Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille, jotka ette ole kelvanneet vastakkaiselle sukupuolelle

Vierailija
18.01.2020 |

Oletteko pystyneet hyväksymään asian?

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
21.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo se, ettei ole laisinkaan kiinnostunut ”naisten jutuista”, karkottaa kyllä miehiä tehokkaasti.

Taitaa olla vain omaa keksintöäsi tuo. Kyllä se on ainakin minun tuntemilleni miehille vain plussaa, jos nainen tietää tekniikasta tai muista miesten jutuista, suorastaan hot.

Pyh. Miesten itsetunto ei kestä yhtään jos nainen osaa asioita joita mieskin. Tai sitten se nainen pysyy ikuisesti sukupuolettomana kaveriolentona jota ei edes ymmärretä naiseksi kun se ei ole sellainen ”naisellinen mysteeri”.

Ja nuo museot mitkä tuolla ylempänä mainittiin! Kuka mies jaksaa naista jota ei kiinnosta rakennekynnet ja hemmotteluhoidot ja ulkonäkö on sen mukainen, mutta jolle paras ajanviettotapa ikinä on viisi tuntia museossa?

Ensimmäiseen vastaan että tuo riippuu siitä millaisesta miehestä on kyse. Juu, sille perinteisellä tavalla maskuliiniselle miehelle tuo voi olla ongelma. Ei mitenkään yllättäen haussa on feminiininen vastakappale.

Harmi kyllä aika usein nainen joka ei ole perinteisellä tavalla naisellinen, hakee miestä joka on perinteisellä tavalla miehekäs.

Mitä tulee jälkimmäiseen, tuo on höpönlöpöä. Ulkonäkö on 90% mitä syöt ja miten paljon kuntoilet, 10% rakennekynnet ja hemmotteluhoidot. Jälkimmäisiä korostetaan koska naiset itse nauttivat niistä.

5 tuntia museossa kuulostaisi ihan hyvältä.

-mies

Yyh, perinteiset miehet.... ja kuka nainen nyt nauttii ja kuka ei, mutta kun ulkonäkö ei sen ihmeemmin kiinnosta vaan elämässä on muutakin sisältöä kuin peili, niin kyllähän se miehet karkottaa hyvin äkkiä. Ja viisi tuntia on pieni museo, esim. Kansallismuseoon varataan koko päivä. Ja sen jälkeen kahvikuppi kourassa hautausmaalle. Kuka mies valitsee tuon kun on tarjolla kyykkäämistä ja netflixiä harrastavakin nainen?

Tässä kohtaa väitän, että jos pienen museon kiertämiseen menee viisi tuntia, kyse ei ole enää siitä, että mielenkiinnon kohde on väärä. Enemmänkin kyse on omasta persoonallisuudesta eli esim halusta tutkia hyvin pedantisti jokainen yksityiskohta hitaasti nautiskellen oli mielenkiinnon kohde mikä tahansa.

En tosiaankaan allekirjoita näin naisena sitä, että pitäisi miehen saadakseen mitenkään erityisen paljon panostaa ulkonäköön. Kunhan nyt pukeutuu asianmukaisella tavalla eikä ole kovin ylipainoinen niin se kyllä riittää.

Museoita rakastan itsekin, ne on parasta matkustelussa. Sen sijaan vihaan shoppailua, rakennekynsiä ja tekoripsiä. Olen vähän outo muutenkin, mutta kyllä mulle on aina ollut miehiä tarjolla, vaikka hiuksetkin saattaa jäädä useampana päivänä peräkkäin kampaamatta, naama pesemättä ja kulmatkin saattaa olla kuukauden nyppimättä.

Mun mielestäni esim. Aboa Vetus on semmonen viiden tunnin museo. On se nyt kotiseutumuseoita isompi, semmosesta voi selvitä parissa tunnissa. Ei museoihin mennä juoksemaan niitä hätäiseen läpi vaan oikeasti käymään koko paikka läpi. Turhaa sellaiseen on ottaa miestä riesaksi kun se narina alkaa ekan tunnin kohdalla.

Olet poikkeuksellinen ihminen, ja poikkeuksellisten ihmisten on aina vaikeampaa löytää kumppania.

Btw, yleensä parisuhteessa tehdään kompromisseja: tänään kierretään nopeasti tämä museo yhdessä ja huomenna tutkitaan se toinen vähän hitaammin.

Tai sitten menen yksin, enkä ota mitään kiviriippaa perääni raahattavaksi ja maksa siitä että käydään joku juostenkustu kierros.

Ja kysehän oli yksinäisyyden hyväksymisestä. Mä olen hyväksynyt täysin sen että parisuhde vaatisi mun muuttumista aivan erilaiseksi hajuttomaksi ja mauttomaksi lässyksi, ja olen todennut että parisuhde ei olisi sen arvoinen.

Vierailija
182/182 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pariutunut tekninen nainen ja en todella ole ollut muiden miesten makuun. Oma mies on äärimmäisen älykäs ja empaattinen. Ehkä sen vuoksi hän pystyy suhtautumaan minuun aina lempeän rakastavasti.

En herätä kuin aggressioita, piiloaggressioita tai neutraalia suhtautumista työpaikalla, koska teen hommani asiallisesti ja ilman draamaa. Minua testataan koko ajan ja aina on joku provosoimassa. Miesten ego on hauras kuin ilmapallo ja teknisyys on hot vain jos näyttää myös japanilaiselta koulutytöltä.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä