Suolen toiminta pilaa/hankaloittaa parisuhdettani
Noloin asia ikinä, mistä on tullut helv###llinen ongelma itselleni.
Olen ollut monta vuotta parisuhteessa enkä pysty käymään paskalla miehelläni. Muutenkin maha myllertää yleensä koko ajan ruoan jälkeen ja pierettää. Yleensä näemme parina päivänä viikossa ja tämä on yhtä tuskaa!! En kehtaa käydä vessassa isolla asialla enkä pieraista. Mahan vääntö alkaa aina kun näemme. Kun olen kotona se ei ole niin paha.. syön terveellisesti.
Matkalle en pysty lähtemään tästä syystä mikä pilaa suhteemme. Ja myös se etten pysty paria yötä pidempään olemaan yhdessä. Emme asu yhdessä kun mies töissä eri kaupungissa.
Mitä voin tehdä?!
Kommentit (55)
osta matkailuauto, voit juosta hakemaan muka jotaki mikä unohtu
Tyhjennä suoli kunnolla ennen kuin menet kyläilemään. Ota vaikka laksatiiveja tai juo litra kahvia jos ei muu auta. Mahan myllerrys ja ilmavaivat kehittyvät paksusuolessa, ja kun se on tyhjä niin mahakin on rauhallisempi. Vältä myös kaasua tuottavia ruokia, itse tiedät mitä ne ovat kokemuksen kautta.
Käyt paskalla tai jättäydyt sinkuksi. Eihän tuollaista mahan elämöintiä kestä erkkikään.
Haha, nää on just ihania! Suhde vielä herkässä vaiheessa ja onhan se yksi Yllättävän Iso Raja se eka pierasu toisen seurassa. On kyllä joo sitä itsekin tultu pinnisteltyä :D
Pussaillessa muuten tulee nieltyä ilmaan. Joskus eräässä suhteessa vieressä nukkuessa kun huomasin toisen nukahtaneen, niin hyvällä pierutekniikalla saatoi päästää äänettömän ja pitkän (ja taivaallisen helpottavan) pitkän pierun. Ja toivoa, ettei se haise niin, että herättää toisen. Tekniikkalaji.
Kun olet yksin voit kokeilla mikä ravinto pitää vatsan hiljaisena. Itse välttäisin vehnää ja yleensä leipää, palkokasveja, makeutusaineita. Kokeilemalla tiedät. Sinulla on varmaan jännitysmaha.
Uih ihanaa! Alatsä seukkaa mun kaa?. Ollaan samiksia.
"Syön terveellisesti"
Et syö, jos pierettää.
Sekoitat skumppaan laxoberonia niin voitte kilvan harrastaa perskuiskailua yhdessä.
Mua jotenkin hävettää se vessassa käynti aivan älyttömästi. Kerran pieraisin yöllä vahingossa ja meinasin kuolla siihen häpeän määrään.
Tässä iässä tää ei varmaan ole enää normaalia.
Alan olemaan neuvoton
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhjennä suoli kunnolla ennen kuin menet kyläilemään. Ota vaikka laksatiiveja tai juo litra kahvia jos ei muu auta. Mahan myllerrys ja ilmavaivat kehittyvät paksusuolessa, ja kun se on tyhjä niin mahakin on rauhallisempi. Vältä myös kaasua tuottavia ruokia, itse tiedät mitä ne ovat kokemuksen kautta.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Haha, nää on just ihania! Suhde vielä herkässä vaiheessa ja onhan se yksi Yllättävän Iso Raja se eka pierasu toisen seurassa. On kyllä joo sitä itsekin tultu pinnisteltyä :D
Pussaillessa muuten tulee nieltyä ilmaan. Joskus eräässä suhteessa vieressä nukkuessa kun huomasin toisen nukahtaneen, niin hyvällä pierutekniikalla saatoi päästää äänettömän ja pitkän (ja taivaallisen helpottavan) pitkän pierun. Ja toivoa, ettei se haise niin, että herättää toisen. Tekniikkalaji.
AAH, ja sit ku tuleeki semmonen tapetit irrottava p*skanläyhä ilmoille niin siinei selitykkset auta....
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin hävettää se vessassa käynti aivan älyttömästi. Kerran pieraisin yöllä vahingossa ja meinasin kuolla siihen häpeän määrään.
Tässä iässä tää ei varmaan ole enää normaalia.
Alan olemaan neuvotonAp
Ei ole normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
On jokseenkin mukavampi hengailla ihmisten kanssa kun ei vatsa väännä koko ajan ja ilmassa haise paska.
Ostat aktiivihiilipöksyt ja pamauttelet menemään.
Mene laakariin, vaikka eihan se Suomessa taida kannattaa kun Burana on ainoa autuaaksi tekeva keino joka vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Mene laakariin, vaikka eihan se Suomessa taida kannattaa kun Burana on ainoa autuaaksi tekeva keino joka vaivaan.
Tuttavalle lekuri sanoi tämän vatsavaivoista, että "toisilla vaan on sellainen vatsa" ja that's it. Case closed.
Minä ratkaisin tuon alun pieruhäpeän sanomalla naiselleni, että eiköhän me olla jo tässä vaiheessa ja samalla pieraisin. Naurettiin aikamme ja sen jälkeen kummatkin uskalsi reilusti pieraista toisen kuullen.
Olette kuitenkin jo olleet suhteessa kaksi vuotta? Nyt jäätä rikkomaan hyvä nainen! Ovi auki ja täräytät jäätävällä katseella suoraan silmiin viestien: ”Tässä minä olen.” ja molskautat kakan pönttöön!