silmin naurettavilta?
Esimerkiksi pujottelu on kyllä huvittavan näköistä hommaa. Aikuiset miehet kiertävät muovikeppejä päällään ihoa myötäilevä kokohaalari ja sen päällä neonväriset säärisuojat.
Kommentit (74)
Fitness fitness ja fitness. Samoin kehonrakennus. Suuret lihakset pienet munat ja tiukka perse tyhjät aivot.
Kilpapurjehdus. On kyllä televisiosta katsottuna maailman tylsintä seurattavaa.
Jääkiekossa tappelut, uhoaminen ja agressiiviset taklaukset naurattaa näin kamppailu-urheilijan näkökulmasta.
Itse olen raskaan sarjan nyrkkeilijä, jo toista vuosikymmentä jatkunut harrastus ja tottunut sparraamaan 100kg jässiköitä vastaan. Olisi hauska kutsua nämä kaukalossa uhoavat jääkiekkoilijat nyrkkeilykehään, monikohan uskaltautuisi?
Jalkapallo. Juoksevat 90 minuuttia edestakaisin isoa kenttää ja oikein mitään ei tapahdu. Välillä joku tosin filmaa ja tuomari nostaa joskus jonkun värisen kortin ilmaan. Täysin vauhditon ja mielenkiinnoton peli.
Kahvakuulan sm-kisat. Ainakin viime vuonna näytettiin ylellä :D
Vierailija kirjoitti:
Kahvakuulan sm-kisat. Ainakin viime vuonna näytettiin ylellä :D
Tämä on kyllä aika ihanan överi outoudellaan, vaikka kahvakuulailusta tykkäänkin.
Itse sanoisin nyrkkeily.
Penkkiurheilu. En ole koskaan tajunnut millä logiikalla katsojat omivat itselleen toisten menestyksen.
Moottori”urheilu” kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Penkkiurheilu. En ole koskaan tajunnut millä logiikalla katsojat omivat itselleen toisten menestyksen.
Tämäkin on kyllä totta. Ja sitten moni lajista tietämätön arvostelee lajia tietämättä mitä menestys ja huippu-urheilu edes vaatii. Täytyy seurata aika läheltä ennenkuin sen ihan oikeasti edes tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaaminen
Ei kai tämä sentään urheilua ole. XD
Ei minulla ole mitään kenenkään urheilua vastaan, mutta ellei se tapahdu jotenkin jollain lihasvoimalla, niin en sitten sitä varsinaisesti minään urheiluna pidä.
Paini, jo ajatuksena epämiellyttävä.
Kietoutua toisen miehen hikiseen vartaloon haistellen kitkeriä pieruja ja harrastaa sitä useita kertoja viikossa, päämääränä saada tehdä sitä samaa taitavampien miesten kanssa, jossa pahimmassa tapauksessa joutuu olemaan nenä toisen persereiässä, pää hikisten ja lihaksikkaiden reisien puristuksessa.
Vierailija kirjoitti:
cheerleading
Missäköhän ovat naisvoimistelijoiden, tai naisten jalkapallo-otteluiden 'cheerleaderit' .
Eli toiset (tytöt/naiset ) jotka olisivat niitä urheilijoita, joita sitten sen toisen naisryhmän tehtävänä olisi 'huutosakkina' kannustaa kentän laidalla ?
Ei taitaisi ideana oikein toimia tuo tuollainen jako...
Vierailija kirjoitti:
e-urheilu
E-urheilu kyllä pistää hymyilyttämään ja halveksituttamaan näin Multi Rank 1 Gladiator Magen mielestä.
ja välillä heittävät hanskat maahan ja alkavat mätkimään toisiaan isoissa pöksyissään