Ei kihloihin/naimisiin, koska siitä on vaivaa
Kolmas yhteinen lapsi tulossa, ja mies ei vieläkään suostu kanssani kihloihin/naimisiin. Olen muutaman kerran asiasta puhunut, mutta vastaus on aina sama tyly, että siitä on liikaa vaivaa. Tuntuu kurjalta, että minulla ja lapsillani on eri sukunimet.
Minulle kävisi maistraatti ilman mitään kahveja/juhlia/vieraita, mutta kun ei.
Yhdessä mies kuitenkin haluaa pysyä, myös erosta on muutamaan kertaan ollut puhetta.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaisessa tilanteessa ja tuollaisella tekosyyllä mies ei halua naimisiin, ei hän halua kanssasi koskaan. Miehet tunnetusti tekevät lapsia vaikka kenen kanssa mutta avioitumisen kanssa ovat tarkempia. Mies menee naimisiin sitten kun se mystinen Oikea sattuu tielle, eli tässä tapauksessa mies tuskin ajattelee sinun ap olevan se elämän viimeinen rakkaus. Olet vain Se Oikea Juuri Nyt.
Ei ole kiva kuulla tällaista ja varmasti sattuu, mutta ulkopuoliselle tuo tilanne on selkeä. Voit yrittää istuttaa miehen alas ja oikeasti keskustella hänen kanssaan lisää aiheesta, mutta mies varmasti joko suuttuu, keksii lisää tekosyitä tai kieltäytyy puhumasta kokonaan.
Sen Oikean kanssa mies menee naimisiin pian, mutta lastensa äidin saattaa naida lapsen kastajaisten yhteydessä laiskuuttaan kun vähemmällä nalkutuksella pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, miksi sinä ylipäätään haluat naimisiin ?
Koska mun mielestä näin me ei olla perhe. Matkustan ja liikun missä milloinkin lasten kanssa ja suoraan sanoen hävettää kun minulla ja lapsilla on eri sukunimi.
Jos sama sukunimi on ainoa syy miksi haluat naimisiin, niin miksi et yksinkertaisesti vaihda omaa sukunimeäsi, jos miehen sukunimi ei ole suojattu niin tätä ei mikään estä
Nosto