Miten kostaisit, kun yksi mies juo kahvimaitoni
töissä??
Nuori ja lihaksikas, kaikkivoipainen siis. Tuntuu, et pää hajoaa.
Kommentit (185)
Hedelmäpommijogurtti toimisi varmaan kanssa hyvin seassa.
Minä lypsäisin äidinmaidot purkkiin ja maidon kadottua huutaisin kovaan ääneen että kuka s"""""na on juonu mun vauvalle tarkoitetun äidinmaidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minun vikani!! Kun purkissa luki epäselvästi!
Tikkukirjaimilla luki selkeästi, että Liisa.
Tuo kusijuttu on hyvä, kiitos!!
On vain niin röyhkeä naistenkuolaama karju, että ilmeisesti on saanut elää siinä uskossa, että voi tehdä mitä vain!!
Älä nyt sekoile hormonihuuruissasi, mummo. Jonttu on äidin pilalle passaama, luulee että työnantaja tarjoaa. Siksi se ei edes lue sitä pikku tuherrustasi. Vedä sentin paksulla markerilla nimmari purkin neljään kylkeen. Tai toimi kuten aikuinen ja SANO ÄÄNEEN, että se on sun purkki.
Sinustakin neiti 25 v tulee vanha ja huomaat tämän ilmiön.
Luki siistein tikkukirjaimin "Liisa". Et onko ikäluokkasi käyneet erilaiset koulut, kun ei lukea osaa??
Mylväisin ääneen, että mitä helvettiä varastelet maitojani!!
Joko selvisi sulle???
Ap
lantrattu puuliima antaa pikantin aromin kahviin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minun vikani!! Kun purkissa luki epäselvästi!
Tikkukirjaimilla luki selkeästi, että Liisa.
Tuo kusijuttu on hyvä, kiitos!!
On vain niin röyhkeä naistenkuolaama karju, että ilmeisesti on saanut elää siinä uskossa, että voi tehdä mitä vain!!
Älä nyt sekoile hormonihuuruissasi, mummo. Jonttu on äidin pilalle passaama, luulee että työnantaja tarjoaa. Siksi se ei edes lue sitä pikku tuherrustasi. Vedä sentin paksulla markerilla nimmari purkin neljään kylkeen. Tai toimi kuten aikuinen ja SANO ÄÄNEEN, että se on sun purkki.
Työnantaja ei sotepuolella tarjoa muuta, kuin mahdollisuuden tulla työpaikalle tai jopa kenkää tänä päivänä.
Kukaan ei ole niin tyhmä noissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, suora puhe on kaikkein huonoin vaihtoehto. Miesvihan lietsominen ja sikamieskommenttien kerjääminen paskapalstalla toki auttaa ongelmassasi.
Koska maitovaras sattuu olemaan mies niin hänen kritisoimisensako on miesvihaa? Eräs pakinoija vertasi kerran osuvasti että jos häntä lyödään kaalinpäällä ja hän protestoi tekoa, on tämä lyöjän mielestä kasvisten vihaamista.
Hörppää joskus tyypin nähden maitoa suoraan purkista. Luulen, että maitosi jätetään rauhaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ajoin töistä, puristin rattia ja veri valui silmämunistani.
Olen täyttänyt 40 eli tiedostan, että olen läpinäkymätön.
Mut tämä ei jää tähän!
Ap
Oletpa harvinaisen katkera ihminen. Oletko sanonut hänelle reilusti asiasta esimerkiksi muutaman muun työkaverin läsnäollessa?
En ole katkera vaan herkkävaistoinen. Tietyssä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi, myös sinä.
Käytiin pitkä keskustelu, jossa hän lopulta syytti siis minua!
Ap
Hiljaiset hissukat taitavat muuttua näkymättömiksi iästä ja sukupuolesta huolimatta. Heikot sortuu jo koulutiellä todettiin jo yhdessä kasvatustieteiden kirjassa 1970-luvulla. Hanki itsellesi liittolaisia omista työkavereista ja pistätte sen tyypin kuriin jos normaali puhe ei häneen tehoa.
Kostaminen on rumaa, ei semmoista saa tehdä.
Jos nyt kuitenkin pitäisi tehdä rumasti, niin hyvin vajaa maitopurkki, ja pullollinen nestemäistä laxoberonia sekaan.
Vastaavassa tilanteessa päädyin viemään päivittäin maitoa pienessä pullossa ja säilytin pullon samassa muovipussissa eväsrasian kanssa. Kunnes lopulta siirryin käyttämään omia teepusseja, kun se kahvinkeittokin oli niin stanan vaikeaa.
Laittaisin paljon suolaa. Varas huomaisi vasta, kun ottaa kunnon kulauksen kahvia.
Veikko Lepistö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ajoin töistä, puristin rattia ja veri valui silmämunistani.
Olen täyttänyt 40 eli tiedostan, että olen läpinäkymätön.
Mut tämä ei jää tähän!
Ap
Oletpa harvinaisen katkera ihminen. Oletko sanonut hänelle reilusti asiasta esimerkiksi muutaman muun työkaverin läsnäollessa?
En ole katkera vaan herkkävaistoinen. Tietyssä iässä nainen muuttuu näkymättömäksi, myös sinä.
Ap
Hiljaiset hissukat taitavat muuttua näkymättömiksi iästä ja sukupuolesta huolimatta. Heikot sortuu jo koulutiellä todettiin jo yhdessä kasvatustieteiden kirjassa 1970-luvulla. Hanki itsellesi liittolaisia omista työkavereista ja pistätte sen tyypin kuriin jos normaali puhe ei häneen tehoa.
Minä en ole hiljainen hissukka. Siksihän täällä palstalla teiltä kyselen. Ja melkein teki mieli tarttua kulkusista kun kuulustelin kauan ja hartaasti. Et oot Mikko AMK:n käynyt ja nimi maitopurkissa ei silti viritä hoksottimia, ettei tämä Mikko ole sinun!!!
Oon kokeillut tuota mustana juomista, sinä, joka ehdotit. Olen kokeillut ja saan niin hurjat vatsanväänteet...
Ap
Mutta. Tiedättekö.
Lähden pian kauppaan. Ja otan sieltä muutamankin erilaisen korkkimaidon.
Ja vien 2-3 huomenna, noin puolillaan, erilaista mixtuuraa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
missä työpaikassa on omat kahvimaidot?
Aika monessa. Yksi juo kahvin täysmaidolla, toinen rasvattomalla, kolmas ja neljäs laktoosittomalla, viides kaurajuomalla, kuudes mantelijuomalla ja seitsemäs käyttää kermaa.
Meillä firma tarjoaa lehmänmaidon ilmaiseksi, mutta ilmaista kasvimaitoa saa vain vegaanit ja maitoallergiset. En ole vegaani, mutta pidän kauramaidosta enemmän kuin lehmänmaidosta, joten ostan töihin omat kauramaidot. Jännä juttu, kun näyttää kelpaavan muillekin sekasyöjille... Oli pakko hommata termospullo, mihin aina aamulla laitan päivän maidot. Mietin myös lukollista laatikkoa tölkille.
Saatte ihan taatusti kuulla minusta!
Ap
Vierailija kirjoitti:
missä työpaikassa on omat kahvimaidot?
monessakin paikassa,talo ei tarjoa kahvia eikä tietenkään maitoja. Samoin jokainen voi tuoda omat maitonsa jos ja kun syö eväitä.
Ei nyt vaadi einsteinia keksiä tuommosta.
Mulla on kyllä kissa...
Kissan pökäleet kuivettuaan ovat helposti käsiteltäviä....
Ap
Ap