Mistä puhuit viimeksi parhaan kaverisi kanssa?
Me puhuimme siitä kuinka pelastamme lajit sukupuutolta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä muista kun siitä on kohta 40 vuotta. Eikä se "paras" ollut silloinkaan molemminpuolista koskaan.
Harmi :(
Mistä luulet, että se johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän mä muista kun siitä on kohta 40 vuotta. Eikä se "paras" ollut silloinkaan molemminpuolista koskaan.
Harmi :(
Mistä luulet, että se johtuu?
En tiedä, en minä mielestäni mikään törppö ole, mutta ehkä tylsä kyllä, ja viettänyt aikuiselämäni pätkätöissä, työttömänä, ja viimeiset parikymmentä vuotta sairaana ja syrjäytyneenä.
Siitä milloin jatketaan hänen opiskelutehtäviensä parissa ja samoin nelikymppisistään.
Minulla ei kai ole koskaan ollut parasta kaveria. Tai siis joo, 40 vuotta sitten ala-asteella oli. Teini-ikä erotti ja meistä tuli niin erilaiset.
On joitain esim työkavereita, jotka selkeästi ovat sanoneet, etteivät halua olla kavereita työkavereiden kanssa, ja heillä onkin jo omat ne vanhat ystävät.
Viinan juomisesta, paistinpannuista, ranskalaisen sinapin olemuksesta, älypuhelimen hankinnasta, auton temppuilevasta ajonestosta, Vauva-palstan sielunelämästä, sotilaskodissa vietetystä ajasta ja muutamasta muustakin asiasta.