Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolen toiminta pilaa/hankaloittaa parisuhdettani

Nainen 28 vuotta
17.01.2020 |

Noloin asia ikinä, mistä on tullut helv###llinen ongelma itselleni.

Olen ollut monta vuotta parisuhteessa enkä pysty käymään paskalla miehelläni. Muutenkin maha myllertää yleensä koko ajan ruoan jälkeen ja pierettää. Yleensä näemme parina päivänä viikossa ja tämä on yhtä tuskaa!! En kehtaa käydä vessassa isolla asialla enkä pieraista. Mahan vääntö alkaa aina kun näemme. Kun olen kotona se ei ole niin paha.. syön terveellisesti.

Matkalle en pysty lähtemään tästä syystä mikä pilaa suhteemme. Ja myös se etten pysty paria yötä pidempään olemaan yhdessä. Emme asu yhdessä kun mies töissä eri kaupungissa.

Mitä voin tehdä?!

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kuitenkin jo olleet suhteessa kaksi vuotta? Nyt jäätä rikkomaan hyvä nainen! Ovi auki ja täräytät jäätävällä katseella suoraan silmiin viestien: ”Tässä minä olen.” ja molskautat kakan pönttöön!

Vierailija
2/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁😁😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta matkailuauto, voit juosta hakemaan muka jotaki mikä unohtu

Vierailija
4/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjennä suoli kunnolla ennen kuin menet kyläilemään. Ota vaikka laksatiiveja tai juo litra kahvia jos ei muu auta. Mahan myllerrys ja ilmavaivat kehittyvät paksusuolessa, ja kun se on tyhjä niin mahakin on rauhallisempi. Vältä myös kaasua tuottavia ruokia, itse tiedät mitä ne ovat kokemuksen kautta.

Vierailija
5/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt paskalla tai jättäydyt sinkuksi. Eihän tuollaista mahan elämöintiä kestä erkkikään.

Vierailija
6/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, nää on just ihania! Suhde vielä herkässä vaiheessa ja onhan se yksi Yllättävän Iso Raja se eka pierasu toisen seurassa. On kyllä joo sitä itsekin tultu pinnisteltyä :D

Pussaillessa muuten tulee nieltyä ilmaan. Joskus eräässä suhteessa vieressä nukkuessa kun huomasin toisen nukahtaneen, niin hyvällä pierutekniikalla saatoi päästää äänettömän ja pitkän (ja taivaallisen helpottavan) pitkän pierun. Ja toivoa, ettei se haise niin, että herättää toisen. Tekniikkalaji. 

Vierailija
7/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika!

Vierailija
8/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet yksin voit kokeilla mikä ravinto pitää vatsan hiljaisena. Itse välttäisin vehnää ja yleensä leipää, palkokasveja, makeutusaineita. Kokeilemalla tiedät. Sinulla on varmaan jännitysmaha.

Vierailija
9/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uih ihanaa! Alatsä seukkaa mun kaa?. Ollaan samiksia.

Vierailija
10/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syön terveellisesti"

Et syö, jos pierettää.

Vierailija
11/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat skumppaan laxoberonia niin voitte kilvan harrastaa perskuiskailua yhdessä.

Vierailija
12/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin hävettää se vessassa käynti aivan älyttömästi. Kerran pieraisin yöllä vahingossa ja meinasin kuolla siihen häpeän määrään.

Tässä iässä tää ei varmaan ole enää normaalia.

Alan olemaan neuvoton

Ap

Vierailija
13/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjennä suoli kunnolla ennen kuin menet kyläilemään. Ota vaikka laksatiiveja tai juo litra kahvia jos ei muu auta. Mahan myllerrys ja ilmavaivat kehittyvät paksusuolessa, ja kun se on tyhjä niin mahakin on rauhallisempi. Vältä myös kaasua tuottavia ruokia, itse tiedät mitä ne ovat kokemuksen kautta.

Miksi?

Vierailija
14/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, nää on just ihania! Suhde vielä herkässä vaiheessa ja onhan se yksi Yllättävän Iso Raja se eka pierasu toisen seurassa. On kyllä joo sitä itsekin tultu pinnisteltyä :D

Pussaillessa muuten tulee nieltyä ilmaan. Joskus eräässä suhteessa vieressä nukkuessa kun huomasin toisen nukahtaneen, niin hyvällä pierutekniikalla saatoi päästää äänettömän ja pitkän (ja taivaallisen helpottavan) pitkän pierun. Ja toivoa, ettei se haise niin, että herättää toisen. Tekniikkalaji. 

AAH, ja sit ku tuleeki semmonen tapetit irrottava p*skanläyhä ilmoille niin siinei selitykkset auta....

Vierailija
15/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin hävettää se vessassa käynti aivan älyttömästi. Kerran pieraisin yöllä vahingossa ja meinasin kuolla siihen häpeän määrään.

Tässä iässä tää ei varmaan ole enää normaalia.

Alan olemaan neuvoton

Ap

Ei ole normaalia

Vierailija
16/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

On jokseenkin mukavampi hengailla ihmisten kanssa kun ei vatsa väännä koko ajan ja ilmassa haise paska.

Vierailija
17/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat aktiivihiilipöksyt ja pamauttelet menemään.

Vierailija
18/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene laakariin, vaikka eihan se Suomessa taida kannattaa kun Burana on ainoa autuaaksi tekeva keino joka vaivaan.

Vierailija
19/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene laakariin, vaikka eihan se Suomessa taida kannattaa kun Burana on ainoa autuaaksi tekeva keino joka vaivaan.

Tuttavalle lekuri sanoi tämän vatsavaivoista, että "toisilla vaan on sellainen vatsa" ja that's it. Case closed. 

Vierailija
20/55 |
17.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin tuon alun pieruhäpeän sanomalla naiselleni, että eiköhän me olla jo tässä vaiheessa ja samalla pieraisin. Naurettiin aikamme ja sen jälkeen kummatkin uskalsi reilusti pieraista toisen kuullen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi